Справа № 420/22618/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 жовтня 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЮДІ ТРЕЙД до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,
встановив:
Позивач звернувся з позовною заявою до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України в якій просить:
- скасувати рішення №251/15-32-04-03-03 Головного управління ДПС в Одеській області про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ЮДІ ТРЕЙД від 27.03.2023 року;
- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області поновити реєстрацію платника податку на додану вартість, шляхом внесення відповідного запису до Реєстру платників податку на додану вартість із збереженням індивідуального податкового номеру - 446467415536 з дати її анулювання;
- зобов`язати Державну податкову службу України поновити облікові дані, записи та стан рахунків інтегрованої картки в системі електронного адміністрування СЕА (ПДВ) щодо суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які були наявні до прийняття рішення від 27 березня 2023 року № 251/15-32-04-03-03 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ЮДІ ТРЕЙД.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що 1 грудня 2021 року товариство було зареєстроване платником податку на додану вартість, яка була скасована у зв`язку з неподанням податкової звітності з ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців за період з 01.03.2022 року 01.03.2023 року. Таке рішення є протиправним, оскільки обов`язковою умовою для прийняття контролюючим органом рішення щодо анулювання реєстрації платника податків є нездійснення платником податків господарської діяльності шляхом укладання правочинів, які оподатковуються ПДВ, що тягне за собою неподання відповідних декларацій або їх подання з нульовими відомостями. При цьому, з метою вирішення питання щодо прийняття рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ контролюючий орган має враховувати останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації до складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації. Позивач вважає, що ним не здійснювалась господарська діяльність та не подавалась звітність не внаслідок пасивної поведінки щодо ведення господарської діяльності, а виключно через неможливість її ведення через агресивні дії збройних формувань РФ на території України, тобто з незалежних від позивача обставин. Водночас, на дату анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у останнього був податковий кредит на загальну суму 49 874,25 грн.
Оскільки, контролюючим органом було надано платникам податків можливість, із урахуванням військового стану, на неподання податкової звітності з ПДВ за період з 24 лютого 2022 року по 20 липня 2022 року, то вважають, що цей період не може бути включений у останні 12 послідовних податкових місяців, які розраховуються при прийнятті рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Позивач посилається лист Торгово-промислової палати № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, що засвідчує форс-мажорні обставини через військову агресію російської федерації проти України та приписи Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» №2118-ІХ від 03.03.2022, яким було доповнено Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пунктом 69, яким звільнено від відповідальності платників податків за неподання звітності за період із 24 лютого 2022 року по 20 липня 2022 року, що виключає можливість включення цього періоду в основну умову анулювання реєстрації, а саме «останні 12 послідовних податкових місяців».
Відповідачами подано відзиви на позовну заяву відповідно до якого позовні вимоги не визнали та зазначили, що у п. 2 Рішення № 251/15-32-04-03-03, вказано, що платник ТОВ «Юді Трейд» не подає податкові декларації з податку на додану вартість протягом періоду з березня 2022 року по лютий 2023 року включно, що свідчить про відсутність постачання/ придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту. В контексті вимог ст. 184 ПКУ у підставі анулювання свідоцтва платника ПДВ саме на платника податку покладено обов`язок з декларування своїх податкових зобов`язань. А відтак, застосування вимог ст. 184 Кодексу у спірних правовідносинах залежить власне від свідомого рішення саме платника податку, а не податкового органу у реалізації податкового обов`язку. Позивач за самостійним рішенням не скористався правом на податковий кредит та усвідомлено не декларовано та не сплачено суми податку до бюджету в складі податкових зобов`язань з ПДВ.
Обов`язок платника податку з декларування податкових зобов`язань з ПДВ залишився незмінним і в воєнний час, а тому є безпідставними посилання позивача на звільнення суб`єктів господарювання з 24.02.2022 по 20.07.2022 включно від виконання податкового обов`язку з декларування та сплати податку до бюджету, оскільки норми п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Кодексу звільняли платників податку, які в умовах воєнного стану в країні мали змогу виконувати податковий обов`язок, лише від фінансових санкцій за несвоєчасне виконання обов`язку, а не від обов`язку з декларування податкових зобов`язань з ПДВ як такого. Позивач вважається таким, що має можливість своєчасно та у повному обсязі виконати податковий обов`язок у терміни, визначені Кодексом, що беззаперечно свідчить про правомірність в порядку ст. 184 у системному застосуванні із п. 69 підрозд. 10 розд. XX Кодексу, Порядку № 225 та ст. 19 Конституції України позбавлення даного підприємства статусу платника ПДВ.
Просять відмовити у задоволенні позовних вимог.
Судом встановлені такі обставини по справі.
ТОВ «ЮДІ ТРЕЙД» зареєстроване та здійснює свою діяльність відповідно до ЗУ « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Основними економічними видами діяльності позивача є оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
01 грудня 2021 року позивача було зареєстровано платником податку на додану вартість.
Рішенням Головного управління ДПС в Одеській області №251/15-32- 04-03-03 від 27.03.2023 анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість ТОВ «ЮДІ ТРЕЙД» з підстав неподання податкової звітності з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців за період з 01.03.2022 року по 01.03.2023 року.
Підставою прийняття такого рішення стала Довідка № 251/15-32-04-03-02 від 23.03.2023 року (а.с.69)
Позивач просить скасувати зазначене рішення з підстав зазначених у позовній заяві.
Спірні правовідносини врегульовані наступними приписами діючого законодавства.
Відповідно до підпунктів 49.2, 49.4 статті 49 ПК України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі до контролюючого органу всіма платниками цього податку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Статтею 184 ПК України визначено порядок та підстави анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Відповідно до п.п. «г» п. 184.1 ст. 184 розділу V ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 затверджено Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі Положення № 1130)
Відповідно до абз. 1 п. 5.5 розділу V Положення №1130 анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у п.п. «б» «з» п. 184.1 ст. 184 розділу V Кодексу (п.п. «б» «з» п. 5.1 розділу V Положення № 1130) та за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей), шляхом виключення платника ПДВ з реєстру платників ПДВ.
Відповідно до вимог п.п. 3 п. 5.2 розділу V Положення № 1130 при розгляді питання анулювання реєстрації згідно з п.п. «г» п.184.1 ст. 184 розділу V Кодексу (п.п. «г» п. 5.1 розділу V Положення № 1130) 12 місяців визначаються із урахуванням того, що:
не враховується місяць, в якому проведено реєстрацію особи платником ПДВ, якщо особа зареєстрована платником ПДВ з дня, іншого ніж перший день календарного місяця;
включаються останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації (у разі подання декларацій) або сплив строк подання податкових декларацій (у разі неподання декларацій) до отримання чи складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації.
Такими документами відповідно до вимог п.п. 3 п. 5.5 розділу V Положення № 1130 є довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава п.п «г» п. 184.1 ст. 184 розділу V Кодексу.
Судом встановлено неподання позивачем податкової звітності з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців за період з 01.03.2022 року по 01.03.2023 року, що не заперечується позивачем та підтверджується відповідною довідкою ГУ ДПС в Одеській області.
У цій справі необхідно з`ясувати чи є введення в Україні воєнного стану та прийняття змін до п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, згідно з яким платники податків звільняються від передбаченої Кодексом відповідальності, підставами для звільнення від відповідальності позивача за неподання звітності за період із 24 лютого 2022 року по 20 липня 2022 року, що впливає на можливість включення цього періоду в основну умову анулювання реєстрації, а саме «останні 12 послідовних податкових місяців».
Саме цими нормами обґрунтовує свою позицію позивач та посилається також на лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) і просить задовольнити позовні вимоги.
Виходячи з викладеного, суд зазначає наступне.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» № 2118-ІХ від 03.03.2022, було доповнено Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пунктом 69 такого змісту:
«У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.»
Законом України від 12.05.2022 № 2260-IX Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану (далі - Закон №2260), який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті,
Згідно з п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Кодексу у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених п. 46.2 ст. 46 Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. …
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року. …
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Підтвердження обставин неможливості своєчасного виконання платником податків своїх податкових зобов`язань здійснюється за процедурою, визначеною наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та перелік документів на їх підтвердження».
Пунктом першим розділу ІІ Порядку №225 визначені підстави неможливості виконання платниками податків юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:
1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;
2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;
3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;
4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків);
5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:
- посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;
- юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.
6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації;
7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
Відповідно до п. 2 розд. III Порядку № 225 у разі прийняття контролюючим органом рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку, визначеного Порядком № 225, до такого платника податків не застосовуються відповідальність, передбачена Кодексом або іншим законодавством, контроль за яким покладено на контролюючі органи, за його невиконання / несвоєчасне виконання.
Системний аналіз вищенаведених приписів законодавства дає підстави суду стверджувати, що ті платники податків, які не подали у строки, заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, або щодо яких контролюючий орган прийняв вмотивоване рішення щодо можливості своєчасного виконання таким платником податків свого податкового обов`язку, вважаються такими, що мають можливість своєчасно та у повному обсязі виконати податкові обов`язки у терміни, визначені ПКУ.
При цьому, про виокремлення платників податків які мають можливість виконати свій обов`язок було зазначено у Законі № 2118-ІХ від 03.03.2022, в якому було доповнено Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пунктом 69 такого змісту: «У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок,…»
Таким чином, законодавець з самого початку введення воєнного стану в Україні виокремив платників податків які мають можливість виконати свій податковий обов`язок та тих які не мають такої можливості і в залежності від цього врегулював правовідносини.
Як встановлено судом, позивач не подавав заяву про неможливість виконання податкового обов`язку та не подавав податкову звітність, що дає підстави суду погодитись з позицією відповідачів, що позивач вважається таким, що мав можливість своєчасно та у повному обсязі виконати податковий обов`язок у терміни, визначені Кодексом або іншим законодавством, що беззаперечно свідчить про правомірність позбавлення даного підприємства статусу платника ПДВ в порядку ст. 184 у системному застосуванні із п. 69 підрозд. 10 розд. XX Кодексу, Порядку № 225.
Суд погоджується також з тим, що є невиправданою позиція ТОВ «Юді Трейд» щодо не реалізації обов`язку з декларування податкових зобов`язань з ПДВ через воєнний час, оскільки сам лише факт введення воєнного стану на території України не може слугувати безумовною підставою для визнання неможливості платником податків виконувати податковий обов`язок.
При цьому суд зазначає, що позивач не наводить жодних причин та не подає доказів, які б підтверджували реальну відсутність у них можливості виконувати податковий обов`язок у цей період. Сам факт запровадження воєнного стану в Україні, без обґрунтування неможливості виконання свого обов`язку у визначені розумні строки, у зв`язку із запровадженням такого, не може вважатись поважною причиною пропуску цих строків та відповідно звільнення від виконання податкового обов`язку.
Суд вважає, що фактично обов`язок платника податку з декларування податкових зобов`язань з ПДВ залишився незмінним і в воєнний час. У зв`язку з цим, є безпідставними посилання позивача на звільнення суб`єктів господарювання з 24.02.2022 по 20.07.2022 включно від виконання податкового обов`язку з декларування та сплати податку до бюджету, оскільки норми п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Кодексу звільняли платників податку, які в умовах воєнного стану в країні мали змогу виконувати податковий обов`язок, лише від фінансових санкцій за несвоєчасне виконання обов`язку, а не від обов`язку з декларування податкових зобов`язань з ПДВ як такого.
Як зазначає відповідач у відзиві і суд з цим погоджується, що позивач перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС в Одеській області за адресою перебування у місті Одеса, яке не входить до переліку територій бойових дій та з моменту запровадження воєнного стану працювало в штатному режимі. Крім того, відповідач у цей період здійснював (придбавав) оподатковувані операції, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано податкові накладні. А відтак, маніпулювання воєнним станом задля компенсації наслідків свідомої бездіяльності позивача у виконанні податкового обов`язку, не засвідчує реальність дійсно порушених з боку контролюючих органів його прав та інтересів у спірних правовідносинах.
Обставини здійснення господарської діяльності судом перевірені і встановлено, що у період з 01.01.2022 року по 27.03.2023 року здійснено реєстрацію податкових накладних на адресу ТОВ «Юді Трейд», що підтверджується витягом з АІС «Податковий блок» підсистеми «Архів електронної звітності: Єдиний реєстр податкових накладних». Зазначені обставини спростовують позицію позивача щодо нездійснення господарської діяльності та відсутності підстав для подання звітності.
Аналізуючи позицію позивача, що з 24 лютого 2022 року по 20 липня 2022 року цей період не може бути включений у останні 12 послідовних податкових місяців, які розраховуються при прийнятті рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, суд зазначає, що такі твердження жодним чином не ґрунтуються на приписах законодавства, оскільки ще Законом № 2118-ІХ від 03.03.2022 було доповнено Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пунктом 69, де законодавець розділив платників податків на тих які мають можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок та тих які не мають.
Судом не встановлено і позивачем не наведено обставин які відносять його до тих платників податків, що не мають можливості виконувати такий обов`язок в умовах воєнного стану та які зазначені у п.1 розд. ІІ Порядку №225, що визначає підстави неможливості виконання платниками податків податкового обов`язку.
Слід зазначити, що пп.7 п.1 розд. ІІ Порядку №225 передбачено, що неможливість виконання платниками податків можуть підтверджувати інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
Позивач посилається на лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 яка засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану та підтверджує, що зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб.
Суд зазначає, що безумовно такий лист може бути врахованим, але за умови коли позивач наведе обставини та надасть докази того, що такі форс-мажорні обставини як воєнний стан, безпосередньо мали вплив на виконання ТОВ "Юді Трейд" податкового обов`язку, але такі докази суду не надані.
Суд повністю погоджується з позицією відповідачів, що Законом №2260, який набрав чинності 27.05.2022, та яким внесено зміни до п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті, а не за довільною поведінкою платників податків.
Таким чином, суд відхиляє всі обґрунтування позивача як щодо послідовності строку невиконання податкового обов`язку так і щодо причин його невиконання, що є підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.
Відповідач надав суду належні та допустимі докази, виклав правові обґрунтування правомірності прийнятого рішення, яке на думку суду відповідає вимогам зазначеним у ч. 2 ст. 2 КАС України.
Керуючись ст. 242- 246 КАС України, суд
вирішив:
У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю ЮДІ ТРЕЙД відмовити повністю.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Попов В.Ф.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2023 |
Оприлюднено | 26.10.2023 |
Номер документу | 114396404 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Попов В.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні