ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м.Львів, вул.Чоловського,2 У Х В А Л А
08 червня 2012 р. № 2а-8344/10/1370
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Гулика А.Г.,
секретар судового засідання Павлишин Ю.І.,
за участю сторін:
представника позивача Григоренка Н.Б.,
представник відповідача не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області про виправлення описки у постанові Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370 за позовом Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін,-
в с т а н о в и в :
Залізничний районний відділ м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області звернувся до суду із заявою про виправлення описки, в якій просить суд виправити допущену описку у постанові Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370.
Заява обґрунтована наявністю в резолютивній частині судового рішення описки, яка полягає у помилковому зазначенні рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій, яке визнано протиправним та скасовано, а саме «№ 282 від 08.09.2010 року», замість -«№ 254 від 17.08.2010 року».
Представник позивача у судовому засіданні вказану заяву підтримав, просить її задовольнити.
Відповідач явку у повноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце його проведення. Клопотань про розгляд заяви про виправлення описки без участі уповноваженого представника до суду не подав.
Відповідно до ч. 2 ст. 169 КАС України питання про внесення виправлень суд може вирішити в порядку письмового провадження. У разі якщо для внесення виправлень суд визнає за необхідне провести судове засідання за присутності осіб, які беруть участь у справі, ці особи повідомляються про день, час і місце засідання. Неприбуття в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду питання про внесення виправлень.
З огляду на це, суд ухвалив продовжити розгляд заяви про виправлення описки без участі представника відповідача.
Дослідивши вказану заяву, суд дійшов висновку, що така підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що постановою Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370 за позовом Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, позов задоволено повністю, а саме визнано протиправним та скасовано рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області від 17.08.2010 року № 254.
Проте, у позовній заяві позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області від 08.09.2010 року № 282.
Таким чином, в резолютивній частині постанови Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370 наявна описка, яка полягає у помилковому зазначенні рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій -№ 254 від 17.08.2010 року, замість -рішення № 282 від 08.09.2010 року.
Відповідно до ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд може з власної ініціативи або за заявою особи, що брала участь у справі, чи іншої заінтересованої особи виправити допущені в судовому рішенні цього суду описки, очевидні арифметичні помилки незалежно від того, набрало судове рішення законної сили чи ні.
Таким чином, суд дійшов висновку, що заява Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області про виправлення описки в постанові Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370 є обґрунтована та підлягає задоволенню шляхом зазначення в резолютивній частині постанови рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій № 282 від 08.09.2010 року, замість -рішення № 254 від 17.08.2010 року.
Керуючись наведеним вище та ст.ст. 160, 165, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
у х в а л и в :
1. Заяву Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області про виправлення описки задовольнити.
2. Виправити описку в резолютивній частині постанови Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року у справі № 2а-8344/10/1370 за позовом Залізничного районного відділу м. Львова Головного управління МНС України у Львівській області до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін шляхом зазначення в резолютивній частині постанови -рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій № 282 від 08.09.2010 року.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала суду, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
Суддя Гулик А.Г.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2012 |
Оприлюднено | 05.07.2012 |
Номер документу | 24963990 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні