Ухвала
від 18.09.2023 по справі 165/1506/22
НОВОВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 165/1506/22

Провадження № 1-кс/165/1133/23

НОВОВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2023 року м. Нововолинськ

Слідчий суддя Нововолинського міського суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Нововолинську клопотання заступника начальника відділу слідчого управління ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Нововолинського відділу Володимирської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №12021030520000447 від 03.08.2021 за ч.5 ст.190 КК України,-

встановив:

До суду надійшло клопотання заступника начальника відділу слідчого управління ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів.

В обґрунтування свого клопотання слідчий посилається на те, що Міжрегіональною групою слідчих ГУНП у Волинській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12021030520000447 від 03.08.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , згідно розпоряджень міського голови ІНФОРМАЦІЯ_1 №2/6 від 12.11.2015 та №89-ро від 12.11.2015, працюючи на посаді першого заступника міського голови, секретарем ІНФОРМАЦІЯ_1 (посада відноситься до 4-ї категорії посадових осіб місцевого самоврядування), якому присвоєно 7 ранг посадової особи місцевого самоврядування та членом ІНФОРМАЦІЯ_1 , тобто на посаді, що пов`язана з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, будучи наділеним правами розпорядника бюджетних коштів та правом першого підпису бухгалтерських та фінансових документів і відповідно до посадової інструкції першого заступника міського голови, секретаря міської ради, затвердженої 23.11.2015 міським головою, зобов`язаний здійснювати в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету, 14 листопада 2018 року ОСОБА_6 будучи уповноважений на представництво інтересів ІНФОРМАЦІЯ_1 та підписання договорів уклав за результатами відкритих торгів по закупівлі UA-2018-10-12-000292-c з Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_7 договір №11-05/ВТ будівельного підряду на виконання робіт з «Комплексної термомодернізації будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » в рамках проекту: «Перший крок у переході на використання відновних джерел енергії у місті Нововолинськ» (ENPI/2014/342-602)».

Під час підписання вищевказаного договору ОСОБА_5 , погодив договірні ціни від 20 жовтня 2018 року на суму 21205489 гривень 87 коп. за кошти гранту та на суму 1499986 гривень 15 коп. за кошти місцевого бюджету, у складі яких підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 було визначено розмір супутніх витрат у розмірі 1462608 гривень 78 коп. за кошти гранту та 48843 гривні 06 коп. за кошти місцевого бюджету на відрядження працівників підрядної організації, в той час як зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від 19.11.2018 №440 не передбачено інші супутні витрати в тому числі і на відрядження працівників підрядної організації, а в тендерній пропозиції

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не надано розрахунків на вищевказані витрати, що призвело до завищення розміру добових витрат відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» згідно якої сума витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів в межах України складає 60 грн. на добу, що роз`яснено в листі ІНФОРМАЦІЯ_4 від 18.02.2013 № 7/15-2312.

Початковою проектно-кошторисною документацією та коригованою проектно-кошторисною документацією витрати на відрядження не були передбачені однак були погоджені Замовником при підписанні договірної ціни та включені до актів форми КБ-2В, в порушення п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 5.4.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів та договірних цінах такі розрахунки відсутні.

Відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядженні підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів», сума витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядженні підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів в межах України складає 60 грн. на добу.

Разом з тим, ІНФОРМАЦІЯ_4 в листві від 18.02.2013 №7/15-2312 зазначає, що такий самий розмір добових витрат враховується при складанні інвесторської документації, що супроводжуються за рахунок бюджетних коштів, а також при формуванні ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) на будівництво таких об?єктів.

Таким чином, на підставі вищезазначеного, та з наявних у матеріалах кримінального провадження відомостей є достатні підстави вважати, що у ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

АДРЕСА_2 , можуть знаходитись документи, що можуть бути використані як докази протиправної діяльності, а саме інформації стосовно ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) із зазначенням:

місцезнаходження (юридичної та фактичної адрес);

переліку відповідальних осіб за фінансово-господарську діяльність з 01.01.2018 по 31.12.2022 (керівників та головних бухгалтерів), наявності у них права підпису на фінансових документах;

відкритих та закритих банківських рахунків в національній та іноземних валютах (із зазначенням назви та МФО банку, валюти в якій відкритий рахунок, дати відкриття та закриття рахунку тощо) за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

спеціальних рахунків, відкритих в установах банків або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

стану фінансово-господарської діяльності (валовий дохід, обсяги сплачених податків, чисельність працюючих, розмір виплат заробітної платні тощо) за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

заборгованості по сплаті податків та інших обов`язкових платежів перед бюджетом на даний час відповідно до облікової картки платника податків;

наявності ознак фіктивності;

IP-адрес, персональних периферійних пристроїв (ПК) та адрес електронних поштових скриньок з яких в період з 01.01.2018 по 31.12.2022 надсилалася податкова електронна звітність;

проведених протягом 01.01.2018 по 31.12.2022 перевірок підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_6 із наданням копій актів перевірок, а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок (в електронному та друкованому вигляді).

Інформацію щодо кількості найманих працівників, укладених цивільно-правових договорів про виконання робіт чи надання послуг за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

відомості про суму нарахованої, отриманої та виплаченої заробітної плати та інших виплат кожному працівнику за період з 01.01.2018 по 31.12.2022 (за кожен місяць окремо) по даний час;

відомості щодо сплачених податків і зборів, усієї податкової звітності, в тому числі звіти форми 1 ДФ, інформацію щодо фінансових операцій (додаток №5), матеріалів камеральних та документальних перевірок із додатками, які використовувались під час їх проведення за період з 01.01.2018 по 31.12.2022.

заяви на видачу, або заміну печатки, заяви отримання електронного ключа доступу, а також подані до вказаних заяв копії паспортів, персональних податкових номерів та інших документів;

крім того, надати в електронному вигляді (форматі xls) додатки форми 5 поданих вищевказаним суб`єктом господарювання декларацій з ПДВ за період з 01.01.2018 по 31.12.2022.

Зазначені документи, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами цього кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, розслідуваних злочинів, викриття винних у цьому осіб, оскільки являються джерелом доказів та є необхідними для їх здобуття шляхом співставлення в подальшому із наявною інформацією, та використання як доказів під час досудового розслідування та судового розгляду для викриття та притягнення до відповідальності винних осіб.

Крім того, вищенаведене дає підстави вважати про існування реальної загрози зміни або знищення документів при повідомленні про тимчасовий доступ до них, у зв`язку з цим необхідним є отримання тимчасового доступу до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 та можливість їх вилучення без повідомлення про це осіб, у володінні яких вони знаходяться.

З урахуванням характеру та обставин вчинення розслідуваного злочину, неможливим є іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

У судове засідання слідчий не з`явився, у клопотанні просить проводити розгляд справи за його відсутності, клопотання підтримав, просив його задоволити з підстав, викладених у ньому.

Дослідивши матеріали клопотання, беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, вважаю за необхідне клопотання задоволити.

Керуючись ст.ст.40, 131, 132, 159-164, 172-173 КПК України, слідчий суддя,-

ухвалив:

Надати дозвіл групі слідчих по розслідуванню кримінального провадження: ОСОБА_8 , ОСОБА_3 чи іншому слідчому з групи слідчих, яким доручено проводити досудове розслідування у даному кримінальному провадженні, або за їх дорученням в порядку ст. 40 КПК України старшому оперуповноваженому Управління стратегічних розслідувань у Волинській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України ОСОБА_9 на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення їх оригіналів, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_2 , а саме документів які містять відомості, що можуть бути використані як докази протиправної діяльності, а саме інформації стосовно ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) із зазначенням:

місцезнаходження (юридичної та фактичної адрес);

переліку відповідальних осіб за фінансово-господарську діяльність з 01.01.2018 по 31.12.2022 (керівників та головних бухгалтерів), наявності у них права підпису на фінансових документах;

відкритих та закритих банківських рахунків в національній та іноземних валютах (із зазначенням назви та МФО банку, валюти в якій відкритий рахунок, дати відкриття та закриття рахунку тощо) за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

спеціальних рахунків, відкритих в установах банків або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

стану фінансово-господарської діяльності (валовий дохід, обсяги сплачених податків, чисельність працюючих, розмір виплат заробітної платні тощо) за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

заборгованості по сплаті податків та інших обов`язкових платежів перед бюджетом на даний час відповідно до облікової картки платника податків;

наявності ознак фіктивності;

IP-адрес, персональних периферійних пристроїв (ПК) та адрес електронних поштових скриньок з яких в період з 01.01.2018 по 31.12.2022 надсилалася податкова електронна звітність;

проведених протягом 01.01.2018 по 31.12.2022 перевірок підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_6 із наданням копій актів перевірок, а саме: актів та додатків до них, довідок, висновків, схем, отриманих матеріалів зустрічних перевірок з додатками, пояснень службових осіб та розписок (в електронному та друкованому вигляді).

Інформацію щодо кількості найманих працівників, укладених цивільно-правових договорів про виконання робіт чи надання послуг за період з 01.01.2018 по 31.12.2022;

відомості про суму нарахованої, отриманої, виплаченої заробітної плати та інших виплат кожному працівнику за період з 01.01.2018 по 31.12.2022 (за кожен місяць окремо) по даний час;

відомості щодо сплачених податків і зборів, усієї податкової звітності, в тому числі звіти форми 1 ДФ, інформацію щодо фінансових операцій (додаток №5), матеріалів камеральних та документальних перевірок із додатками, які використовувались під час їх проведення за період з 01.01.2018 по 31.12.2022.

заяви на видачу, або заміну печатки, заяви отримання електронного ключа доступу, а також подані до вказаних заяв копії паспортів, персональних податкових номерів та інших документів;

крім того, надати в електронному вигляді (форматі xls) додатки форми 5 поданих вищевказаним суб`єктом господарювання декларацій з ПДВ за період з 01.01.2018 по 31.12.2022.

Строк дії ухвали суду не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.

В разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, відповідно до ст.166 КПК України.

Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя підпис ОСОБА_1

СудНововолинський міський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення18.09.2023
Оприлюднено01.05.2024
Номер документу113507060
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —165/1506/22

Ухвала від 21.05.2024

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 09.05.2024

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

Ухвала від 11.04.2024

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

Ухвала від 18.09.2023

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

Ухвала від 18.09.2023

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

Ухвала від 24.06.2022

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Ушаков М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні