Постанова
від 21.11.2023 по справі 120/3482/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/3482/20-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Мультян М.Б.

Суддя-доповідач - Ватаманюк Р.В.

21 листопада 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Ватаманюка Р.В.

суддів: Сапальової Т.В. Капустинського М.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Інфракон" на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 12 січня 2021 року у справі за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства "Інфракон" до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В :

І. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

Позивач звернувся із позовом до Вінницького окружного адміністративного судув якому просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 18.03.2020 № 0007783306, № 0007763306, № 0002460515.

ІІ. ЗМІСТ СУДОВИХ РІШЕНЬ

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 12.01.2021 у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 15.07.2021 рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 12.01.2021 скасовано в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.03.2020 № 0002460515.

У цій частині прийнято нове рішення, яким визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення від 18.03.2020 № 0002460515.

В іншій частині рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 12.01.2021 залишено без змін.

Верховний Суд постановою від 07.09.2023 касаційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області задовольнив частково. Постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 15.07.2021 скасував в частині задоволення позовних вимог, а справу направив до Сьомого апеляційного адміністративного суду на новий розгляд.

Підставою для направлення справи на новий розгляд слугувало порушення норм процесуального права, на які посилався скаржник у касаційній скарзі, яке унеможливило встановлення фактичних обставин, що мають значення для правильного вирішення справи. Апеляційний суд, констатуючи відсутність у платника можливості бути платником земельного податку за вказані земельні ділянки, не надав належної оцінки доводам контролюючого органу, що у 2016 2017 роках ПрАТ "Інфракон" самостійно декларувало земельний податок за зазначені земельні ділянки. Апеляційний суд не витребував відповідні декларації, та не дослідив їх зміст, не перевірив достовірність доводів контролюючого органу.

Крім того, апеляційним судом, не надано належної оцінки листу Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 02.08.2019 № 612/409-19-0.21, в якому міститься інформація про місце розташування земельних ділянок, їх кадастрові номери та нормативно-грошову оцінку.

Водночас, судом лише зазначено, що право оренди земельних ділянок виникло у позивача з моменту державної реєстрації в листопаді 2017 року, не досліджуючи питання правонаступництва та оформлення в установленому законодавством порядку прав на земельні ділянки.

ІІІ. ДОВОДИ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ

В обґрунтування апеляційної скарги позивач вказав, що згідно акту перевірки, податковий орган зазначив, що ПрАТ "Інфракон" використовувало земельні ділянки на підставі Державного акту на право користування землею Б № 000045 від 1979 року, а саме:

1. Земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0169, площею 1,5402 га.

2. Земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0170, площею 0,105 га.

3. Земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0171, площею 0,45 га.

4. Земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0172, площею 0,0204 га.

Однак, як вбачається зі змісту Акту на право користування Б №000045, державний акт видано Вінницькому центрально-конструкторському бюро інформаційної техніки Української Радянської Соціалістичної Республіки щодо безстрокового користування земельними ділянками загальною площею 6,12 га (Додаток №16).

Іншої інформації з посиланням на правовстановлюючі документи щодо права ПрАТ "Інфракон" на постійне користування земельною ділянкою Акт перевірки не містить.

Відповідно до п.5.1.2. Розділу 5 Методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів документальних перевірок податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та документування виявлених порушень, що затверджені наказом ДФС України від 01.06.2017 №396, з метою забезпечення належної доказовості висновків за кожним відображеним в описовій частині акта (довідки) документальної перевірки фактом порушення в обов`язковому порядку необхідно, в тому числі зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, та інші докази, що підтверджують наявність факту порушення (пункт).

Таким чином, при проведенні перевірки податковий орган не встановив та не описав документи, які підтверджують право ПрАТ "Інфракон" на постійне користування вищевказаними земельними ділянками та як наслідок, обов`язок ПрАТ "Інфракон" на сплату земельного податку.

ІV. ВІДЗИВ НА АПЕЛЯЦІЙНУ СКАРГУ

Відповідач подав відзив на апеляційну скаргу вказавши, що перевіркою встановлено, що право власності на зазначені земельної ділянки у ПрАТ "Інфракон" було відсутнє, однак відповідно до даних земельного кадастру, державного акта на право постійного користування землею №000045 від 1979 року, а також у зв`язку з тим, що на зазначених земельних ділянках перебували будівлі та споруди, що належали на праві власності та перебували на балансі ПрАТ "Інфракон" та використовувались ним у господарський діяльності у періоді, що перевірявся, підприємство було постійним користувачем зазначених земельних ділянок, а тому податковим органом правомірно винесено податкові повідомлення - рішення від 18.03.2020 № 0007783306, № 0007763306, № 0002460515.

V. РУХ СПРАВИ У СУДІ АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЇ

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 28.09.2023 призначено розгляд справи на 24.10.2023 о 09:50.

24.10.2023 представником позивача подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з тим, що ПрАТ "Інфракон" перебуває в стані ліквідації та не має в штаті юрисконсульта, Ліквідатор ПрАТ "Інфракон" самостійно не може належним чином захищати права та інтереси товариства в ході судового розгляду.

Ухвалою суду від 24.10.2023 заяву ПрАТ "Інфракон" про відкладення розгляду справи задоволено, відкладено апеляційний розгляд на 07.11.2023 о 09:30. Крім того, зазначеною ухвалою зобов`язано Головне управління ДПС у Вінницькій області до 03.11.2023 надати суду докази самостійного декларування ПрАТ "Інфракон" земельного податку за земельні ділянки у 2016 - 2017 роках.

03.11.2023 до суду надійшло клопотання про долучення доказів та надано податкові декларації з плати за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки 2015-2017 роки) ПрАТ "Інфракон".

07.11.2023 представником позивача подано клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з тим, що представник ПрАТ "Інфракон" уклав договір про надання правничої допомоги 06.11.2023, та йому потрібний час для ознайомлення з матеріалами справи.

В судовому засіданні 07.11.2023 клопотання представника позивача задоволено та оголошено перерву в судовому засіданні до 14.11.2023 о 10:30.

14.11.2023 в судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги апеляційної скарги та просив колегію суддів її задовольнити, рішення суду скасувати та позовні вимоги задовольнити повністю.

Представник відповідача проти вимог апеляційної скарги заперечив.

Заслухавши пояснення сторін по справі, суд на підставі наявних у справі матеріалів справи перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

VІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

Контролюючим органом проведено позапланову виїзну документальну перевірку платника з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2018 року, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2018 року, за результатами якої складено акт від 05 лютого 2020 року № 347/0515/14310968.

Відповідно до висновків акта перевірки контролюючим органом встановлено порушення ПрАТ «Інфракон», зокрема, підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270, пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України (далі ПК України), в результаті чого позивачем занижено земельний податок всього в сумі 5 085 532,40 грн, в тому числі за 2016 рік на 839 454,52 грн, за 2017 рік на 4 246 077,88 грн.

На підставі висновків акта перевірки відповідачем 18 березня 2020 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002460515, яким товариству збільшено суму грошового зобов`язання за платежем земельний податок на 5 307 597,35 грн, з яких за основним платежем 4 246 077,88 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями 1 061 519,47 грн.

Не погоджуючись з прийнятими податковими повідомленями- рішеннями позивач звернувся з даним позовом до суду.

VІІ. ПОЗИЦІЯ СЬОМОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ

Оскільки Верховний Суд постановою від 07.09.2023 постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 15.07.2021 скасував в частині задоволення позовних вимог, та справу в цій частині направив до Сьомого апеляційного адміністративного суду на новий розгляд, тому колегія суддів переглядає справу в зазначеній частині.

Перевіряючи правомірність винесення податкового повідомлення- рішення форми "Р" від 18.03.2020 №0002460515, колегія суддів погоджується з висновком Вінницького окружного адміністративного суду від 12.01.2021, з огляду на таке.

В частині 2 статті 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки та збори в порядку та в розмірах встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює ПК України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 ПК України (чинними на момент виникнення спірних правовідносин) земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.

Згідно підпункту 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Згідно з підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Пунктом 269.1 статті 269 ПК України, встановлено, що платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), землекористувачі.

Об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності (пункт 270.1 статті 270 ПК України).

Згідно зі статтею 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Як визначено статтею 126 ЗК України, право власності та користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

За приписами пункту 287.1 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Згідно із пунктом 286.1 статті 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Відповідно до підпункту 14.1.42 пункту 14.1 статті 14 ПК України дані державного земельного кадастру - сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону.

Аналіз вказаних норм свідчить, що платниками земельного податку є власники земельних ділянок або землекористувачі, якими можуть бути фізичні або юридичні особи. Обов`язок зі сплати земельного податку виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею та триває до моменту припинення (переходу) цього права. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Пунктом 271.1 статті 271 ПК України передбачено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом та площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

За приписами пункту 271.2 статті 271 ПК України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно пунктів 285.1 та 285.2 статті 285 базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Відповідно до пункту 29.1 статті 29 Податкового кодексу України обчислення суми податку здійснюється шляхом множення бази оподаткування на ставку податку із/без застосуванням відповідних коефіцієнтів.

Так, згідно матеріалів справи, рішенням Вінницької міської ради від 23 січня 2015 року № 1984 «Про встановлення місцевих податків і зборів та затвердження Порядків їх справляння» на території м. Вінниці ставка земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, встановлена у розмірі 1 % від їх нормативної грошової оцінки.

Ставка земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб`єктів господарювання державної та комунальної форми власності, встановлена:

на 2016 рік у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки;

на 2017 2018 роки у розмірі 12 % від нормативної грошової оцінки.

На виконання зазначених в постанові Верховного Суду від 07.09.2023 висновків та мотивів з яких скасовано рішення, апеляційним судом ухвалою суду від 24.10.2023 зобов`язано Головне управління ДПС у Вінницькій області до 03.11.2023 надати суду докази самостійного декларування ПрАТ "Інфракон" земельного податку за земельні ділянки у 2016 - 2017 роках.

03.11.2023 до суду надійшло клопотання про долучення доказів та надано податкові декларації з плати за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки 2015-2017 роки) ПрАТ "Інфракон".

Згідно поданих контролюючим органом декларацій, ПрАТ «Інфракон» за період 2016 2017 роки подавало до контролюючого органу декларації із плати за землю, в яких задекларовано земельний податок за земельні ділянки з кадастровим номером 0510100000:01:036:0169, площею 1,5402 га, з кадастровим номером 0510100000:01:036:0170, площею 0,105 га, з кадастровим номером 0510100000:01:036:0171, площею 0,45 га, з кадастровим номером 0510100000:01:036:0172, площею 0,0204 га із ставкою податку 1 %.

Отже, ПрАТ "Інфракон", самостійно декларуючи суму земельного податку за зазначені земельні ділянки за період 2016 2017 роки, застосовувало ставку, встановлену для власників земельних ділянок, у розмірі 1 % від нормативної оцінки.

Водночас, під час проведення відповідачем перевірки встановлено, що право власності на зазначені земельні ділянки у ПрАТ "Інфракон" відсутнє, тобто позивач безпідставно застосував при розрахунку зобов`язання із земельного податку ставку у розмірі 1 %, передбачену для власників земельних ділянок. У зв`язку з чим, податковим органом здійснено донарахування відповідної суми зобов`язання із земельного податку.

Під час розрахунку земельного податку ПрАТ "Інфракон", Головним управлінням ДПС у Вінницькій області було використано дані державного земельного кадастру та документи, надані до перевірки, відповідно до яких, ПрАТ "Інфракон" у періоді, що перевірявся, використовувало наступні земельні ділянки (також відповідно державного акту на право користування землею Б № 000045 від 1979 року):

- земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0169 площею 1,5402 га. Згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області нормативно- грошова оцінка зазначеної земельної ділянки в 2014 році складала 17258555,53 грн. Державна реєстрація оренди ПрАТ "Інфракон" зазначеної земельної ділянки проведена 07.11.2017 року;

- земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0170 площею 0,105 га. Згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області нормативно-грошова оцінка зазначеної земельної ділянки в 2014 році складала 1176566,89 грн. Державна реєстрація оренди ПрАТ "Інфракон" зазначеної земельної ділянки проведена 07.11.2017 року;

- земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0171 площею 0,45 га. Згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області нормативно-грошова оцінка зазначеної земельної ділянки в 2014 році складала 5042429,55 грн. Державна реєстрація оренди ПрАТ "Інфракон" зазначеної земельної ділянки проведена 22.11.2017 року;

- земельна ділянка з кадастровим номером 0510100000:01:036:0172 площею 0,0204 га. Згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області нормативно-грошова оцінка зазначеної земельної ділянки в 2014 році складала 228590,14 грн. Державна реєстрація оренди ПрАТ "Інфракон" зазначеної земельної ділянки проведена 07.11.2017 року.

Відповідно до пункту 286.1 статті 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

При цьому, вказані земельні ділянки у період з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2018 року використовувались ПрАТ "Інфракон" на підставі Державного акта на право користування землею Б № 000045 від 1979 року.

Крім того, згідно Державного акту на право постійного користування землею Б № 0000045 від 1979 року, ним посвідчено право «Вінницького центрального конструкторського бюро інформаційної техніки» на безстрокове і безоплатне користування земельною ділянкою.

Даний Державний акт виданий згідно з рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 00.03.1979 №521 у відповідності до вимог ст.ст. 15, 20 ЗК УРСР (в редакції станом на 1979).

Згідно Розділу 1 загальних положень статутів ПрАТ "Інфракон" від 2016, 2017 та 2018 років Товариство "Інфракон" засновано наказом № 760 від 26.06.1969 Міністерством електронної промисловості СРСР як Центральне конструкторське бюро інформаційної техніки (ЦКБІТ).

3 12.05.1989 ЦКБІТ реорганізовано наказом Міністерства електронної промисловості СРСР № 263 ДСП в Центральний науково-дослідний інститут (ЦНДІ) "Інфракон".

ЦНДІ "Інфракон" 24.05.1994 наказом Мінмашпрому У країни №760 перетворено у ВАТ "Інфракон" .

На виконання вимог Закону України "Про акціонерні товариства" 17.03.2011 ВАТ "Інфракон" перейменовано в Публічне акціонерне Товариство "Інфракон".

3 23.03.2017 ПАТ "Інфракон" змінило тип Товариства з публічного на приватне, на виконання вимог Закону України "Про акціонерні товариства" і стало ПрАТ "Інфракон".

Таким чином, твердження ПрАТ "Інфракон" викладені в апеляційній скарзі стосовно не підтвердження контролюючим органом права ПрАТ "Інфракон" на постійне користування вказаними земельними ділянками є безпідставними та спростовуються вищенаведеним.

За приписами пункту 287.1 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Отже, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що під час проведення перевірки та визначення податкового зобов`язання ПрАТ «Інфракон» податковим органом правомірно було використано інформацію від компетентного органу державної влади - Держгеокадастру.

Оскільки як підтверджується матеріалами справи, ПрАТ «Інфракон» у період з 2016-2017 рік використовувало земельну ділянку з кадастровим номером 0510100000:01:036:0169 площею 1,5402 га., земельну ділянку з кадастровим номером 0510100000:01:036:0170 площею 0,105 га., земельну ділянку з кадастровим номером 0510100000:01:036:0171 площею 0,45 га. та земельну ділянку з кадастровим номером 0510100000:01:036:0172 площею 0,0204 га, а тому у розумінні положень Податкового кодексу Ураїни є землекористувачем та зобов`язаний сплачувати земельний податок в строки та у розмірах, встановлених ПК України.

Таким чином, відповідачем винесено податкове повідомлення- рішення форми "Р" від 18.03.2020 №0002460515 в передбачений податковим законодавством спосіб, оскільки ПрАТ «Інфракон» під час самостійно декларування та сплати податку порушено вимоги підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270, пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено земельний податок за 2016-2017 роки всього в сумі 5085532,40 грн.

VІІІ. ВИСНОВОК ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ

На підставі викладеного та приймаючи до уваги, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваного рішення вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку, та прийняв законне і обґрунтоване рішення, висновки суду відповідають обставинам справи, а тому підстав для його скасування не вбачається.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Інфракон" залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 12 січня 2021 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Головуючий Ватаманюк Р.В. Судді Сапальова Т.В. Капустинський М.М.

Дата ухвалення рішення21.11.2023
Оприлюднено24.11.2023
Номер документу115112626
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/3482/20-а

Постанова від 21.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Постанова від 07.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 11.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 15.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 16.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 15.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні