23.11.2023 Справа № 363/5434/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 листопада 2023 року м.Вишгород
Вишгородський районний суд Київської області у складі: головуючого судді: Баличевої М.Б., секретаря Редкач М.В., за участю позивача ОСОБА_1 (в режимі відеоконференції), відповідача ОСОБА_2 , представника третьої особи Пластуна Є.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , Відділу у Вишгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області в особі Головного управління Держгеокадастру у Київській області, державного реєстратор Пірнівської сільської ради: Стукача Сергія Вікторовича, третя особа: Вишгородська міська рада про скасування рішення державного реєстратора та скасування реєстрації земельної ділянки,-
ВСТАНОВИВ:
16.12.2021 року ОСОБА_1 звернувся до Вишгородського районного суду Київської області із вищезазначеною позовною заявою, в подальшому уточнивши свої позовні вимоги, просив: скасувати рішення державного реєстратора Стукач С.В., індексний номер: 54572807 від 15.10.2020 року, про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку під кадастровим номером 3221810100:01:236:6002, яке зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 09.10.2020 року, номер запису про право власності 38656231; скасувати реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що до Вишгородської міської ради (далі ВМР) 22.05.2020 року Позивачем подано клопотання, шляхом направлення поштового листа Укрпоштою, про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки площею 0,10 гектара, за кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 для ведення садівництва, розташованого по АДРЕСА_1 , у відповідності до викопіювання з кадастрової карти. З дати подання клопотання пройшло більше місяця, що було достатнім, що би у відповідності до закону на пленарному засідання прийняти позитивне або негативне рішення і повідомити про результати розгляду клопотання позивача, позивач звернувся до Київського окружного адміністративного суду. Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 31.05.2022 по справі № 320/5863/20 про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії позов задоволено. Однак рішення суду не виконано, клопотання позивача повторно не розглянуто. Після подання позову, в серпні 2020 року позивач став досліджувати правові питання відносно спірної земельної ділянки. Так було встановлено, що земельна ділянка була зареєстрована в Державному земельному кадастрі 06.08.2019, Державним кадастровим реєстратором Відділу у Вишгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області Трохимчук Антон Олегович, про що вказує Скриншот № 2 з сайту е-послуг ДГК, наданого в Додатку № 1 до позову. Згідно ч. 10 ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр», державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника. 09.08.2020 Позивач взяв витяг з Державного реєстру речових прав (надається), згідно якого з`ясувалось, що станом на 09.08.2020 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 не зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. З врахуванням вказаних норм і те що з моменту реєстрації земельної ділянки вже пройшло більше року (06.08.2019-09.08.2020) державний кадастровий реєстратор Відділу у Вишгородському районі ДГК (далі Відділ) повинен був скасувати реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002. Приймаючи до уваги, що кадастровим реєстратором було проігноровано норми закону, позивач подав на електрону адресу Відділу заяву про скасування реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002. Відділ проігнорував заяву позивача і вимоги закону не виконав, в зв`язку з чим 04.10.2020 було подано скаргу до Головного управління Держгеокадастру у Київській області, на що була дана відповідь листом від 19.10. 2020 року за № 3-2028/0-2847/6- 20. У Листі Управління повідомили, що вони не вбачають з боку кадастрового реєстратора порушення законів. Досліджуючи Кадастрову Карту України (ККУ) було встановлено, що вже після подання клопотання про надання дозволу на розробку проекту і подання позову, земельна ділянка з кадастровим номером № 3221810100:01:236:6002 вже не знаходиться в комунальній власності, а знаходиться в приватній власності. Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав було встановлено, що право власності на вказану земельну ділянку, зареєстровано державним реєстратором Пірнівської сільської ради Стукач С.В., індексний номер 54572807 від 15.10.2020, на підставі Рішення Вишгородської міської ради від 27.09.2019 року № 56/24. Рішенням ВМР від 27.09.2019 № 56/24, ОСОБА_2 було затверджено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано йому у власність земельну ділянку площею 0,1000 га (кадастровий номер 3221810100:01:236:6002) для ведення особистого селянського господарства, яка розташована в АДРЕСА_2 . Позивач вважає, що право власності ОСОБА_2 на земельну ділянку необхідно скасувати, оскільки позивач пройшов визначені законом етапи, які дають йому право на першочергове отримання земельної ділянки, у зв`язку з чим змушений звернутися до суду із вказаною позовною заявою.
Ухвалою Вишгородського районного суду Київської області від 29.12.2021 року по справі відкрито провадження в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Ухвалою Вишгородського районного суду Київської області від 16.08.2022 року по справі закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.
В судовому засіданні позивач просив задовольнити позовні вимоги.
Відповідач ОСОБА_2 у судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог, зазначив, що отримав все у визначеному законом порядку та на законних підставах.
Представник третьої особи Вишгородської міської ради Пластун Є.В. заперечував проти задоволення позовних вимог. 01.07.2022 року через канцелярію суду подав письмові пояснення по справі, в яких зазначили про те, що рішення Вишгородської міської ради від 21.12.2018 № 48/44 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 » і рішення Вишгородської міської ради від 27.09.2019 № 56/24 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 » прийняті на законних підставах, в межах компетенції та у встановленому законом порядку. Зважаючи на обставини справи гр. ОСОБА_2 отримав дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою рішенням Вишгородської міської ради від 21.12.2018 № 48/44 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 », після чого Вишгородська міська рада затвердила проект землеустрою рішенням Вишгородської міської ради від 27.09.2019 № 56/24 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 » в передбаченому ЗКУ порядку, в той час як гр. ОСОБА_1 вирішив скористатись своїм правом на безоплатне отримання земельної ділянки лише 22.05.2020 (через рік після затвердження технічної документації бажаної земельної ділянки іншому громадянину), не з`ясувавши повною мірою обставин щодо бажаної земельної ділянки. Отже, враховуючи те, що заявником не надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували протиправність прийняття вищезазначених рішень, відсутні підстави для скасування рішення державного реєстратора Стукача С.С. про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку під кадастровим номером 3221810100:01:236:6002, яке зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 09.10.2020, номер запису про право власності 38656231, тобто позов є необгрунтованим та безпідставним.
Інші сторони в судове засідання не з`явились, повідомлені належним чином, причини неявки суду не відомі.
Суд, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, дослідивши матеріали справи, дійшов наступного.
Відповідно до ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим кодексом випадках. У ст. 12 ЦПК України, говориться, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Судом встановлено, що 13.11.2018 року ОСОБА_2 подав заяву про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність змельної ділянки орієнтовною площею 0,10 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована у АДРЕСА_2 . (т. 1 а.с. 79)
З Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ -3216109402019 від 06.08.2019 р. на запит ОСОБА_2 щодо земельної ділянки площею 0,1000 га, кадастровий номер якої 3221810100:01:236:6002, що знаходиться в АДРЕСА_2 , з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, вбачається інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки - проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок 14.01.2019, ФОП ОСОБА_3 (т. 1 а.с. 86-87)
Рішенням Вишгородської міської ради від 21.12.2018 № 48/44 надано дозвіл гр. ОСОБА_2 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 0,1 га, яка розташована у АДРЕСА_2 відповідно до викопіювання з кадастрової карти (т. 1 а.с. 84).
До Вишгородської міської ради надійшла заява ОСОБА_2 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 0,10 га з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 (вх. 2-31/С-3930 від 20.08.2019)(т.1 а.с.85)
Рішенням Вишгородської міської ради від 27.09.2019 № 56/24 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано у власність гр. ОСОБА_2 земельну ділянку площею 0,10 га (кадастровий номер 3221810100:01:236:6002) для ведення особистого селянського господарства, яка розташована у АДРЕСА_2 (т. 1 а.с. 27-28, 91)
До Вишгородської міської ради надійшло клопотання ОСОБА_1 (вх. 2-31/3-2891 від 26.05.2020) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,10 га, за кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 яка розташована за адресою АДРЕСА_1 (т.1 а.с. 33-34,92-93).
Листом за вих. 2-31/453 від 26.06.2020 виконавчим комітетом Вишгородської міської ради повідомлено ОСОБА_1 що, згідно наданих ним графічних матеріалів з бажаним місцем розташування земельної ділянки було встановлено, що земельна ділянка (кадастровий номер 3221810100:01:236:6002), яка розглядалася ним, як можлива для надання у власність для ведення садівництва, відповідно до рішення Вишгородської міської ради від 27.09.2019 року № 56/24 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 » передана у власність ОСОБА_2 з цільовим призначенням «для ведення особистого селянського господарства». Ця умова унеможливлює підготовку проекту рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність в місці, позначеному на графічному матеріалі, доданому до клопотання. (т. 1 а.с. 99)
09.08.2020 року ОСОБА_1 подана заява про скасування реєстрації земельної ділянки Кадастровому реєстратору відділу у Вишгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області, в якій він просив встановити факт реєстрації земельної ділянки, без реєстрації права власності на неї з вини заявника, з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 більше ніж рік; скасувати реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002. (т. 1 а.с. 17-18)
09.08.2020 відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав влансоті на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, згідно якого станом на 09.08.2020 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 не зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. (т. 1 а.с. 24)
З листа Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 11.08.2020 № 18/0/35720 вбачається, що відповідно до даних Державного земельного кадастру цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 площею 0,1000 га для ведення особистого селянського господарства. Державна реєстрація земельної ділянки від 21.06.2019 р. проведена на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, ФОП ОСОБА_3 (т. 1 а.с.23)
04.10.2020 ОСОБА_1 подано скаргу до Головного управління Держгеокадастру у Київській області, в якій він просив: провести перевірку незаконної діяльності державного кадастрового реєстратора відділу у Вишгородському районі ГУ ДЕржгеокадастру у Київській області Босенко С.В. при розгляді заяви ОСОБА_1 , від 09.08.2020 р.; притягнути до відповідальності ОСОБА_4 за неналежний розгляд заяви ОСОБА_1 від 09.08.2020 року і за неналежне виконання вимог закону; розглянути заяву ОСОБА_1 від 09.08.2020 року і прийняти рішення по суті; встановити факт реєстрації земельної ділянки, без реєстрації права власності на неї з вини заявника, з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002 більше ніж рік; скасувати реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002. (т. 1 а.с. 31-32)
З листа Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 19.10.2020 № 3-2028/0-2847/6-20 вбачається, що розглянуто скаргу ОСОБА_5 на дії державного кадастрового реєстратора Відділу у Вишгородському районі ГУ Держгеокадастру у Київській області Босенко С.В. від 04.10.2020 року (вх..№ З-2028/0/5-20 від 05.10.2020). Також повідомлено, що для скасування державної реєстрації земельних ділянок необхідні правові підстави. У відповідності до Закону встановлення вино заявника не відноситься до повноважень державних кадастрових реєстраторів. За інформацією Відділу у Вишгородському районі ГУ Держгеокадастру у Київській області (лист від 12.10.2020 № 4470/408-20-0.25) на його заяву від 09.08.2020 (вх. № ПІ-14/1/232-20 від 11.08.2020), Відділом надано відповідь, листом від 14.08.2020 № 18/0/35720. Державним кадастровим реєстратором Відділу не порушено вимоги п. 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 р. № 1051.(т. 1 а.с.25-26)
З Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 15.12.2021 року вбачається, що земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:236:6002, площе. 0,1 га зареєстровано державним реєстратором Стукач Сергієм Вікторовичем зареєстровано право власності на підставі рішення органу місцевого самоврядування № 56/24, виданий 27.09.2019 р., видавник: Вишгородська міська рада Київської області, підставою внесення запису є рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень ( з відкриттям розділу), індексний номер: 54572807 від 15.10.2020 08:23:48, ОСОБА_6 , Новосілківська сільська рада Вишгородського району, Київська область, форма власності: приватна, власник: ОСОБА_2 . (т. 1 а.с.19-21)
До матеріалів справи долучені також ухвала Київського окружного адміністративного суду від 15.07.2020 по справі № 320/5863/20 (т.1 а.с. 15-16), графічне визначення бажаного місця розташування земельної ділянки по АДРЕСА_1 (т. 1 а.с. 22), скриншоти (т. 1 а.с. 29-30), довідка від 29.10.2018 р. № 0000641219 про взяття на облік ОСОБА_1 як внутрішньо переміщеної особи (т. 1 а.с. 35, 96), посвідчення учасника бойових дій (т. 1 а.с. 37-38, 97-98), кадастровий план земельної ділянки 3221810100:01:236:6002. (т. 1 а.с. 88-90)
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України (ст. 6 Конституції України).
В Українівизнається ідіє принципверховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (ч. 1,2 ст. 8 Конституції України).
Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи-державної влади, їх посадові особи повинні діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 24 Конституції України громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Згідно ч. 1 ст. 118 Земельного Кодексу України, громадянин, заінтересований у приватизації земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації, що перебуває у його користуванні, у тому числі земельної ділянки, на якій розташовані жилий будинок, господарські будівлі, споруди, що перебувають у його власності, подає клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 123 Земельного Кодексу України надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Згідно ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішення питань регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
Отже, згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад, тому рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою або про відмову у його наданні має приймати виключно Вишгородська міська рада на пленарному засіданні.
Відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України відповідний орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Відповідно до ч. 10 ст. 24 Закону України «Про державний земельний кадастр», державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника,
Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень). Ухвалення судом рішення про визнання нечинним рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розробку документації із землеустрою, за якою була сформована земельна ділянка, щодо якої виникли речові права, а також про скасування державної реєстрації такої земельної ділянки, що допускається за умови визнання нечинним рішення про затвердження такої документації (за його наявності) та припинення таких прав (за їх наявності).
Правові підставидля скасуваннядержавної реєстраціївикладені уп.114Порядку веденнядержавного земельногокадастру,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від17.10.2021№ 1051,відповідно доякого державнареєстрація земельноїділянки скасовуєтьсяДержавним кадастровимреєстратором,який здійснюєтаку реєстрацію,у разі: 1)поділу чиоб`єднанняземельних ділянок-на підставізаяви продержавну реєстраціюземельних ділянок,які утворилисяв результатітакого поділучи об`єднання; 2)коли протягомодного рокуз дняздійснення державноїреєстрації земельноїділянки речовеправо нанеї незареєстроване звини заявника,-на підставіінформації зДержавного реєструречових правна нерухомемайно,отриманої шляхомбезпосереднього доступудо зазначеногоРеєстру; 3) ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки, яке набрало законної сили в установленому законодавством порядку.
У разі скасування державної реєстрації з підстав, зазначених упідпунктах 2,3цього пункту, Державний кадастровий реєстратор у десятиденний строк повідомляє про це за формою згідно здодатком 23особу, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельних ділянок, а в разі наявності зареєстрованих речових прав на неї - суб`єктів таких прав.
Відомості проземельну ділянкуу разіскасування їїдержавної реєстрації: набуваютьстатусу архівнихза рішеннямДержавного кадастровогореєстратора; відображаютьсяна кадастровійкарті вархівному шаріданих геоінформаційноїсистеми; зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.
Виходячи з вищенаведеного, для скасування державної реєстрації земельних ділянок необхідні відповідні правові підстави.
Як вбачається з матеріалів справи гр. ОСОБА_2 отримав дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою рішенням Вишгородської міської ради від 21.12.2018 № 48/44 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 », після чого Вишгородська міська рада затвердила проект землеустрою рішенням Вишгородської міської ради від 27.09.2019 № 56/24 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 » в передбаченому ЗКУ порядку, в той час як гр. ОСОБА_1 вирішив скористатись своїм правом на безоплатне отримання земельної ділянки лише 22.05.2020 (через рік після затвердження технічної документації бажаної земельної ділянки іншому громадянину), не з`ясувавши повною мірою обставин щодо бажаної земельної ділянки.
Отже, враховуючи те, що заявником не надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували протиправність прийняття вищезазначених рішень, відсутні підстави для скасування рішення державного реєстратора Стукача С.С. про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку під кадастровим номером 3221810100:01:236:6002, яке зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 09.10.2020, номер запису про право власності 38656231, тобто позов є необгрунтованим та безпідставним.
Керуючись ст. ст.4, 10-13, 258-268, 354 ЦПК України, суд,-
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Київського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 01.12.2023 року.
Головуючий: М.Б.Баличева
Суд | Вишгородський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2023 |
Оприлюднено | 04.12.2023 |
Номер документу | 115323481 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Вишгородський районний суд Київської області
Баличева М. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні