Рішення
від 09.10.2023 по справі 640/16822/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 жовтня 2023 року м. Київ№ 640/16822/22

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідмолення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Твоя Беттінгова компанія" до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Бюро економічної безпеки України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось ТОВ "ТБК" з позовом до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей , в якому просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення від 06.09.2022 № 320 "Про анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет";

визнати протиправним та скасувати рішення від 06.09.2022 № 321 "Про анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності";

зобов`язати видалити з відповідного реєстру "Інформацію щодо наявності у суб"єкта господарювання права на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет" інформацію щодо анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на проведення діяльності з організації та проведення азартниз ігор казино в мережі Інтернет (видану на підставі рішення від 30.03.2022 № 116);

зобов`язати видалити з відповідного реєстру "Інформацію щодо наявності у суб"єкта господарювання права на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської двяльності" інформацію щодо анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на проведення діяльності з організації та проведення букмекерської двяльності (видану на підставі рішення від 30.03.2022 № 117).

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що позивача було протиправно позбавлено права на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та проведення букмекерської діяльності, оскільки вказані в рішеннях від 06.09.2022 підстави анулювання обох ліцензій є необгрунтованими та безпідставними, позаяк позивач повністю дотримано вимоги Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», Ліцензійних умов провадження діяльності у сфері організації та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет та Ліцензійних умов провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет, у тому числі у частині відсутності будь-яких зв`язків з державами, що здійснюють збройну агресію проти України; російською федерацією та республікою білорусь, а також відсутності будь-якої діяльності товариства на їх територіях та/або на тимчасово окупованих територіях.

Ухвалою Окружного адміністративного суду у місті Києві від 24.10.2022 справу прийнято до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

10.11.2022 до суду від Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей надійшов відзив на позовну заяву. Заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача вказав на те, що оскаржувані рішення є законними та обґрунтованими, а позовні вимоги позивача є недоведеними та безпідставними з огляду на те, що позивач помилково посилається на порушення відповідачем вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» при прийнятті рішень про анулювання ліцензій незважаючи на той факт, що дія Закону № 222 не поширюється на ліцензування таких видів господарської діяльності, як діяльність на ринку азартних ігор, що провадиться відповідно до Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», а проведення перевірки достовірності відомостей у документах, поданих для отримання ліцензії, не є заходом державного нагляду (контролю) в розумінні Закону № 877. Також, зазначено про те, що позивач помилково зазначає про протиправність прийнятих рішень про анулювання ліцензій, з огляду на те, що підставою для їх анулювання було не документальне підтвердження встановлення факту контролю за діяльністю ліцензіата у значенні, наведеному у ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у ст. 1 Закону України «Про оборону України», та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту, застосування воєнної сили проти України, а виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих позивачем для одержання ліцензії. Відповідач наголошує на тому, що позивачем не спростовується факт наявності опосередкованого зв`язку з російською федерацією, що полягає в отриманні директором ТОВ «ТБК» ОСОБА_1 довіреностей на представлення інтересів низки підприємств-нерезидентів України, вирішальний вплив (контроль) за якими, як кінцевий бенефіціарний власник, здійснює резидент (громадянин) російської федерації ОСОБА_2 , що свідчить про те, що ТОВ «ТБК» в особі директора ОСОБА_1 діє в інтересах резидента іноземної держави, що здійснює збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України. (а.с. 111-117 т. 1)

23.11.2022 стороною позивача до суду подано відповідь на відзив, в якій вказано на те, що товариство не погоджується з обставинами, зазначеними у відзиві та правовою оцінкою обставин, викладених у ньому. Позивач не погоджується з твердженням відповідача про наявність опосередкованого зв`язку товариства позивача з російською федерацією, оскільки воно не відповідає дійсності, а також, такі обставини не визнаються позивачем. (а.с. 188-195 т. 1)

30.11.2022 до суду від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив, в якій наголошено на тому, що ні у позовній заяві, ні у відповіді на відзив, директором ТОВ «ТБК» ОСОБА_1 , який представляє інтереси позивача у справі, жодним чином не спростовується факт наявності довіреностей на представлення інтересів низки підприємств-нерезидентів України, вирішальний вплив (контроль) за якими, як кінцевий бенефіціарний власник, здійснює резидент (громадянин) російської федерації ОСОБА_2 . Також, зазначено про те, що від Служби безпеки України та Служби зовнішньої розвідки України, листами від 13.10.2022 № 5/7/1/4-15108ДСК та від 21.10.2022 № 10/2/4201ДСК-ВС було отримано інформацію, що також свідчить про можливий опосередкований зв`язок ТОВ «ТБК» з російською федерацією та наявність ознак контролю з боку держави-агресора за діяльністю цієї юридичної особи.

15.12.2022 набрав чинності Закон України від 13.12.2022 № 2825-IX Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду.

Відповідно до абзаців 1-3 п. 2 Прикінцевих та перехідних положень зазначеного закону, Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя, а до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом. Окружний адміністративний суд міста Києва невідкладно, протягом десяти робочих днів, передає судові справи, які перебувають у його володінні, до Київського окружного адміністративного суду.

Відтак, розгляд зазначеної справи підпадає під територіальну юрисдикцію Київського окружного адміністративного суду.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, головуючим суддею у даній справі визначено суддю Головенка О.Д.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.05.2023 дану справу було прийнято до провадження та продовжено розгляд справи в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження). Крім того, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Бюро економічної безпеки України.

18.07.2023 до суду від третьої особи - Бюро економічної безпеки України, надійшли пояснення по справі, за змістом яких, позовні вимоги є необгрунтованими, недоведеними та безпідставними, оскільки Відділом детективів із захисту економіки у сфері віртуальних активів Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42022000000000938 від 13.07.2022 за ч. 2 ст. 203-2, ч. 3 ст. 212 КК України, за фактами здійснення незаконної діяльності з організації та проведення азартних ігор без ліцензії на провадження відповідного виду діяльності з організації та проведення азартних ігор, які проводяться в мережі Інтернет, а також, фактом ухилення службовими особами ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) в особливо великих розмірах. У ході досудового розслідування, встановлено що ряд підприємств-нерезидентів кінцевим власником яких є громадянин російської федерації ОСОБА_2 , видали довіреності громадянину України ОСОБА_1 , який перебував на посаді директора ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» у період з червня 2021 року по січень 2023 року, на представництво інтересів з усіх питань щодо укладення та підписання від імені компаній та в їх інтересах договорів, банківських рахунків та інше. Крім цього, встановлено, що службові особи ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія», перебуваючи під контролем афільованих структур та громадян російської федерації, за попередньою змовою разом з іншими невстановленими особами, діючи умисно, 14.06.2021 по 02.04.2022, використовуючи веб-ресурси: https://lxbet.com, https://lxstavka.ru, https://lxbet.ua та інші дзеркальні веб-ресурси, що мають ідентичний вигляд, які з метою маскування їх протиправності, технічно налаштовані на гіперпосилання на інші аналогічні та підконтрольні їм сайти (веб-ресурси), використовуючи платіжні системи та інші методи незаконного отримання безготівкових грошових переказів від гравців-користувачів України. У зв`язку із виявленням недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензій, а саме, інформації про те, що підприємство не діє в інтересах резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили України, рішеннями Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (далі КРАІЛ) від 06.09.2022, були правомірно анульовані ліцензії № 116, № 117 від 30.03.2022 на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» під брендом « 1ХВЕТ». Додатково, третьою особою вказано на те, що Указом Президента України від 10.03.2023 № 145/2023, ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» (ЄДРПОУ 44339797) внесено до санкційного списку РНБО.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» (ЄДРПОУ 44339797) - юридична особа-резидент України, яка утворена з 14.06.2021 та здійснювала свою діяльність на території України в організації та проведенні азартнріх ігор (КВЕД 92.00).

У квітні 2022 року, на підставі поданих документів, ТОВ «ТБК» отримало дві ліцензії у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні, виданих строком на 5 (п`ять) років.

08.09.2022 на електронну пошту позивача надійшли два листи з вкладеннями з офіційної електронної пошти Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей , в яких були скан-копії рішень за підписом в.о. Голови Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей Олени Водолажко із супровідними листами, а саме: рішення від 06.09.2022 № 320 Про анулювання ТОВ «ТБК» ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та рішення від 06.09.2022 № 321 Про анулювання ТОВ ТБК ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності.

Так, підставою для прийняття зазначених рішень, стали результати перевірки достовірності відомостей у документах, поданих ТОВ «ТБК» для отримання ліцензій, адже було виявлено недостовірні відомості у документах, а саме, інформації, зазначеної у листах ТОВ ТБК від 23.02.2022 № 01-02/22 та від 22.03.2022 01-03/22 про те, що ТОВ ТБК не діє в інтересах резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в ст.1 Закону України Про оборону України) та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України. Також, здійснено посилання на лист БЕБ України, у якому міститься інформація щодо отримання директором ТОВ «ТБК» довіреностей на представленім інтересів підприємств-нерезидентів України, кінцевим бенефіціарним власником яких є громадянин російської федерації.

Позивач вважає, що товариство «ТБК» було протиправно позбавлено права на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та проведення букмекерської діяльності, що і зумовило на звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Відповідно до норм ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», визначає правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні, визначає правові, економічні, соціальні та організаційні умови функціонування азартних ігор.

Так, вимоги до організатора азартних ігор (здобувача ліцензії та ліцензіата) встановлені Законом України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» (далі - Закон), Ліцензійними умовами провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та Ліцензійними умовами провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2020 № 1341 (далі - Ліцензійні умови казино в мережі Інтернет, Ліцензійні умови букмекерської діяльності).

Згідно з ч. ч. 1 та 2 ст. 2 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» на території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор: 1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино; 2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет; 3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет; 4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів; 5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

Визначені цією частиною види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб`єкта господарювання відповідних передбачених цим Законом ліцензій із використанням сертифікованого відповідно до цього Закону та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.

Суб`єкти господарювання - резиденти України мають право надавати послуги з постачання та/або надання програмного забезпечення, що безпосередньо використовується у сфері організації та проведення азартних ігор, у тому числі, але не виключно, організаторам азартних ігор та нерезидентам України, які мають іноземну ліцензію на здійснення діяльності у сфері азартних ігор, виключно на підставі ліцензії з надання послуг у сфері організації та проведення азартних ігор.

Відповідно до положень ст. 6 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» державне регулювання у сфері організації та проведення азартних ігор здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей та іншими органами державної влади в межах їх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Верховна Рада України визначає державну політику у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні. Кабінет Міністрів України забезпечує формування державної політики у сфері організації та проведення азартних ігор шляхом затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, інших підзаконних нормативно-правових актів, прийняття яких віднесено законом до повноважень Кабінету Міністрів України. Органом державного регулювання у сфері організації та проведення азартних ігор є Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (далі - Уповноважений орган).

Уповноважений орган є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує державне регулювання діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей, та утворюється Кабінетом Міністрів України відповідно до Конституції України, цього Закону та інших законів України. Діяльність Уповноваженого органу спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Особливості спеціального статусу Уповноваженого органу обумовлюються його завданнями та повноваженнями, визначаються цим Законом, іншими актами законодавства і полягають, зокрема, в його колегіальності, особливому порядку призначення та звільнення Голови та членів Уповноваженого органу, у спеціальних засадах діяльності органу.

Уповноважений орган є юридичною особою публічного права, має відокремлене майно, що є державною власністю, самостійний баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатки із зображенням Державного Герба України та із своїм найменуванням.

Положення про Уповноважений орган (далі - Положення) затверджується Кабінетом Міністрів України.

Закони України "Про центральні органи виконавчої влади", "Про державну службу", інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність органів виконавчої влади, застосовуються до Уповноваженого органу з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Фінансування діяльності Уповноваженого органу здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

Відповідно до змісту п. 14 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет та Ліцензійних умов букмекерської діяльності, відповідальність за достовірність поданої інформації несе здобувач ліцензії, ліцензіат.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 14 Закону, визначено, що організатором азартних ігор може бути виключно юридична особа - резидент України, яка не є особою, яка прямо чи опосередковано контролюється у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України, або діє в їх інтересах.

Вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет, а також до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності, визначений пунктом 9 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет та Ліцензійних умов букмекерської діяльності відповідно.

За приписами п. п. 10 п. 9 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет, п. п. 13 п. 9 Ліцензійних умов букмекерської діяльності, передбачено подання інформації про відсутність над здобувачем ліцензії прямо чи опосередковано контролю (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та інформації про те, що здобувач ліцензії не діє в інтересах таких осіб. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 Ліцензійних умов.

ТОВ «ТБК» звернулося до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей із заявою про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 23.02.2022 № б/н (вх. № 191/8/Л/КІ від 23.02.2022) та заявою про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 22.03.2022 № б/н (вх. № 192/8/Л/БД від 23.03.2022).

У даному випадку, ТОВ «ТБК» до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 23.02.2022 та заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 22.03.2022 були додані документи передбачені п. 9 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет та Ліцензійних умов букмекерської діяльності у повному обсязі. У тому числі, відповідно до підпункту 10 пункту 9 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 23.02.2022 № б/н додано лист ТОВ «ТБК» від 23.02.2022 № 01-02/22, що містить повідомлення про відсутність над здобувачем ліцензії прямо чи опосередковано контролю (у значенні, наведеному в ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в ст. 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та інформація про те, що здобувач ліцензії не діє в інтересах таких осіб.

Згідно з п. п. 13 п. 9 Ліцензійних умов букмекерської діяльності, до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 22.03.2022 № б/н додано лист ТОВ «ТБК» від 22.03.2022 № 01-03/22, що містить повідомлення про відсутність над здобувачем ліцензії прямо чи опосередковано контролю /у значенні, наведеному в ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в ст. 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та інформація про те, що здобувай ліцензії не діє в інтересах таких осіб.

Відповідно до доданих до заяв про отримання ліцензій документів, директором ТОВ «ТБК» та особою, на яку покладено виконання обов`язків головного бухгалтера, є громадянин України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Згідно з п. 5 Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет та Ліцензійних умов букмекерської діяльності, ліцензіат зобов`язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії для одержання їм відповідати.

За результатом розгляду заяви ТОВ «ТБК» про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 23.02.2022 № б/н та доданих до неї документів, Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей було прийнято рішення № 116 від 30.03.2022 «Про видачу ТОВ «ТБК» ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор в мережі Інтернет», також, за результатом розгляду заяви ТОВ «ТБК» про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 22.03.2022 № б/н та доданих до неї документів, Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей прийнято рішення № 117 від 30.03.2022 «Про видачу ТОВ «ТБК» ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності».

На підставі вказаних рішень Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей після отримання документів, що підтверджують оплату ліцензій за перший рік їх дії, ТОВ «ТБК» отримало ліцензії у сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та букмекерської діяльності через вебсайт з доменним ім`ям lxbet.ua з використанням у якості бренду торговельної марки « 1ХВЕТ» за свідоцтвами на торговельну марку № 204309 та № 204310 від 25.09.2015, шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному вебсайті Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей .

У подальшому, у засобах масової інформації в мережі Інтернет та в інших комунікаційних джерелах почала поширюватися інформація щодо наявності зв`язків ТОВ «ТБК» із російською федерацією.

Патронатною службою Голови Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей було проведено моніторинг відповідної інформації в мережі Інтернет, за результатом якого виявлено інформацію з таких джерел в мережі Інтернет: https://uk.wikipedia.org/wiki/lxBet - визначення бренду 1ХВЕТ, як російської букмекерської компанії: «IxBet - російська букмекерська компанія, заснована 2007 року в Брянську, РФ. Веде діяльність під ліцензією юрисдикції Кюрасао. Виділяється вкрай агресивною рекламою, зокрема, в російськомовних перекладах фільмів та серіалів»; https: //bukmekerskie-kontorv.bet/bettingookmakers/1 xbet/addr/russia/ наведено повний перелік адрес букмекерської контори 1ХВЕТ в росії; https://uk.m.wikipedia.org/wiki/lxBet - за посиланням зазначено, що первісно 1ХВЕТ було російським казино, яке у подальшому розширило свою діяльність. Крім того, у вказаному джерелі наводиться інформація про ймовірних засновників компанії: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , російського походження, що мають громадянство Кюрасао, у відношенні яких проводилось кримінальне слідство, усі особи оголошені в міжнародний розшук.

За результатами проведеного моніторингу вищевказаної інформації в мережі Інтернет, патронатною службою Голови Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей керівництву Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей було подано доповідну записку від 22.07.2022 № ВН-01/01/2008, за результатами розгляду чкої, було надано доручення від 25.07.2022 № 15/03 посадовим особам Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей провести перевірку достовірності відомостей у документах, поданих ТОВ «ТБК» відповідно до Ліцензійних умов казино в мережі Інтернет та Ліцензійних умов букмекерської діяльності, з метою підтвердження або спростування інформації, що може свідчити про можливий опосередкований зв`язок ліцензіата з російською федерацією та наявність ознак контролю з боку держави-агресора за діяльністю ТОВ «ТБК».

У межах проведення посадовими особами Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей перевірки достовірності відомостей у документах, поданих ТОВ «ТБК» про отримання ліцензій, Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей були направлені запити до Служби безпеки України, Бюро економічної безпеки України, Державної служби фінансового моніторингу України, а також Подільської окружної прокуратури міста Києва, що здійснює процесуальне керівництво у відповідному кримінальному провадженні.

Бюро економічної безпеки України за результатом розгляду листа Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей від 26.07.2022 вих. № 12-5/991 щодо надання інформації про ТОВ «ТБК» листом від 29.08.2022 № 1/4/0/9917-22 (вх. № 1317/5 від 31.08.2022), повідомлено про те, що за результатами інформаційно-пошукової та аналітично-інформаційної роботи встановлено, що низка підприємств-нерезидентів, кінцевим власником яких є громадянин російської федерації ОСОБА_2 , видала довіреності на ім`я директора ТОВ «ТБК» ОСОБА_1 на представництво інтересів, що може свідчити про наявність зв`язків з російською федерацією, а саме: 1) довіреність на представництво інтересів, видана 04.08.2021 ТОВ «РОЙЯЛ ПЕЙ ЮРОП» SIA «Royal Pay Europe» (нерезидент, основний вид діяльності: фінансові послуги, юридична адреса: вулиця Смілшу, 18, Ріга, LV-1050, Латвійська Республіка, кінцевий власник/бенефіціар - громадянин російської федерації ОСОБА_2 );

2) довіреність на представництво інтересів, видана 15.09.2021 компанією «КІПАРІС ДіЕмСіСі» («KIPARIS DMCC») (нерезидент, основний вид діяльності: платіжні послуги, юридична адреса: офіс № 30-01-ВА322, бізнес-центр ДіЕмСіСі, поверх 1, Джевеллері енд Джемплекс, З Дубай, ОАЕ); 3) довіреність на представництво інтересів, видана 15.09.2021 компанією «ФШДЕКСІК ЛТД» («FINDEXIQ LTD») нерезидент, основний вид діяльності: послуги з еквайрингу, фінансовий менеджмент, юридична адреса: 6 Бурове Корт, Ліверпуль, Англія, кінцевий власник/бенефіціар - громадянин російської федерації ОСОБА_2 ); 4) довіреність на представництво інтересів з усіх питань щодо укладення та підписання від імені ТОВ «РОЙЯЛ ЛЕЙ ЮРОП» (за попередньою інформацією, кінцевими бенефіціарними власниками є громадяни російської федерації) та в його інтересах з AT «МЕГАБАНК», видана на ім`я ОСОБА_1 26.01.2022; 5) довіреність на представництво інтересів з усіх питань щодо укладення та підписання від імені компанії «СТАРТЛІНГ ЛІМІТЕ Д» («STARTLING LIMITED») (за попередньою інформацією, кінцевими бенефіціарними власниками є громадяни ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ) та в її інтересах з AT «МЕГАБАНК», видана на ім`я ОСОБА_1 26.01.2022; 6) довіреність на відкриття рахунків у банку, видана 17.05.2022 на ім`я ОСОБА_1 від ФОП ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Відповідно до ч.1 ст. 237 ЦК України, представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов`язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.

Згідно з ч. 3 ст. 237 ЦК України, представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Виходячи з положень статті 244 ЦК України, представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Представництво за довіреністю може ґрунтуватися на акті органу юридичної особи. Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.

У зв`язку з військовою (збройною) агресією Російської Федерації проти України, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», (зі змінами), введено правовий режим воєнного стану на території України.

Так, визначення кінцевового бенефіціарного власника наведено у п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно до якого, кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.

При цьому, кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контро лю/вол од іння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь- яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.

При цьому, ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов`язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов`язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. Кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.

Відповідно до норм ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», контроль - вирішальний вплив однієї чи декількох пов`язаних юридичних та/або фізичних осіб на господарську діяльність суб`єкта господарювання чи його частини, який здійснюється безпосередньо або через інших осіб, зокрема завдяки: праву володіння чи користування всіма активами чи їх значною частиною; праву, яке забезпечує вирішальний вплив на формування складу, результати голосування та рішення органів управління суб`єкта господарювання; укладенню договорів і контрактів, які дають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов`язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління суб`єкта господарювання; заміщенню посади керівника, заступника керівника спостережної ради, правління, іншого наглядового чи виконавчого органу суб`єкта господарювання особою, яка вже обіймає одну чи кілька із зазначених посад в інших суб`єктах господарювання; обійманню більше половини посад членів спостережної ради, правління, інших наглядових чи виконавчих органів суб`єкта господарювання особами, які вже обіймають одну чи кілька із зазначених посад в іншому суб`єкті господарювання.

Відповідач наголошує на тому, що за результатом опрацювання інформації, отриманої від Бюро економічної безпеки України, листом від 29.08.2022 № 1/4/0/9917-22 (вх. № 1317/5 від 31.08.2022), вбачається наявність опосередкованого зв`язку ТОВ «ТБК» з російською федерацією, що полягає в отриманні директором ТОВ «ТБК» ОСОБА_1 довіреностей на представлення інтересів низки підприємств-нерезидентів України, вирішальний вплив (контроль) за якими, як кінцевий бенефіціарний власник, здійснює резидент (громадянин) російської федерації ОСОБА_2 , що свідчить про те, що ТОВ «ТБК» в особі директора Родіна О.В., діє в інтересах резидента іноземної держави, що здійснює збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України.

Суд звертає увагу на те, що документи подані позивачем разом із заявою для отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет та проведення букмекерської діяльності, містять недостовірні відомості в частині надання інформації про те, що ТОВ «ТБК» не діє в інтересах резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, з тих підстав, що саме на момент подачі вказаних заяв до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей про отримання ліцензій, директор ТОВ «ТБК» ОСОБА_1 вже мав ряд довіреностей на представництво інтересів низки підприємств-нерезидентів, кінцевим власником яких є громадянин російської федерації ОСОБА_2 .

Так, згідно з п. 9 ч. 1 ст. 8 Закону, під час реалізації державної політики у сфері організації та проведення азартних ігор Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей виконує функції органу ліцензування господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, приймає рішення про видачу та анулювання ліцензій у порядку, встановленому цим Законом.

У свою чергу, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 51 Закону, виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензії є підставою для прийняття рішення про анулювання ліцензії.

Судом досліджено, що за результатами перевірки достовірності відомостей у документах, поданих позивачем для отримання ліцензій, проведеної відповідно до доручення в. о. Голови Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей від 25.07.2022 № 12/03, протокольного доручення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей від 01.09.2022 № 29 до листа Бюро економічної безпеки України листом від 29.08.2022 № 1/4/0/9917/22 та у зв`язку з виявленням недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензій, а саме, інформації зазначеної у листах ТОВ «ТБК» від 23.03.2022 № 01-02/22 та від 22.03.2022 № 01-03/22 про те, що ТОВ «ТБК» не діє в інтересах резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України») та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, яка спростовується зазначеною у листі БЕБ України інформацією щодо отримання директором ТОВ «ТБК» довіреностей на представлення інтересів підприємств-нерезидентів України, кінцевим власником яких є громадянин російської федерації, Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей були прийняті рішення від 06.09.2022 № 320 та від 06.09.2022 № 321 про анулювання ТОВ «ТБК» ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності та ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет.

Крім того, Відділом детективів із захисту економіки у сфері віртуальних активів Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022000000000938 від 13.07.2022 за ч. 2 ст. 203-2, ч. З ст. 212 КК України, за фактами здійснення незаконної діяльності з організації та проведення азартних ігор без ліцензії на провадження відповідного виду діяльності з організації та проведення азартних ігор, які проводяться в мережі Інтернет, а також фактом ухилення службовими особами ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) в особливо великих розмірах. У ході досудового розслідування, встановлено що ряд підприємств-нерезидентів кінцевим власником яких є громадянин російської федерації ОСОБА_2 , видали довіреності громадянину України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який перебував на посаді директора ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» у період з червня 2021 року по січень 2023 року, на представництво інтересів з усіх питань щодо укладення та підписання від імені компаній та в їх інтересах договорів, банківських рахунків та інше. Крім цього, встановлено, що службові особи ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» , перебуваючи під контролем афільованих структур та громадян російської федерації, за попередньою змовою разом з іншими невстановленими особами, діючи умисно, 14.06.2021 по 02.04.2022, використовуючи веб-ресурси: https://lxbet.com, https://lxstavka.ru, https://lxbet.ua та інші дзеркальні веб- ресурси, що мають ідентичний вигляд, які з метою маскування їх протиправності, технічно налаштовані на гіперпосилання на інші аналогічні та підконтрольні їм сайти (веб-ресурси), використовуючи платіжні системи та інші методи незаконного отримання безготівкових грошових переказів від гравців- користувачів України. Також, встановлено, що 25.09.2015 підприємство нерезидент «NAVASARD LIMITED» (номер компанії НЕ 341366, Кіпр), отримало ліцензії, на території України, за свідоцтвами на торговельну марку №204309 та №204310, видане Українським інститутом інтелектуальної власності. Згідно листа від 21.07.2022 № 4-07/22, ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія», на виконання домовленостей між ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» та компанією нерезидентом «NAVASARD LIMITED» було укладено: додаткову угоду № 1 до Ліцензійного договору № 1 про передачу прав на використання торгівельної марки « 1ХВЕТ» від 12.01.2022; додаткову угоду № 1 до Ліцензійного договору № 1 про передачу прав на використання домену «IxBet» від 12.01.2022.

Департамент кіберполіції Національної поліції України направив лист від 12.08.2022 № 6676/38/16/01-2022, про виконання доручення в рамках кримінального провадження № 42022000000000938, в якому зазначається інформація, що громадянка російської федерації ОСОБА_9 являється директором, засновником, кінцевим бенефіціаром підприємства нерезидента «WAGERFAIR LTD» (Мальта), яке, в свою чергу, є засновником із 100% статутним капіталом «TROODOS LIMITED» (Гібралтар), яке до 01.03.2019 являлося засновником із 100% статутним капіталом «NAVASARD LIMITED» (Кіпр). З 01.03.2019 по теперішній час, засновником «NAVASARD LIMITED» являється «BUVARDIO LTD» (Кіпр).

Також, судом враховується, що Указом Президента України від 10.03.2023 № 145/2023, ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» (ЄДРПОУ 44339797) внесено до санкційного списку РНБО.

Крім того, ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва у справі № 761/11907/23 від 10.04.2023 задоволено клопотання прокурора про накладення арешту на корпоративні права у вигляді частки статутного капіталу ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» (ЄДРПОУ 44339797), що становить 30000000,00 гривень та складає 100% корпоративних прав.

Ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва у справі № 761/13459/23 від 26.04.2023, задоволено клопотання слідчого про передачу до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаних від корупційних та інших злочинів корпоративних прав у вигляді частки статутного капіталу ТОВ «Твоя Беттінгова Компанія» (ЄДРПОУ 44339797), що становить 30000000,00 гривень та складає 100% корпоративних прав

Ухвалою Київського апеляційного суду у справі № 761/11907/23 від 19.06.2023 ухвалу слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 10.04.2023, якою задоволено клопотання прокурора третього відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами Бюро економічної безпеки України Офісу Генерального прокурора про арешт майна та накладено арешт на корпоративні права громадянина України (особа), у вигляді частки статутного капіталу ТОВ «ТВОЯ БЕТТІНГОВА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 44339797), що становить 30000000,00 гривень, та складає 100% корпоративних прав, із забороною державним реєстраторам, нотаріусам, іншим акредитованим суб`єктам здійснення реєстраційних дій, Міністерству юстиції України, службовим особам ТОВ «ТВОЯ БЕТТІНГОВА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 44339797) вчиняти будь-які дії щодо зміни власників, відчуження, зміни розміру статутного капіталу ТОВ «ТВОЯ БЕТТІНГОВА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 44339797), що становить 30000000,00 гривень та складає 100% корпоративних прав, - залишено без змін, а апеляційну скаргу власника майна (особа) - без задоволення.

Під час розгляду даного спору, судом не було встановлено допущення відповідачем процедурних порушень під час прийняття оскаржуваних рішень, як і не було встановлено невідповідності висновків регулятора, що стали підставою для анулювання позивачу ліцензій, дійсним обставинам. Позивач, заперечуючи проти наявності опосередкованого зв`язку з російською федерацією та стверджуючи про чітке та суворе дотримання вимог законодавства України, не надав належних, достатніх та достовірних доказів на спростування висновків відповідача.

У частині посилань сторони позивача про протиправність прийнятих відповідачем рішень через те, що підставою для їх прийняття було не документальне підтвердження встановлення факту контролю за діяльністю ліцензіата у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про оборону України", та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту, застосування воєнної сили проти України, а виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих позивачем для одержання ліцензії, суд зазначає про те, що приписи ч. 1 ст. 51 Закону, визначають підстави для прийняття Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей рішення про анулювання ліцензії, зокрема, виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензії відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 51 Закону, є підставою для прийняття Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей рішення про анулювання ліцензії. Тож, саме виявлення за результатами перевірки достовірності відомостей у документах, поданих позрвачем для отримання ліцензій, недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання лінензій і стало підставою для прийняття Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей оскаржуваних рішень. Суд вважає, що прийняті відповідачем рішення відповідають встановленим частиною другою статті 2 КАС України, вимогам, а доводи позивача щодо того, що документальне підтвердження встановлення факту контролю за діяльністю ліцензіата у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про оборону України», та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту, застосування воєнної сили проти України встановлено не було, що свідчить про незаконність прийнятих рішень, є необґрунтованими та недоведеними.

Крім того, сторона позивача зазначає про порушення відповідачем вимог Закону № 222 та Закону № 877, при проведенні перевірки достовірності відомостей у документах поданих ТОВ «ТБК» для отримання ліцензій, що свідчить про протиправність прийнятих Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей рішень про анулювання ліцензій, водночас, суд вказує на те, що Закон № 222 регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності. При цьому, дія цього закону не поширюється на ліцензування господарської діяльності на ринку азартних ігор, що провадиться відповідно до Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», як і Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (№ 877) поширюється на відносини, пов`язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, разом з тим, ст. 2 Закону № 877, визначає, що контроль за додержанням організаторами азартних ігор вимог Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» та ліцензійних умов здійснюється у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор».

Також, судом не приймаються до уваги посилання на те, що відповідачем було порушено порядок оприлюднення порядку денного засідань, адже такі не знайшли свого підтвердження, оскільки наказом від 01.09.2022 № 82-ОД, було затверджено порядок денний засідання Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей 06.09.2022 та оприлюднений на офіційному вебсайті КРАІЛ. За результатами розгляду правового висновку і пропозицій наданих на засіданні КРАІЛ, що відбулося 06.09.2022, були прийняті рішення про анулювання спірних рішень, які були включені до порядку денного засідання Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей з голосу.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про те, що оскаржувані рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей були прийняті у відповідності до вимог Закону, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), з огляду на що, скасуванню не підлягають.

Як похідні, не підлягають задоволенню й позовні вимоги про зобов`язання видалити з відповідного реєстру "Інформацію щодо наявності у суб"єкта господарювання права на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет" інформацію щодо анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на проведення діяльності з організації та проведення азартниз ігор казино в мережі Інтернет (видану на підставі рішення від 30.03.2022 № 116); зобов`язання видалити з відповідного реєстру "Інформацію щодо наявності у суб"єкта господарювання права на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської двяльності" інформацію щодо анулювання ТОВ "ТБК" ліцензії на проведення діяльності з організації та проведення букмекерської двяльності (видану на підставі рішення від 30.03.2022 № 117).

Інші доводи та аргументи учасників не спростовують висновків суду.

Згідно з ч. 1 ст. 9, ст. 72, ч. ч. 1, 2, 5 ст. 77 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

За наслідком розгляду даного спору, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги не знайшли своє підтвердження під час розгляду спору, а тому, задоволенню не підлягають.

Інші доводи сторін не спростовують викладеного та не доводять протилежного.

Судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 77, 90, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Твоя Беттінгова компанія" до Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Бюро економічної безпеки України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2023
Оприлюднено11.10.2023
Номер документу114023301
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —640/16822/22

Ухвала від 28.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 23.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 14.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Рішення від 09.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 13.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 17.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні