Ухвала
від 29.09.2023 по справі 405/5885/22
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/5885/22

провадження № 1-кс/405/3190/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.09.2023 м. Кропивницький

Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів.

Суд перевірив матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021121010000672 від 13.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні за №12021121010000672 від 13.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України, відповідає вимогам ст. 160 КПК України.

Слідчий в обґрунтування клопотання зазначив, що у провадженні слідчого управління ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали досудового розслідування, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021121010000672 від 13.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що до УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ надійшло повідомлення про вчинення кримінального правопорушення. ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно п.8.13 Плану про проведення заходів державного фінансового контролю Держаудитслужби на I квартал 2021 року проведено ревізію використання коштів фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою короновірусом SARS CoV-2, та її наслідками, виділених за КПКВП 2761330 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров`я у госпітальних округах» в ІНФОРМАЦІЯ_2 (правонаступник ІНФОРМАЦІЯ_3 ) за період з 01.07.2020 по 01.03.2021.

Ревізією встановлено ряд порушень та недоліків, що відображені в акті ревізії від 12.03.2021 ; 041105-20/1, який підписаний без заперечень.

За результатами перевірки правильності визначення вартості робіт та при проведенні візуальних та контрольних обмірів встановлено завищення вартості виконаних робіт по об`єкту: «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 на 130,66 тис. гривень.»

Відповідно до договору підряду № 71/2020 від 01.09.2020 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі директора ОСОБА_4 уклали договір з ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника ОСОБА_5 на «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » на загальну суму 6949089,60 грн., вході якого було вчинено ряд порушень, які призвели до розтрати бюджетних коштів.

08.09.2022 року слідчим СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області, було проведено тимчасовий доступ до речей та документів які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 розташований за адресою АДРЕСА_2 та вилучено оригінали, з яких було виготовлено копії.

Після проведення ряду слідчих (розшукових) дій виникла необхідність в оригіналах документів, з метою об`єктивного і неупередженого розслідування, та для проведення судово-почеркознавчої експертизи, тому є потреба у наданні тимчасового доступу до речей та документів, які складались під час виконання договору підряду № 71/2020 від 01.09.2020 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 », що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код. ЄДРПОУ НОМЕР_1 , який розташований за адресою: АДРЕСА_2 , в оригіналах, а саме:

-договір № 71/2020 від 01.09.2020 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-договір № 20/2021 від 01.04.2021 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-договір № 112/2021 від 14.12.2021 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-звіт про проходження державної експертизи проектно-кошторисною документацією по об`єкту «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 »;

-договірна ціна в паперовому вигляді до кожного договору підряду;

-договори про залучення субпідрядних організацій під час виконання вищевказаних договорів підряду;

-проектно-кошторисна документація ( технічна та кошторисна частина) до вказаних договорів, дефектні акти, скориговані проекти, та експертні звіти до них.

-виконавчу документацію з ремонтних робіт по вищевказаному об?єкті (загальний журнал виконаних робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали з технічного нагляду, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

-відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

-товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати, а також довіреності та акти прийому-передачі ТМЦ;

- договори на виконання робіт по відшкодуванню завищеної вартості виконання робіт, додаткові угоди, відповідну проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по відшкодуванню по вищевказаних об`єктах;

-наявних дозволів та ліцензій на виконання робіт з підвищеною небезпекою та відповідних видів будівельно-ремонтних робіт.

-акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, документи щодо проведених розрахунків, платіжні доручення (до кожного договору підряду);

-довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 (до кожного договору підряду);

-підсумкові відомості ресурсів до актів виконаних робіт (до кожного договору підряду);

-акти прихованих робіт (до кожного договору підряду);

-рахунки, платіжні доручення про отримання та подальше перерахування коштів в адресу субпідрядних організацій та постачальників товарів, робіт та послуг, при проведенні робіт на зазначених об`єктах, у тому числі у разі авансування;

-видаткові накладні на придбання будівельного матеріалу, конструкцій та обладнення;

-сертифікати якості на будівельні матеріали та обладнання;

-акти прийому-передачі устаткування, обладнання;

-наказ про призначення інженера з технічного нагляду за об`єктом будівництва, його посадові обов`язки та інструкція, накази на відрядження;

-звітна документація інженера з технічного нагляду за результатами проведення технічного нагляду по об`єкту (журнал, результати лабораторних випробувань, листування з підрядником);

-акт прийому-передачі завершеного об`єкта будівництва.

В судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, причини неявки не повідомив.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, причини неявки не повідомив.

Відповідно до ст.107 ч.4 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється

Дослідивши матеріали клопотання, якими обґрунтовується необхідність надання тимчасового доступу , слідчий суддя дійшов до наступних висновків.

Судом встановлено, що у провадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021121010000672 від 13.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України.

Статтею 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З матеріалів, доданих до клопотання вбачається, що є достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи, до яких просить слідчий надати тимчасовий доступ, перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 розташований за адресою АДРЕСА_2 .

Слідчим доведено, що вищезазначені документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, що причетні до вчинення кримінального правопорушення, ці документи не становлять собою та не включають документів, які містять охоронювану законом таємницю, а тому, слідчий суддя прийшов до висновку про надання тимчасового доступу до речей і документів, зазначених в клопотанні.

Керуючись ст.ст. 159-166, 309, 369-372 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_6 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_7 , старшому слідчому СУ ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_8 , тимчасовий доступ до документів, які складались під час виконання договору підряду № 71/2020 від 01.09.2020 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 », а саме:

--договір № 71/2020 від 01.09.2020 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-договір № 20/2021 від 01.04.2021 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-договір № 112/2021 від 14.12.2021 «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 » з усіма додатками та додатковими угодами.

-звіт про проходження державної експертизи проектно-кошторисною документацією по об`єкту «Реконструкцію приймального відділення комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » Міської ради міста Кропивницького за адресою АДРЕСА_1 »;

-договірна ціна в паперовому вигляді до кожного договору підряду;

-договори про залучення субпідрядних організацій під час виконання вищевказаних договорів підряду;

-проектно-кошторисна документація ( технічна та кошторисна частина) до вказаних договорів, дефектні акти, скориговані проекти, та експертні звіти до них.

-виконавчу документацію з ремонтних робіт по вищевказаному об?єкті (загальний журнал виконаних робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали з технічного нагляду, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

-відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

-товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати, а також довіреності та акти прийому-передачі ТМЦ;

- договори на виконання робіт по відшкодуванню завищеної вартості виконання робіт, додаткові угоди, відповідну проектно-кошторисну документацію щодо виконання робіт по відшкодуванню по вищевказаних об`єктах;

-наявних дозволів та ліцензій на виконання робіт з підвищеною небезпекою та відповідних видів будівельно-ремонтних робіт.

-акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, документи щодо проведених розрахунків, платіжні доручення (до кожного договору підряду);

-довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 (до кожного договору підряду);

-підсумкові відомості ресурсів до актів виконаних робіт (до кожного договору підряду);

-акти прихованих робіт (до кожного договору підряду);

-рахунки, платіжні доручення про отримання та подальше перерахування коштів в адресу субпідрядних організацій та постачальників товарів, робіт та послуг, при проведенні робіт на зазначених об`єктах, у тому числі у разі авансування;

-видаткові накладні на придбання будівельного матеріалу, конструкцій та обладнення;

-сертифікати якості на будівельні матеріали та обладнання;

-акти прийому-передачі устаткування, обладнання;

-наказ про призначення інженера з технічного нагляду за об`єктом будівництва, його посадові обов`язки та інструкція, накази на відрядження;

-звітна документація інженера з технічного нагляду за результатами проведення технічного нагляду по об`єкту (журнал, результати лабораторних випробувань, листування з підрядником);

-акт прийому-передачі завершеного об`єкта будівництва, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 розташований за адресою АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення.

Строк дії ухвали встановити до 29.11.2023.

Роз`яснити, що згідно ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_9

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення29.09.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114737410
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/5885/22

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 15.04.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 15.04.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 15.04.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 29.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 29.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 29.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 29.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні