Ухвала
від 07.11.2023 по справі 915/1642/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

====================================================================

УХВАЛА

про розгляд заяви кредитора

07 листопада 2023 року Справа № 915/1642/20

м. Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Давченко Т.М.

при секретарі Дюльгер І.М.

за участю представників:

представники сторін не з`явилися

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали заяви Головного управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 44104027; вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001; ел.пошта: mk.esud@tax.gov.ua)

про грошові вимоги у сумі 2438046,39 грн.

до банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельний загін № 73" (код ЄДРПОУ 30126124; вул. Новозаводська, 5, м. Миколаїв, 54031);

ліквідатор: арбітражний керуючий Пляка С.В. (54017, м. Миколаїв, а/с 8; ел.пошта: ІНФОРМАЦІЯ_1 )

в с т а н о в и в:

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

У провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "Мостобудівельний загін № 73" (код ЄДРПОУ 30126124). Постановою суду від 22.09.2021 визнано банкрутом ТОВ "Мостобудівельний загін № 73", ліквідатором призначено арбітражного керуючого арбітражного керуючого Шибка О.Л.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський судом здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України. Відповідне повідомлення оприлюднено 24.09.2021 на офіційному сайті Вищого господарського суду України за № 67277.

02.01.2022 на адресу Господарського суду Миколаївської області від Головного управління ДПС у Миколаївській області надійшла заява про грошові вимоги кредитора до боржника, сформована в системі Електронний суд вих. № б/н від 30.12.2022 (вх. № 9/23), у якій заявник просить суд визнати його кредиторські вимоги до боржника в сумі 2438046,39 грн (68952,49 грн (основний платіж) - друга черга реєстру, 2369093,90 грн. (штрафні санкції та пеня - шоста черга).

Ухвалою від 09.01.2023 судом повідомлено Головне управління ДПС України у Миколаївській області про недоліки заяви про визнання грошових вимог та встановлено заявнику 10-денний строк з дня отримання даної ухвали для усунення недоліків заяви шляхом подання суду письмової заяви про усунення недоліків.

23.01.2023 від Головного управління ДПС України у Миколаївській області до суду надійшла заява, сформована в системі Електронний суд 20.01.2023, про усунення недоліків (вх. № 715/23), 01.02.2023 заявником подано через систему Електронний суд розгорнутий розрахунок пені та декларації по ЄСВ.

Ухвалою від 01.02.2023 розгляд заяви ДПС області було прийнято до розгляду та призначено на 20.03.2023.

20.03.2023 судом припинено повноваження арбітражного керуючого Шибка Олександра Леонідовича (свідоцтво № 465 від 15.03.2013) як ліквідатора ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" (код ЄДРПОУ 30126124), призначено ліквідатором арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво № 465 видане 15.03.2013).

Ухвалою від 20.03.2023, занесеною до протоколу судового засідання, розгляд заяви Головного управління ДПС України у Миколаївській області про визнання грошових вимог до боржника відкладено на 25.04.2023 та зобов`язано ліквідатора Пляку С.В. завчасно до судового засідання надати суду обґрунтований відзив по суті грошових вимог ДПС та письмовий звіт про надіслання кредитору відповідного відзиву з описом вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання відзиву кредитору.

Ухвалою від 25.04.2023, занесеною до протоколу судового засідання, розгляд заяви Головного управління ДПС України у Миколаївській області про визнання грошових вимог до боржника відкладено на 12.06.2023 та зобов`язано ліквідатора виконати вимоги суду, викладені в ухвалі від 20.03.2023.

Ухвалою від 12.06.2023, занесеною до протоколу судового засідання, розгляд заяви Головного управління ДПС України у Миколаївській області про визнання грошових вимог до боржника у розмірі 2438046,39 грн. відкладено на 13.09.2023 та зобов`язано ліквідатора завчасно до судового засідання надати суду обґрунтований відзив по суті грошових вимог ДПС (із зазначенням черг задоволення у разі визнання) та письмовий звіт про надіслання кредитору відповідного відзиву з описом вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання відзиву кредитору.

Ухвалою від 13.09.2023, занесеною до протоколу судового засідання, розгляд заяви ДПС відкладено на 07.11.2023 та повторно зобов`язано ліквідатора надати відзив по суті грошових вимог ДПС.

Ухвала доставлена заявнику та ліквідатору до Електронного кабінету та оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень.

Ліквідатором надано суду повідомлення про результати розгляду грошових вимог ДПС вих. № 02-01/109 від 12.06.2023, згідно якого вимоги кредитора ним визнано повністю із включенням до реєстру вимог кредиторів наступним чином: 68952,49 грн (основний платіж) - друга черга реєстру, 2369093,90 грн (штрафні санкції та пеня) - шоста черга.

Будь-яких інших заяв чи клопотань до суду станом на час розгляду даної справи не надійшло.

Учасники у справі в судове засідання не з`явилися, разом з тим, відповідно до ст. 42 Господарського процесуального кодексу України участь в судових засіданнях учасників справи - це право, а не обов`язок, якщо інше не визначено законом.

Явка представників учасників справи у судове засідання, призначене на 07.11.2023, не визнавалась судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути дану заяву, суду не повідомлялося.

З урахуванням наведеного, суд вважає за можливе розглянути заяву ГУ ДПС у Миколаївській області у даному судовому засіданні.

Згідно з ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно зі ст. 79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Слід зауважити, що заявник сам визначає докази, які на його думку підтверджують заявлені вимоги. Проте, виходячи з вимог Кодексу обов`язок надання правового аналізу поданих кредиторських вимог, підстав виникнення грошових вимог кредиторів до боржника, їх характеру, встановлення розміру та моменту виникнення цих грошових вимог, покладений на господарський суд, в провадженні якого перебуває справа про банкрутство (аналогічна правова позиція викладена у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 18.04.2018 у справі № 914/1126/14, від 05.03.2019 у справі № 910/3353/16).

Під час розгляду заявлених грошових вимог, суд користується правами та повноваженнями наданими йому процесуальним законом. Суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора (аналогічна позиція наведена у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 26.02.2019 у справі № 908/710/18, від 24.10.2019 у справі № 910/10542/18, від 07.11.2019 у справі № 904/9024/16).

Відповідно до приписів Кодексу України з процедур банкрутства, за результатами розгляду заяв про грошові вимоги господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.

У судовому засіданні 07.11.2023 судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.

Дослідивши матеріали справи та надані суду докази, оцінивши їх відповідно до вимог ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, проаналізувавши фактичні обставини справи згідно з вимогами чинного законодавства, суд встановив наступне.

Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства грошовим зобов`язанням є зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України.

Відповідно до ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.

Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

Згідно зі ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав.

Згідно ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження.

За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Заяви поточного кредитора розглядаються у порядку, визначеному для конкурсних кредиторів

Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 1 КУзПБ кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника.

Грошове зобов`язання згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 КУзПБ - це зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Із заяви кредитора та доданих до неї доказів вбачається, що Головне управління ДПС у Миколаївській області, як відокремлений підрозділ ДПС України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику України, відповідно до статті 21-1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" є органом державної влади.

Відповідно до підпункту 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України (далі - ПК України), контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Контролюючі органи, згідно із пп. 19-1.1.2. п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України, контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" є платником податків та зборів та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Миколаївській області.

Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пп.16.1.3, 16.1.4 ст.16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на Боржника, як на платника податків, покладено обов`язки подавати до державних податкових органів декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів; сплачувати податки та збори в розмірах та у встановлені законами строки.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі по тексту - Закон).

Відповідно до п.1 ч.2 ст. 6 Закону платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до частини 2 статті 25 Закону, у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов`язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

Частиною 10 статті 25 Закону передбачено, що на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (частина 13 статті 25 Закону).

Підстави нарахування штрафних санкцій по Єдиному внеску визначено частиною 11 статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

Недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена податковим органом у випадках, передбачених цим Законом (пункт 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»).

Щодо нарахувань податкових зобов`язань

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим кодексом.

Податкові зобов`язання, самостійно визначені платником податків, не підлягають оскарженню згідно із п. 56.11 ст. 56 ПК України.

Пунктом 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України встановлено, що 1 разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Порядок нарахування контролюючим органом пені визначено у ст. 129 Податкового кодексу України.

Податковий борг це сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України).

В результаті неналежного виконання покладених законом на платника податків обов`язків, у ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" наявна непогашена податкова заборгованість/недоїмка у сумі 2 438 046.39 грн., з яких:

1) заборгованість зі сплати ЄСВ - 563 513.14 грн., (основний платіж - 68 952.49 грн., штрафні санкції - 235 128.41 грн., пеня - 259 432.24 грн.)

2) податкова заборгованість - 1 874 533.25 грн., (основний платіж - 0.00 грн., штрафні санкції - 0.00 грн., пеня - 1 874 533.25 грн.), а саме:

- Податку на прибуток у сумі 534.62 грн. (основний платіж - 0,00 грн., штрафні санкції - 0,00 грн., пеня - 534.62 грн.);

- Податку на додану вартість у сумі 1 338 144.49 грн. (основний платіж - 0,00 грн., штрафні санкції - 0,00 грн., пеня - 1 338 144.49 грн.);

- Земельного податку з юридичних осіб у сумі 534 976.75 грн. (основний платіж 0,00 грн., штрафні санкції - 0,00 грн., пеня - 534 976.75 грн.);

- Акцизного податку на пальне/адмін. штрафи та інші санкції у сумі 877.39 грн. (основний платіж - 0,00 грн., штрафні санкції - 0,00 грн., пеня - 877.39 грн.);

За заявою ДПС пеня нарахована відповідно до норм ПК України в автоматичному режимі в ІС "Податковий блок".

Указана заборгованість виникла у зв`язку із несплатою самостійно задекларованих зобов`язань та нарахованих за результатами податкової перевірки зобов`язань/штрафних санкцій.

Вказані вимоги виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство, проте заяву ДПС було подано до суду після закінчення 30-денного строку, встановленого ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, а отже указані вимоги є конкурсними, проте заявленими після закінчення строку, встановленого ст.. 45 Кодексу України з процедур банкрутства.

З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги ДПС до ТОВ "Мостобудівельний загін № 73" у загальній сумі 2 438 046.39 грн.

При цьому судом враховано, що кредиторські вимоги були розглянуті ліквідатором, повністю визнаються у заявленому розмірі, що підтверджується відповідним листом-повідомленням про результати розгляду заявлених кредиторських вимог від 18.10.2023 вих. № 02-01/124.

Разом з тим, кредитором за подання до господарського суду заяви з вимогами до боржника сплачено судовий збір в розмірі 4962,00 грн.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно ч.2 зазначеної статті за подання до господарського суду заяв кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника підлягає сплаті судовий збір за ставкою: 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Разом з тим, частиною 3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

Отже, з урахуванням наведеного, заявник, застосувавши коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору, мав сплатити 3969,60 грн. (2481,00 грн х2х0,8).

А тому саме у вказаній сумі суд визнає витрати заявника, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді, які підлягають відшкодуванню.

Даний судовий збір не являється грошовими вимогами кредитора до боржника, а за своєю правовою природою є витратами, понесеними кредитором в процесі розгляду грошових вимог кредитора, які мають спеціальний порядок відшкодування, передбачений нормами ГПК України та не можуть бути стягнуті окремо від цього провадження.

За таких обставин, судовий збір, в сумі 3969,60 грн., сплачений заявником за подання даної заяви, підлягає включенню до першої черги реєстру вимог кредиторів ТОВ "Мостобудівельний загін № 73", з подальшим відшкодуванням їх у першу чергу.

За приписами ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор веде реєстр вимог кредиторів.

Відповідно до приписів ч.1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом.

З урахуванням приписів ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства грошові вимоги ДПС мають задовольнятися наступним чином:

- 3969,60 грн. - судовий збір;

- 68952,49 грн. (ЄСВ) - 2 черга;

- 2369093,90 грн. (пеня) - 6 черга.

Керуючись ст. ст. 2, 45, 60, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 233-235 ГПК України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Визнати кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 11104027) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельний загін № 73" (код ЄДРПОУ 30126124) у загальній сумі 2438046.39 грн. та 3969,60 грн. судових витрат із задоволенням у такій черговості:

- 3969,60 грн. (судові витрати) - 1 черга;

- 68952,49 грн. (ЄСВ) - 2 черга;

- 2369093,90 грн. (штрафні санкції та пеня) - 6 черга.

2. Зобов`язати ліквідатора включити вимоги Головного управління ДПС у Миколаївській області до реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельний загін № 73" відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.

3. Ухвалу надіслати кредитору та ліквідатору.

Відповідно до ч. 1 ст. 235, ст. 255 ГПК України ухвала набрала законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена.

Згідно з ч. 1 ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня складення її повного тексту.

Повний текст ухвали складено та підписано 10.11.2023.

Суддя Т.М. Давченко

Дата ухвалення рішення07.11.2023
Оприлюднено17.11.2023
Номер документу114897339
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника

Судовий реєстр по справі —915/1642/20

Ухвала від 03.06.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 23.04.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 18.03.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 07.11.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 11.09.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 12.06.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 09.06.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 31.05.2023

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні