Справа № 488/3987/23
Провадження № 1-кс/488/629/23
У Х В А Л А
25.10.2023 року місто Миколаїв, вулиця Доктора Самойловича, 29-А
Слідчий суддя Корабельного районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні № 4202315201000031 від 16.06.2023 року, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ відділення поліції №3 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області капітан поліції ОСОБА_3 за погодженням із прокурором Окружної прокуратури Миколаєва ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді із клопотанням про надання тимчасового доступу до документів, а також дозволу на їх вилучення (здійснення виїмки), мотивуючи його наступним.
В ході проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 4202315201000031 від 16.06.2023 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 364 КК України, було встановлено, що опрацюванням електронної системи закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що 03.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_2 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір щодо поточного ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 , (заходи, зокрема ремонтні роботи, з усунення аварій в житловому фонді) ціною 547.000, 00 гривень. Договір укладено без застосування процедури відкритих торгів на підставі пунктів 4, 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування», відповідно до якого замовники мають право здійснювати закупівлі без застосування відкритих торгів, у разі, якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв?язку з виникненням об?єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Водночас, дана постанова не забороняє замовниками застосовувати конкуренті процедури закупівель та зобов?язує дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Багатоквартирний житловий будинок по АДРЕСА_1 пошкоджено внаслідок збройної агресії російської федерації ще 18.06.2022. Тобто замовник мав понад 9 місяців для проведення закупівлі із застосування конкурентних процедур для дотримання принципів закупівель.
03.04.2023 без проведення відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_4 з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " укладено договір щодо поточного ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_2 (заходи, зокрема ремонтні роботи, з усунення аварій в житловому фонді) ціною 482.597,00 гривень. Будинок пошкоджено внаслідок обстрілів ще 01.11.2022 року.
У зв`язку з викладеним слідчий просить надати дозвіл на отримання тимчасового доступу до оригіналів документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_3 , а саме до документів щодо виконання умов договору №138 UA-2023-04-13-002065-a, щодо поточного ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_2 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_3 або за фактичним місцем розташування, а саме: проектно-кошторисної документації (в тому числі пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо);експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в тому числі змін, доповнень, додаткових угод тощо);погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в тому числі форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в тому числі від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в тому числі Журнали виконання робіт підрядника, загальних журналів робіт, журналів авторського нагляду тощо); документів про оплату, в тому числі платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в тому числі і авансових платежів.
В судове засідання слідчий не з`явився, але надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності та за відсутності особи, у володінні якої знаходяться вказані документи. З урахуванням положень частини 2 статті 163 КПК України, слідчий суддя вважає за можливе розглянути клопотання без участі вказаних осіб.
Проаналізувавши доводи слідчого та надані матеріали, слідчий суддя доходить наступних висновків. Відповідно до статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку) на підставі ухвали слідчого судді, суду.
В ходірозгляду клопотанняслідчим суддеювстановлено,що вказаніу клопотаннідокументи дійсноперебувають уволодінні ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 »,код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та, окрім цього, відомості, що містяться у цих документах, можуть бути використані як доказ, а у інший спосіб встановити та довести ці обставини неможливо, що у відповідності до частин 5, 6 статті 163 КПК України надає суду право надати дозвіл на тимчасовий доступ до цих документів, навіть з урахуванням того, що вони відносяться до охоронюваної законом таємниці.
За таких обставин слідчий суддя доходить до висновку про задоволення клопотання.
На підставі викладеного, керуючись статтями 163, 164 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ відділення поліції №3 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області капітана поліції ОСОБА_3 задовольнити.
Надати слідчимСВ відділенняполіції №3Миколаївського РУПГУ НПв Миколаївськійобласті,які знаходятьсяв групіпо розслідуваннювказаного кримінальногопровадження, ОСОБА_5 , ОСОБА_3 ,тимчасовий доступдо оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,що розташованеза адресою: АДРЕСА_3 ,з можливістювилучення їхоригіналів,а самедо документівщодо виконанняумов договору №138UA-2023-04-13-002065-a,щодо поточного ремонтупокрівлі житловогобудинку по АДРЕСА_2 (заходи(зокремаремонтні роботи)з усуненняаварій вжитловому фонді),які перебуваютьу володінні ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 »код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,що розташованоза адресою: АДРЕСА_3 або зафактичним місцемрозташування,а саме: проектно-кошторисної документації (в тому числі пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в тому числі змін, доповнень, додаткових угод тощо); погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в тому числі форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в тому числі від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в тому числі Журнали виконання робіт підрядника, загальних журналів робіт, журналів авторського нагляду тощо); документів про оплату, в тому числі платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в тому числі і авансових платежів.
Зобов`язати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » надати (забезпечити) вказаним особам доступ до вказаних документів та надати їм можливість вилучити оригінали вказаних документів.
Строк дії ухвали становить один місяць до 25.11.2023 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, відповідно до вимог статті 166 КПК України, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корабельний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2023 |
Оприлюднено | 30.04.2024 |
Номер документу | 114436887 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Корабельний районний суд м. Миколаєва
Коротков Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні