Постанова
від 13.09.2023 по справі 280/763/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

13 вересня 2023 року м. Дніпросправа № 280/763/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Шлай А.В. (доповідач),

суддів: Кругового О.О., Прокопчук Т.С.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в місті Запоріжжі, Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. (суддя Семененко М.О.) в адміністративній справі №280/763/23 за позовом ОСОБА_1 до Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в місті Запоріжжі, Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом, в якому просив визнати протиправними дії Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі щодо відмови у складанні та направленні висновку для виплати позивачу одноразової грошової допомоги як інваліду 2 групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 14 липня 2021 р.; зобов`язати Відділ урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі скласти та направити за належністю висновок для виплати позивачу одноразової грошової допомоги як інваліду 2 групи внаслідок захворювання пов`язаного із захистом Батьківщини, у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 14 липня 2021 р.; зобов`язати Адміністрацію Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України призначити, нарахувати та виплатити позивачу одноразову грошову допомогу у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 14 липня 2021 р., як інваліду 2 групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 14 липня 2021 року, без урахування раніше виплачених сум, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2013 №975.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 10 січня 2023 р., постановленим за результатами розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, позов задоволено частково. Суд визнав протиправними дії Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі щодо відмови у складанні та направленні висновку для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги як інваліду ІІ групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому вперше встановлена інвалідність, зобов`язавши його скласти та направити за належністю висновок про виплату ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги як інваліду ІІ групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому вперше встановлена інвалідність. Суд також зобов`язав Адміністрацію Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України призначити ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому вперше встановлена інвалідність, як інваліду ІІ групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому вперше встановлена інвалідність, та здійснити її виплату з урахування раніше виплачених сум. В іншій частині в задоволенні позову суд першої інстанції відмовив.

Рішення суду оскаржено в апеляційному порядку відповідачами. Посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, скаржники просять рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нове рішення, яким відмовити позивачу у задоволенні позову у повному обсязі.

Відділ урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі вказує на відсутність в матеріалах справи доказу, на який послався суд першої інстанції, а саме довідку до акту огляду МСЕК серія 12 ААВ № 630315. Також, позивач пропустив строк звернення до адміністративного суду, оскільки про відмову у виплаті одноразової грошової допомоги в розмірі 300 прожиткових мінімумів він дізнався ще у листопаді місяці 2021 року. Крім того, інвалідність позивача не була отримана та не є наслідком військової служби, оскільки його захворювання є спадковим, яке перейшло у важкий прогресуючий перебіг в період проходження військової служби. За цими обставинами позивач набув право на отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 90-краткому прожиткового мінімуму.

Адміністрація Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, окрім доводів, які викладені в апеляційній скарзі Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі, також зазначає про те, що суд першої інстанції втрутився у дискреційні повноваження, не врахувавши, що Адміністрація лише приймає рішення і є неналежним органом, що здійснює виплату одноразової грошової допомоги позивачу, який не проходив військову службу в Адміністрації Держспецзв`язку. Ці кошти має виплачувати Відділ УФЗ Держспецзв`язку відповідно до Інструкції 151.

Письмовий відзив на апеляційні скарги від позивача до суду апеляційної інстанції не надходив.

Розгляд апеляційної скарги здійснено в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, як це передбачено статтею 311 Кодексу адміністративного судочинства України.

Позивач проходив військову службу за контрактом у Відділі УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі. Відповідно до висновку у свідоцтві про хворобу № 337 від 13.07.2021 військово-лікарської комісії ВЧ НОМЕР_1 (далі свідоцтво про хворобу №337) від 13.07.2021, ОСОБА_1 визнано непридатним до військової служби з виключенням з військового обліку. (т. 1 а.с. 14). Відповідно до п.12 свідоцтва про хворобу № 337 від 13.07.2021, захворювання, ТАК, пов`язані із захистом Батьківщини. На підставі наказу начальника Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі №22-ОС від 03.09.2021 звільнено з військової служби за підпунктом "б" (за станом здоров`я - на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби) пункту 2 частини п`ятої статті 26 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" капітана ОСОБА_1 , офіцера Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі, припинено контракт та виключено його зі списків особового складу з урахуванням часу на здачу справ і посади 24.09.2021 (а.с. 130-131). 14.07.2021 позивачем отримано Виписку з акту огляду МСЕК №076840, якою йому первинно встановлено ІІ групу інвалідності, причина інвалідності «загальне захворювання». Інвалідність встановлена на строк до 01.08.2022. Дата чергового переогляду 14.07.2022 (а.с. 13). 02.09.2021 позивачем отримано Довідку до акту огляду МСЕК №076889, якою йому внаслідок повторного огляду встановлено ІІ групу інвалідності, причина інвалідності «захворювання, так, пов`язані із захистом Батьківщини». Інвалідність встановлена на строк до 01.08.2022. Дата чергового переогляду 14.07.2022 (а.с. 12). 08.11.2021 позивач звернувся до Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі із заявою про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку зі встановленням йому ІІ-групи інвалідності (а.с.137). За результатами розгляду заяви позивача від 08.11.2021, Відділом сформовано висновок щодо виплати одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності військовослужбовця Держспецзв`язку від 10.11.2021, яким визначено, що відповідно до підпункту другого пункту 6 Порядку №975 необхідно виплати ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу залежно від встановлення інвалідності ІІ групи та ступеня втрати працездатності у розмірі 90-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб станом на 01.01.2021, який становить 2270,00 грн. Загалом належить до виплати 204300,00 грн. (а.с. 138-140). Наказом Адміністрації Держспецзв`язку від 10.12.2021 №58-Ф ОСОБА_1 призначено виплату одноразової грошової допомоги у розмірі 90-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 01.01.2021 (а.с. 141). Про прийняте рішення щодо виплати грошової допомоги за заявою від 08.11.2021 ОСОБА_1 повідомлено листом від 20.12.2021 за вих. №63/19/03-639 (а.с. 142). 13.01.2022 ОСОБА_1 звернувся до Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі із заявою, в якій висловило незгоду з виплатою йому одноразової грошової допомоги у розмірі 90-кратного прожиткового мінімуму та просив призначити і виплатити одноразову грошову допомогу у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини (а.с.38-39). 28.01.2022 Відділом надано письмову відповідь ОСОБА_1 , якою у перерахунку і виплаті одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, відмовлено (а.с. 42-43). 13.01.2022 з заявою щодо виплатити одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням ІІ групи інвалідності внаслідок захворювання "пов`язаного із захистом Батьківщини" у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму позивач звертався до Адміністрації Держспецзв`язку, на яку листом від 28.01.2022 №62/05-92 йому повідомлено, що підстав щодо призначення і виплати одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму немає (а.с. 21). 11.07.2022 за результатом повторного огляду МСЕК ОСОБА_1 отримав Довідку до акта огляду МСЕК серія 12 ААВ № 630315, згідно якої причиною встановлення інвалідності II групи визначено «захворювання, так, пов`язані із захистом Батьківщини» , у зв`язку з чим 16.08.2022 позивач звернувся до начальника Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі із заявою щодо виплати одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму (а.с.15, 144). 12.07.2022 позивачу видано посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни 2 групи серія НОМЕР_2 (а.с.11). За результатами розгляду заяви позивача від 16.08.2022, Відділом УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі сформовано висновок від 25.08.2022, в якому встановлено, що підстави для виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги в розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму згідно підпункту 1 пункту 6 Порядку 975 відсутні. Зазначено, що за відсутності підстав для виплати одноразової допомоги в розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму згідно підпункту 1 пункту 6 Порядку 975, вважають за можливе в задоволенні заяви ОСОБА_1 від 16.08.2022 відмовити (а.с. 143-145). Наказом Адміністрації Держспецзв`язку від 16.09.2022 №923-Ф ОСОБА_1 відмовлено у призначенні виплати одноразової грошової допомоги (а.с. 147).

Вважаючи протиправними дії відповідачів щодо відмови в призначенні та виплаті одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що позивач має право на отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Щодо правильності застосування судом першої інстанції норм матеріального права.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (Закон № 2011-ХІІ) одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві (далі - одноразова грошова допомога), - гарантована державою виплата, що здійснюється особам, які згідно з цим Законом мають право на її отримання.

Підпунктом 4 пункту 2 статті 16 цього Закону передбачено, що одноразова грошова допомога призначається і виплачується у разі встановлення військовослужбовцю (крім військовослужбовців строкової служби) інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого ним під час виконання обов`язків військової служби або внаслідок захворювання, пов`язаного з виконанням ним обов`язків військової служби, чи встановлення інвалідності особі після її звільнення з військової служби внаслідок причин, зазначених у цьому підпункті.

Пунктом «б» частини першої статті 16-2 Закону № 2011-ХІІ визначено, що одноразова грошова допомога призначається і виплачується у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності II групи (підпункт 4 пункту 2 статті 16 цього Закону).

З метою перевірки доводів скаржників колегія суддів ухвалою від 23 серпня 2023 р. зобов`язала Комунальну установу «Обласний центр медико-соціальної експертизи» підтвердити документально встановлення позивачу групи інвалідності.

За результатами дослідження копій документів, апеляційним судом встановлено наступне:

1)14.07.2021 ОблМСЕК № 2 м. Запоріжжя був здійснений первинний огляд ОСОБА_1 , за результатами якого йому встановлена друга група інвалідності з причини загального захворювання; дата чергового перегляду 14.07.2022. Ця обставина підтверджується випискою з акта огляду медико-соціальною експертною комісією та довідкою серії 12 ААВ № 076840, яка наявна в матеріалах справи (т. 1 а.с.13);

2)02.09.2021 ОблМСЕК № 2 м. Запоріжжя був здійснений повторний огляд ОСОБА_1 , за результатами якого йому встановлена друга група інвалідності з причини захворювання, ТАК, пов`язані із захистом Батьківщини; дата чергового перегляду 14.07.2022. Ця обставина підтверджується довідкою серії 12 ААВ № 076889 копія якої наявна в матеріалах справи (т. 1 а.с. 12);

3)11.07.2022 ОблМСЕК № 2 м. Запоріжжя був здійснений повторний огляд ОСОБА_1 , за результатами якого йому безстроково встановлена друга група інвалідності з причини захворювання, ТАК, пов`язані із захистом Батьківщини. Ця обставина підтверджується довідкою серії 12 ААВ № 630315.

Відповідно до підпункту «г» пункту 21.5 Порядку встановлення причинного зв`язку захворювань (поранень, контузій, травм, каліцтв) у військовослужбовців, військовозобов`язаних і резервістів, які призвані на збори, та колишніх військовослужбовців зі службою у Збройних Силах України (затверджено наказом Міністерства оборони України № 402 від 14.08.2008, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.11.2008 за № 1109/15800) формулювання "Захворювання, ТАК, пов`язане із захистом Батьківщини", зазначається у постановах ВЛК, якщо воно виникло в період служби у військових частинах та установах, що входять до складу діючої армії, або коли захворювання, яке виникло до цього, у період служби у військових частинах і установах, які входять до складу діючої армії, досягло такого розвитку, що обмежує придатність або призводить до непридатності (у тому числі й тимчасової) до військової служби.

Постанова в такому формулюванні приймається щодо військовослужбовців, які брали участь у бойових діях, зазначених у підпункті "а" цього пункту, а саме - під час захисту Батьківщини або виконання обов`язків військової служби під час служби у складі діючої армії і флоту у роки Громадянської війни, Великої Вітчизняної війни та війни з Японією (Другої світової війни), участі у бойових діях з розмінування боєприпасів часів Великої Вітчизняної війни (Другої світової війни), при безпосередній охороні державного кордону чи суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні у складі прикордонного наряду, екіпажу корабля (катера), екіпажу літака (вертольота) або під час проведення оперативно-розшукових заходів, або здійснення самостійно чи в складі підрозділу відбиття збройного нападу чи вторгнення на територію України військових груп і злочинних угруповань, а також під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, під час безпосередньої участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів.

Обставина того, що ОСОБА_1 приймав участь у бойових діях підтверджена довідкою про участь в ООС №63/19/03-298, виданою 07.07.2021 начальником Відділу УФЗ Держспецзв`язку в м. Запоріжжі, посвідченням учасника бойових дій серії НОМЕР_3 , виданим 14.05.2019 Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України, про що зазначено безпосередньо у свідоцтві про хворобу № 337, складеному 13 липня 2021 р. госпітальною військово-лікарською комісією військової частини НОМЕР_1 (т. а.с.14).

Наведені обставини не спростовані відповідачами, відтак з 02 вересня 2021 р. ОСОБА_1 набув право на отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Колегія суддів вважає неспроможними доводи скаржників, які поставили під сумнів правильність визначення МСЕК причини інвалідності, стверджуючи, що захворювання позивача мають спадковий характер. Порушене ними питання не входить до предмету доказування при вирішенні заявленого ОСОБА_1 публічно-правового спору, оскільки висновки огляду МСЕК є чинними; їх перевірка в межах вирішення цієї справи не здійснюється.

Також, помилковими є твердження скаржників про те, що суд встановив обставини у справі на підставі відсутніх доказів.

Так, довідка серії 12 ААВ № 630315 дійсно відсутня в матеріалах справи, проте відомості про цю довідку викладені у висновку щодо виплати одноразової грошової допомоги, складеному Відділом урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі 25.08.2022, копія якого наявна у матеріалах справи та досліджена судом першої інстанції (т. 1 а.с.143-145). Більш того, вказана довідка видана 11.07.2022 за результатом чергового огляду позивача, тобто вже після виникнення законних підстав для виплати позивачу грошової допомоги у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму на підставі іншої довідки ААВ №076889 від 02.09.2021.

Щодо доводів скаржника про порушення судом першої інстанції норм процесуального права в частині незастосування наслідків пропуску позивачем строку звернення до адміністративного суду.

Відділ урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі стверджує, що про відмову у виплаті одноразової грошової допомоги в розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму позивач дізнався ще у листопаді місяці 2021 року, проте до суду з позовом звернувся у лютому 2023 року.

Як встановлено судом першої інстанції, 16.08.2022 позивач подав на ім`я начальника Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі заяву, в якій вимагав донарахувати йому одноразову грошову допомогу у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму та виплатити з урахуванням раніше виплачених сум (т. а.с.15). Листом № 63/19/01-196 від 01.10.2022 йому було відмовлено у додатковій виплаті (т. 1 а.с.19).

Суд першої інстанції дійшов висновку, що звернення до суду із адміністративним позовом 02 лютого 2023 р. здійснено позивачем в межах шестимісячного строку, встановленого частиною 2 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, і такий висновок колегія суддів вважає законним та обґрунтованим.

Та обставина, що позивач неодноразово звертався із заявами на виплату грошової допомоги та отримував відмови, не впливають на правильність застосування судом першої інстанції норм процесуального права, оскільки, як зазначено у листі Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі № 63/19/01-196 від 01.10.2022, за попередньою заявою позивача від 08.11.2021 було призначено виплату одноразової грошової допомоги у розмірі 90-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб станом на 01.01.2021 (т. 1 а.с.19). Тобто, на заяву від 08.11.2021 позивач відмову у виплаті не отримував, проте він не погодився із нарахованим розміром і подав 16.08.2022 заяву на «донарахування» суми у відповідності до закону.

Щодо доводів Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України про те, що суд першої інстанції втрутився у його дискреційні повноваження, не врахував, що Адміністрація лише приймає рішення і є неналежним органом, що здійснює виплату одноразової грошової допомоги позивачу, який не проходив військову службу в Адміністрації Держспецзв`язку.

Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції обрав ефективний спосіб захисту порушених прав позивача, оскільки встановлені у справі обставини виключають можливість прийняття будь-якого іншого рішення відповідачами в межах реалізації ними дискреційних повноважень. Суд зобов`язав Адміністрацію Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України призначити позивачу одноразову грошову допомогу у розмірі 300-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб на 1 січня календарного року, в якому вперше встановлена інвалідність, як інваліду ІІ групи внаслідок захворювання, пов`язаного із захистом Батьківщини, та здійснити її виплату з урахування раніше виплачених сум.

Пунктами 3, 4 Інструкції про грошове забезпечення та компенсаційні виплати військовослужбовцям Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, затвердженої наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України №151 від 13.03.2018 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2018 за №404/31856) на підставі висновку та документів, Адміністрація у місячний строк приймає рішення про призначення одноразової грошової допомоги або про відмову в її призначенні, або про повернення документів на доопрацювання, про що видає відповідний наказ, який разом з документами надсилає підрозділу Держспецзв`язку для видання наказу про виплату такої допомоги або у разі відмови чи повернення документів на доопрацювання - для письмового повідомлення заявника з обґрунтуванням мотивів відмови чи повернення документів на доопрацювання. Виплату одноразової грошової допомоги здійснює фінансовий підрозділ Адміністрації чи підрозділу Держспецзв`язку шляхом перерахування коштів на рахунок в установі банку, зазначений особою, що звернулася за виплатою.

Таким чином, виплата здійснюється після складання Відділом урядового фельд`єгерського зв`язку державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в м. Запоріжжі висновку, на підставі якого Адміністрація Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України видає наказ, який, у свою чергу, є підставою для відповідного фінансування. Цей процес є взаємопов`язаним, спрямований на фактичне отримання особою одноразової грошової допомоги, незалежно від того, з якого рахунку буде здійснено перерахунок коштів, що і буде свідчити про відновлення порушених прав позивача та повне виконання судового рішення.

Відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на те, що висновки суду першої інстанції відповідають обставинам справи, оскаржене рішення суду першої інстанції скасуванню не підлягає. Апеляційна скарга має бути залишена без задоволення у зв`язку з тим, що наведені в ній доводи не знайшли свого підтвердження при її розгляді.

Керуючись статтями 315, 315, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Відділу урядового фельд`єгерського зв`язку Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в місті Запоріжжі, Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. в адміністративній справі №280/763/23 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили 13 вересня 2023 р. та касаційному оскарженню не підлягає, відповідно до частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддяА.В. Шлай

суддяО.О. Круговий

суддяТ.С. Прокопчук

Дата ухвалення рішення13.09.2023
Оприлюднено20.09.2023
Номер документу113533574
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/763/23

Постанова від 13.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 23.08.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 27.06.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 10.04.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні