ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
20.09.2010р. Справа 2а-8344/10/1370
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Гулик А.Г., перевіривши матеріали позовної заяви Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України в Львівській області до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним і скасування п. 1 висновків акту від 02.09.2010 року № 000410 та рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, -
в с т а н о в и в :
Залізничний районний відділ м. Львова Головного управління МНС України в Львівській області звернувся до суду з адміністративним позовом до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати п. 1 висновків акту від 02.09.2010 року № 000410 в частині отримання необґрунтованої виручки за період з 20.08.2009 року по 03.08.2010 року на суму 2208 грн. 32 коп., а також визнати протиправним та скасувати рішення від 08.09.2010 року № 282 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
З матеріалів позовної заяви вбачається, що відповідачем проведено перевірку Залізничного районного відділу Головного управління МНС України в Львівській області з питань ціноутворення при наданні платних послуг, якою встановлено безпідставне стягнення з населення (громадян) плати за послуги з оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації та, як наслідок, необґрунтоване отримання виручки за період з 20.08.2009 року по 03.08.2010 року в розмірі 2208 грн. 32 коп., у зв’язку з чим порушено ст. 2 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
За наслідками проведеної перевірки Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області складено акт від 02.09.2010 року № 000410 та, керуючись ст. 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення», прийнято рішення від 08.09.2010 року № 282 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
Суддя встановив, що однією з позовних вимог позивача є визнання неправомірним та скасування п. 1 висновків акту проведеної перевірки.
Дослідивши матеріали позовної заяви, суддя дійшов висновку, що у відкритті провадження в адміністративній справі в частині визнання протиправним та скасування п. 1 висновків акту від 02.09.2010 року № 000410 слід відмовити, виходячи з наступного.
Суддя зазначає, що адміністративне судочинство, згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України, спрямоване на захист прав, свобод та інтересів осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень зі сторони суб’єктів владних повноважень.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Під рішенням суб’єкта владних повноважень у контексті положення п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України необхідно розуміти нормативно-правові акти та правові акти індивідуальної дії.
Правовим актом індивідуальної дії є виданий суб’єктом владних повноважень офіційний письмовий документ, прийнятий на виконання нормативно-правового акта, дію якого поширено на конкретних осіб та/або які стосуються конкретної ситуації і є актами одноразового застосування норм права.
При цьому, суд зазначає, що акт перевірки не є нормативно-правовим актом чи правовим актом індивідуальної дії, оскільки не створює для позивача юридичних прав та обов’язків.
Таким чином, суд дійшов висновку, що акт перевірки не є рішенням суб’єкта владних повноважень (нормативно-правовим актом чи правовим актом індивідуальної дії), а тому не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. За аналогією, не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства його окремі частини, зокрема, висновки чи дії, які пов’язані з встановленням цих висновків та не впливають на права чи обов’язки позивача.
Суд звертає увагу, що цей спір не підлягає розгляду в судовому порядку, незалежно від виду судочинства, а тому при відмові у відкритті провадженні в адміністративній справі в частині визнання протиправним та скасування п. 1 акту перевірки від 02.09.2010 року № 000410 підстави для зазначення компетентного суду відсутні.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, про що постановляє відповідну ухвалу.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 109, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В :
Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України в Львівській області до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області в частині визнання протиправним та скасування п. 1 висновків акту від 02.09.2010 року № 000410 в частині отримання необґрунтованої виручки за період з 20.08.2009 року по 03.08.2010 року на суму 2208 грн. 32 коп.
Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Гулик А.Г.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2010 |
Оприлюднено | 05.10.2010 |
Номер документу | 11481293 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні