РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 вересня 2023 року справа № 580/672/23
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гайдаш В.А.,
розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача акціонерне товариство «Смілянський машинобудівний завод», про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов ОСОБА_1 (далі позивач) з позовом до Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради (далі відповідач), якому позивачка просить:
- визнати протиправним та скасувати наказ відповідача від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по вул. Незалежності»;
- зобов`язати відповідача скоригувати адресу закінченого будівництвом об`єкта нерухомого майна, а саме: частини приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А» (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 25.07.2022 №3057417427) на: України, АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2, що змінена цьому об`єкту нерухомості на підставі наказу відповідача від 13.10.2022 №7-а, внісши відповідні зміни до Реєстру будівельної діяльності.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що наказом відповідача від 13.10.2022 №7-а змінено адресу закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єкта нерухомого майна частини приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А», що мала адресу: України, АДРЕСА_1 на адресу: АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2. У подальшому, відповідач прийняв наказ відповідача від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по АДРЕСА_1 ». Позивачка вважає, що оскільки відповідач протиправно з власної ініціативи, без попереднього звернення заявника, самостійно анулював адресу нерухомого майна за відсутності на те правових підстав, тому позов є обґрунтованим та підлягає до задоволення.
Ухвалою суду від 07.02.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою суду від 28.02.2023 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача акціонерне товариство «Смілянський машинобудівний завод».
Відповідач позов не визнав, просив у його задоволенні відмовити повністю, надав до суду письмовий відзив на позов, в якому зазначив, що частина приміщення першого поверху у чотириповерховій нежитловій будівлі по АДРЕСА_1 є складовою частиною всієї житлової будівлі, тому до досягнення згоди між усіма власниками щодо поділу/виділу/об`єднання єдиного нерухомого майна, зміна адреси частині об`єкта нерухомого майна неможлива.
Третя особа у визначений судом строк пояснення щодо позову не подала.
Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 28.02.2023 зупинено провадження у справі до набрання законної сили рішенням Смілянського міськрайонного суду Черкаської області у справі №703/2436/22.
Ухвалою суду від 01.08.2023 поновлено провадження у справі.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що ОСОБА_1 , на підставі договору дарування, посвідченого 25.07.2022 приватним нотаріусом Черкаського районного нотаріального округу Новіковим І.М. та зареєстрованого у реєстрі за №1861, є власницею частини нежитлового приміщення загальною площею 68,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
26.09.2022 позивачка звернулась до виконавчого комітету Смілянської міської ради із заявою про внесення змін до адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна.
Наказом Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради від 13.10.2022 №7-а «Про зміну адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта на вул. Незалежності», змінено адресу щодо закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна частина приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А», що мала адресу: України, Черкаська область, Черкаський район, Смілянська територіальна громада, місто Сміла, вул. Незалежності, 67 на адресу: АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2.
Управлінням архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради прийнято наказ від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по вул. Незалежності», яким анульовано адресу - України, Черкаська область, Черкаський район, Смілянська територіальна громада, місто Сміла, вул. Незалежності, 67, нежитлове приміщення 2, закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна: а саме частина приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А», у зв`язку із встановленням суперечливих, недостовірних відомостей, що містяться у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та документах поданих заявником.
Позивачка вважаючи рішення відповідача про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта протиправним, звернулась до суду із даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано, що систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правовий статус і відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Відповідно до статті 5 цього Закону система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.
За змістом пункту 1-1 частини 1 статті 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктів нерухомого майна у випадках та порядку, встановлених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Частиною 5 статті 26-3 Закону №3038-VI визначено, що адреса присвоюється, змінюється, коригується, анулюється:
- виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;
- місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.
Частиною 1 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради.
Відповідно до частини 1 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.
Вказані норми надають радам можливість делегування деяких власних повноважень до своїх виконавчих органів.
Отже, виконавчий комітет визначено як орган, що приймає рішення про присвоєння адреси об`єкту нерухомого майна.
Відповідно до положень частини 1-3 статті 26-3 Закону №3038-VI адресою об`єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості.
Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи.
Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна.
Відповідно до частини 4 статті 26-3 Закону №3038-VI реквізитами адреси є: 1) назва держави (Україна); 2) назва адміністративно-територіальної автономії у складі України - для об`єктів, розташованих на території Автономної Республіки Крим; 3) назва області (крім Автономної Республіки Крим, міст Києва та Севастополя); 4) назва району - для населених пунктів районного підпорядкування; 5) назва населеного пункту, а для об`єктів, розташованих за його межами, - назва найближчого населеного пункту (об`єднаної територіальної громади), розташованого у межах відповідного району (об`єднаної територіальної громади); 6) назва гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта (за наявності); 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); 8) номер об`єкта (будинку, будівлі, споруди); 9) номер корпусу - для об`єктів, які складаються з декількох корпусів; 10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об`єктом нерухомого майна (за наявності).
Згідно частини 3 статті 26-4 Закону №3038-VI присвоєння адреси здійснюється за вибором замовника після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об`єкта в експлуатацію.
Частиною 5 статті 26-4 Закону №3038-VI встановлено, що для присвоєння адреси подаються такі документи:
1) заява про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва або закінченого будівництвом об`єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);
2) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об`єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
3) генеральний план об`єкта будівництва (у разі спорудження об`єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва;
4) копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
5) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
6) копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;
7) копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.
Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).
За змістом частини 7 статті 26-4 Закону №3038-VI орган з присвоєння адреси протягом п`яти робочих днів з дня отримання заяви про присвоєння, коригування адреси:
1) приймає рішення про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси, яке повинно містити відомості про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);
2) оприлюднює рішення про присвоєння, коригування/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності);
3) вносить інформацію про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси) до Реєстру будівельної діяльності.
Рішення про присвоєння/відмову у присвоєнні адреси повинно додатково містити відомості про місце розташування об`єкта згідно з документом, що дає право на виконання будівельних робіт (у разі присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва), або документом, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта (у разі присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта).
Рішення про відмову у присвоєнні, коригуванні адреси повинно містити посилання на відповідну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також відомості про те, яке саме положення поданого заявником документа не відповідає вимогам законодавства.
Частиною 8 статті 26-4 Закону №3038-VI встановлено виключні підстави для відмови у присвоєнні, коригуванні адреси.
Так, підставами для відмови у присвоєнні, коригуванні адреси є:
1) подання неповного пакета документів;
2) виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;
3) подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником - у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об`єкта будівництва;
4) подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території.
Відмова у присвоєнні, коригуванні адреси з підстав, не передбачених цією частиною, не допускається.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690, яка набрала чинності з 10.07.2021, затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна (далі - Порядок №690), який визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об`єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об`єкта, які є самостійними об`єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень).
Згідно п.п. 8, 9 Порядку №690 присвоєння адреси з реквізитом номер окремої частини об`єкта (номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об`єктом права на нерухоме майно у складі іншого об`єкта) здійснюється уповноваженими органами з присвоєння адрес за поданням забудовника:
під час присвоєння адреси об`єкту нового будівництва, частинами якого є зазначені окремі частини об`єкта, - відповідно до затвердженої проектної документації та пропозицій замовника щодо нумерації окремих частин об`єкта;
під час присвоєння адреси закінченому будівництвом об`єкту, частинами якого є зазначені окремі частини об`єкта, - відповідно до затвердженої проектної документації, матеріалів технічної інвентаризації та пропозицій замовника щодо нумерації окремих частин об`єкта;
у випадку, визначеному абзацом тринадцятим частини четвертої статті 26-3 Закону, для об`єктів з існуючим поділом на окремі частини, - відповідно до матеріалів технічної інвентаризації та пропозицій замовника щодо нумерації окремих частин об`єкта;
у порядку, визначеному частиною восьмою статті 26 -3 Закону.
Присвоєння адреси з реквізитом номер окремої частини об`єкта для об`єктів, що не мають поділу на окремі частини, здійснюється відповідно до абзаців другого і третього цього пункту з дотриманням вимог абзаців другого - п`ятого частини третьої статті 26-3 Закону.
Зміна адреси з реквізитом номер окремої частини об`єкта здійснюється в порядку упорядкування нумерації окремих частин об`єкта.
Відповідно до пункт 50 Порядку №690 упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна здійснюється: у випадку виявлення невідповідності адреси фактичному розташуванню об`єкта; у випадку виявлення дублювання адрес існуючих об`єктів державної або комунальної власності; у випадку подвоєння адрес внаслідок об`єднання населених пунктів; у випадках, визначених пунктами 9, 10 та 41 цього Порядку; у випадках, встановлених законодавством та цим Порядком.
Судом встановлено, що 26.09.2022 позивачка звернулась до виконавчого комітету Смілянської міської ради із заявою про внесення змін до адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна, як наслідок, наказом Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради від 13.10.2022 №7-а «Про зміну адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта на вул. Незалежності», яким змінено адресу щодо закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна частина приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А», що мала адресу: України, АДРЕСА_1 на адресу: АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2.
У подальшому, відповідачем прийнято наказ від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по вул. Незалежності», яким анульовано адресу - України, АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2, закінченого будівництвом об`єкта у зв`язку з упорядкуванням нумерації об`єктів нерухомого майна: а саме частина приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А», у зв`язку із встановленням суперечливих, недостовірних відомостей, що містяться у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та документах поданих заявником.
Так, підставою для прийняття вищезазначеного оскаржуваного наказу від 24.10.2022 №9-а слугувала та обставина, що частина приміщення першого поверху у чотириповерховій нежитловій будівлі по АДРЕСА_1 є складовою частиною всієї житлової будівлі, тому до досягнення згоди між усіма власниками щодо поділу/виділу/об`єднання єдиного нерухомого майна, тому зміна адреси частині об`єкта нерухомого майна неможлива.
Однак суд звертає увагу, що у відповідності до витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер витягу 305747427 від 25.07.2022, за ОСОБА_1 , на підставі договору дарування, посвідченого 25.07.2022 приватним нотаріусом Черкаського районного нотаріального округу Новіковим І.М. та зареєстрованого у реєстрі за №1861, зареєстровано право власності на окрему частину нежитлового приміщення загальною площею 68,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , розмір частки 1.
Вищезазначені обставини щодо окремого видалення частини нежитлового приміщення загальною площею 68,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 також встановлені рішенням Смілянського міськрайонного суду Черкаської області від 10.03.2023 у справі №703/2436/22, яке залишено без змін постановою Черкаського апеляційного суду від 05.07.2023.
Таким чином, оскільки за позивачкою окремо зареєстровано частину вищезазначеного нежитлового приміщення, тому для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта не потрібно згоди між усіма власниками щодо поділу/виділу/об`єднання єдиного нерухомого майна, оскільки єдиним власником (станом на час виникнення спірних правовідносин_ цієї частини нежитлового приміщення загальною площею 68,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 є ОСОБА_1 .
На підставі вищевикладених обставин суд дійшов висновку, що наказ відповідача від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по вул. Незалежності» є протиправним та підлягає до скасування, тому з метою відновлення порушених прав позивачки суд дійшов висновку зобов`язати відповідача скоригувати адресу закінченого будівництвом об`єкта нерухомого майна, а саме: частини приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А» (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 25.07.2022 №3057417427) на: України, Черкаська область, Черкаський район, Смілянська територіальна громада, м. Сміла, вул. Незалежності, 67, нежитлове приміщення 2, яка змінена на підставі наказу відповідача від 13.10.2022 №7-а, внісши відповідні зміни до Реєстру будівельної діяльності.
За вказаних обставин суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а позов таким, що не підлягає до повного задоволення.
Щодо вимоги позивача про стягнення з відповідача на її користь витрат на правничу допомогу в сумі 1500 грн, то суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат:
1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;
2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Положеннями ч. 4 ст. 134 КАС України встановлено, що для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Відповідно до ч. 5 ст. 134 КАС України розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:
1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);
2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);
3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;
4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
З огляду на викладене, беручи до уваги положення КАС України, враховуючи, що розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним, суд дійшов висновку про наявність достатніх правових підстав для стягнення з відповідача на користь позивача витрат на професійну правничу допомогу у сумі 1500 грн.
Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 14, 139, 242-245, 255, 295, 370 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати наказ Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради від 24.10.2022 №9-а «Про анулювання адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта по вул. Незалежності».
Зобов`язати Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради скоригувати адресу закінченого будівництвом об`єкта нерухомого майна, яке належить ОСОБА_1 , а саме: частини приміщення першого поверху нежитлової будівлі літ. «А» (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 25.07.2022 №3057417427) на: України, АДРЕСА_1 , нежитлове приміщення 2, яка змінена на підставі наказу відповідача від 13.10.2022 №7-а, внісши відповідні зміни до Реєстру будівельної діяльності.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста виконавчого комітету Смілянської міської ради на користь ОСОБА_1 витрати на правничу допомогу адвоката у сумі 1500 (одна тисяча п`ятсот) грн.
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Віталіна ГАЙДАШ
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2023 |
Оприлюднено | 07.09.2023 |
Номер документу | 113242947 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Віталіна ГАЙДАШ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні