ПОСТАНОВА
іменем України
27 вересня 2023 року справа 340/198/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючий суддя Суховаров А.В.
судді Головко О.В., Ясенова Т.І.,
розглянувши в письмовому провадженні в м. Дніпрі апеляційну скаргу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21.04.2023 (суддя Черниш О.А.) в адміністративній справі за позовом Комунального некомерційного підприємства Центральна міська лікарня Кропивницької міської ради до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про визнання протиправним встановлення порушення, скасування висновку та вимоги, третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроенерготрейд"
ВСТАНОВИВ:
Комунальне некомерційне підприємство Центральна міська лікарня Кропивницької міської ради 16.01.2023 звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, в якому просить:
- визнати протиправними дії щодо встановлення факту порушення п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" при укладенні додаткових угод №3 від 30.08.2021, №4 від 31.08.2021, №5 від 23.09.2021, №6 від 19.10.2021, №8 від 12.11.2021, №10 від 22.11.2021, №11 від 24.11.2021 до договору про постачання електричної енергії споживачу №84/2273 від 24.02.2021;
- визнати протиправним та скасувати висновок на заперечення до акту перевірки закупівель №041107-24/3 від 22.12.2022 за період з 01.01.2021 по 30.11.2022;
- визнати протиправним та скасувати лист-вимогу №041107-15/24-2023 від 03.01.2023.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21.04.2023 позов задоволений частково, визнано протиправною та скасовано вимогу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області №041107-15/24-2023 від 03.01.2023 "Про усунення виявлених порушень". У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
В апеляційній скарзі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області просить рішення суду скасувати в частині задоволення позовних вимог. Посилаються на безпідставність внесення змін до істотних умов договору про постачання електричної енергії шляхом укладення додаткових угод щодо збільшення ціни, без документального підтвердження коливання цін на ринку. Експертні висновки, надані постачальнико, не підтверджують наявність факту коливання ціни товару на ринку електричної енергії, оскільки вони не містять інформації щодо ціни товару на момент укладання договору та на момент звернення до установи яка уповноважена надавати інформацію щодо коливання ціни на ринку.
Переглядаючи справу, колегія суддів виходить з наступного:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" оголосило проведення відкритих торгів на закупівлю: "ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія" обсягом 780 000 кВт-год з очікуваною вартістю 2184000 грн.
За результатом електронного аукціону переможцем процедури закупівлі (торгів) визнано ТОВ "Євроенерготрейд", за результатами процедури відкритих торгів укладено договір №84/2273 від 24.02.2021 про постачання електричної енергії споживачу на загальну суму 1594878,48 грн за ціною 2,044716 грн за 1 кВт-год. Обумовлено обсяг постачання електричної енергії за цим договором на 2021 рік - 780000 кВт-год.
Під час дії цього договору його сторони уклади додаткові угоди:
- №3 від 30.08.2021, якою збільшено з 01.08.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 2,24898 грн за 1 кВт-год (або на 9,9 9%), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 732269, 92 кВт-год;
- №4 від 31.08.2021, якою збільшено з 15.08.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 2,473644 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,99 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 688 875, 73 кВт-год;
- №5 від 23.09.2021, якою збільшено з 01.09.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 2,72076 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,99 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 654 238, 70 кВт-год;
- №6 від 19.10.2021, якою збільшено з 01.10.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 2,99256 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,99 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 627 386, 45 кВт-год;
- №8 від 12.11.2021, якою збільшено з 01.11.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 3,289116 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,91 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 605 604, 96 кВт-год;
- №10 від 22.11.2021, якою збільшено з 05.11.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 3,613416 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,86 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 588 763, 76 кВт-год;
- №11 від 24.11.2021, якою збільшено з 10.11.2021 ціну (тариф) електричної енергії до 3,9744 грн за 1 кВт-год (або ще на 9,99 %), при цьому зменшено плановий обсяг електричної енергії на 2021 рік до 574 309, 98 кВт-год;
- №14 від 29.12.2021, якою зменшено ціну договору до 1 445 192,69. та зменшено плановий обсяг закупівлі електричної енергії на 2021 рік до 536 425 кВт-год.
Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 22.01.2022.
На підставі наказу начальника Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області №67-з від 09.12.2022 "Про призначення перевірки закупівель" у грудні 2022 року проведено перевірку закупівель по процедурі UA-2021-01-13-006298-a за період з 01.01.2021 по 30.11.2022.
За результатами перевірки складено акт №041107-24/3 від 22.12.2022, яким встановлено порушення вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" при укладанні додаткових угод до договору, що призвело до недоотримання активів (електричної енергії) в кількості 170368 кВт/год через зайве перерахування коштів лікарнею на рахунок ТОВ "Євроенерготрейд" за отриману електричну енергію на загальну суму 348355,92 грн.
Позивач 28.12.2022 подав до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області заперечення на акт.
Начальником Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області 29.12.2022 затверджено висновок на заперечення до акту перевірки №041107-24/3 від 22.12.2022.
В.о. начальника Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направлено на ім`я генерального директора КНП "ЦМЛ КМР" вимогу №041107-15/24-2023 від 03.01.2023 "Про усунення виявлених порушень", в якій зазначено, що з метою усунення порушення вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п. 7 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", позивачу необхідно:
- забезпечити повернення зайво перерахованих коштів за електричну енергію в сумі 348355,92 грн. шляхом проведення лікарнею претензійно - позовної роботи відповідно до норм статей 216 - 229 Господарського кодексу України та статей 22, 610 - 625 Цивільного кодексу України;
- розглянути результати проведеної перевірки та питання щодо притягнення у порядку, встановленому законодавством, до відповідальності працівників КНП "ЦМЛ КМР", винних у допущеному порушенні.
Вимогою встановлено позивачу строк для інформування про усунення виявлених порушень законодавства до 23.01.2023 та вказано, що у разі невиконання вимоги відповідно до п. 10 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" буде ініційовано звернення до суду в інтересах держави, а відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України №1673 від 29.11.2006 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів" перед Кропивницькою міською радою буде ініційовано питання щодо розірвання трудових відносин з генеральним директором КПН "ЦМЛ КМР".
Вважаючи протиправними висновок та вимогу, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону; переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, в тому числі суб`єктах господарювання, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належить суб`єктам господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» орган державного фінансового контролю: 1) здійснює державний фінансовий контроль та контроль за: виконанням функцій з управління об`єктами державної власності; цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів; цільовим використанням і своєчасним поверненням кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії; достовірністю визначення потреби в бюджетних коштах при складанні планових бюджетних показників; відповідністю взятих бюджетних зобов`язань розпорядниками бюджетних коштів відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); веденням бухгалтерського обліку, а також складанням фінансової і бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету; станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів; усуненням виявлених недоліків і порушень; 2) розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому; 3) вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб; 4) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на нього Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.п. 7, 8, 9 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право: пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства; порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства; накладати у випадках, передбачених законодавчими актами, на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ адміністративні стягнення.
Відповідно до ч. 6, 7 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
У висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг закупівлі, його ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження; 2) найменування предмета закупівлі та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі. Якщо за результатами моніторингу закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Як вбачається з оскаржуваного висновку, відповідачем не було встановлено порушень процедури проведення торгів та укладання договору постачання/закупівлі електроенергії.
Стосовно укладення додаткових угод про зміну ціни електроенергії за договором апеляційний суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Наведені законодавчі норми свідчать про те, що у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині пропорційного збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% кожного разу з урахуванням попередніх змін за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлю, і дасть можливість виконати свої зобов`язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
При цьому внесення змін до договору має бути обґрунтованим та документально підтвердженим, а замовник самостійно приймає рішення щодо такого обґрунтування та документального підтвердження.
Підпункту 2 пункту 13.6 розділу 13 Договору №84/2273 від 24.02.2021 встановлено, що «Відповідно до частини п`ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
У разі коливання ціни за одиницю Товару на ринку Постачальник письмово звертається до Споживача щодо внесення відповідних змін до Договору. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується довідками або завіреними копіями довідок щодо ціни Товару на момент укладання Договору та на момент звернення до органів, установ, організацій, які уповноважені надавати інформацію щодо коливання ціни Товару на ринку.
На підставі отриманих документів Сторони укладають додаткову угоду до Договору щодо зміни ціни за одиницю товару (шляхом коригування кількості товару) та викладення Додатку 2 (Специфікації (-ій)) цього договору у новій редакції. Споживач має право відмовитись від зміни ціни за одиницю товару у випадках, якщо Постачальником не надано належне документальне підтвердження підвищення ціни, передбачене цим пунктом.»
Зміни до договору щодо збільшення ціни на електричну енергію внесені за пропозиціями постачальника ТОВ "Євроенерготрейд", на підставі наданих ним експертних висновків Черкаської торгово-промислової палати №О-792/01 від 19.08.2021, №О-792/03 від 19.08.2021, №О-867 від 07.09.2021, №О-950 від 24.09.2021, №О-1042 від 19.10.2021, №О-1103/01 від 03.11.2021, №О-1143 від 11.11.2021 про підвищення середньозваженої ціни електричної енергії, які сформовані на підставі даних ДП «Оператор ринку», на сайті www.oree.com.ua.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.08.2019 №3304-04/33869-06 для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку сторони можуть використовувати інформацію з сайту ДП «Оператор ринку» - www.oree.com.ua.
Апеляційний суд вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про те, що укладення додаткових угод обґрунтоване коливанням ціни товару на ринку, що підтверджено відповідними експертними висновками Черкаської торгово-промислової палати, які ґрунтуються на даних ДП «Оператор ринку».
Крім того, апелянт не ставить під сумніви ціни зазначені в експертних висновках.
З вищевикладеного вбачається, що такі зміни до Договору №84/2273 від 24.02.2021 не суперечать умовам, установленим п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому посилання відповідача на те, що експертні висновку не містять не містять інформації щодо ціни товару на момент укладання договору та на момент звернення до Черкаської торгово-промислової палати, апеляційний суд вважає такими, що не можуть бути підставою для відмови у задоволенні позовних вимог, з огляду на таке.
З матеріалів справи вбачається, що експертні висновки містять інформацію про ціну на електроенергію у лютому 2021 року (місяць укладання договору) а також у місяці укладення додаткових угод. Також експертні висновки містять інформацію про ціну електроенергії в проміжку трьох календарних днів.
Апеляційний суд зазначає, що за наявності факту коливання середньозваженої ціни електричної енергії, незазначення в експертному висновку одного конкретного дня не можливо вважати порушенням підпункту 2 пункту 13.6 розділу 13 Договору №84/2273 від 24.02.2021.
Оскільки експертні висновки та інформація з сайту ДП «Оператор ринку» підтверджували коливання цін на електричну енергію за період з моменту укладення договору у лютому 2021 року, а також у серпні - листопаді 2021 року, тобто як на момент укладання договору (момент укладання додаткових угод), так і на момент звернення до Черкаської торгово-промислової палати суд першої інстанції дійшов правильного висновку, про протиправність оскаржуваної вимоги.
З урахуванням доводів і заперечень сторін, наданих ними доказів, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись статтями 241-244, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області залишити без задоволення, а рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21.04.2023 без змін.
Постанова набирає законної сили з 27.09.2023 та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів.
Головуючий А.В. Суховаров
суддяО.В. Головко
суддяТ.І. Ясенова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2023 |
Оприлюднено | 02.10.2023 |
Номер документу | 113827675 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Загороднюк А.Г.
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Суховаров А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні