Постанова
від 10.11.2023 по справі 420/9576/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 листопада 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/9576/23Головуючий в 1 інстанції: Попов В.Ф.

Дата і місце ухвалення 04.07.2023р., м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Бойка А.В.,

суддів: Федусика А.Г.,

Шевчук О.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Пакс» до Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

01.05.2023 року товариство з обмеженою відповідальністю Проект Пакс звернулося до суду першої інстанції із позовом до Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області, в якому просило:

- визнати протиправною бездіяльність Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області щодо відмови у задоволенні заяв Товариства з обмеженою відповідальністю Проект Пакс №1-1122 від 30.11.2022р., №1-0113 від 13.01.2023р.;

- зобов`язати закрити небюджетний рахунок в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, UA378201720355329590000711697, який був раніше відкритий згідно Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування №52-22 від 15 листопада 2022 року та перевести з рахунку НОМЕР_1 , що закривається, залишки коштів на інший рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Проект Пакс, а саме НОМЕР_2 .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 року позов задоволено.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області подало апеляційну скаргу, в якій посилалось на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

У поданій апеляційній скарзі апелянт вказував на те, що відповідно до п. 19-1 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590, Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів (бюджетних організацій, які фінансуються за рахунок місцевого та державного бюджету) за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім`я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Апелянт зазначив, що подавши заяву на відкриття небюджетного рахунку та уклавши договір на розрахунково-касове обслуговування від 15.11.2022 року№52-22, ТОВ «Проект Пакс» дало згоду на використання коштів на цьому рахунку у відповідності до п.19-1 Порядку №590 ( про що свідчить заява про відкриття рахунку, яка додана до матеріалів справи) виключно на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, інше використання коштів на цьому рахунку законодавством не передбачено.

Апелянт вважає, що даний спір фактично виник не щодо закриття рахунку та розірвання договору, а намаганням позивача всупереч чинному законодавству, перевести кошти з небюджетного рахунку відкритого в управлінні Казначейства на рахунок ТОВ «Проект Пакс» відкритого в комерційному банку, та використання коштів із зазначеного небюджетного рахунку не за призначенням.

Також, на думку апелянта, Порядок №758 розмежовує поняття «закриття бюджетного рахунку», поняття «закриття небюджетного рахунку» підстави для їх закриття та документи, які надаються для цього.

Крім того, апелянт зазначає, що п.8.4 Порядку №758 регулює питання закриття бюджетного рахунку (визначення поняття «бюджетного рахунку» та кому він відкривається надається у Порядку №758), а тому перерахування коштів на інший рахунок клієнта з урахуванням підстав визначених у цьому пункті, можливе тільки на рахунок відкритий в органі Казначейства. При цьому апелянт вважає, що навіть у разі, якщо керуватись п. 8.4 Порядку № 758, то в даному випадку відсутні підстави визначені цим пунктом для такого закриття (ліквідації та реорганізації клієнта тощо).

Апелянт вважає, що для того, щоб закрити небюджетний рахунок (відкритий у відповідності до п.19-1 Порядку №590) на ньому повинен бути відсутній залишок коштів, а кошти повинні бути витрачені за цільовим призначенням.

Враховуючи все вищезазначене апелянт вважає, що в даному випадку відсутні підстави вважати, що Управлінням допущено протиправну бездіяльність, а тому позов товариства задоволенню не підлягає.

Зважаючи на зазначене апелянт просить скасувати рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04.07.2023 року та прийняти нове судове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що 15.11.2022 року між товариством з обмеженою відповідальністю Проект Пакс та Управлінням Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області було укладено договір № 52-22 про здійснення розрахунково-касового обслуговування, предметом якого було відкриття небюджетного рахунку та здійснення його розрахунково-касового обслуговування.

За умовами договору клієнт має право розпоряджатися грошовими коштами, що обліковуються на його рахунках, відповідно до законодавства (п.2.2.1. Договору).

Згідно п. 6.1 Договору, строк його дії - до 31.12.2022 року.

За положеннями п. 6.2 Договору, він уважається пролонгованим на кожний наступний календарний рік, якщо сторони не заявлять про намір його розірвати за 30 календарних днів до закінчення поточного календарного року.

16.11.2022 року, за поданою позивачем заявою, відкрито небюджетний рахунок НОМЕР_3 в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області.

30.11.2022 року ТОВ Проект Пакс звернулось до Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області із заявою про розірвання договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування №52-22 та перерахування залишків коштів згідно з реквізитами на р/р НОМЕР_2 у ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК».

11.01.2023 року відповідач листом надав відповідь на подану заяву, у якому повідомив про відсутність підстав для закриття рахунку та переведення коштів, а також розірвання договору, відповідно до п. 19-1 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особовому режимі, в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590.

У листі-відповіді казначейська служба зазначила, що укладаючи договір товариство надало згоду на використання коштів з цього рахунку виключно на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, інше використання коштів на цьому рахунку законодавством не передбачено.

13.01.2023 року ТОВ Проект Пакс звернулось до Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області із заявою №1-0113 про закриття небюджетного рахунку в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, UA378201720355329590000711697, який був раніше відкритий згідно Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування №52-22 від 15 листопада 2022 року, з одночасним перерахуванням наявних на рахунку, що закривається, залишків коштів на інший рахунок товариства з обмеженою відповідальністю Проект Пакс, а саме: UA973806340000026005156116001, згідно оформленої платіжної інструкції № 1 від 13.01.2023 та розірвання Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування № 52-22 від 15 листопада 2022 року.

До заяви додано оригінал заяви про закриття рахунків у двох примірниках та платіжна конструкція №1 від 13.01.2023 року на суму 290855,57 грн. за призначенням - переведення власних коштів, у зв`язку із закриттям рахунку.

24.02.2023 року Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області листом №02-05-23-06/406 повідомило про неможливість задоволення поданої товариством заяви та повернуло платіжну конструкцію без виконання. Позиція мотивована відсутністю підстав для переведення коштів з небюджетного рахунку на власний рахунок у банку, а також неможливістю закриття небюджетного рахунку за наявності на ньому не витрачених за призначенням коштів.

Вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, товариство з обмеженою відповідальністю Проект Пакс оскаржило її до господарського суду Одеської області.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 20.02.2023 року у справі № 916/608/23, залишеною без змін постановою Південно-Західного апеляційного господарського суду від 13.04.2023 року, було відмовлено у відкритті провадження за поданою товариством позовною заявою. Підставою для відмови у відкритті провадження став висновок господарського суду про те, що оскільки предметом спору є оцінка дій Управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області при відмові в закритті рахунку, то даний спір є публічно-правовим та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

У зв`язку з вказаним позивач звернувся з даним позовом до Одеського окружного адміністративного суду.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції посилався на те, що аналіз положень пунктів 8.6 та 8.4 Порядку № 758 свідчить про те, що небюджений рахунок підлягає закриттю у разі звернення клієнта із відповідною заявою та документами, а кошти, які наявні на такому рахунку на підставі платіжної інструкції клієнта перераховуються органом Казначейства на інший рахунок клієнта.

Також суд першої інстанції дійшов висновку, що позивачем дотримано порядок звернення за закриттям небюджетного рахунку, який передбачений Порядком №758 та зазначив, що залишок коштів на небюджетному рахунку є майном товариства, яке набуте за результатами провадження господарської діяльності, а відтак позивач має право ним користуватись та розпоряджатись, що також було передбачено договором №55-22 від 15.11.2022 року про здійснення розрахунково-касового обслуговування (п.2.2.1).

Колегія суддів не погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції з огляду на наступне:

Механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов`язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим) визначається Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (далі Порядок № 590).

Пунктом 14 Порядку № 590 визначено, що розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, інших клієнтів (далі - клієнти) здійснюється Казначейством та органами Казначейства в особливому режимі в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.

Відповідно до п. 19-1 Порядку № 590, Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім`я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Взаємовідносини між органами Державної казначейської служби України (далі - Казначейство) і розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів, відокремленими структурними підрозділами розпорядників бюджетних коштів, підприємствами, установами, організаціями і фізичними особами - підприємцями (далі - клієнти), а також органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, та органами місцевого самоврядування в процесі відкриття (закриття) рахунків регламентує Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 року № 758 (далі Порядок № 758).

За визначенням, наведеним у п. 1.2 Порядку № 758, небюджетні рахунки це рахунки, які відкриваються органами Казначейства у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, розпорядникам бюджетних коштів та одержувачам бюджетних коштів, відокремленим структурним підрозділам розпорядників бюджетних коштів, підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам - підприємцям за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів. До небюджетних рахунків відносяться депозитні рахунки, рахунки для зарахування коштів єдиного соціального внеску, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, рахунки фондів загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування, єдиний рахунок, рахунки для операцій з коштами від приватизації майна, коштами фінансового резерву та інші рахунки клієнтів за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів.

Розрахунково-касове обслуговування клієнтів здійснюється органами Казначейства відповідно до умов договорів та додаткових угод до договорів (у разі наявності) між органами Казначейства і клієнтами (додаток 1) (п. 1.8 Порядку № 758).

Згідно п. 8.6 Порядку № 758, небюджетні рахунки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців закриваються на підставі заяви про закриття рахунка клієнта за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки із зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів, та документів, визначених у пункті 8.4 цього розділу.

Органи Казначейства мають право самостійно закривати небюджетні рахунки, якщо за цими рахунками не здійснювалися операції протягом останніх трьох років і на цих рахунках немає залишків коштів.

Самостійне закриття зазначених рахунків органами Казначейства здійснюється на підставі службової записки щодо закриття рахунків за підписом керівників (заступників керівників) структурних підрозділів органу Казначейства, в якому здійснюється обслуговування відповідного клієнта, погодженої Головою (заступником Голови) Казначейства або керівником (заступником керівника) відповідного Головного управління Казначейства.

В свою чергу пунктом 8.4 Порядку № 758 передбачено, що бюджетні рахунки для операцій клієнтів, в тому числі бюджетні рахунки для зарахування власних надходжень бюджетних установ, на підставі наданих клієнтами заяв про закриття рахунків (додаток 10 до цього Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки із зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів, закриваються:

а) у разі відсутності у поточному бюджетному періоді бюджетних асигнувань за відповідним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного або місцевих бюджетів (кодом Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів);

б) у разі ліквідації або реорганізації клієнта (приєднання, злиття, виділу, поділу, перетворення), зміни найменування, підпорядкованості.

У разі наявності на рахунку, що закривається, залишків коштів орган Казначейства на підставі платіжного доручення клієнта перераховує такі залишки на інший рахунок клієнта або рахунок, відкритий правонаступником, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством.

При цьому пунктами 8.4.1 та 8.4.2 Порядку № 758 чітко визначено перелік документів, які повинні подаватись клієнтом для закриття бюджетних рахунків у випадку настання однієї з подій, з якою пов`язується закриття такого рахунку, а саме: реорганізації клієнта внаслідок приєднання, злиття, виділу, поділу, перетворення, а також припинення клієнта внаслідок його ліквідації.

Колегія суддів звертає увагу на те, що внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 765 від 07.07.2022 року зміни до Порядку № 590 було надано право органам Казначейства здійснювати платежі за дорученнями клієнтів (розпорядників/одержувачів бюджетних коштів) за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім`я в Казначействі та органах Казначейства.

При цьому встановлено обов`язкову умову, що подальше використанням зазначених коштів на таких рахунках постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг здійснюється виключно на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, внесеними змінами надано право підприємствам, які поставляють розпорядникам/одержувачам бюджетних коштів товари, виконують роботи чи надають послуги відкривати небюджетні рахунки в Казначействі, однак кошти, які зараховані на такі рахунки як сплата за товари, виконані роботи чи надані послуги можуть використовуватись підприємствами лише на сплату податків та зборів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до бюджетів.

Колегія суддів вважає вірним твердження відповідача про те, що подавши заяву на відкриття небюджетного рахунку та уклавши договір на розрахунково-касове обслуговування від 15.11.2022 року №52-22, ТОВ «Проект Пакс» дало згоду на використання коштів на цьому рахунку у відповідності до п.19-1 Порядку №590, тобто виключно на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

В свою чергу пунктом 6.5 Договору на розрахунково-касове обслуговування від 15.11.2022 року №52-22 передбачено, що договір розривається за згодою сторін або у випадках, передбачених законом.

В даному випадку нормативно-правовим актом, який врегульовує питання закриття небюджетного рахунку є саме Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 року № 758.

За положеннями цього Порядку небюджетні рахунки можуть бути закриті на підставі заяви про закриття рахунка клієнта за підписом керівника та головного бухгалтера або інших уповноважених на це відповідно до Порядку посадових осіб, а також документів, визначених у пункті 8.4 цього розділу.

Як вже зазначалось вище у пункті 8.4 Порядку № 758 для кожної ситуації, з якої пов`язано закриття рахунку передбачено подання окремого пакету документів.

Таким чином аналіз положень пунктів 8.4 та 8.6 Порядку № 758 свідчить про те, що саме у разі настання таких обставин як: реорганізації клієнта внаслідок приєднання, злиття, виділу, поділу, перетворення, а також припинення клієнта внаслідок його ліквідації небюджетний рахунок може бути закритий на підставі заяви про закриття рахунка клієнта та доданих до цієї заяви документів, передбачених або у п. 8.4.1, або у п. 8.4.2 п. 8.4 Порядку № 758.

В даному випадку заява позивача про закриття небюджетного рахунку не обґрунтовувалась наявністю таких обставин та, відповідно, пакет документів, передбачений п. 8.4 Порядку № 758 позивачем до Казначейства не подавався.

З огляду на зазначене помилковими є висновки суду першої інстанції стосовно дотримання позивачем порядку звернення за закриттям небюджетного рахунку ,передбаченого Порядком № 758.

При цьому обставиною, яка не заперечується сторонами у справі та підтверджується випискою по рахунку від 28.12.2022 року є те, що на небюджетному рахунку позивача наявні грошові кошти, які, звертаючись до органу Казначейства, позивач просив перевести на інший рахунок в іншому банку, посилаючись на положення п. 8.4. Порядку № 758.

Колегія суддів звертає увагу на те, що за відсутності підстав для закриття небюджетного рахунку, відсутні підстави і для перерахування грошових коштів, які знаходяться на такому рахунку на інший рахунок в іншому банку.

Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги ТОВ «Проект Пакс» посилався на те, що залишок коштів на небюджетному рахунку є майном товариства, яке набуте за результатами провадження господарської діяльності, а відтак позивач має право ним користуватись та розпоряджатись.

З цього приводу колегія суддів зазначає, що дійсно, залишок коштів на небюджетному рахунку є майном товариства, однак, враховуючи специфіку користування небюджетним рахунком, про яку було відомо позивачу при укладенні договору з Управлінням Державної казначейської служби про здійснення розрахунково-касове обслуговування, і встановлені у п. 191 Порядку № 590 обмеження, використання таких коштів товариством можливе лише на сплату податків, зборів та єдиного внеску до бюджету.

Враховуючи викладене колегія суддів вважає помилковими висновки суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову ТОВ «Проект Пакс».

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Згідно ст. 317 КАС України підставою для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є, зокрема, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Колегія суддів зазначає, що в даному випадку рішення суду першої інстанції не відповідає вимогам ст. 242 КАС України, оскільки висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції не відповідають обставинам справи, судом першої інстанції порушено норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

З огляду на вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що рішення суду підлягає скасуванню на підставі ст. 317 КАС України, з ухваленням нового рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, рішення суду першої інстанції та постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягають.

Відповідно до ст. 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області задовольнити.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року скасувати.

Прийняти нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "Проект Пакс" до Управління Державної казначейської служби у м. Одесі Одеської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Суддя-доповідач: А.В. Бойко

Суддя: А.Г. Федусик

Суддя: О.А. Шевчук

Дата ухвалення рішення10.11.2023
Оприлюднено13.11.2023
Номер документу114832709
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —420/9576/23

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 10.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 04.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 05.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні