Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
06 вересня 2023 року № 520/17941/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі: Головуючого судді - Зінченко А.В. розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (просп. Науки, буд. 40, 6 поверх,м. Харків,61166, код ЄДРПОУ 40324829) до Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ" (вул. Пушкінська, буд. 104,м. Харків, 61023, код ЄДРПОУ 33291292) стягнення штрафу.,-
ВСТАНОВИВ:
Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ, в якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ штраф у загальному розмірі 20349,00 грн. (двадцять тисяч триста сорок дев`ять грн. 00 копійок) до державного бюджету для зарахування надходжень по коду бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, в установі банку - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, одержувач ГУК Харків обл./МТГ Харків, код одержувача 37874947, номер рахунку UА558999980313030106000020649.
Відповідачем штраф добровільно не сплачено, а тому позивач просить стягнути вказаний борг в примусовому порядку.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини справи.
Пунктом 1 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області», затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 24.02.2020 №164 визначено, що Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Згідно з вимогами ст. 26 Закону України «Про рекламу», п.п. 8 п. 4 вищевказаного Положення, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про рекламу» (далі Закон) законодавство України про рекламу складається з цього Закону ті інших нормативних актів, які регулюють відносини у сфері реклами.
Частиною1 статті 16 Закону передбачено, що розміщення зовнішньо реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поз; межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленим цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону особи, винні у порушені законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правовову адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.
Згідно частини 6 статті 27 Закону, за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження р Іклам центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політик} сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувач реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімум доходів громадян.
Згідно частини 7 статті 27 Закону, у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, і рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органів виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачі накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пунктом 1 «Порядку накладення штрафів за порушені законодавства про рекламу», затвердженому постановою Кабінету Міністр 26.05.2004 № 693 (далі Порядок № 693) передбачено, що цей Порядок регулює питання накладення уповноваженими особами штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав).
Пунктом 2 Порядку № 693 передбачено, що штрафи відповідно до статті 27 Закону накладаються у таких розмірах, зокрема: до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - на рекламодавців і розповсюджувачів реклами, у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог законодавства про рекламу.
Господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. У сфері господарювання застосовуються такі види господарських санкцій: 1) відшкодування збитків; 2) штрафні санкції; 3) оперативно-господарські санкції (частини перша, друга статті 217 Господарського Кодексу України).
Штрафними санкціями відповідно до частини першої статті 230 Господарського кодексу України визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.
Матеріалами справи підтверджено, що в ході перевірки законності розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на території міста Харкова спеціалістами відділу реклами Департаменту контролю Харківської міської ради виявлено спеціальні конструкції, які були розміщені відповідачем з порушенням вимог чинного законодавства.
Відповідно до пунктів 45, 46 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 (далі - Типові правила) контроль за додержанням цих Правил здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад та інші органи відповідно до законодавства. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.
У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінету Міністрів України.
Виходячи з вищевикладеного, контроль за додержанням розповсюджувачами зовнішньої реклами здійснює Департамент контролю Харківської міської ради.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 р. № 609, затверджено Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові (надалі - Правила).
Абзацом 2 пункту 1.1. розділу 1 Правил визначено, що Правила регулюють відносини у сфері розміщення зовнішньої реклами між розповсюджувачами зовнішньої реклами, виконавчими органами Харківської міської ради, спеціально уповноваженим територіальним органом у сфері захисту прав споживачів та спеціалізованими підприємствами з приводу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, укладення договорів про надання в користування місць для розміщення спеціальних конструкцій, встановлення спеціальних конструкцій на місцях, наданих у користування, та контролю за дотриманням законодавства про рекламу, цих Правил, а також інші відносини у сфері зовнішньої реклами.
Відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Правил дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами у місті Харкові.
Згідно пункту 10.1. розділу 10 Правил контроль за додержанням цих Правил здійснюють відділ реклами Департаменту контролю Харківської міської ради (робочий орган), спеціально уповноважений орган виконавчої влади з питань захисту прав споживачів та інші органи відповідно до чинного законодавства України.
Пунктом 10.7. розділу 10 Правил встановлено, що у разі порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, робочий орган звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою про усунення порушень у визначений строк.
Відповідно до пункту 10.8. розділу 10 Правил у разі невиконання вимоги щодо усунення порушень, робочий орган подає інформацію до спеціально уповноваженого територіального органу з питань захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
З метою усунення порушень законодавства про рекламу виявлених спеціалістами відділу реклами Департаменту контролю було направлено на адресу власників підприємства відповідача встановлених з порушенням законодавства спеціальних конструкцій зовнішньої реклами припис №7/5 від 05.02.2021 та № 7/26 від 04.03.2021 з вимогою усунути порушення шляхом демонтажу рекламних засобів.
Вказані приписи не скасовані в судовому порядку, відповідно є обов`язковим до виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ».
Як встановлено судом, приписи суб`єктом господарювання не було виконано відповідно до чинного законодавства.
Тому, у зв`язку з не виконанням суб`єктом господарювання приписів №7/5 від 05.02.2021 та № 7/26 від 04.03.2021 про усунення порушень порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові, Департаментом контролю Харківської міської ради подано інформацію до Головного управління відносно порушення законодавства про рекламу.
Суд вказує, що питання накладення уповноваженими особами Держспоживінспекції та її територіальних органів в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та Севастополі штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав) регулює Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року № 693(далі - Порядок).
Враховуючи, що чинні нормативно-правові акти не містять визначеної процедури проведення контрольних заходів у сфері реклами, щодо планових чи позапланових перевірок, не встановлюють підстав для проведення контрольних заходів, не врегульовують порядку повідомлення суб`єкта господарювання про проведення контрольного заходу та інше.
Водночас, Порядком № 693, передбачено певну процедуру розгляду справ у сфері порушень законодавства про рекламу. В загальному вигляді така процедура складається з п`яти етапів: 1) складання протоколу про порушення законодавства про рекламу, в якому фіксуються виявлені порушення, 2) за наявності ознак порушення законодавства про рекламу прийняття рішення про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу, 3) отримання контролюючим органом на вимогу усних або письмових пояснень, іншої інформації про порушення законодавства про рекламу, 4) розгляд справи і 5) прийняття рішення про накладення штрафу.
Наведені вище норми чітко визначають процедуру перевірки, яка розпочинається з етапу складення протоколу. При цьому, суб`єкт владних повноважень немає на меті перевіряти господарську діяльність суб`єкта перевірки, а документує виключно факт порушення. Саме з цією метою законодавець в наступних етапах процедури перевірки визначив такий етап, як розгляд справи про порушення законодавства про рекламу, на якому суб`єкт перевірки має можливість спростувати наявність складу правопорушення.
Матеріалами справи підтверджено, що на адресу Головного управління у відповідності до пункту 46 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, листом від 18.03.2021 №271/0/172- 21 Харківською міською радою було подано інформацію про невиконання вимоги щодо усунення порушень у визначений строк, згідно з приписом від 05.02.2021 №7/5 та № 7/26 від 04.03.2021 про усунення порушення законодавства про рекламу. Головним управлінням було виявлено розміщення зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ», за адресою: м. Харків, вул. Дружби Народів, 238, з ознаками порушення вимог частини 1 статті 16 Закону України «Про рекламу», а саме: без наявності дозволу на розміщення зовнішньої реклами; розміщення зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» за адресою: м. Харків, ріг вул. Медичної та Салтівське шосе, а саме: без наявності дозволу на розміщення зовнішньої реклами; зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: Українське смакує накраще» за адресою: м. Харків, ріг вул. Медичної та Салтівське шосе, а саме: без наявності дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
На юридичну адресу відповідача були надіслані вимоги Головного управління №5.2-057/2/6514-21 та №5.2-057/2/6516-21 від 27.04.2021 про надання документів, усних та/або письмових пояснень, необхідних для розгляду справу про порушення законодавства про рекламу, а також Головне управління просило відповідно до вимог частини 2 статті 26 Закону надати до Головного управління у триденний термін з дня отримання листа завірені належним чином копії:
свідоцтва про державну реєстрацію, довідки про включення до ЄДРПОУ;
дозвіл на розміщення рекламних конструкцій; договір оренди приміщення; макетів розповсюдженої реклами;
договір з розміщувачем (рекламодавцем) реклами, актів виконаних робіт до нього;
документів щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдженої реклами;
документів, що підтверджують факт оплати за виготовлену рекламу, акти виконаних робіт;
інші документи, що мають відношення до справи та пояснення. Вищевказані вимоги були отримані 11.05.2021 засобами поштового зв`язку, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштового перекладу №6116610846092 та №6116610823270.
У зв`язку з тим, що Головне управління не отримало витребувані документи, Головним управлінням складено протоколи № 86, № 87, № 88 про порушення законодавства про рекламу від 29.04.2021 Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ».
На підставі протоколів № 86, № 87, № 88 про порушення законодавства про рекламу від 29.04.2021 Головним управлінням було вирішено розпочати справу про порушення законодавства про рекламу відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» за рішеннями № 100, № 101, № 102 про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу від 19.05.2021.
Також встановлено, що на юридичну адресу відповідача було надіслано вимогу Головного управління №5.2-84НС-21 від 21.05.2021 про надання документів, усних та/або письмових пояснень, необхідних для розгляду справу про порушення законодавства про рекламу, а також Головне управління вказаним листом повідомило відповідача, що розгляд справи про порушення законодавства про рекламу відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» відбудеться 18 червня 2021 року о 10 годині 00 хвилин, об 11 годині 00 хвилин та об 12 годині 0Є: хвилин у приміщенні Управління захисту споживачів Головного управління. Вказану вимогу було отримано відповідачем за довіреністю 09.06.2021.
Листом № 22 від 17 червня 2021 року (№Вх-057/01-05/12320-21 від 17.06.2021) Головним управлінням було отримано пояснення відповідача.
Головним управлінням складено протоколи № 126, № 127, № 128 засідання стосовно справи про порушення законодавства про рекламу від 18.06.2021 року стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ».
У зв`язку з доведенням факту порушення частини 1 статті 16 Закону України «Про рекламу» на підставі протоколів про порушення законодавства про рекламу № 126, № 127, № 128 Головним управлінням були прийняті рішення № 119, № 120, № 121 про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ».
Приписами № 90, № 91, № 92 від 18.06.2021 року у відповідності до частини 2 статті 26 Закону України «Про рекламу» Головне управління вимагало усунути порушення:
розміщеної зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» за адресою: м. Харків, ріг вул. Медичної та Салтівське шосе, а саме: привести у відповідність до вимог частини 1 статті 16 Закону України «Про рекламу».
розміщеної зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: Українське смакує накраще» за адресою: м. Харків, ріг вул. Медичної та Салтівське шосе, а саме: привести у відповідність до вимог частини 1 статті 16 Закону України «Про рекламу».
розміщеної зовнішньої реклами щит на фасаді з інформаційним полем: «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» за адресою: м. Харків, вул. Дружби Народів, 238, а саме: привести у відповідність до вимог частини 1 статті 16 Закону України «Про рекламу».
Судом встановлено, що Рішення про накладення штрафів, протоколи та приписи були надіслані суб`єкту господарювання листом з повідомленням від 22.06.2021 року №5.2-057/2/8918-21.
Щодо стягнення з відповідача штрафу, передбаченого ч. 6 ст. 27 Закону України «Про рекламу».
Як вже було зазначено вище, Головне управління надсилало на адресу відповідача вимоги щодо надання документів. Однак, суб`єкт господарювання будь - яких документів на адресу Головного управління не надав, що є порушенням абзацу 1 частини 2 статті 26 Закону, відповідальність за що передбачена частиною 6 статті 27 Закону.
Про зазначені порушення Головним управлінням складені протоколи № 127, № 128, № 129 про порушення законодавства про рекламу від 18 червня 2021 року відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» та були прийняті рішення № 141, №142, № 143 про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу від 18 червня 2021 року.
Відповідач не надав документів на вимоги Головного управління, повноваженого представника для участі у розгляді справ про порушення законодавства про рекламу не направляв.
Протоколами № 123, № 124, № 125 засідання стосовно справи про порушення законодавства про рекламу від 18.06.2021 за результатами розгляду справ було вирішено: у зв`язку з доведенням фактів порушень абзацу 1 частини 2 статті 26 Закону України «Про рекламу» прийняти рішення про накладення штрафів у відповідності до частини 6 статті 27 Закону України «Про рекламу» у порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №693 від 26.05.2004.
Рішеннями № 116, № 117, № 118 про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу від 18.06.2021 на підставі протоколів № 123, № 124, № 125 засідання стосовно справи про порушення законодавства про рекламу від 18.06.2021 за неподання документів необхідних для здійснення повноважень щодо контролю за дотриманням вимог законодавства про рекламу, щодо розміщення зовнішніх реклам у відповідності до частини 6 ст. 27 Закону було вирішено накласти на Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ» стягнення у вигляді штрафу у розмірі 1700 грн. по кожному рішенню.
Рішення про накладення штрафів та протоколи та були надіслані суб`єкту господарювання листом з повідомленням від 22.06.2021 року №5.2- 057/2/8918-21 який було отримано 08.07.2021 про що свідчить повідомлення і про вручення поштового перекладу за №6116611107358.
Суд вказує, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з частиною 3 статті 7 Закону реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 8 Закону у рекламі забороняється подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров`ю або життю людей та/чи довкіллю, а також спонукають до нехтування засобами безпеки.
Частиною 1 статті 27 Закону передбачено, що особи, винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.
Відповідно до частини 4 статті 27 Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, за поданням державних органів, зазначених у статті 26 цього Закону, або самостійно у випадках, передбачених цією статтею, крім тих, які віднесено виключно до компетенції Антимонопольного комітету України та які регулюються законодавством з питань авторського права та суміжних прав, накладає штрафи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з частиною 6 статті 27 Закону за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Частиною 7 статті 27 Закону визначено, що у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Судом встановлено, що на момент розгляду справи вищевказані рішення Головного управління відповідачем не оскаржено, в добровільному порядку штраф не сплачено, що стало підставою звернення до суду з даним позовом.
У відповідності до ч. 1 ст. 250 Господарського Кодексу України адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб`єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб`єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.
При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 243-246 КАС України, суд,-
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю УКРАЇНСЬКИЙ М`ЯСОКОМБІНАТ штраф у загальному розмірі 20349. (двадцять тисяч триста сорок дев`ять) грн. 00 копійок до державного бюджету для зарахування надходжень по коду бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, в установі банку - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, одержувач ГУК Харків обл./МТГ Харків, код одержувача 37874947, номер рахунку UА558999980313030106000020649.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Зінченко А.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2023 |
Оприлюднено | 08.09.2023 |
Номер документу | 113272919 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Зінченко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні