ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 вересня 2023 року Справа № 160/12617/23 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Бондар М.В.
при секретарі судового засідання Довгополій Т.В.
за участі:
представника позивача Зарвій І.Л.
представника відповідача Малишевої А.Є.
розглянув у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області, відповідач), в якій позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 122711/1-2415-0410 від 10.04.2023, прийняте Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, яким визначено податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2022 рік у розмірі 211 197,37 грн.;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 122711-2415-0410 від 10.04.2023, прийняте Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, яким визначено податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2023 рік у розмірі 254 741, 65 грн.
На обґрунтування позовних вимог у позовній заяві позивач зазначає, що 23.05.2023 позивачем отримано податкове повідомлення-рішення № 122711/1-2415-0410 від 10.04.2023, яким визначено податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2022 рік у розмірі 211 197,37 грн. та податкове повідомлення-рішення № 122711-2415-0410 від 10.04.2023, яким визначено податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2023 рік у розмірі 254 741,65 грн., прийняті ГУ ДПС у Дніпропетровській області. Позивач не погоджується з податковими повідомленнями-рішеннями від 10.04.2023 №122711/1-2415-0410 та № 122711-2415-0410 та вважає їх протиправними у зв`язку з наступним. 30.12.2013 між Павлоградською міською радою та ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" укладено договір оренди земельної ділянки б/н (кадастровий номер: 1212400000:02:034:0055). Строк дії договору - до 21.12.2028 з правом пролонгації. 11.03.2019 між Павлоградською міською радою та АТ КБ "ПРИВАТБАНК" укладено додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013. 18.01.2022 на підставі договору купівлі-продажу нерухомого майна позивачем придбано у АТ КБ "ПРИВАТБАНК" нежитлову будівлю площею 595,6 кв.м., що розташована за адресою АДРЕСА_1 . Будівля розташована на земельній ділянці комунальної форми власності (кадастровий номер: 1212400000:02:034:0055, реєстраційний номер: 259847812124, цільове призначення: землі громадської забудови, площа: 0.075 га). Починаючи з 18.01.2022, дати реєстрації права приватної власності на нежитлову будівлю за ОСОБА_1 , до неї перейшло право користування такою земельною ділянкою. Отже, позивач з 18.01.2022 є орендарем, а Павлоградська міська рада - Орендодавцем земельної ділянки. Зміна індексації нормативної грошової оцінки є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договорів оренди землі його учасниками. Зазначене не тягне автоматичну зміну умов договорів щодо розміру орендної плати, а відтак і відповідного донарахування податковим органом суми податкового зобов`язання з орендної плати. Зміна індексації нормативної грошової оцінки є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договорів оренди землі його учасниками. Проте, з 18.01.2022 по 06.06.2023 Павлоградська міська рада, як орендодавець не зверталась до позивача з будь-якими листами, пропозиціями щодо підписання додаткових угод про внесення змін до договору оренди земельної ділянки. У позивача відсутній примірник або копія договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер: 1212400000:02:034:0055), додаткових угод тощо. Таким чином, зміни до договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер: 1212400000:02:034:0055) його учасниками не вносились, а відтак для позивача не виникає обов`язку сплачувати орендну плату в неузгодженому розмірі. Відповідно, такий неузгоджений сторонами договору оренди розмір орендної плати не може бути підставою для визначення відповідачем податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб та прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень. Отже, наявні підстави для визнання протиправними та скасування судом податкових повідомлень-рішень від 10.04.2023 № 122711/1-2415-0410 та № 122711-2415-0410, прийнятих ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
Ухвалою суду від 19.06.2023 прийнято позовну заяву та призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження з призначенням підготовчого засідання.
21.07.2023 відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позову заперечує, посилаючись на те, що позивач згідно з договором оренди від 18.01.2022 зареєстрований за №259847812124 в ДРРП перебуває на обліку в ГУ ДПС у Дніпропетровській області. Відповідно до інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна (інформаційні довідки №336272305 від 20.06.2023) ОСОБА_1 на праві приватної власності (1/1) належить об`єкт нерухомого майна: нежитлова будівля, загальна площа 595,6 кв., що розташована за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 353410812), державна реєстрація від 18.01.2022, номер запису про право власності: 46215113. Між позивачем, як орендарем, та Павлоградською міською радою, орендодавцем, укладено договір оренди земельної ділянки, який було посвідчено нотаріально та зареєстровано в реєстрі за номером №4141478 від 21.12.2013, відповідно до якого орендодавець передав, а орендар прийняв у строкове платне володіння і користування земельну ділянку, площею 0,075 га, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , яка зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером №1212400000:02:034:0055, цільове використання земельної ділянки 03.09 (для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ); нормативна грошова оцінка земельної ділянки на час укладання цього договору складає 736035,00грн.; договір укладено на п`ять років, після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк за умови дотримання вимог даного договору. Відповідно до додаткової угоди до договору оренди землі №4141478 від 21.12.2012, строк дії договору оренди цієї земельної ділянки продовжено на 10 років, починаючи з 11.03.2019, з правом пролонгації; крім цього, відповідно до інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна (інформаційна довідка №336272305 від 20.06.2023) строк дії вказаного договору становить до 21.12.2028, з правом пролонгації. На підставі рішення 45 сесії VII скликання за №1465-45/VII від 21.12.2018 Павлоградської міської ради «Про поновлення строку дії договорів оренди земельних ділянок» вирішено внести в договір оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013 такі зміни та доповнення до пункту 4: нормативна грошова оцінка згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відділу у м. Павлограді міськрайонного управління у Павлоградському, Юріївському районах та м. Павлограді ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській обл. №197 від 24.01.2019 становить: 1 678 140, 00 грн. (власником) і орендарем. Згідно з листами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 №6-28-0.222-275/2-22 та від 12.01.2023 №06-28-0.222-323/2-23 нормативна грошова оцінка земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,075 га, кадастровий номер 1212400000:02:034:0055 становить 2022 рік - 1 678 140,00*1,1= 1 845 954,00 грн.; 2023 рік - 1 845 954,00*1,15 = 2 122 847,1 грн. Контролюючим органом сформовано позивачу податкові повідомлення-рішення форми «Ф» по орендній платі з фізичних осіб (код бюджетної класифікації платежу: 18010900) за 2022, 2023 роки від 10.04.2023 №122711/1-2415-0410 в сумі 211 197,37 грн. та №122711-2415-0410 в сумі 254 741,65 грн. Річна сума орендної плати в податкових повідомленнях-рішення розрахована за 2022 рік за формулою: 1 678 140,00*1,1*12% / 365 * 348 = 211 197,37 грн.; за 2023 рік за формулою: 1 845 954,00*1,15*12% = 254741,65 грн. Таким чином, підстави для скасування податкових повідомлень-рішень відсутні.
25.07.2023 від представника позивача до суду надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено, що зміни до договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер:1212400000:02:034:0055) його учасниками не вносились, а відтак для позивача не виникає обов`язку сплачувати орендну плату в неузгодженому розмірі. Відповідно, такий неузгоджений сторонами договору оренди розмір орендної плати не може бути підставою для визначення відповідачем податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб та прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
В підготовчому засіданні 03.08.2023 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті в судовому засіданні на 06.09.2023.
В судовому засіданні 06.09.2023 оголошено перерву та призначено наступне судове засідання на 12.09.2023.
В судове засідання 12.09.2023 з`явились представники сторін.
Представник позивача просив задовольнити позов, а представник позивача просила відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини.
Як вбачається з матеріалів справи, 18.01.2022 між АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (Продавець) та ОСОБА_1 (Покупець) укладено договір купівлі-продажу нерухомого майна (далі Договір).
Відповідно до пункту 1.1. Договору Продавець передає у власність Покупцю, а Покупець приймає у власність об`єкт нерухомого майна: нежитлову будівлю, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 595,6 кв.м. Майно розташоване на земельній ділянці площею 0,075 га, кадастровий номер 1212400000:02:034:0055.
На підставі абзацу 2 пункту 3.1. Договору державна реєстрація переходу права власності на майно, що розташоване на земельній ділянці, яка зазначена в пункту 1.1. Договору, яка перебувала в оренді Продавця майна, проводиться одночасно із державною реєстрацією переходу права користування такою земельною ділянкою від Продавця майна до Покупця, відповідно до частини 2 статті 31-6 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
18.01.2022 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис №62908455 про державну реєстрацію права власності за ОСОБА_1 на нежитлову будівлю, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 595,6 кв.м.
18.01.2022 також вчинено державну реєстрацію іншого речового права: права оренди земельної ділянки площею 0,075 га, кадастровий номер 1212400000:02:034:0055, цільове призначення землі громадської забудови, адреса: АДРЕСА_1 . Орендар: ОСОБА_1 . Документи, подані для державної реєстрації: договір оренди земельної ділянки від 30.12.2013, додаткова угода до договору оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013. Строк дії: 21.12.2028, з правом пролонгації.
Реєстрація за ОСОБА_1 права оренди земельної ділянкою вчинена на підставі договору оренди земельної ділянки від 30.12.2013, який укладено між Павлоградською міською радою (орендодавець) та ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (орендар) земельної ділянки, пунктами 1-2 якого встановлено, що Павлоградська міська рада на підставі рішення 22 сесії УІ скликання за №595-22/У від 29.05.2012 надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для обслуговування нежитлової будівлі по фактичному розміщенню об`єкта - (КВЦТ3) 03.09 (для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . ????В оренду передається земельна ділянка-загальною площею 0,0750 га, у тому числі: 0,0750 га - забудовані землі; кадастровий номер - 1212400000:02:034:0055.
11.03.2019 між Павлоградською міською радою (орендодавець) та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (орендар) укладено Додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013, де вказано, що на підставі рішення 45 сесії VII скликання №1465-45/ від 21.12.2018 Павлоградської міської ради «Про поновлення строку дії договорів оренди земельних ділянок» вирішено внести в договір оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013 зміни та доповнення:
- пункт 4. Нормативна грошова оцінка згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відділу у м. Павлограді міськрайонного управління Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській обл. за №197 від 24.01.2019 становить: 1 678 140,00 грн.;
- пункт 7. Договір поновлено строком на 10 років до 21.12.2028. Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк за умови дотримання вимог даного договору. У цьому разі Орендар повинен не пізніше, ніж за 60 днів до закінчення строку дії договору, повідомити письмово Орендодавця про намір поновити його дію;
- пункт 8. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі та розмірі 1/12 частини від 10% нормативної грошової оцінки земельної ділянки згідно «Порядку встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які розташовані на території міста Павлоград», затвердженого рішенням сесії Павлоградської міської ради від 20.03.2018 №1141-35/VIІ, на рахунок №33213812004032 УК у м. Павлограді /м. Павлоград/, банк отримувача: Казначейство України, код 37936856, МФ0 899998, протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця. Код бюджетної класифікації - 18010600.
Інші умови договору, до яких не внесені зміни, зберігають чинність.
Рішенням 10 сесії VIIІ скликання за №292-10/VIIІ від 30.06.2021 Павлоградської міської ради «Про затвердження порядку встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які розташовані на території міста Павлоград» вирішено встановити розміри орендної плати за земельні ділянки, які розташовані на території міста Павлоград згідно з додатком 1. ??Встановити, що це рішення набирає чинності з 01.01.2022. ???Рішення Павлоградської міської ради від 20.03.2018 №1141-35/VII „Про затвердження Порядку встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території м.Павлоград (з урахуванням внесених змін) вважати таким що втратило чинність з 01.01.2022.
18.01.2022 Павлоградською міською радою (орендодавець) підготовлено та підписано проект Додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки, зареєстрованого 21.12.2013 №4141478 між Павлоградською міською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар), де вказано, що на підставі рішення 10 сесії VIII скликання від 30.06.2021 № 292-10/VIII «Про затвердження порядку встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які розташовані на території міста Павлоград» Павлоградської міської ради та Постанови КМУ від 03.03.2004 № 220 «Про затвердження Типового договору оренди землі» (із змінами), вирішено внести в договір оренди земельної ділянки зареєстрований 21.12.2013 за №4141478, такі зміни:
- пункт 8. Орендна плата вноситься «Орендарем» у грошовій формі та розмірі 1/12 частини від 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки згідно «Порядку встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які розташовані на території міста Павлоград», затвердженого рішенням сесії Павлоградської міської ради від 30.06.2021 N6292-10/VIII, на рахунок UA398999980334149815000004583 місцевого бюджету м. Павлограда, Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код отримувача 37988155, протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця. Код бюджетної класифікації 18010900;
-пункт 11. Розмір орендної плати переглядається у разі: ??зміни умов господарювання, передбачених договором; ??зміни граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; ??погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; ??зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності; ??в інших випадках, передбачених законом.
- пункт 12. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені дим договором: ??у 10-денний строк сплачується штраф у розмірі 100 відсотків річної орендної плати, встановленої договором оренди; ??стягується пеня у розмірі, визначеному законом, за кожний день прострочення. Інші умови договору, до яких не внесені зміни, зберігають чинність.
Додаткова угода від 18.01.2022 не була підписана ОСОБА_1
10.04.2023 ГУ ДПС у Дніпропетровській області сформовано ОСОБА_1 податкові повідомлення-рішення форми «Ф» по орендній платі з фізичних осіб (код бюджетної класифікації платежу: 18010900):
- №122711/1-2415-0410 за 2022 рік в сумі 211 197,37грн.;
- №122711-2415-0410 за 2023 рік в сумі 254 741,65 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення отримані позивачем особисто 23.05.2023, що підтверджується поштовим повідомлення АТ «УКРПОШТА».
Вважаючи протиправними зазначені податкові повідомлення-рішення позивач звернулась до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог суд виходить з такого.
Сторонами по справі не заперечується, що з 18.01.2022 ОСОБА_1 є орендарем земельної ділянки площею 0,075 га, кадастровий номер 1212400000:02:034:0055, цільове призначення землі громадської забудови, адреса: АДРЕСА_1 . Підстава права оренди: договір оренди земельної ділянки №4141478 від 21.12.2013.
В судовому засіданні встановлено, що з 18.01.2022 ОСОБА_1 не здійснює сплату орендної плати за користування вказаною земельною ділянкою.
Приписами частини 4 статті 120 Земельного кодексу України (далі ЗК України) передбачено, що у разі набуття права власності на об`єкт нерухомого майна (жилий будинок (крім багатоквартирного), іншу будівлю або споруду), об`єкт незавершеного будівництва, розміщений на земельній ділянці, що перебуває у користуванні на праві оренди, до набувача одночасно переходить відповідно право оренди земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт, в обсязі та на мовах, встановлених для відчужувача (попереднього власника) такого об`єкта.
Статтями 125 і 126 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав, яка оформляється відповідно до Закону України від 1 липня 2004 року №1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Відповідно до статті 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Пункт 287.1 статті 287 ПК України передбачає, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
За правилами пункту 287.6 статті 287 ПК України при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Відповідно до підпункту 14.1.136. пункту 14.1 статті 14 ПК України орендна плата - обов`язковий платіж за користування земельною ділянкою державної або комунальної власності на умовах оренди.
Пунктом 288.1 статті 288 ПК України визначено, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК України встановлено, що розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку.
На підставі підпункту 288.5.2 пункту 288.5 статті 288 ПК України розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Відповідно до статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в України до повноважень місцевих рад, віднесено, зокрема: встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.
За вимогами підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, установлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Системний аналіз вищенаведених норм законодавства дає підстави для висновку, що платником орендної плати за землю є орендар, яким може бути фізична чи юридична особа. Обов`язок сплати орендної плати для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права. Якщо фізична особа набула право власності на будівлю, що розташована на орендованій земельній ділянці, то до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Враховуючи пріоритетність застосування спеціальних норм ПК України перед іншими нормами законодавства у регулюванні податкових правовідносин, суд зауважує, що недотримання норм земельного законодавства щодо внесення змін до договору оренду землі новим орендарем не може бути підставою для звільнення землекористувача від плати за землю. При цьому, орендна плата є платежем за фактичне використання земельної ділянки, на якій знаходяться об`єкти нерухомого майна, що перебувають у власності землекористувача. За вказаних обставин також безпідставні твердження позивача про відсутність підпису на додатковій угоді до договору оренди, як підставу для несплати орендної плати, оскільки основною умовою для сплати орендної плати є факт володіння нерухомим майном та фактичне використання земельної ділянки, на якій воно знаходиться.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 15.08.2023 у справі №803/850/17.
Відповідно до пункту 102.1 статті 102 ПК України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
За таких обставин, суд дійшов висновку про правомірність визначення податковим органом грошового зобов`язання позивачу з орендної плати за землю.
Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .
У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог розподіл судових витрат не проводиться.
Керуючись статтями 241-246Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_2 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (адреса: вул. Сімферопольська, 17-А, м. Дніпро, 49005; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44118658) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення в повному обсязі складено 27.11.2023.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2023 |
Оприлюднено | 29.11.2023 |
Номер документу | 115205317 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні