ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 листопада 2023 року справа №360/681/23
м. Дніпро
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Компанієць І.Д., суддів: Геращенка І.В., Казначеєва Е.Г.,
розглянув у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2023 року у справі № 360/681/23 (головуючий І інстанції Чернявська Т.І.) за позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив:
- визнати протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області щодо нездійснення начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області позивачу перерахунку належного грошового забезпечення за період з 01 вересня 2020 року по 30 вересня 2021 року з урахуванням строку військової служби - 12 місяців, що підтверджений рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23;
- зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області здійснити начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області позивачу перерахунок належного грошового забезпечення за період з 01 вересня 2020 року по 30 вересня 2021 року з урахуванням строку військової служби - 12 місяців, що підтверджений рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23;
- стягнути з Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області на користь позивача грошове забезпечення у розмірі 6996,60 грн.
В обґрунтування позову зазначив, що працює на посаді начальника юридичної служби ТУ ССО у Луганській області.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23, яке набрало законної сили 04 травня 2023 року, зокрема, зобов`язано ТУ ССО у Луганській області при обчисленні вислуги років для виплати надбавки за стаж служби зарахувати позивачу до стажу служби у Службі судової охорони (у календарному обчисленні) строк військової служби - 12 місяців;
- видати наказ, яким внести зміни до наказу ТУ ССО у Луганській області від 31 грудня 2022 року № 210 «Про оголошення вислуги років для виплати надбавки за стаж служби співробітникам», в частині оголошення вислуги років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби позивачу станом на 01 січня 2023 року, що обчислена з зарахуванням до стажу служби у Службі судової охорони (у календарному обчисленні) строку військової служби, - 12 місяців.
На виконання судового рішення наказом відповідача від 17 травня 2023 року № 29 внесені відповідні зміни.
Позивач звернувся до відповідача з рапортом про перерахунок грошового забезпечення, починаючи з вересня 2020 року з урахуванням висновків суду, що викладені в рішенні у справі № 360/56/23, та виплати донарахованої суми такого грошового забезпечення.
Відповідач відмовив в задоволенні поданого рапорту.
Така бездіяльність відповідача є протиправною.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2023 року позов задоволено частково.
З урахуванням ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 24 серпня 2023 року про виправлення описки, визнано протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області щодо нездійснення ОСОБА_1 перерахунку грошового забезпечення за період з 05 вересня 2020 року по 04 вересня 2021 року з урахуванням надбавки за стаж служби у відсотковому розмірі 25%.
Зобов`язано Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області перерахувати та виплатити ОСОБА_1 грошове забезпечення за період з 05 вересня 2020 року по 04 вересня 2021 року з урахуванням надбавки за стаж служби у відсотковому розмірі 25%.
В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з судовим рішенням відповідач Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти постанову, якою відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Обґрунтування апеляційної скарги .
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23 відповідачу не визначався обов`язок здійснити перерахунок позивачу грошового забезпечення за період з 01 вересня 2020 року по 30 вересня 2021 року з урахуванням строку військової служби 12 місяців.
Таким чином в діях ТУ ССО у Луганській області відсутні ознаки протиправності.
Відповідно до п. 23 розділу І та п.п.16-20 розділу ІІ Порядку виплати грошового забезпечення № 384, вимога про перерахунок належного грошового забезпечення за період з 01 вересня 2020 року по 30 вересня 2021 року з урахуванням строку військової служби 12 місяців є передчасною, отже, не підлягає задоволенню.
Враховуючи режим роботи суддів та працівників апарату Першого апеляційного адміністративного суду з часу введення на території України правового режиму воєнного стану, з метою збереження життя та здоров`я, а також забезпечення безпеки суддів та працівників апарату суду, дана постанова прийнята колегією суддів за умови наявної можливості доступу колегії суддів до матеріалів адміністративної справи.
Апеляційним судом витребувано у Луганського окружного адміністративного суду справу, однак суд першої інстанції листом повідомив, що всі документи у цій справі сформовано в електронному вигляді та експортовано в КП Діловодство спеціалізованого суду.
Верховний Суд листом від 19.08.2022 № 2097/0/2-22 на лист вх. № 1730/0/1-22 щодо надання Науково-консультативною радою при Верховному Суді висновку з питань, пов`язаних з електронним адміністративним судочинством повідомив, що підстав для звернення до НКР щодо надання вченими-членами НКР наукових висновків немає. Суд проводить розгляд справи за матеріалами судової справи у паперовій або електронній формі в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів) (ч. 9 ст. 18 КАС України).
Відповідно до листів Державної судової адміністрації України від 01.08.2018 № 15-14040/18, від 13.09.2018 № 15-17388/18 судами забезпечено сканування та експортування в підсистему Електронний суд матеріалів всіх судових справ, як перебували в провадженні суддів станом на 01.08.2018. Тобто вказана підсистема містить усі матеріали судової справи.
Отже, враховуючи зазначені листи, апеляційний суд вважає за можливе здійснити апеляційний перегляд за документами, наявними в підсистемі Електронний суд.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.
Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, розглядаючи апеляційну скаргу в межах викладених доводів, встановив наступне.
Фактичні обставини справи.
ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ).
Відповідно до витягу з наказу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 26 травня 2020 року № 89 о/с «По особовому складу» з 26 травня 2020 року прийнятий на службу до Служби судової охорони та призначений на посаду начальника юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області, з присвоєнням в порядку переатестування спеціального звання майор Служби судової охорони, встановленням посадового окладу у розмірі 7050,00 грн на місяць, окладу за спеціальним званням у розмірі 1920,00 грн на місяць, надбавки за стаж служби у розмірі 20%, доплати за особливості проходження служби у розмірі 30%, вислуга років, яка дає право на встановлення надбавки за стаж служби, станом на 26 травня 2020 року становить 08 років 08 місяців 22 дні.
Згідно з висновком Комісії Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області про обчислення стажу служби для виплати відсоткової надбавки за вислугу років та визначення тривалості чергової відпустки, який оголошений наказом від 26 травня 2020 року № 89 о/с, комісія зараховує до стажу служби позивачу для виплати відсоткової надбавки за вислугу років та визначення тривалості чергової відпустки такі підтверджені відповідними наказами строки його служби: з 06 липня 1998 року по 27 березня 2007 року - служба у податковій міліції та з 26 травня 2020 року по теперішній час служба у Службі судової охорони; разом станом на 26 травня 2020 року вислуга років становить 08 років 08 місяців 22 дні.
Відповідно до послужного списку ОСОБА_1 , складеного 25 травня 2020 року, позивач, зокрема, з 01 вересня 1992 року по 24 червня 1997 року навчався у Донецькому державному національному університеті, з 06 липня 1998 року по 27 березня 2007 року проходив службу в податковій міліції Державної податкової інспекції в м. Лисичанськ Державної податкової адміністрації в Луганській області, з 26 травня 2020 року проходить службу в Територіальному управлінні Служби судової охорони у Луганській області.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23, яке набрало законної сили 04 травня 2023 року, зокрема, зобов`язано Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області при обчисленні вислуги років для виплати надбавки за стаж служби зарахувати начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області підполковнику Служби судової охорони ОСОБА_1 до стажу служби у Службі судової охорони (у календарному обчисленні) строк військової служби - 12 місяців.
Зобов`язано Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області видати наказ, яким внести зміни до наказу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 31 грудня 2022 року № 210 «Про оголошення вислуги років для виплати надбавки за стаж служби співробітникам», в частині оголошення вислуги років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області підполковнику Служби судової охорони ОСОБА_1 станом на 01 січня 2023 року, що обчислена з зарахуванням до стажу служби у Службі судової охорони (у календарному обчисленні) строку військової служби, - 12 місяців.
На виконання рішення суду наказом Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 17 травня 2023 року № 29 «По особовому складу» внесено зміни до пункту 1 розпорядчої частини наказу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 31 грудня 2022 року № 210 «Про оголошення вислуги років для виплати надбавки за стаж служби співробітникам», який викладено в такій редакції: «1. Оголосити вислугу років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби співробітникам територіального управління Служби судової охорони у Луганській області (далі територіальне управління) станом на 01 січня 2023 року: ОСОБА_1 , начальнику юридичної служби територіального управління, підполковнику Служби судової охорони 12 років 03 місяці 27 днів».
Згідно з розрахунком вислуги років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби підполковнику Служби судової охорони ОСОБА_1 , начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області, станом на 01 січня 2023 року до вислуги років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби зараховується:
- строк військової служби відповідно до рішення Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23 з розрахунку 1:1, що складає 12 місяців;
- служба в податковій міліції Державної податкової адміністрації Луганської області - проходження служби в податковій міліції Державної податкової адміністрації Луганської області відповідно до записів у трудовій книжці від 06 липня 1998 року серії НОМЕР_2 період з 06 липня 1998 року по 27 березня 2007 року з розрахунку 1:1, що складає 08 років 08 місяців 21 день;
- служба в Службі судової охорони на посаді начальника юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області відповідно до наказу Служби судової охорони від 25 травня 2020 року № 244 о/с та наказу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 26 травня 2020 року № 89 о/с - період з 26 травня 2020 року по 01 січня 2023 року з розрахунку 1:1, що складає 02 роки 07 місяців 06 днів;
- загальна вислуга років для виплати відсоткової надбавки за стаж служби на 01 січня 2023 року становить 12 років 03 місяці 27 днів.
Відповідно до довідок Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 23 червня 2023 року № 5/110-23, № 5/111-23, № 5/112-23, № 5/113-23 про доходи (грошове забезпечення), розмір надбавки позивача за стаж служби у відсотках до посадового окладу з урахуванням окладу за спецзванням у період з 26 травня 2020 року по 04 вересня 2021 року складав 20%, у період з 05 вересня 2021 року по 31 травня 2023 року 25%;
- розмір надбавки за особливості проходження служби у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за стаж служби та окладу за спецванням у період з 26 травня 2020 року по 31 грудня 2022 року складав 30%, у період з 01 січня 2023 року по 31 березня 2023 року 22%, у період з 01 квітня 2023 року по 31 травня 2023 року 30%.
Згідно з довідкою Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області від 23 червня 2023 року № 5/109-23 начальнику юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області ОСОБА_1 у період з 26 травня 2020 року по 04 вересня 2021 року виплачувалась надбавка за стаж служби у розмірі 20% посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням, а у період з 05 вересня 2021 року по 31 травня 2023 року 25% посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням.
Рапортом від 18 травня 2023 року № 43.06-194/вн начальник юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області підполковник Служби судової охорони ОСОБА_1 звернувся до начальника Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області полковника Служби судової охорони Вячеслава Абрамова про перерахунок грошового забезпечення, починаючи з вересня 2020 року та виплату донарахованої суми грошового забезпечення.
Листом від 20 червня 2023 року № 43.2-205/ССО відповідач повідомив, що судовим рішенням не встановлено обов`язок відповідачу провести перерахунок грошового забезпечення з урахуванням строку військової служби 12 місяців. Відповідно до роз`яснення, наданого у листі центрального органу управління Служби судової охорони від 16 червня 2023 року № 01.30-02.2-957/вн, виплата позивачу надбавки за стаж служби з урахуванням вислуги років, обрахованої відповідно до рішення суду, може бути проведена з 01 січня 2023 року.
Згідно з листом Служби судової охорони від 16 червня 2023 року № 01.30-02.2-957/вн надбавка за стаж служби позивача з урахуванням вислуги років, обрахованої відповідно до рішення Луганського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2023 року у справі № 360/56/23, може бути проведена з 01 січня 2023 року, оскільки рішення про проведення перерахунку грошового забезпечення суд не приймав.
Відповідно до розрахунку грошового забезпечення начальника юридичної служби Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області підполковника Служби судової охорони Кляченка Андрія Олександровича за період з 01 вересня 2020 року по 30 вересня 2021 року, з урахуванням можливого перерахунку відсотку надбавки за вислугу років у розмірі 25%, починаючи з 05 вересня 2021 року позивачу має бути донараховано 6977,79 грн, з яких надбавка за стаж служби 5367,53 грн, надбавка за особливості проходження служби 1610,26 грн.
Суд першої інстанції, частково задовольняючи позов, виходив з того, що позивач на підставі п.п. 15,23 розділу І «Загальні положення» Порядку виплати грошового забезпечення № 384 набув право на перерахунок та виплату грошового забезпечення за період з 05 вересня 2020 року по 04 вересня 2021 року з урахуванням надбавки за стаж служби у відсотковому розмірі 25% (за вислугу років від 10 до 13 років).
Оцінка суду.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 161 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» (далі Закон № 1402) служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах.
Служба судової охорони складається з центрального органу управління та територіальних підрозділів Служби.
Територіальні підрозділи Служби судової охорони утворюються як юридичні особи.
Згідно з частинами першою, другою статті 161-2 Закону № 1402 до працівників Служби судової охорони належать особи, яким присвоєно спеціальні звання співробітників Служби судової охорони, державні службовці та особи, які уклали трудовий договір із Службою судової охорони.
Порядок проходження служби співробітниками Служби судової охорони регулюється цим Законом та положенням, яке затверджується Вищою радою правосуддя за поданням Голови Служби судової охорони, погодженим з Державною судовою адміністрацією України.
Рішенням Вищої ради правосуддя від 04 квітня 2019 року № 1052/0/15-19 затверджено Положення про проходження служби співробітниками Служби судової охорони (далі Положення).
На підставі пунктів 1-3 розділу І Положення це Положення визначає порядок проходження служби громадянами України (далі - громадяни) у Службі судової охорони.
Служба судової охорони (далі - Служба) згідно зі статтею 161 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах.
Співробітниками Служби є громадяни, які в добровільному порядку прийняті на службу до Служби, склали Присягу співробітника Служби та яким присвоєно відповідно до цього Положення спеціальні звання.
Як визначено пунктом 5 розділу І Положення час проходження служби у Службі зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, стажу служби в поліції, інших правоохоронних органах. Стаж служби у Службі дає право на встановлення співробітнику надбавки за стаж служби, надання додаткової оплачуваної відпустки.
До стажу служби у Службі (у календарному обчисленні) зараховуються періоди, визначені Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, співробітникам Служби судової охорони та членам їх сімей».
Постановою Кабінету Міністрів України від 03 квітня 2019 року № 289 «Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони» затверджені схеми посадових окладів, тарифних розрядів і коефіцієнтів за основними посадами і спеціальними званнями співробітників Служби судової охорони та встановлено, що порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони затверджується Державною судовою адміністрацією.
Наказом Державної судової адміністрації України від 26 серпня 2020 року № 384 затверджено Порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони (далі Порядок № 384).
Відповідно до пунктів 4, 5, 6 розділу І Порядку № 384 грошове забезпечення включає: 1) щомісячні основні види грошового забезпечення; 2) щомісячні додаткові види грошового забезпечення; 3) одноразові додаткові види грошового забезпечення.
До щомісячних основних видів грошового забезпечення належать: 1) посадовий оклад; 2) оклад за спеціальним званням; 3) надбавка за стаж служби.
До щомісячних додаткових видів грошового забезпечення належать: 1) підвищення посадового окладу; 2) надбавки; 3) доплати; 4) премія.
Згідно з пунктами 17, 18, 19 розділу ІІ Порядку № 384 надбавка за стаж служби співробітникам виплачується у відсотках до посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням у розмірах згідно з додатком 5 до Постанови № 289.
Обчислення вислуги років для виплати надбавки за стаж служби співробітникам проводиться підрозділами кадрового забезпечення за матеріалами особової справи співробітника та оголошується відповідним наказом Служби або територіального управління Служби в разі призначення (переміщення) на посаду та щороку станом на 1 січня.
До вислуги років для виплати співробітникам надбавки за стаж служби зараховуються періоди, які визначені Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Постановою № 393.
На підставі пункту 21 розділу ІІ Порядку № 384 надбавка за особливості проходження служби співробітникам виплачується в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби за основною штатною або тимчасово виконуваною посадою.
Пунктом 23 розділу І Порядку № 384 визначено, що у разі підтвердження раніше невідомих та неврахованих в особових справах співробітників періодів служби, здійснюється перерахунок їх грошового забезпечення.
Виплата співробітнику грошового забезпечення у розмірах, визначених за результатами такого перерахунку, здійснюється в порядку, визначеному пунктом 15 розділу І цього Положення, на підставі наказу Служби або територіального управління Служби.
Відповідно до пункту 15 розділу І Порядку № 384 грошове забезпечення, що належить до виплати співробітнику і своєчасно не виплачене або виплачене в меншому ніж належало розмірі, виплачується за весь період, протягом якого співробітник мав на нього право, але не більше ніж за три роки, що передували зверненню за одержанням грошового забезпечення.
Аналіз зазначених нормативно-правових актів свідчить, що в разі підтвердження неврахованих в особовій справі робітника служби судової охорони періодів служби, здійснюється перерахунок його грошового забезпечення.
Оскільки судовим рішенням встановлено обов`язок відповідачу зарахувати позивачу до стажу служби в ССО (в календарному обчисленні) строк військової служби - 12 місяців, тому у позивача змінилася вислуга років, що обумовлює обов`язок відповідача при зарахуванні строку військової служби ОСОБА_1 до вислуги років здійснити перерахунок його грошового забезпечення за період з 05 вересня 2020 року по 04 вересня 2021 року з урахуванням надбавки за стаж служби у відсотковому розмірі 25% (за вислугу років від 10 до 13 років) відповідно до приписів пунктів 15,23 розділу І Порядку № 384.
Суд не приймає доводи відповідача, що обчислення вислуги років для виплати надбавки за стаж служби проводиться щороку станом на 1 січня, отже вимоги ОСОБА_1 є передчасними, оскільки в даному випадку має місце не обчислення вислуги років, а зарахування неврахованих позивачу періодів служби (військова служба) відповідно до судового рішення, що, відповідно до п. 23 розділу І Порядку № 384 обумовлює перерахунок грошового забезпечення позивача після зарахування відповідних періодів до його вислуги років.
Є безпідставними доводи апелянта, що рішенням у справі № 360/56/23 не встановлено відповідачу обов`язок здійснити перерахунок грошового забезпечення позивача, оскільки обов`язок перерахунку та виплати грошового забезпечення позивача у відповідача виникає не на підставі судового рішення, а в силу вимог пунктів 15, 23 розділу І Порядку № 384.
За таких обставин колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про часткове задоволення адміністративного позову.
Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
За приписами пункту 1 частини першої статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвали судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Оскільки судове рішення в межах доводів апеляційної скарги є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для її задоволення та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 327, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2023 року у справі № 360/681/23 залишити без задоволення.
Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2023 року у справі № 360/681/23 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 16 листопада 2023 року.
Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів до Верховного Суду з дня складання повного судового рішення в порядку, визначеному ст. 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 16 листопада 2023 року.
Головуючий суддяІ.Д. Компанієць
Судді І.В.Геращенко
Е.Г. Казначеєв
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2023 |
Оприлюднено | 20.11.2023 |
Номер документу | 114970205 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні