Ухвала
від 05.09.2023 по справі 360/997/23
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

05 вересня 2023 року м. ДніпроСправа № 360/997/23

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Громадської спілки Національний Фестиваль Код Нації до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

31 серпня 2023 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Громадської спілки Національний Фестиваль Код Нації (далі позивач) до Державної податкової служби України (далі відповідач І), Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (далі відповідач ІІ), в якій просить суд:

- визнати дії ГУ ДПС в Івано-Франківській області щодо прийняття рішення №0035990409 від 28.04.2023 про виключення Спілки з Реєстру неприбуткових установ та організацій незаконним;

- визнати Рішення про результати розгляду скарги Державної податкової служби №21061/6/99-00-06-03-03-06 від 01.08.2023 незаконним;

- зобов`язати Державну податкову службу поновити дію рішення № 2312264600002 від 28.04.2023 про включення Спілки до Реєстру неприбуткових установ та організацій і вважати Спілку включеною до Реєстру неприбуткових установ та організацій з моменту її державної реєстрації створення.

Частиною 1 статті 171 КАС України передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Перевіривши матеріали адміністративного позову, суд встановив таке.

Відповідно до статті 25 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.

У разі невизначеності цим Кодексом територіальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається адміністративним судом за вибором позивача.

Згідно з частиною 2 статті 26 КАС України позови до юридичних осіб пред`являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Предметом спору у цій справі є дії суб`єктів владних повноважень - Державної податкової служби України та Головного управління ДПС в Івано-Франківській області

Тож згідно зі статтею 25 КАС України така адміністративна справа повинна вирішуватися адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача.

З матеріалів справи вбачається, що місцезнаходженням позивача є така адреса: Україна, 07406, Київська область, Броварський район, місто Бровари, бульвар Незалежності, будинок 17, квартира 95.

Згідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження відповідача І зареєстровано за адресою: Україна, 04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8.

Згідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження відповідача І зареєстровано за адресою: країна, 76018, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, будинок 20.

Матеріали позовної заяви не містять доказів того, що зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) позивача є адреса на території Луганської області або місцезнаходження відповідача як юридичної особи зареєстровано на території Луганської області.

Отже, відповідно до статті 25 КАС України позивач має право вибору адміністративного суду для розгляду даної справи, тобто: Київський окружний адміністративний суд або Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Однак, позов подано до Луганського окружного адміністративного суду без нормативного обґрунтування.

Таким чином, позивачу для усунення зазначеного недоліку слід надати обґрунтування звернення з даним позовом до Луганського окружного адміністративного суду з відповідними доказами на підтвердження такого обґрунтування.

Крім того, відповідно до частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати, повернення судового збору, відстрочення та розстрочення сплати судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» з відповідними змінами (далі - Закон № 3674-VI).

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону № 3674-VI визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, судовий збір становить - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною другою статті 4 Закону України № 3674-VI встановлено за подання до адміністративного суду юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру пунктом 2 частини 3 статті 4 Закону України «Про судовий збір» встановлена ставка судового збору 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

З огляду на розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01 січня 2023 року та враховуючи дві заявлені позовні вимоги, позивач за подання даної позовної заяви повинен був сплатити судовий збір у розмірі 5368,00 грн.

Частина третя статті 4 Закон №3674-VI встановлює коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі.

Таким чином, при зверненні до суду з даним адміністративним позовом позивачу слід було сплатити судовий збір у розмірі 4294,40 (5368,00 х 0,8).

Оглядом матеріалів позовної заяви встановлено, що позивачем сплачено судовий збір в сумі 1073,60 грн.

Таким чином, позивачу необхідно надати документ про сплату судового збору в розмірі 3220,80 грн.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовна заява подана без додержання вимог статей 160, 161 КАС України.

Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 160, 161, 169, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Асканія-Пак» - залишити без руху.

Запропонувати позивачу протягом 5 (п`яти) календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду:

- обґрунтування звернення з даним позовом до Луганського окружного адміністративного суду з відповідними доказами на підтвердження такого обґрунтування;

- документу про сплату судового збору в розмірі 3220,80 грн, сплаченого за такими реквізитами:

Отримувач коштів ГУК у Луг.обл./МТГ м.Сєвєр/22030101;

Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37991110;

Банк отримувача Казначейство України (ел. адм. подат.);

Код банку отримувача (МФО) 899998;

Рахунок отримувача UA288999980313101206084012499;

Код класифікації доходів бюджету 22030101;

Призначення платежу - *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);Судовий збір, за позовом ____ (назва установи, організації позивача), Луганський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Якщо недоліки позовної заяви не будуть усунуті у строк, встановлений судом, позовна заява буде повернута позивачу та вважатиметься неподаною.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати позивачеві.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню не підлягає.

СуддяС.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2023
Оприлюднено07.09.2023
Номер документу113239994
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —360/997/23

Рішення від 13.11.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні