Рішення
від 17.10.2023 по справі 398/1627/23
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 398/1627/23

провадження №: 2/398/1438/23

РІШЕННЯ

Іменем України

"17" жовтня 2023 р. м. Олександрія

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області у складі:

головуючого судді Стручкової Л.І.,

з участі секретаря судового засідання Дудченко О.Ю.,

представника відповідача адвоката Назаренка Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції в залі суду в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовом Олександрійської міської ради Кіровоградської області до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати,,

ВСТАНОВИВ:

В березні 2023 року Олександрійська міська рада Кіровоградської області звернулася до суду з позовом до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів в розмірі орендної плати в сумі 104 485,01 грн. за період з 18.01.2022 року по 15.03.2023 року. Позовні вимоги вмотивовані тим, що відповідач, набувши право власності на об`єкт нерухомого майна, а саме 243/1000 частки комплексу виробничих будівель та споруд, що розташований на земельній ділянці комунальної форми власності за адресою: АДРЕСА_1 , належним чином не оформила правовідносини щодо користування земельною ділянкою, договір оренди не уклала, орендні платежі за володіння та користування земельною ділянкою не сплачувала. Відтак, позивач вважає, що відповідач зберіг без достатньої на те правової підстави кошти в розмірі орендної плати за користування земельною ділянкою, що перебуває у комунальній власності. Позивач просить суд стягнути з відповідача на його користь безпідставно збережених коштів в розмірі орендної плати за період з 18.01.2022 року по 15.03.2023 року в сумі 104 485,01 грн. та сплачений судовий збір.

Ухвалою суду від 31.03.2023 року провадження у справі відкрито та визначено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження (а.с.46).

03.07.2023 року до суду надійшов відзив відповідача ОСОБА_1 , в інтересах якої діє представник адвокат Назаренко Ю.В., в якому відповідач вважає, що позовні вимоги позивача задоволенню не підлягають. Посилається на те, що вона та ОСОБА_2 успадкували 83/100 часток у праві спільної власності на об`єкт нерухомого майна (цілісний майновий комплекс заводу ВАТ «Олександрійський завод поліграфічної техніки»). 17/100 часток належить ТОВ «Світ Лан» (код 38680900). За домовленістю між співвласниками на ОСОБА_2 покладаються обов`язки щодо оформлення прав на землю та сплати в подальшому орендної плати за земельну ділянку з урахуванням прийнятого рішення щодо виділення часток в натурі та присвоєння кожному об`єкту нерухомості окремої адреси. У зв`язку із тим, що земельна ділянка під будівлями сформована не була і не перебувала у користуванні попередніх власників. Співвласниками було розроблено та погоджено «Схему виділу часток із майна, що є у спільній частковій власності та виділ окремих будівель із складу об`єкта нерухомості, створення окремих об`єктів нерухомості та присвоєння їм адреси». За таким розподілом сторони домовились щодо порядку користування земельною ділянкою за яким у користуванні ОСОБА_2 та ОСОБА_1 в рівних частках перебуває земельна ділянка загальною площею 16044,5 кв.м. (1,6045 га.). Міська рада самостійно сформувала земельну ділянку в межах якої опинились будівлі та споруди які ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ТОВ «Світ Лан». Рішенням Олександрійської міської ради №451 від 17.05.2022 затверджено технічну документацію з інвентаризації земель. На підставі вказаного рішення створено об`єкт нерухомого майна (р/н НОМЕР_1 ) земельну ділянку площею 2,7617 га (кадастровий номер 3510300000:09:380:0019). Формування земельної ділянки відбувалось без повідомлення та згоди ОСОБА_2 , ОСОБА_1 та ТОВ «Світ Лан». Міська рада не надсилала ОСОБА_2 , ОСОБА_1 та ТОВ «Світ Лан» відповідного проекту договору оренди землі, не приймала будь якого рішення щодо передачі в оренду земельної ділянки. Вважає, що за наявності договору про спільне використання нерухомого майна, за яким на ОСОБА_2 покладається обов`язок щодо оформлення прав на землю та сплати орендної плати за земельну ділянку, вона не є належним відповідачем у справі (а.с.54-55).

18.07.2023 року до суд надійшла відповідь на відзив, в якій позивач зазначив, що будівлі та споруди про які зазначає відповідач являються складовими частинами цілісного комплексу виробничих будівель та споруд, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , співвласником яких є, в тому числі, ОСОБА_1 (243/1000 частки). Об`єктом оренди може бути лише сформована земельна ділянка як об`єкт цивільних прав. Земельна ділянка є сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера та реєстрації її у Державному земельному кадастрі. Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 07.03.2023 року № НВ-0000409932023, 18.01.2022 року проведено державну реєстрацію земельної ділянки, загальною площею 2,7617 га, кадастровий номер 3510300000:09:380:0019, місце розташування АДРЕСА_1 . Тобто, земельна ділянка з кадастровим номером 3510300000:09:380:0019, загальною площею 2,7617 га по АДРЕСА_1 , форма власності комунальна, власник Олександрійська міська рада, є сформованою як об`єкт цивільних прав саме з 18.01.2022 року. Тому земельні ділянки, про орієнтовні площі яких зазначає ОСОБА_1 , на яких розташовані будівлі та споруди, що перебувають у спільній часткові власності ОСОБА_1 , не можуть бути об`єктами цивільних прав, а значить як об`єктом оренди, в розумінні ст. 3 та ст. 21 Закону України «Про оренду землі», так і предметом стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати в розумінні ст. 1212 ЦК України. Відповідно до пункту 286.6 ст. 286 Податкового кодексу України за земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб: 1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; 2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності; 3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території, що і відображено в розрахунку наведеному в позові (а.с.72-76).

07.08.2023 року до суду надійшли заперечення відповідача ОСОБА_1 , в інтересах якої діє представник адвокат Назаренко Ю.В., в якому відповідач просить у задоволенні позову відмовити. В запереченні зазначає, що оформлення прав на земельну ділянку, на якій розташована будівля, яка перебуває у спільній власності декількох суб`єктів, можливе шляхом укладення договору оренди земельної ділянки між органом місцевого самоврядування та всіма співвласниками будівлі (співорендарями). Тому вирішення спору у цій справі не може відбуватися без участі інших співвласників майна розташованого на сформованій міською радою земельній ділянці. Оскільки позивач не залучив до справи співвідповідачів, не довів дійсної площі земельної ділянки яку використовує ОСОБА_1 , вважає суму позову необґрунтованою.

Представник позивача у судове засідання надав заяву про розгляд справи у його відсутність, позов підтримує, просить задовольнити в повному обсязі (а.с.62-63, 75-76).

Представник відповідача ОСОБА_3 адвокат Назаренко Ю.В. (а.с.52, 87-89) у судовому засіданні позовні вимоги не визнав посилаючись на обставини викладені в письмових заявах по суті справи (а.с.54-55, а.с.78). Просить у задоволенні позову відмовити в повному обсязі, вирішити питання про розподіл судових витрат.

Вислухавши пояснення присутніх осіб, дослідивши матеріали справи та докази у їх сукупності, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Згідно ч.1 ст.4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ч.1 ст.5 ЦПК України, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

Стаття 12ЦПК Українипередбачає,що цивільнесудочинство здійснюєтьсяна засадахзмагальності сторін. Учасникисправи маютьрівні праващодо здійсненнявсіх процесуальнихправ таобов`язків,передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних із вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до ч.1 ст.13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Згідно з ст.81 ЦПК України ,кожна сторонаповинна довеститі обставини,на яківона посилаєтьсяяк напідставу своїхвимог абозаперечень,крім випадків,встановлених цимКодексом. Доказиподаються сторонамита іншимиучасниками справи. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна №324572628 від 02.03.2023 року, на підставі свідоцтва про право на спадщину за законом, видане 03.02.2017 року ОСОБА_4 , приватним нотаріусом Олександрійського міського нотаріального округу, зареєстровано №123, ОСОБА_1 є власником об`єкту нерухомого майна, а саме 243/1000 часток комплексу виробничих будівель та споруд, що розташований на земельній ділянці комунальної форми власності за адресою: АДРЕСА_1 (а.с.12-22).

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-0000409932023 від 07.03.2023 року, 18.01.2022 року проведено державну реєстрацію земельної ділянки, загальною площею 2,7617 га, кадастровий номер 3510300000:09:380:0019, цільове призначення 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, місце розташування - АДРЕСА_1 , форма власності - комунальна (а.с.23-25, 26).

Право комунальної власності на земельну ділянку в особі Олександрійської міської ради зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Таким чином, з моменту набуття права власності і по даний час, як було встановлено в судовому засіданні, ОСОБА_1 , як власник об`єкта нерухомого майна (243/1000 часток комплексу виробничих будівель та споруд) за адресою: АДРЕСА_1 , використовує для обслуговування належного їй об`єкту нерухомості земельну ділянку з кадастровим номером 3510300000:09:380:0019, що належить до земель комунальної власності Олександрійської територіальної громади в особі Олександрійської міської ради.

З метою досудового врегулювання спору 16.02.2021 року Олександрійською міською радою трьом співвласникам, серед яких зазначена відповідач, об`єкта нерухомого майна - комплексу виробничих будівель та споруд, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , надсилалось звернення за № 71/10/06/2 про необхідність в термін до 31.03.2021 року підготувати матеріали, які обґрунтовують бажане місце розташування та розмір земельної ділянки за вказаною адресою, та звернутися до Олександрійської міської ради з заявою про погодження місця розташування земельної ділянки та надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду (а.с.27-29).

Відповідач в своїх запереченнях посилається на договір про спільне використання нерухомого майна, укладений між нею та іншим співвласником об`єкта нерухомого майна - комплексу виробничих будівель та споруд, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , ОСОБА_2 , згідно якого на останню покладаються обов`язкищодо оформленняправ наземлю тасплати вподальшому орендноїплати заземельну ділянку (а.с.56).

Проте, відповіді на вище вказаний лист Олександрійська міська рада не отримала, будь-яких дій, направлених на укладання договору оренди земельної ділянки з кадастровим номером 3510300000:09:380:0019, загальною площею 2,7617 га по АДРЕСА_1 , відповідач не вчинила.

Тому позивач вважає, що відповідач безпідставно утримує кошти міської ради в розмірі 104485,01 грн. за період з 18.01.2022 року по 15.03.2023 року.

Розрахунок зазначеної суми підтверджується наявними в матеріалах справи належними доказами, здійснено з урахуванням витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2022 рік, розміру частки комплексу виробничих будівель та споруд, яка належить відповідачу (а.с.8).

Так, згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 09.06.2022 №8827/295-22, виданого відділом №4 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 3510300000:09:380:0019 станом на 09.06.2022 року становить 11868155,61 грн. (а.с.30).

Згідно Витягу №НВ-9914463272023 із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 3510300000:09:380:0019 станом на 09.03.2023 року становить 14526622,46 грн. (а.с.31).

Рішенням Олександрійської міської ради від 07.07.2021 року № 221 «Про місцеві податки і збори», яке введено в дію з 01.01.2022 року, в таблиці 5 «Ставки орендної плати за земельні ділянки комунальної форми власності на території Олександрійської територіальної громади» визначено, що ставка податку (орендної плати) за земельні ділянки з цільовим призначенням 11.02 «Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» встановлюється у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-0000409932023 від 07.03.2023 року, земельна ділянка, загальною площею 2,7617 га, кадастровий номер 3510300000:09:380:0019, місце розташування - АДРЕСА_1 , форма власності комунальна, має цільове призначення 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, (а.с.23-25).

Згідно ст.206 ЗК України, використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п.п. 14.1.147, п.14.1 ст.14 ПК України).

Земельним податком є обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів, а орендною платою за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.п.14.1.72, 14.1.136 п.14.1 ст.14 ПК України).

З наведеного вбачається, що чинним законодавством розмежовано поняття «земельний податок» і «орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності».

Частиною 1 ст.93, ст.125 ЗК України передбачено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права. Землекористувачі також зобов`язані своєчасно сплачувати орендну плату (пункт «в» ч.1 ст.96 ЗК України).

Земельні ділянки можуть передаватися в оренду, зокрема, громадянам та юридичним особам України (ч.2 ст.93 ЗК України).

Передання в оренду земельних ділянок комунальної власності громадянам у разі розташування на цих ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), які перебувають у їх власності, здійснюється у порядку, встановленому ст.ст.123, 124 ЗК України.

Надання земельних ділянок комунальної власності в користування здійснюється, зокрема, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання) (ч.1 ст.123 ЗК України).

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених ст.122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки (ч.2 ст.123 ЗК України).

Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок є різновидом документації із землеустрою (п.«ґ» ч.2 ст.25 ЗУ «Про землеустрій»).

Замовниками документації із землеустрою можуть бути, зокрема, органи місцевого самоврядування, землевласники та землекористувачі (ч.1 ст.26 ЗУ «Про землеустрій»).

Розробники документації із землеустрою (юридичні особи, які мають не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, або фізичні особи-підприємці, які мають такий же статус) зобов`язані виконувати роботи зі складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору (п.«г» ч.2 ст.28 ЗУ «Про землеустрій»).

Орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування (ч.6 ст.123 ЗК України).

Статтями 125, 126 ЗК України передбачено, що право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Враховуючи наведене, з моменту виникнення права власності на нерухоме майно у власника виникає обов`язок оформити та зареєструвати речове право на відповідну земельну ділянку, розташовану під цією будівлею.

Разом з цим, ст. 79-1 ЗК України передбачено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.

Отже, земельна ділянка з кадастровим номером 3510300000:09:380:0019, загальною площею 2,7617 га по АДРЕСА_1 , форма власності - комунальна, власник - Олександрійська міська рада, є сформованою як об`єкт цивільних прав саме з 18.01.2022 року.

Відповідно до ч.2 ст.152 ЗК України, власник земельної ділянки може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. При цьому згідно з п.«д» ч.1 ст.156 ЗК України власникам землі відшкодовуються збитки, заподіяні внаслідок неодержання доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки.

За змістом вказаних положень ЗК України відшкодування шкоди (збитків) є заходом відповідальності, зокрема, за завдану шкоду майну чи за порушення прав власника земельної ділянки.

Як вбачається з матеріалів справи предметом спору є стягнення неотриманої орендної плати на підставі ст.1212 ЦК України за період до моменту оформлення власником нерухомого майна прав на земельну ділянку.

Відповідно до ст.1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події, та зокрема, застосовуються до вимог про витребування майна власником із чужого незаконного володіння.

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 22.06.2021 у справі № 200/606/18 зазначила, що принцип єдності юридичної долі земельної ділянки та розташованої на ній будівлі або споруди відомий ще за часів ОСОБА_5 (лат. superficies solo cedit - збудоване приростає до землі). Цей принцип має фундаментальне значення та глибокий зміст, він продиктований як потребами обороту, так і загалом самою природою речей, невіддільністю об`єкта нерухомості від земельної ділянки, на якій він розташований. Нормальне господарське використання земельної ділянки без використання розташованих на ній об`єктів нерухомості неможливе, як і зворотна ситуація - будь-яке використання об`єктів нерухомості є одночасно і використанням земельної ділянки, на якій ці об`єкти розташовані. Отже, об`єкт нерухомості та земельна ділянка, на якій цей об`єкт розташований, за загальним правилом мають розглядатися як єдиний об`єкт права власності.

Звідси власник нерухомого майна має право на користування земельною ділянкою, на якій воно розташоване. Ніхто інший, окрім власника об`єкта нерухомості, не може претендувати на земельну ділянку, оскільки вона зайнята об`єктом нерухомого майна.

Аналогічну правову позицію викладено Верховним Судом у постанові від 15.12.2021 у справі № 924/856/20.

Таким чином, положення глави 15, ст. ст. 120, 125 ЗК України, ст. 1212 ЦК України дають підстави вважати, що до моменту оформлення власником об`єкта нерухомого майна права на земельну ділянку, на якій розташований цей об`єкт, ураховуючи принцип єдності юридичної долі земельної ділянки та розташованої на ній будівлі або споруди, особа яка придбала такий об`єкт стає фактичним користувачем тієї земельної ділянки, на якій такий об`єкт нерухомого майна розташований.

У разі коли особа користувалася земельною ділянкою без достатньої правової підстави, у зв`язку з чим зберегла кошти, вона зобов`язана повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі ч.1 ст.1212 ЦК України. Наведений висновок викладено у постановах Великої Палати Верховного Суду від 04.12.2019 у справі №917/1739/17, від 23.05.2018 у справі 629/4628/16-ц, від 20.11.2018 у справі № 922/3412/17.

Таким чином, оскільки відносини з фактичного користування земельною ділянкою без укладеного договору оренди та недоотримання її власником доходів у вигляді орендної плати за своїм змістом є кондикційними, відповідачка ОСОБА_1 як користувач земельної ділянки, що без достатньої правової підстави, за рахунок власника вказаної ділянки, зберегла у себе кошти, які мала заплатити за користування нею, зобов`язана повернути ці кошти власнику земельної ділянки - Олександрійській міській раді, на підставі ч.1 ст.1212 ЦК України, отже позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 141 ЦПК України, суд стягує з відповідача на користь позивача сплачений судовий збір в розмірі 2684,00 грн. (а.с.11).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.10-13, 76-83, 141, 258, 259, 263-265, 268, 352, 354 ЦПК України, суд,

УХВАЛИВ:

Позовні вимоги Олександрійської міської ради Кіровоградської області до ОСОБА_1 про стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати - задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП: НОМЕР_2 , адреса місця проживання: АДРЕСА_2 ) на користь Олександрійської міської ради Кіровоградської області (ЄДРПОУ:33423535, адреса місцезнаходження: Кіровоградська обл., м. Олександрія, пр. Соборний, 59) безпідставно збережені кошти у розмірі орендної плати у сумі 104 485,01 (сто чотири тисячі чотириста вісімдесят п`ять гривень) 01 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП: НОМЕР_2 , адреса місця проживання: АДРЕСА_2 ) на користь Олександрійської міської ради Кіровоградської області (ЄДРПОУ:33423535, адреса місцезнаходження: Кіровоградська обл., м. Олександрія, пр. Соборний, 59) витрати по оплаті судового збору в розмірі 2684,00 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.).

Рішення суду може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Кропивницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне судове рішення не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено 20.10.2023 року.

Суддя: Л.І.Стручкова

СудОлександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення17.10.2023
Оприлюднено25.10.2023
Номер документу114365103
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них оренди

Судовий реєстр по справі —398/1627/23

Постанова від 10.04.2024

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Дьомич Л. М.

Ухвала від 20.12.2023

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Дьомич Л. М.

Ухвала від 06.12.2023

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Дьомич Л. М.

Ухвала від 01.11.2023

Цивільне

Кропивницький апеляційний суд

Дьомич Л. М.

Рішення від 17.10.2023

Цивільне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Стручкова Л. І.

Рішення від 17.10.2023

Цивільне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Стручкова Л. І.

Ухвала від 03.07.2023

Цивільне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Стручкова Л. І.

Ухвала від 31.03.2023

Цивільне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Стручкова Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні