Рішення
від 10.10.2023 по справі 200/3970/23
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 жовтня 2023 року Справа№200/3970/23

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Крилової М.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В:

24 липня 2023 року до Донецького окружного адміністративного суду, через систему «Електронний Суд», надійшов позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про:

- скасування рішення Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області №1 від 22.06.2023 року, щодо скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 №1427-5002679416 (отримана згідно чинного законодавства 30.03.2023 року) як незаконне;

- зобов`язання Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області видати ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) довідку внутрішньо переміщеної особи відповідно до постанови КМУ №509 від 01.10.2014 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що донька позивача ОСОБА_2 мала статус внутрішньо-переміщеної особи у місті Маріуполь з 2015 року. У зв`язку із зміною фактичного місця мешкання позивач звернувся до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області, в якому відповідно до Постанови № 509 оформив довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за № 1427-5002679416 від 30.03.2023, адреса: АДРЕСА_1 його доньки ОСОБА_2 . Вказує, що 29.06.2023 відвідавши Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області отримав копію рішення від 22.06.2023 № 1, яким було скасовано дію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 від 30.03.2023 року № 1427-5002679416. Вважає рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає скасуванню а порушене право доньки відновленню.

У встановлений судом строк відповідачем відзиву на позов не було подано.

Положеннями частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Таким чином, суд розцінює неподання відповідачем - суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин як визнання даного позову.

Ухвалою суду від 31 липня 2023 року відкрито провадження в справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження, витребувано копії та докази.

Згідно з нормами статті 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.

Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянин України, що підтверджується паспортом громадянина України (ID-картки) № НОМЕР_1 від 03.10.2022 року. Зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , що підтверджується довідкою про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру.

ОСОБА_1 має статус внутрішньо переміщеної особи, фактичне місце проживання: АДРЕСА_1 (довідка від 30.03.2023 року №1427-5002679373).

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , є донькою ОСОБА_1 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_2 від 27.02.2023 року.

30.03.2023 року ОСОБА_2 видана довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи №1427-5002679416, фактичне місце проживання: АДРЕСА_1 .

07.06.2023 року Служба у справах дітей Покровської міської ради Донецької області направли лист №14-34/640 начальнику Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області у якому вказала, що ОСОБА_2 має статус та перебуває на обліку як внутрішньо переміщена особа, а згідно довідки Національної поліції України від 01.06.2023 року №101/02/3528/2-2023 вказана дитина перебуває у активному розшуку за Маріупольським РУП ГУНП в Донецькій області, як особа, яка зникла безвісти, відомості внесено до ЄРДР №12023052770000220 від 15.03.2023 року. Відповідно до акту обстеження умов проживання від 25.05.2023 року, довідки ККСН №01-09/2580 від 16.05.2023 року, висновку оцінки потреб сім`ї №731(1518) Покровського міського центру соціальних служб, зазначено, що на даний час дитина з матір`ю знаходиться за межами України.

Рішенням Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області від 22.06.2023 року №1 скасовано дію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_3 від 30.03.2023 року №1427-5002679416 на підставі пнукту 7(1) Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2104 року №509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» та п. 5 ст. 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».

Вважаючи протиправним рішення відповідача, щодо скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Закон України від 20.10.2014 N 1706-VII "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" (далі - Закон N 1706-VII) відповідно до Конституції та законів України, міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, встановлює гарантії дотримання прав, свобод та законних інтересів внутрішньо переміщених осіб.

Статтею 1 цього Закону визначено, що внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Положеннями статті 4 Закону N 1706-VII визначалося, що факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

Підставами для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.

Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім`ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну.

Заява подається внутрішньо переміщеною особою, у тому числі неповнолітніми дітьми, особисто, а малолітніми дітьми, недієздатними особами або особами, дієздатність яких обмежено, - через законного представника (далі - заявник).

Від імені малолітньої дитини, яка прибула без супроводження законних представників, таку заяву може подати її родич (баба, дід, прабаба, прадід, повнолітні брат або сестра, тітка, дядько) або вітчим, мачуха, у яких проживає (перебуває) дитина.

Від імені малолітньої дитини, яка прибула без супроводження законних представників або осіб, зазначених в абзаці другому цієї частини, таку заяву подає представник органу опіки та піклування за місцем перебування такої дитини.

Від імені дитини, влаштованої до дитячого закладу, закладу охорони здоров`я або закладу соціального захисту дітей на повне державне забезпечення, таку заяву подає керівник відповідного закладу.

Заява підписується заявником або особою, зазначеною в абзацах другому - четвертому цієї частини, яка дає згоду на обробку, використання, зберігання його персональних даних та персональних даних особи, від імені якої подається заява.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 12 Закону N 1706-VII підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа:

1) подала заяву про відмову від довідки;

2) скоїла кримінальне правопорушення: дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади; посягання на територіальну цілісність і недоторканність України; терористичний акт; втягнення у вчинення терористичного акту; публічні заклики до вчинення терористичного акту; створення терористичної групи чи терористичної організації; сприяння вчиненню терористичного акту; фінансування тероризму; вчинення кримінального правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку або військового кримінального правопорушення;

3) повернулася до покинутого місця постійного проживання;

4) виїхала на постійне місце проживання за кордон;

5) подала завідомо недостовірні відомості.

Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення (абз. 7 частини першої статті 12 Закону N 1706-VII).

Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (далі - Порядок № 509).

Пунктом 3 Порядку № 509 визначено, взяття на облік заявника у разі зміни фактичного місця проживання/перебування здійснюється відповідно до пунктів 9 і 9-1 цього Порядку.

Відповідно до п. 9 Порядку №509 у разі зміни фактичного місця проживання/перебування заявник або особа, зазначена в абзацах сьомому - десятому пункту 2 цього Порядку, звертається за видачею довідки до уповноваженого органу за місцем фактичного проживання/перебування, а раніше видана йому довідка вилучається, про що вносяться відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Взяття на облік заявника у разі зміни фактичного місця проживання/перебування здійснюється без додаткового подання заяви про взяття на облік і документів, зазначених в пунктах 3 і 4 цього Порядку.

Отримання уповноваженим органом документів та/або інформації, що необхідні для взяття заявника на облік за новим фактичним місцем проживання/перебування, здійснюється без участі заявника шляхом доступу уповноваженого органу до відповідних інформаційно-комунікаційних систем або в автоматичному режимі шляхом електронної інформаційної взаємодії інформаційно-комунікаційних систем через систему електронної взаємодії таких систем.

У разі коли документи та/або інформація, що необхідні для взяття заявника на облік за новим фактичним місцем проживання/перебування, не містяться в інформаційно-комунікаційних системах, такі документи та/або інформація отримуються уповноваженим органом без участі заявника шляхом здійснення інформаційного запиту.

Пунктом 7-1 Порядку № 509 визначено, що у разі наявності підстав, передбачених статтею 12 Закону, МВС, Національна поліція, ДМС, СБУ, Адміністрація Держприкордонслужби, Мінфін подають уповноваженому органу відповідну інформацію для прийняття рішення щодо зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб.

Суд зауважує, що підставою для скасування довідки ОСОБА_2 від 30.03.2023 року послугувала інформація Служби у справах дітей Покровської міської ради Донецької області, щодо відсутності ОСОБА_2 на території Покровської територіальної громади, як такої, що знаходиться в активному розшуку та вважається зниклою безвісті.

Крім цього, у спірному рішення позивач посилається на п. 7(1) Порядку №509.

Суд звертає увагу, що п. 7(1) Порядку №509 має вичерпний перелік органів, які мають право подати відповідну інформацію для прийняття рішення щодо зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб.

В той же час, Служба у справах дітей Покровської міської ради Донецької області не відноситься до органів, яка має право подавати до відповідача інформацію, щодо прийняття рішення про зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб, а отже в розумінні п. 7(1) Порядку №509 інформація отримана від Служби у справах дітей Покровської міської ради Донецької області не може вважатись такою на підставі якої Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області може приймати рішення, щодо зняття з обліку внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 .

Також, зі змісту рішення відповідача №1 від 22.06.2023 року судом встановлено, що довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 30.03.2023 року №1427-5002679416 скасовано на підставі п. 5 ст. 12 Закону N 1706-VII.

Суд звертає увагу на те, що у п. 5 ч. 1 ст. 12 Закону № 1706-VII визначено, що підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа, зокрема, подала завідомо недостовірні відомості.

Однак, в оскаржуваному рішенні відсутні посилання на те, які саме недостовірні дані надав позивач для отримання довідки внутрішньо переміщеної особи.

Крім того, згідно ч. 10 ст. 4 Закону № 1706-VII заявнику може бути відмовлено у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, якщо: відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, визначені у статті 1 цього Закону; у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки; заявник втратив документи, що посвідчують його особу, до їх відновлення; у заявника немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені частиною сьомою цієї статті; докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, не доводять факту проживання заявника на території зазначеної адміністративно-територіальної одиниці.

Суд зазначає, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, мати під собою конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено, а суд, відповідно до ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень має перевірити, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Також, за установленою практикою Європейського Суду з прав людини насамперед Суд повинен розглянути, чи втручання було здійснене «відповідно до закону». Цей вираз найперше вимагає, щоб відповідний захід мав певну підставу в національному законодавстві; він також стосується якості відповідного законодавства і вимагає, щоб воно було доступне відповідній особі, яка, крім того, зможе передбачити його наслідки для себе. До того ж це законодавство має відповідати принципу верховенства права (рішення у справі «Полторацький проти України» (Poltoratskiy v. Ukraine) № 38812/97, ЄСПЛ 2003-V, рішення від 10 грудня 2009 року у справі «Михайлюк та Петров проти України» (Mikhaylyuk and Petrov v. Ukraine, заява № 11932/02), рішення у справах «Круслен проти Франції» (Kruslin v. France) та «Ювіґ проти Франції» (Huvig v. France) від 24 квітня 1990 року).

Проте, оскаржуване рішення, прийняте відповідачем з порушенням вимог ст. 2 КАС України, а саме: оскаржуване рішення є необґрунтованим, тобто, прийнято без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; без урахування принципу пропорційності, тобто, при прийнятті рішення мало місце відсутність досягнення розумного балансу між публічними інтересами, на забезпечення яких спрямоване рішення та дії, та інтересами малолітньої дитини позивача.

На підставі наведеного у сукупності, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення про скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи малолітньої дитини позивача є протиправним та підлягає скасуванню.

Разом з цим, суд звертає увагу, що зі змісту ст. 4 Закону №1706 довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи підтверджується саме факт внутрішнього переміщення такої особи.

Судом встановлено, що при отриманні довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи малолітньа донька ОСОБА_1 перебувала у активному розшуку, як особа яка зникла безвісти про що Маріупольским РУП ГУНП в Донецькій області внесені відомості до ЄРДР №12023052770000220 від 15.03.2022 року, ОРС №17-840 від 16.03.2023 року.

Такі відомості не заперечуються позивачем та підтверджуються довідкою Головного управління Національної поліції у Донецькій області від 01.06.2023 року №101/02/3528/2-2023, яка надана позивачем разом з позовною заявою.

Крім того, позивач, у заяві до Голови комісії з розгляду заяв щодо виплати грошової компенсації від 10.04.2023 року, особисто вказує, що його дружина з донькою перебувають за межами території України, а саме в російській федерації, про що йому стало відомо від дружини за допомогою телефонного додатку «WhatsApp».

Отже, у суду є підстави вважати, що на момент отримання довідки внутрішньо переміщеної особи від 30.03.2023 року №1427-5002679416 донька ОСОБА_1 ОСОБА_2 не була переміщена до Покровської територіальної громади, оскільки фактично не знаходиться на території України, а отже не змінювала місце проживання/перебування в межах території України в розумінні Закону №1706.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) гарантує, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

За наведених обставин, враховуючи те, що рішення відповідача визнано протиправним та судом встановлені обставини, щодо перебування ОСОБА_2 у розшуку, як особа яка зникла безвісті, суд вважає за необхідне частково задовольнити позовні вимоги шляхом:

визнання протиправним та скасування рішення Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області №1 від 22.06.2023 року, щодо скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 №1427-5002679416 від 30.03.2023 року;

зобов`язання Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області повторно розглянути питання про видачу довідки внутрішньо переміщеної особи малолітній дитині ОСОБА_1 ОСОБА_2 , з урахуванням положень Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» №1706-VII від 20.10.2014 року та постанови Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01.10.2014 року №509.

Відповідно до статті 139 КАС України судовий збір у даній справі стягненню не підлягає, оскільки позивач як учасник бойових дій звільнений від сплати судового збору в силу дії прямої норми Закону України Про судовий збір.

Керуючись ст.ст. 2, 5-14, 19-22, 72-78, 94, 132-143, 159-165, 241-247, 255, 295-297 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області №1 від 22.06.2023 року, щодо скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 №1427-5002679416 від 30.03.2023 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області (місцезнаходження: Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 22; код ЄДРПОУ 25953161) повторно розглянути питання про видачу довідки внутрішньо переміщеної особи малолітній дитині ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_3 ) ОСОБА_2 , з урахуванням положень Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» №1706-VII від 20.10.2014 року та постанови Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01.10.2014 року №509.

В решті позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя М.М. Крилова

Дата ухвалення рішення10.10.2023
Оприлюднено12.10.2023
Номер документу114054851
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування)

Судовий реєстр по справі —200/3970/23

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Постанова від 07.03.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Рішення від 10.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні