Ухвала
від 21.11.2023 по справі 3/43-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

Від "21" листопада 2023 р. м. Житомир Справа № 3/43-Б

Господарський суд Житомирської області у складі судді Макаревича В.А., за участі секретаря судового засідання Підгаєцької М.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 3/43-Б

За заявою Державної податкової інспекції у м. Житомирі (правонаступник - Головне управління ДПС у Житомирській області) (м. Житомир)

До боржника Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир)

про визнання банкрутом

за участю представників:

- від кредиторів: не з`явилися;

- від боржника: не з`явився;

У провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №3/43-Б про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир).

Ухвалою суду від 25.11.2022 прийнято та призначено до розгляду клопотання №б/н ліквідатора Максимова А.А. від 17.11.2022 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 3/43-Б, а також поданий до суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) у справі №3/43-Б у судове засідання. Зобов`язано учасників провадження у справі у строк до 06.12.2022 ознайомитись у матеріалах справи з матеріалами клопотання №б/н ліквідатора Максимова А.А. від 17.11.2022 про затвердження звіту та ліквідаційного балансу у справі № 3/43-Б, а також поданим до суду звітом ліквідатора та ліквідаційним балансом Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) у справі №3/43-Б та за наявності надати письмові заперечення на подане клопотання.

Ухвалою суду від 19.09.2023, зокрема, відкладено розгляд клопотання №б/н ліквідатора Максимова А.А. від 17.11.2022 про затвердження звіту та ліквідаційного балансу у справі № 3/43-Б, а також поданий до суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) у справі №3/43-Б з урахуванням додаткових пояснень №б/н від 08.12.2022, від 20.06.2023 та від 19.11.2023 ; призначено розгляд справи на 21.11.2023 о 14:20 год.

Відповідно до ч.6 ст.12 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 03.11.2010 за заявою Державної податкової інспекції у м. Житомирі порушено провадження у справі про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції, чинній до 19.01.2013.

В подальшому справа розглядалась відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції після 19.01.2013 року.

20.04.2019 в офіційному друкованому виданні "Голос України" опубліковано Кодекс України з процедур банкрутства.

Згідно п.1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом.

Відтак, 21.10.2019 набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.

У відповідності п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" втратив чинність.

За приписами п.4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч.3 ст. 3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Отже, справа розглядається судом відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства з урахуванням положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у відповідній редакції, чинній на момент правовідносин, що склались).

Судом встановлено, що всі учасники провадження у справі були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання.

У процесі здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором підприємства - банкрута вжито відповідні заходи, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

20.11.2023 до суду від арбітражного керуючого Максимова А.А. надійшли письмові пояснення від 19.11.2023 у справі.

У судове засідання ліквідатор Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 Максимов А.А. не з`явився, у письмових поясненнях від 19.11.2023 просив розглянути клопотання від 17.11.2022 з урахуванням поданих пояснень без участі ліквідатора.

Судом встановлено, що письмових заперечень проти затвердження остаточного звіту ліквідатора Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12, поданого ліквідаційного балансу та закриття провадження у справі на адресу суду не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) та матеріали справи, ураховуючи пояснення ліквідатора Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №12 як юридичну особу зареєстровано Виконавчим комітетом Житомирської міської ради 23.01.1992р. за №45 за юридичною адресою м. Житомир, вул. Гагаріна, 18, з ідентифікаційним кодом: 13555389, що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ та довідкою Головного управління статистики у Житомирській області (а. с. 17-20, 92, т.1).

Відповідно до п. 1.1 Статуту Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (а.с. 99-107 том 1), КВЖРЕП-12 (далі-підприємство) з дня реєстрації є юридичною особою з правами та обов`язками, передбаченими чинним законодавством, має самостійний баланс, круглу печатку з своєю фірмовою назвою, штампи з зазначенням ідентифікаційного коду, фірмові бланки.

Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" боржник отримав Свідоцтво єдиного зразка серії АОО №133003 (а. с. 109, т. 1).

У відповідності до п. 1.2 Статуту, власником майна Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 є Житомирська міська рада.

Предметом діяльності підприємства є технічна експлуатація житлового нежитлового фонду Житомирської міської ради, юридичних та фізичних осіб на основі договору, санітарно-гігієнічна експлуатація території власника на основі договору, технічна експлуатація благоустрою території на основі договору та інше (п.2.1 Статуту).

В п.3.1 Статуту підприємства, зазначено, що управління підприємством здійснюється відповідно до Статуту щодо господарського використання свого майна і принципів самоврядування трудового колективу.

Власник майна - Житомирська міська рада здійснює своє право по управлінню підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи (п. 3.2 Статуту).

Майно підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображена в самостійному балансі підприємства. Майно підприємства належить йому на праві повного господарського віддання та оперативного управління (п.п. 4.1., 4.2. Статуту).

Припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації відбувається, зокрема, за рішенням суду у випадку визнання його банкрутом (п. 7.4 Статуту).

Рішенням Житомирської міської ради тридцять другої сесії п`ятого скликання від 29.05.2009р. за №979 було вирішено надати згоду на визнання КВЖРЕП №12 банкрутом (а.с. 21 том 1).

Ухвалою від 03 листопада 2010 року за заявою Державної податкової інспекції у м.Житомирі (м. Житомир) господарський суд порушив провадження у справі про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м.Житомир) за правилами ст. ст. 8, 11-13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон №2343).

Ухвалою господарського суду від 30.12.2010р., за результатами розгляду справи в підготовчому засіданні, визнано ознаки неплатоспроможності боржника Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12, визнано грошові вимоги ініціюючого кредитора Державної податкової інспекції у м.Житомирі до боржника на суму 604 709,27 грн та 195 415,22 грн фінансових санкцій, введено процедуру розпорядження майном Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Стефанюка М.С. (а.с. 134-136 том 1).

У відповідності до ст. 11 Закону №2343 в офіційному друкованому органі газеті "Голос України" №21 (5021) від 04.02.2011р. опубліковано оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (а.с. 139-142 том 1).

Господарським судом Житомирської області 01.06.11р. було надіслано повідомлення в порядку ст. 90 ГПК України до прокуратури Житомирської області щодо здійснення перевірки повідомлених судом фактів про виявлення ознак доведення підприємства-боржника до банкрутства його засновником Житомирською міською радою, яке, в свою чергу, було направлено прокуратурою 06.06.2011 за підслідністю до УМВС України в Житомирській області для здійснення перевірки, викладених судом фактів.

Розпорядником майна боржника Стефанюком М.С. складено та подано на затвердження господарського суду реєстр вимог кредиторів підприємства-боржника (а.с. 35-37 том 3).

Ухвалою суду від 09.06.2011. господарський суд затвердив реєстр вимог кредиторів із включеними до нього вимогами конкурсних кредиторів., вимогами щодо заборгованості по заробітній платі та одночасно зобов`язав розпорядника майна Стефанюка М.С. скликати перші загальні збори кредиторів КВЖРЕП №12, надати господарському суду звіт про вжиті заходи в процедурі розпорядження майном з питань проведення аналізу фінансової, господарської, інвестиційної діяльності боржника, його становища на товарних ринках, а також подати суду протокол засідання комітету кредиторів про прийняте рішення щодо застосування до боржника подальших судових процедур (а.с. 45-47, том 3).

У процедурі розпорядження майном розпорядником майна Стефанюком М.С. було складено висновок щодо виявлення ознак доведення до банкрутства Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 на підставі аналізу фінансово-господарської діяльності боржника (а.с.71-72, том 2).

За результатами проведеного аналізу виявлено доведення до банкрутства боржника та подано відповідну заяву до правоохоронних органів.

Постановою СДСБЕЗ Корольовського РВ УМВС України в Житомирській області було відмовлено в порушенні кримінальної справи (а.с. 72, том 3).

З матеріалів справи та остаточного звіту ліквідатора Максимова А.А. вбачається, що на виконання рішення Житомирської міської ради від 13.11.2008 р. № 814 «Про передачу основних фондів»:

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 9 відповідно до актів приймання передачі № 1 від 12 січня 2009 р., № 1 від 15 січня 2009 р. - ГАЗ 2410, д.н. НОМЕР_1 1988 р.в. (а.с. 78-79, а.с. 80-81, том 2);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 5 відповідно до актів приймання передачі № 1/11 від 26 листопада 2008 р. (а.с. 82, том 2);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Управління житлового господарства відповідно до актів приймання передачі № 1/12 від 3 грудня 2008 р., (а.с.83, том 2).

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 8 відповідно до актів приймання передачі № 2 від 06 січня 2009 р. (а.с.84, том 2);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №4 відповідно до актів приймання передачі № 2/12 від 09 січня 2009 р.(а.с.84, том 2);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №3 відповідно до актів приймання передачі № 3 від 27 січня 2009 р. (а.с. 85, том 2);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 13 відповідно до актів приймання передачі № 3 від 08 вересня 2008 р. - трактор ВТЗ 2032 АМК, д.н. НОМЕР_2 , 2006 р.в. (акр. 86 том 2 справи);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 5 відповідно до актів приймання передачі № 4 від 27 січня 2009 р. - ГАЗ 53, д.н. 87-25 ЖИС1951 р.в. (акр. 87 том 2 справи);

- КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та безкоштовно передано основні засоби до Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 16 відповідно до актів приймання передачі №5 від 27.01.2009 - трактор Т-16М, д.н НОМЕР_3 , 1988 р.в. (а.с.88, том 2).

На виконання рішення Житомирської міської ради від 28.05.2008 р. № 621 «Про укладення договору між Житомирською міською радою та ТОВ «Керуюча компанія КомЕнегро - Житомир» на правління та утримання частини житлового фонду міської ради, який знаходиться на балансах КВРЖЕП № № 10, 12» та договору на управління та утримання житлового фонду міської ради м. Житомира від 09 червня 2008 р., КВРЖЕП № 12 передано до ТОВ «Керуюча компанія КомЕнегро - Житомир» 131 житловий будинок, які перебували на балансі боржника (а.с. 74-77 том 2 справи).

Також, на виконання наказу УЖГ міської ради від 14.08.2008 р. К 59-В «Про укладання тимчасових договорів та передачу матеріально-технічних цінностей», КВЖРЕП № 12 було знято з балансу та передано основні засоби до ТОВ «Керуюча компанія КомЕнегро - Житомир» відповідно до актів приймання передачі № 3 від 01 вересня 2008 р. (а.с.92, том 2).

До матеріалів справи долучено рішення Житомирської міської ради №119 від 21.03.2012 згідно якого КВЖРЕП №12 передало житловий фонд та інше майно Житомирської ради на баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №16 (а.с.20 - 25, том 19).

Відповідно до ухвали Господарського суду Житомирської області від 28.01.2020 у задоволенні позовної заяви КВЖРЕП № 12 до Житомирської міської ради про визнання права господарського відання на нерухоме майно, що перебувало на балансі комунального підприємства, а саме, по вулиці Довженка, 66 (87,1 кв. м.) ; по вулиці Гагаріна, 18 та по вулиці 2-й Кривий брід, 2 було відмовлено.

Постановою суду від 20.12.2011 Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №12 (м. Житомир, Корольовський район, вул. Гагаріна, буд.18) визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир, Корольовський район, вул. Гагаріна, буд.18) строком на 12 місяців по 20.12.2012р. включно; ліквідатором Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) призначено арбітражного керуючого Стефанюка Миколу Степановича (ліцензія серії АВ №521533 від 06.07.2010р., місце проживання: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер платника податків НОМЕР_4 ) ( а.с. 212-216, том 3).

27.03.2012 від Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до суду надійшла заява №07-08-481 від 23.03.2012 про визнання грошових вимог до боржника на суму 701,13 грн. (а.с. 45-46, том 4).

17.04.2012 до суду від Житомирського міського центру зайнятості надійшла заява №2992 від 10.04.2012 про визнання грошових вимог кредиторів до боржника на суму 450,95 грн. (а.с.52, том 4).

13.04.2012 від КП «Житомиртеплокомуненерго» надійшла до суду заява № 1685/16 від 13.04.2012 про визнання грошових вимог до боржника на суму 27910,22 грн (а.с.63-64, том 4).

26.04.2012 до суду надійшла заява УПФУ в м. Житомирі Житомирської області №8930/07 від 24.04.2012 про визнання грошових вимог до боржника на суму 47017,48 грн (а.с.73-74, том 4).

14.11.2012 від УПФУ в м. Житомирі Житомирської області до суду надійшла заява №24686/07 від 12.11.2012 про визнання грошових вимог до боржника на суму 11789,50 грн (а.с.8, том 5).

Згідно матеріалів справи після введення ліквідаційної процедури боржника, ліквідатором Стефанюком М.С. було проведено інвентаризацію майна банкрута, про що складено інвентаризаційні описи ( а.с. 12-18, 23-24, том 4).

Перелік активів та майна, які після інвентаризації включені до ліквідаційної маси долучено до матеріалів справи (а.с.37, том 5).

Ліквідатором Стефанюком М.С. було передано до архіву на державне зберігання документи з особового складу за 1970-2011 роки (а.с. 36, том 5).

Ухвалою суду від 07.02.2013 судом були визнані грошові вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності по сплаті страхових внесків на суму 701,13грн, які віднесено до четвертої черги; визнано грошові вимоги Житомирського міського центру зайнятості по сплаті страхових внесків на суму 450,95 грн, які віднесено до четвертої черги. (а.с.74-79, том 5).

У судовому засіданні 23.04.2013 від представника КП «Житомиртеплокомуненерго» надійшла заява про уточнення кредиторських вимог № 971/16 від 22.04.2013, у якій кредитор просив визнати поточні кредиторські вимоги до боржника на суму 27 855,62 грн (а.с. 91-92, том 5).

Ухвалою суду від 23.04.2013 визнано грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України у м. Житомирі Житомирської області за період жовтень-грудень 2010 р., січень-грудень 2011 р., січень-лютий 2012 р. на суму 46 926,19грн та віднесено їх до другої черги; визнано грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України у м. Житомирі Житомирської області за період березень- липень 2012 р. на суму 11 789,50 грн та віднесено їх до другої черги; визнано грошові вимоги Комунального підприємства "Житомиртеплокомуненерго" на суму 27 855,62 грн за період з 03.11.2010 р. по 01.04.2012 р. та віднесено їх до четвертої черги (а.с.107-110, том 5).

23.04.2013 до суду надійшла заява ДПІ у м. Житомирі № 15230/8/10 від 22.04.2013 про визнання грошових вимог до боржника на суму 325 297,18 грн (а.с.114-116, том 5), яка розглянута судом.

Протягом ліквідаційної процедури арбітражним керуючим Стефанюком М.С. реалізація майна не здійснювалась.

Ухвалою суду від 05.11.2013 припинено повноваження ліквідатора Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 Стефанюка М.С. та призначено ліквідатором боржника арбітражного керуючого Мельника В.О. (а.с. 217-220, том 5).

03.12.2013 до суду від УПФУ в м. Житомирі надійшла заява №29110 від 26.11.2013 про визнання грошових вимог до боржника на суму 2 131,53 грн (а.с. 20-21, том 6).

Ухвалою суду від 03.06.2014 відмовлено у задоволенні заяви УПФУ в м. Житомирі про визнання грошових вимог до боржника на суму 2 131,53 грн (а.с. 167-169, том 6).

Відповідно до акту приймання-передачі від 29.11.2013 арбітражним керуючим Стефанюком М.С. передано, а арбітражним керуючим Мельником В.О. отримано статутні документи та печатку боржника (а.с. 86, том 6).

Після призначення ліквідатором Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 арбітражного керуючого Мельника В.О., ним було проведено інвентаризацію майна згідно долучених до матеріалів справи актів інвентаризації майна від 15.01.2024 (а.с. 48-49, том 6).

Згідно акту списання товарно-матеріальних цінностей по КВРЖЕП-12 від 15.01.2014 було списано майно боржника - товарно- матеріальні цінності як такі, що морально та фізично застарілі (а.с.55-57, том 6).

Ухвалою суду від 09.12.2014 визнано вимоги Житомирської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Житомир) у сумі 75 584,13 грн (а.с. 27-30, том 7).

На підставі договору №1001/063-ЖФ ПМ від 12.05.2014 ліквідатором Мельником В.О. був реалізований металобрухт (а.с.54, том 7).

21.04.2015 до суду від КП «Житомиртеплокомуненерго» надійшла заява про уточнення кредиторських вимог № 971/16 від 22.04.2013, у якій кредитор просив визнати поточні кредиторські вимоги до боржника на суму 40 231,01 грн (а.с. 136-137, том 7).

Ухвалою суду від 17.09.2015 грошові вимоги КП «Житомиртеплокомуненерго» були відхилені (а.с.275-277, том 7).

Як вбачається із матеріалів справи та поданого ліквідатором Максимовим А.А. звіту ліквідатора та доповнень до нього, в процедурі розпорядження майном та у ліквідаційній процедурі за період діяльності ліквідаторів Стефанюка М.С. та Мельника В.О. були проведені наступні дії :

- в процедурі розпорядження майном боржника погашено заборгованість по заробітній платі в сумі 15 550,59 грн., заборгованість не зазначена в реєстрі вимог кредиторів (а.с. 37 том 3 справи);

- здійснено списання майна банкрута відповідно до акту списання товарно -матеріальних цінностей по КВРЖЕП -12 від 15.01.2014 р., залишки майна у вигляді металобрухту продано на суму 4 598,00 грн (аркуш 55-57 том 6 справи, видаткові накладні додаються);

- відповідно до рішення Житомирської міської ради від 18.06.2014 № 689 отримано від Житомирської міської ради 170 182,00 грн. Дані обставини підтверджуються ухвалою Господарського суду Житомирської області від 05 листопада 2014 року, банківськими виписками (а.с. 196-202, том 7 справи);

- здійснено погашення вимог кредиторів боржника на суму 55 366,11 грн (заборгованість по виплаті заробітної плати перед працівниками боржника, які виникли після порушення справи про банкрутство - 49 920,35 грн та вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати, які виникли раніше, ніж за три місяці роботи, що передували порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі звільнення працівника до порушення зазначеної справи).

Арбітражним керуючим Стефанюком М.С. протягом ліквідаційної процедури реалізація майна не здійснювалась.

Арбітражним керуючим Мельником В.О. реалізовано металобрухт на суму 4 598 грн.

Кошти витрачені на витрати, пов`язані з ліквідаційною процедурою та оплату винагороди арбітражних керуючих. Попередніми арбітражними керуючими за рахунок коштів банкрута здійснено оплату послуг (винагороди) арбітражних керуючих на загальну суму - 91 610,00 грн (арбітражний керуючий Мельник В.В. та арбітражний керуючий Стефанюк М.С.).

Ухвалою суду від 29.05.2018, зокрема, усунено Мельника Василя Олексійовича (ідентифікаційний код НОМЕР_5 , адреса проживання: АДРЕСА_2 ) від виконання повноважень ліквідатора Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м.Житомир) у справі №3/43-Б.

Ухвалою суду від 25.03.2019, зокрема, призначено ліквідатором Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) арбітражного керуючого Максимова Андрія Анатолійовича (ідентифікаційний номер НОМЕР_6 ) (а.с. 147-151, том 12).

Згідно акту приймання-передачі від 12.11.2019 арбітражний керуючий Максимов А.А. отримав від арбітражного керуючого Мельника В.О. статутну документацію та печатку банкрута (а.с. 131, том15).

Після призначення арбітражного керуючого Максимова А.А. ним було проаналізовано стан підприємства - банкрута та складено звіт за результатами проведення аналізу фінансово- господарської діяльності Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 , у якому зазначено, що основною причиною доведення підприємства до банкрутства є припинення фінансово-господарської діяльності його органом управління - Житомирської міської ради, якою було прийнято рішення від 28.05.2008 №621 про укладення договору з ТОВ Керуюча компанія «КомЕнергоЖитомир» на управління та утримання частини житлового фонду міської ради, який знаходиться на балансі боржника (а.с. 163-182, том 16).

Як вбачається з матеріалів справи ліквідатором Максимовим А.А. було проведено інвентаризацію майна боржника, акти інвентаризації долучені до матеріалів справи ( а.с.215 - 243, том 17).

У інвентаризаційному описі необоротних активів від 24.11.2020 ліквідатором зазначено нежитлове приміщення адміністративної 4-х поверхової будівлі загальною площею 1532,4 м кв., нежитлове приміщення загальною площею 14,8 м кв., приміщення перукарні площею 305,3 м кв., нежитлове приміщення площею 59,4 м. кв., цокольне приміщення площею 498,1 м кв., нежитлове приміщення площею 19,4 м кв., нежитлове приміщення загальною площею 302,1 м кв., нежитлове приміщення загальною площею 87,1 м кв., нежитлове приміщення загальною площею 157, 1 м кв., підвальне приміщення загальною площею 700,8 м кв., майновий комплекс будівель загальною площею 763,2 м кв.

У письмових поясненнях від 19.06.2023 арбітражний керуючий зазначив, що відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта з питання зареєстрованих за банкрутом прав власності на нерухоме майно, будівлі та споруди, наявності іпотек, заборон та інших обтяжень, тощо за даними реєстрів за банкрутом не рахувались об`єкти нерухомого майна.

З метою встановлення активів, що могли належати банкруту на праві власності, ліквідатором Максимовим А.А. направлено запити до органів, уповноважених на здійснення реєстрації активів та отримано наступну інформацію.

Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України листом вих.№12.1/1767-19 від 23.04.2019 року повідомив, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за боржником повітряні судна не зареєстровані (а.с.8, том 15).

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом вих.№10/01/11538 від 16.05.2019 року повідомила про відсутність інформації про реєстрацію випуску цінних паперів Комунальним виробничим житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством №12 в Державному реєстрі випусків цінних паперів станом на 14.05.2019 (а.с.9-10, том 15).

Державне космічне агентство України листом вих. №2436/10-16Д03.3/19 від 10.05.2019 року повідомило, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у КВЖРЕП №12 не має (а.с.11, том 15).

Відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №33-6-0.2-1554/2-20 від 02.05.2023 за боржником право постійного користування землею, договорів оренди землі до 01.01.2013, відомості щодо реєстрації права - відсутні (а.с.178, том 19).

Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області листом №1046/04-ДВ від 11.03.2020 повідомило про відсутність зареєстронаної за КВЖРЕП №12 сільськогосподарської техніки (а.с. 142, том 16).

Київська митниця Держмитслужби листом №78-1/23/11/6649 від 30.03.2020 повідомила про відсутність на обліку боржника станом на 25.03.2020 (а.с.145, том 16).

Згідно листа Мінекономіки №2312 від 19.06.2020, інформація про боржника, як власника зареєстрованих об`єктів права інтелектуальної власності, відсутня (а.с. 226, том 16).

Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області листом № 31/6-505 від 05.03.2020 повідомив, що згідно бази станом на 02.03.2020 за боржником значаться зареєстровані транспортні засоби (а.с.42, том 17).

Згідно письмових пояснень ліквідатора від 19.11.2023 та матеріалів справи зазначені у довідці транспортні засоби згідно актів приймання - передачі передані КВЖРЕП №9, КВЖРЕП №5, інші транспортні засоби списані згідно актів списання, які долучені до матеріалів справи.

Департамент льотної придатності листом №12.1/1767-19 від 23.04.2019 повідомив про відсутність зареєстрованих суден за боржником (а.с. 87, том 17).

Управління Державної архітектурно - будівельної інспекції у Житомирській області листом №1006-3-18/1669/20 від 21.10.2020 повідомило, що замовник КВЖРЕП №12 щодо реєстрації документів, що дають право на виконання будівельних робіт та засвідчують готовність об`єкта до експлуатації, в період з 2011 року по теперішній час до Управління не звертався (а.с.10, том 19).

Управління Держпраці у Житомирській області листом №ЖТ/3/1906-22 від 23.11.2022 повідомило про відсутність зареєстрованого за банкрутом великовантажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування (а.с.53, том 19).

Державна служба геології та надр України своїм листом повідомило, що станом на 02.09.2019 інформація щодо наявності у зазначених у листі підприємств спеціальних дозволів на користування надрами та реєстрації за зазначеними підприємствами робіт та досліджень, пов`язаних з геологією та надрами, відсутня (а.с. 55, том 19).

Відповідно до листа Державної служби України з безпеки на транспорті №6065/02/15-19 від 16.09.2019, станом на 09.09.2019 транспортні засоби (Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12) на обслуговування міжміських та приміських автобусних маршрутів загального користування, що виходять за межі території області та на обслуговування міжнародних маршрутів не призначалися та не отримували міжнародних маршрутів, не призначалися та не отримували дозвільні документи (а.с.56, том 19).

Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» листом вих. №72/3041 від 03.09.2019 року повідомила, що інформації про вагони КВЖРЕП №12, як власника, в АБД ПВ не має (а.с.59, том 19).

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта станом на 12.01.2020 підтверджує відсутність зареєстрованого за КВЖРЕП №12 будь-якого нерухомого майна (а.с.48, том 19).

Згідно письмових пояснень арбітражного керуючого Максимова А.А. за результатами складеного Звіту про аналіз фінансово-господарської діяльності неплатоспроможного підприємства, факту доведення до банкрутства боржника не виявлено, підстав для звернення ліквідатора банкрута з вимогами до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства відсутні. Згідно усних пояснень ліквідатора у судовому засіданні 08.12.2022 зазначена інформація у формі звітних матеріалів була доведена до відома комітету кредиторів, зокрема, в частині відсутності підстав та економічної недоцільності для звернення ліквідатора банкрута з вимогами до третіх осіб. Будь - яких заперечень від кредиторів не надходило.

На засіданні комітету кредиторів 08.12.2022 комітетом кредиторів прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора у справі та ліквідаційний баланс КВЖРЕП №12 (а.с.62, том 19).

Відповідно до ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Господарський суд після розгляду звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Ліквідатором банкрута Максимовим А.А. до суду подано звіт ліквідатора (з доповненнями та додатками) та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир).

Як свідчать матеріали справи, майнові активи та грошові кошти, які б можливо було включити до складу ліквідаційної маси на дату складання звіту та ліквідаційного балансу у банкрута відсутні.

Банкрут не має в своєму розпорядженні коштів чи інших активів для погашення кредиторських вимог.

У зв`язку з відсутністю у банкрута майнових активів та грошових коштів залишається непогашеною заборгованість перед кредиторами.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.

З урахуванням зазначеного та за наслідками дослідження судом матеріалів справи встановлено, що ліквідатором банкрута Максимовим А.А. у ході ліквідаційної процедури здійснено усі необхідні заходи, передбачені Кодексом про банкрутство.

Згідно п. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Частиною 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Враховуючи зазначене в сукупності, звіт ліквідатора арбітражного керуючого Максимова А.А.. та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (м. Житомир) підлягають затвердженню, а підприємство-банкрут - ліквідації.

Керуючись ст.ст.1, 2, ч.4 ст.9, ст.ст. 60, 61, 64, 65, пунктом 5 частини 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 233 - 235 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Житомирської області

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити клопотання арбітражного керуючого Максимова А.А. від 17.11.2022 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 3/43-Б.

2. Затвердити звіт (з урахуванням поданих пояснень та доповнень станом на 19.11.2023) ліквідатора арбітражного керуючого Максимова А.А. та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 (юридична адреса: м. Житомир, Корольовський район, вул. Гагаріна, буд. 18, ідентифікаційний код: 13555389).

3. Ліквідувати юридичну особу - Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №12 (юридична адреса: м. Житомир, Корольовський район, вул. Гагаріна, буд.18, ідентифікаційний код: 13555389).

4. Припинити повноваження ліквідатора Максимова Андрія Анатолійовича після внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

5. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

6. Провадження у справі закрити.

7. Арбітражному керуючому Максимову А.А.:

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

8. Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №12 арбітражному керуючому Максимову А.А., Мельнику В.О., кредиторам у справі, державному реєстратору Житомирської міської ради, органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Ухвала господарського суду набирає законної сили 21.11.2023 та підлягає оскарженню.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Північно - Західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного тексту ухвали.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud5007/.

Дата підписання ухвали: 24.11.2023

Суддя Макаревич В.А.

Список розсилки:

1 - в справу

2 - ГУ ДПС у Житомирській області - електронний кабінет

3 - ГУ ПФУ в Житомирській області - електронний кабінет

4 - Житомирський МЦЗ - на електронну пошту zhitom@ocz.ic.zt.ua

5 - КП "Житомиртеплокомуненерго"- електронний кабінет

6 - КП "Водоканал - електронний кабінет

7 - а/к Максимову Андрію Анатолійовичу - 01030,м.Київ, а/с 85, елект.пошта:.ІНФОРМАЦІЯ_2 (підписаний)

8- Житомирська міська рада - ІНФОРМАЦІЯ_1 ( на електр.адр.)

9 - Мельнику В.О., АДРЕСА_2 (рек.з повідом.)

10 Управління ВД ФСС у Житомирській області - на електронну адресу zh@fssu.gov.ua - на електронну пошту

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення21.11.2023
Оприлюднено27.11.2023
Номер документу115162386
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них:

Судовий реєстр по справі —3/43-б

Ухвала від 26.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 21.11.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 21.11.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 06.11.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 09.10.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 19.09.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 19.09.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 20.06.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 29.05.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні