Ухвала
від 08.11.2023 по справі 686/26745/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/26745/20

Провадження № 1-кс/686/9532/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 листопада 2023 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , захисника підозрюваного адвоката ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах відділу розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області майора поліції ОСОБА_4 , про застосування запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання, відносно

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженця с.Яхнівці,Волочиського району,Хмельницької області,зареєстрованого тапроживаючого заадресою: АДРЕСА_1 ,одруженого,з вищоюосвітою,працюючого директоромКП «УМК«Центральна» ХМР, раніше не судимого-

у кримінальному провадженні №12020240010003176,

ВСТАНОВИВ:

08листопада 2023року старший слідчий в особливо важливих справах відділу розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області майор поліції ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області із клопотанням, погодженим з прокурором відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_7 , про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно ОСОБА_5 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.272 КК України в межах строку досудового розслідування, з покладеннямна ньоговизначених ч.5ст.194КПК Україниобов`язків, посилаючись на те, що існують передбачені ст.177 КПК України ризики переховування від органів досудового розслідування та/або суду, незаконного впливу на потерпілих та свідків у даному кримінальному провадженні.

Заслухавши думку слідчого та прокурора, які підтримують клопотання, підозрюваного та його захисника, які заперечили проти задоволення клопотання, дослідивши надані матеріали кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

В провадженні СУ ГУНП в Хмельницькій області перебувають матеріали кримінального провадження, внесені до ЄРДР 25.10.2020 за №12020240010003176, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 272 КК України.

07.11.2023 року ОСОБА_5 , повідомлено про підозру у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.272 КК України,а самещо : « ОСОБА_5 , будучи начальником міського комунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ Хмельницької міської ради (ідентифікаційний код 14154787) (далі МК АТП ЖКГ) відповідно до укладеного контракту від 18.12.2019, укладеного між ним та Хмельницькою міською радою, в особі Хмельницького міського голови ОСОБА_8 , тобто особою, на яку в силу вимог Кодексу Законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII (із змінами та доповненнями), Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами та доповненнями), покладено обов`язок дотримання правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою, із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами та доповненнями), та Національного класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 327 від 28.07.2010, спільно із ОСОБА_9 ,яка, будучи працівником міського комунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ Хмельницької міської ради (ідентифікаційний код 14154787) контролером пічного господарства відповідно до наказу начальника МК АТП ЖКГ №59-К від 02.10.2007, порушив правила безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою на виробництві, будучи особою, яка зобов`язана їх дотримувати, що спричинило тяжкі наслідки, при наступних обставинах.

Так, відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами та доповненнями), роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Згідно п.п. 6.1, 6.2., 6.6, 6.8, 6.10 глави 5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №285 від 15.05.2015 (НПАОП 0.00-1.76-15»):

1)Перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.

2)При перевірці димових і вентиляційних каналів визначають:

-Відповідність конструкції і використаних матеріалів вимогам проектної документації;

-Прохідність каналів (відсутність засмічення і наявність тяги);

-герметичність;

-відокремленість;

-наявність і справність протипожежних розсічок від горючих конструкцій;

-наявність поблизу оголовків встановлених приладів, обладнання у зоні вітрового підпору, що

заважає належному повітрообміну;

-справність та правильність розташування оголовку димоходу відносно даху і розташованих поблизу споруд і дерев з урахуванням зони вітрового підпору;

-відсутність сажі і смоли - на внутрішніх поверхнях і тріщин - на зовнішніх.

3)Вентиляційні канали газифікованих приміщень повинні відповідати вимогам ДБН В.2.2-15-2005 "Житлові будинки. Основні положення" та ДБН В.2.5-67:2013 "Опалення, вентиляція та кондиціонування";

4)У випадку виявлення несправних та непридатних до подальшої експлуатації димових і вентиляційних каналів особа, яка виконує їх перевірку, зобов`язана попередити власника (балансоутримувача та/або орендаря (наймача)) про заборону користування газовим обладнанням, невідкладно направити газорозподільному підприємству акт перевірки технічного стану димових та вентиляційних каналів для подальшого відключення газових приладів від системи газопостачання.

5)Перевірка та прочищення з`єднувальних димовідвідних труб, які застосовуються для приєднання газового приладу до димового каналу, проводяться спеціалізованою організацією разом з перевіркою димових та вентиляційних каналів у строки, визначені для димових та вентиляційних каналів.

13.02.2020у територіальномуоргані Держпрацівідповідно доДодатку 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48) зареєстровано подану начальником МК АТП ЖКГ ОСОБА_5 Декларацію відповідності матеріально-технічної бази міського комунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ вимогам законодавства з питань охорони праці.

На підставі пункту 9 додатку №6 (Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами та доповненнями), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки.

23.05.2018 рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради №285 управителем житлового будинку №67 по вул. Кам`янецькій в м. Хмельницький призначено комунальне підприємство Управляюча муніципальна компанія «Проскурівська».

При цьому, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді начальника МК АТП ЖКГ, та діючи від імені даного товариства, 28.12.2019 уклав договір про надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів №305 (як «Виконавець»), згідно якого взяв на себе зобов`язання щодо виконання робіт з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів на об`єктах Замовника (Управляючої муніципальної компанії «Проскурівська»), проведення їх перевірки та прочищення.

Так, згідно з розділом 2 вищезгаданого договору МК АТП ЖКГ в особі ОСОБА_5 зобов`язалось:

-Виконувати за дорученням УМК «Проскурівська» роботи по перевірці та очистці димових та вентиляційних каналів згідно графіка погодженого сторонами;

-Забезпечити якісне та в повному обсязі виконання на Об`єктах УМК «Проскурівська» робіт з обслуговування димових та вентиляційних каналів;

-Перевіряти наявність тяги в димових та вентиляційних каналах житлових будинків, відповідно до переліку згідно графіка погодженого сторонами;

-У випадку виявлення несправних димових та вентиляційних каналів, або порушення по їх експлуатації з боку власників квартири згідно ДНАОП 0.00-1.20-98, попередити під розписку власника квартири про заборону користування газовими приладами та апаратами, негайно повідомити СПГГ для прийняття мір по відключенню газових приладів від газопроводу згідно п.4.5.23;

-Після виконання робіт видавати акти перевірок технічного стану димових та вентиляційних каналів з усіма зауваженнями по будинку з виявленими порушеннями вказаними в п.2.1.5. та доводити до відома УМК «Проскурівська» для прийняття ним відповідних заходів згідно п.4.5.23 Правил безпеки систем газопостачання України;

-Виконувати перевірку розташування димових та вентиляційних каналів та скласти схеми розташування димових та вентиляційних каналів квартир у житловихбудинках;

-Виконаннявиконуєперевіркудимових та вентиляційнихканалівприладовим способом;

-Вести журнал реєстрації виконаних робіт побудинково, в якому поквартирно відображати інформацію щодо виду виконання робіт, дату виконання робіт, прізвище та ініціали відповідальної за виконання посадової особи МК АТП ЖКГ, її підпис, повну адресу квартири споживача, його прізвище, ініціали та підпис. Щомісячно, одночасно з актами приймання передачі виконаних робіт, журнал реєстрації виконаних робіт надається для перевірки УМК «Проскурівська»;

-Забезпечити працівників, які працюють на Об`єктах УМК «Проскурівська» засобами індивідуального захисту;

-Забезпечити при виконанні робіт з обслуговування димових і вентиляційних каналів, проведенні обстеження та прочищення на Об`єктах УМК «Проскурівська», неухильне дотримання та виконання нормативно-правових актів України з питань охорони праці, пожежної та техногенної безпеки.

Крім цього, в силу п.п. 1, 2 (d), 4 даного договору визначено, МК АТП ЖКГ несе відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань за цим договором у відповідності з його умовами та діючим законодавством України; невиконанням зобов`язань за цим договором є невиконання, виконання не в повному обсязі чи неналежної якості робіт; виключно МК АТП ЖКГ несе відповідальність за недотримання та невиконання вимог нормативно-правових актів України з питань охорони праці, пожежної та техногенної безпеки працівниками та посадовими особами МК АТП ЖКГ, не проведення для працівників МК АТП ЖКГ необхідних інструктажів з питань охорони праці, пожежної та техногенної безпеки, незабезпечення працівників МК АТП ЖКГ засобами індивідуального захисту тощо.

Також, ОСОБА_5 відповідно до п.п. 1, 3, 4, 6, 12, 14, 21 вказаного вище контракту від 18.12.2019, укладеного з Хмельницькою міською радою (іменована Органом управління майном) в особі Хмельницького міського голови ОСОБА_8 :

-Зобов`язується безпосередньо і через адміністрацію підприємства здійснювати поточне управління (керівництво) підприємством, забезпечувати його високопродуктивну діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством комунального майна;

-Є повноважним представником підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов`язків підприємства, передбачених актами законодавства, статутом підприємства, іншими нормативними актами;

-Діє на засадах єдиноначальності;

-Здійснює поточне (оперативне) керівництво підприємством, організовує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність;

-Зобов`язується: забезпечити дотримання законодавства в діяльності МК АТП ЖКГ; забезпечити виконання завдань підприємства, передбачених Статутом підприємства; забезпечити ефективне використання та збереження майна і матеріальних цінностей, які перебувають на балансі підприємства;

-Йому належать закріплені за ним повноваження і права, які поширюються на підприємство законодавчими та іншими нормативними актами, а також передбачені статутом підприємства та цим контрактом;

-Самостійно вирішує питання діяльності підприємства, за винятком віднесених статутом до компетенції Органу управління майном;

-У випадку невиконання чи неналежного виконання обов`язків, передбачених цим контрактом, несе відповідальність згідно з законодавством та цим контрактом.

Відповідно до п. 2.2. Статуту міського комунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ (нова редакція), прийнятого рішенням Виконавчого комітету Хмельницької міської ради №765 від 12.09.2019 встановлено, що одним із предметів діяльності Підприємства є: забезпечення потреб житлово-експлуатаційних контор, підприємств і організацій міста, населення в обслуговуванні та поточному ремонті димових та вентиляційних каналів, і несе відповідальність за їх безаварійну роботу.

При цьому, відповідно до п. 4.10 Статуту міського коммунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ (нова редакція) до компетенції начальника підприємства ОСОБА_5 належить:

-Відповідно до чинного законодавства України організовує діяльність Підприємства, несе повну відповідальність за його діяльність;

-Затверджує штатний розклад і визначає кількість працівників Підприємства, його структуру;

-Приймаєна роботу, звільняє, заохочує працівників Підприємства і накладає стягнення;

-Укладає угоди, видає доручення, відкриває в установах банків поточні та інші рахунки Підприємства;

-У межах своєї компетенції видає накази, що стосуються діяльності Підприємства;

-Залучає спеціалістів для роботи за сумісництвом, на умовах підряду, визначає порядок та розміри оплати їх праці.

Разом з цим, 02.10.2007 наказом МК АТП ЖКГ від №59-к ОСОБА_9 було прийнято на посаду контролера пічного господарства МК АТП ЖКГ.

Згідно з розділами ІІ, IV, V посадової інструкції контролера пічного господарства, затвердженого начальником МК АТП ЖКГ ОСОБА_5 10.01.2020, ОСОБА_9 :

-При перевірці димових каналів контролера повинна відкрити кишеню для чистки, перевірки тяги, при необхідності очистити від засмічення та сажі;

-Перевірити на щільність та відокремленість каналів;

-Всі отвори в димових каналах, крім отворів приєднання витяжних труб від колонок (титанів та інших водонагрівних приладів) закладено;

-При перевірці вентиляційних каналів перевірити тягу;

-При засміченнівентиляційного каналу, зняти вентиляційну решітку, очистити канал, поставити та закритирешітку;

-При наявності завалів, передати заявку на дільницю вентиляції для її виконання. Заборонити користування газовими приладами з обов`язковим підписом власника квартири;

-Перевірити стан оголовків візуально;

-Після перевірки всіх квартир скласти акт на будинок за підписом майстра вентиляційної дільниці та контролера;

-Перевірка реєструється в журналі контролера з обов`язковим підписом власника;

-Відповідає за: невиконання вимог цієї інструкції; якість і своєчасність виконання покладених на неї цією посадовою інструкцією обов`язків; достовірність поданих звітів; дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства; дотримання інструкції з охорони праці, протипожежної безпеки і виробничої санітарії;

-Підпорядковується майстру дільниці по обслуговуванню та ремонту димових та вентиляційних каналів.

На підставі графіку оглядів димоходів та вентиляційних каналівМК АТП ЖКГ, складеного ОСОБА_10 , погодженого начальником вентиляційної дільниці МК АТП ЖКГ ОСОБА_11 та затвердженого директором УМК «Проскурівська» ОСОБА_12 обхід будинку за адресою:

м. Хмельницький, буд. 67, булозаплановано на жовтень 2020 року, та проведення вказаного обходу покладено на контролера пічного господарства ОСОБА_9 .

Після чого, ОСОБА_5 ,діючи від імені МК АТП ЖКГ, в порушенні ст. 13 Закону України «Про охорону праці», п.п. 6.1, 6.2., 6.6, 6.8, 6.10 глави 5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №285 від 15.05.2015 (НПАОП 0.00-1.76-15»),розділу 2 договору про надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів №305 від 28.12.2019, п.п. 1, 3, 4, 6 контракту від 18.12.2019, п.п. 2.2., 4.10 Статуту міського комунального аварійно-технічного підприємства ЖКГ (нова редакція), не забезпечивши належну організацію роботи в МК АТП ЖКГ, що виразилося у виконанні посадових обов`язків контролера пічного господарства ОСОБА_9 без належного контролю з боку її безпосереднього керівника та організатора її праці майстра, посада яка була вакантною, незабезпеченні належної організації забезпечення останньої засобами індивідуального захисту, приладом анемометром (прилад для перевірки тяги вентиляційних та димових каналів), журналом перевірки, 18.10.2023 допустивконтролера пічного господарства ОСОБА_9 до виконання робіт з підвищеною небезпекою (обстеження, чищення повітропроводів) по перевірці технічного стану димових та вентиляційних каналів з метою визначення їх придатності до користування підключеними до них газовими приладами у будинку АДРЕСА_2 .

Як наслідок, контролер пічного господарства МК АТП ЖКГ ОСОБА_9 , близько 17 год 18.10.2020 прибула до квартири АДРЕСА_3 , де, не будучи забезпеченою приладом анемометром, засобами індивідуального захисту, не входячи до вказаної квартири, в порушенні розділу ІІ своєї посадової інструкції контролера пічного господарства,затвердженої 10.01.2020 начальником МК АТП ЖКГ, п.п. 6.2, 6.8 глави 5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №285 від 15.05.2015(НПАОП 0.00-1.76-15»), не перевірила димовий та вентиляційний канал на стан засмічення, відсутність сажі і смоли - на внутрішніх поверхнях і тріщин - на зовнішніх, не перевірила в них тягу, не очистила від засмічення та сажі; не перевірила на щільність та відокремленість канали; не перевірила наявність та стан оголовків візуально,не попередила власника квартири ОСОБА_13 про заборону користування газовим обладнанням, не маючи при цьому журналу, в якому реєструється перевірка та ставиться підпис власника квартири, не вжила заходів щодо негайного направлення газорозподільному підприємству акт перевірки технічного стану димових та вентиляційних каналів для подальшого відключення газових приладів від системи газопостачання.

25.10.2020 близько 03 год. 30 хв. малолітні ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , та ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , якіспільноіз батьками ОСОБА_13 та ОСОБА_16 проживали у квартирі АДРЕСА_3 , внаслідок несправності вентиляційної системи, що виразилося у неналежному улаштованих димових та вентиляційних каналів, отруїлись чадним газом.

В подальшому, того ж дня, 25.10.2020, близько 10 год. 20 хв. у квартирі АДРЕСА_3 , малолітній ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , помер внаслідок отруєння чадним газом.

27.10.2020 близько 02 год. 20 хв. в м. Хмельницькому, по вул. Олега Ольжича, 1, в приміщенні КНП «Хмельницька міська дитяча лікарня`помер малолітній ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , внаслідок отруєння чадним газом, яке ускладнилося гіпоксичною енцефалопатією, гіпостатичною пневмонією, поліорганною недостатністю.

Таким чином, в результаті порушення зазначених вище правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою на виробництві особами, які зобов`язані їх дотримувати, а сааме начальником МК АТП ЖКГ ОСОБА_5 та контролером пічного господарства МК АТП ЖКГ ОСОБА_9 , спричинено інші тяжкі наслідки.»

Дана підозра є обґрунтована, адже на її підтвердження представлено: протокол огляду місця події від 25.10.2019 року, протокол огляду трупа від 27.10.2020 року, копію висновку експерта № 641 від 01.12.2020 року, копію висновку експерта № 639 від 30.11.2020 року, протокол допиту потерпілого ОСОБА_13 від 18.11.2020 року, протокол допиту потерпілої ОСОБА_16 від 14.12.2020 року, акт №789 від 18.10.2020 року, копію договору про надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів від 28.12.2019 року, копію контракту з керівником підприємства, що є у комунальній власності від 18.12.2019 року, копію графіку проф.. огляду димових та вентиляційних каналів в житлових будинках УМК проскурівська на 2020 рік, протокол допиту підозрюваної ОСОБА_9 від 13.10.2023 та інші матеріали кримінального провадження.

Санкція ч. 2 ст. 272 КК України передбачає покарання у виді карається обмеженням волі на строк до п`яти років або позбавленням волі на строк до восьми років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, тобто вчинення дій передбачених цією статтею кваліфікується згідно ст.. 12 КК України як тяжкий злочин.

Сам ОСОБА_5 раніше не судимий, має постійне місце проживання та роботи, за місцем роботи характеризується позитивно, має на утриманні батька, який потребує стороннього догляду підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, вину в інкримінованому йому кримінальному правопорушенні не визнає.

Відповідно до ст. 177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків. Особисте зобов`язання полягає у покладені на підозрюваного, обвинуваченого зобов`язання виконувати покладені на нього слідчим суддею, судом обов`язки, передбачені ст. 194 цього Кодексу.

З метою забезпечення виконання підозрюваним ОСОБА_5 покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобіганням спробам з боку останнього переховування від органів досудового розслідування та/або суду та впливу на свідків та потерпілих у даному кримінальному провадженні, необхідно застосувати до нього запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання, що зможе забезпечити належну поведінку підозрюваного.

Застосовуючитакий запобіжнийзахід якособисте зобов`язання,слідчий суддявраховує наведені ризики та усі, визначенні ст.178 КПК України, обставини в їх сукупності, та те, що у даному провадженні є достатні дані, що свідчать про наявність ознак кримінального правопорушення та докази щодо його вчинення підозрюваним із кваліфікацією кримінального правопорушення за ч.2 ст.272 КК України.

Постановою заступника керівника Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_17 строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020240010003176 продовжено до трьох місяців, тобто до 01.12.2023 року.

Строк запобіжного заходу у вигляді особистого зобовязання слід визначити в межах строків досудового розслідування, тобто по 01 грудня 2023 року включно.

Керуючись ст.ст.177, 178, 179, 194, 196 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах відділу розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров`я особи слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області майора поліції ОСОБА_4 задоволити.

Застосувати стосовно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання та покласти на нього, строком по 01 грудня 2023 року, наступні обов`язки:

-прибувати до слідчого, прокурора, слідчого судді та суду за першою вимогою у всіх випадках, пов`язаних з досудовим розслідуванням, судовим розглядом кримінального провадження №12020240010003176;

-не відлучатися із м. Хмельницького, де він на даний час зареєстрований та проживає, без дозволу слідчого, прокурора або суду;

-утримуватися від спілкування із особами, які є свідками та потерпілими у даному кримінальному провадженні;

-повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;

- здати на зберігання до Управління Державної міграційної служби у Хмельницькій області свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну (у разі їх наявності).

Ухвала, в частині покладення на підозрюваного обов`язків діє по 01 грудня 2023 року.

Роз`яснити підозрюваному ОСОБА_5 , що у разі не виконання покладених на нього зобов`язань до нього можуть бути застосовані більш жорсткі запобіжні заходи і може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 розмірів розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних.

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення08.11.2023
Оприлюднено16.11.2023
Номер документу114886186
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів особисте зобов'язання

Судовий реєстр по справі —686/26745/20

Ухвала від 08.11.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 23.10.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 23.10.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 05.09.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 05.09.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 21.10.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 12.04.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Стефанишин С. Л.

Ухвала від 16.02.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 01.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 06.01.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні