Ухвала
від 08.09.2023 по справі 579/1874/23
КРОЛЕВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 579/1874/23

1-кс/579/381/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"08" вересня 2023 р. слідчий суддя Кролевецького районного суду Сумської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кролевець клопотання слідчого СВ відділення поліції № 1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023200510000227 від 17 серпня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

06 вересня 2023 року до суду надійшло вищевказане клопотання, погоджене з прокурором Кролевецького відділу Конотопської окружної прокуратури, у кримінальному провадженні №12023200510000227 від 17.08.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України, в якому ставиться питання про тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 »;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року. на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 »;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради та у підрядника Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).

На обґрунтування поданого клопотання слідчий зазначив, що 16.08.2023 року до ВП №1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області надійшла письмова заява про те, що службова особа ПП КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » під час проведення капітального ремону приміщення для відкритого відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 , внесла недостовірні відомості до звітної документації (актів форми КБ-2В, КБ-3) в частині обсягів фактичного виконаних будівельних робіт.

За даним фактом були внесені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12023200510000227 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради в особі головного лікаря ОСОБА_4 було укладено з Приватним виробничо-комерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_5 договір від 21.11.2022 року № 333-11/22 на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкритого відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 , на суму 5 512 000 грн. В подальшому 14.04.2023 року між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради в особі головного лікаря ОСОБА_4 було укладено з Приватним виробничо-комерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_5 договір № 138-04/23 на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкритого відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 , на суму 1 364 975,57 грн.

В подальшому вказані роботи були профінансовані в повному обсязі та підтверджені відповідними актами виконаних робіт (актами форми КБ-2в, КБ-3).

На даний час для проведення повного всебічного і об`єктивного проведення досудового розслідування та з`ясування істини у кримінальному провадженні існує необхідність у отриманні відомостей, які містяться в документах, що складалися за результатами виконаних підрядних робіт, а саме:

- договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 ;

- договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року. на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради, які повинні зберігатися у підрядника Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).

При цьому інші реквізити документів, їх опис та інші відомості, які дають можливість визначити (конкретизувати) документи, у яких маються відповідні відомості, потреба у отриманні яких виникла під час досудового розслідування, достовірно слідству не відомі у зв`язку з чим і існує необхідність у тимчасовому доступі до вказаних документів.

Слідчий СВ відділення поліції № 1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області в судове засідання не з`явився. У поданій заяві до суду просив розгляд клопотання проводити без його участі.

Представник володільця документів, доступ до яких просять надати, у судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомленим про місце, дату та час розгляду клопотання.

На підставі ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Таким чином, в порядку ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.

Вивчивши додані до клопотання документи кримінального провадження №12023200510000227 від 17.08.2023 року, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Виходячи зі змісту вимог ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей та документів.

Згідно абз.1 ч.1, ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріали клопотання, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань містять достатні дані про те, що документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, знаходяться у володінні Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні, відомості в них мають бути використані з метою встановлення фактичних обставин скоєння кримінального правопорушення.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчим у клопотанні доведено можливість використання як доказів відомостей в цих документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою їх, слідчий суддя вважає за необхідне надати дозвіл на тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю вилучення їх оригіналів.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.5 ст.163 КПК України, підстави до задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.107, 132, 160, 163-165, 166, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого СВ відділення поліції № 1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023200510000227 від 17.08.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України, задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт з капітального ремонту приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 ;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 відомостей ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- проектно-технічна та кошторисна документація, завдання на розробку проектно-кошторисної документації, договори на розробку проектно-технічної та проектно-кошторисної документації на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 333-11/22 від 21.11.2022 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду та акти виконаних робіт за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » до договору № 138-04/23 від 14.04.2023 року;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 »;

- регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку проведеної оплати за виконання будівельних робіт, зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, акти звіряння взаєморозрахунків, інше) до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року. на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 »;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 333-11/22 від 21.11.2022 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради;

- інші документи, які складалися за результатами виконання робіт за договором № 138-04/23 від 14.04.2023 року на проведення робіт по об`єкту «Капітальний ремонт приміщення для відкриття відділення фізичної та реабілітаційної медицини в будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради за адресою АДРЕСА_2 » у тому числі: загальні журнали робіт, журнали авторського і технічного нагляду, акти на приховані роботи, паспорти і сертифікати на застосоване обладнання і продукцію, платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконання робіт, які повинні зберігатися у замовника робіт КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Кролевецької міської ради та у підрядника Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).

Виконання ухвали покласти на групу слідчих СВ відділення поліції № 1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області: заступника начальника СВ відділення поліції №1 Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_6 , старшого слідчого СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_7 , старшого слідчого СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_8 , слідчого СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , слідчого СВ відділення поліції №1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_9 , слідчого СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_10 , слідчого СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_11 .

Роз`яснити відповідальній особі Приватного виробничо-комерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКролевецький районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення08.09.2023
Оприлюднено01.05.2024
Номер документу113353494
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —579/1874/23

Ухвала від 23.04.2024

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 03.04.2024

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 22.09.2023

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 08.09.2023

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 08.09.2023

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні