Ухвала
від 13.12.2023 по справі 916/1781/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

"13" грудня 2023 р.м. Одеса Справа № 916/1781/20

Господарський суд Одеської області у складі судді Шаратова Ю.А., розглядаючи справу за позовом Громадської організації "Одеський обласний авіаспортивний клуб товариства сприяння обороні України" (65063, м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 2, каб. 111, код ЄДРПОУ 02722281) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аероклуб "ОДЕСА" (67633, Одеська обл., Біляївський р-н, с. Набережне, вул. Авіаторів, 12, код ЄДРПОУ 23988327)

про відшкодування збитків в розмірі 848 786,00 грн.

в с т а н о в и в:

Громадська організація Одеський обласний авіаспортивний клуб товариства сприяння обороні України звернулось до Господарського суду Одеської області із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Аероклуб Одеса про відшкодування збитків в розмірі 332 764,00 грн.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 19.10.2020 у справі № 916/1781/20, залишеним без змін постановою Південно-західного апеляційного господарського суду від 21.01.2021 в задоволені позову Громадської організації Одеський обласний авіаспортивний клуб Товариства сприяння обороні України" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аероклуб "ОДЕСА" про відшкодування збитків 332 764 грн. відмовлено повністю.

Постановою Верховного Суду від 08.04.2021 у справі № 916/1781/20 касаційну скаргу Громадської організації Одеський обласний авіаспортивний клуб товариства сприяння обороні України задоволено частково. Постанову Південно-західного апеляційного господарського суду від 21.01.2021 та рішення Господарського суду Одеської області від 19.10.2020 у справі №916/1781/20 скасовано повністю. Справу № 916/1781/20 направлено на новий розгляд до Господарського суду Одеської області.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.05.2021 справу № 916/1781/20 передано на розгляд судді Господарського суду Одеської області Шаратову Ю.А.

Ухвалою суду від 11.05.2021 прийнято справу № 916/1781/20 до свого провадження, постановлено розглядати її за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 09.06.2021.

21.09.2020 на адресу суду надійшла заява позивача про збільшення позовних вимог від 21.09.2020 (вх. № 24818/20) в якій просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Аероклуб "Одеса" завдані збитки у розмірі 848 786,00 грн.

Протокольною ухвалою від 09.06.2021 задоволено заяву позивача про збільшення позовних вимог від 21.09.2020 (вх. № 24818/20).

Ухвалою суду від 25.06.2021 клопотання позивача Громадської організації "Одеський обласний авіаспортивний клуб товариства сприяння обороні України" 19.06.2020 (вх. № 15836/20) про призначення судової експертизи задоволено. Призначено у справі № 916/1781/20 товарознавчу експертизу, проведення якої доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України. Провадження у справі № 916/1781/20 зупинено на час проведення експертизи.

25.08.2021 на адресу суду надійшов супровідний лист від Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України від 17.08.2021 № 25138/21-56 (вх. № 22287/21) разом із клопотанням про надання додаткових матеріалів, а саме:

- визначити конкретну дату на яку слід провести оцінку;

- надати реєстраційні та інші супровідні документи до літака, або належним чином завірені копії;

- надати формуляр до літака та двигуна, що на ньому встановлений, у випадку неможливості надати оригінали формулярів - надати належним чином завірені копії всіх заповнених сторінок формулярів.

В разі неможливості виконання зазначеного раніше, надати відомості про фактичний стан виробу відповідно до викладеного нижче:

- надати відомості станом на дату оцінки, яка буде обрана судом про фактичне напрацювання досліджуваного літака за годинами польоту з початку експлуатації та після крайніх середнього та капітального ремонтів;

- надати відомості станом на дату оцінки, яка буде обрана судом про фактичне напрацювання досліджуваного літака за кількістю посадок з початку експлуатації та після крайніх середнього та капітального ремонтів;

- надати відомості про фактичну кількість середніх та капітальних ремонтів досліджуваного літака, які були виконані до дати оцінки, яка буде обрана судом із вказанням дати їх виконання та вартості. Для чого надати у розпорядження експерта відповідні підтверджуючі документи;

- надати відомості про виконання робіт з продовження ресурсу досліджуваного літака із зазначенням дати виконання таких робіт та їх вартості, а також рівня збільшення залишку ресурсу за напрацюванням та строком експлуатації;

- надати відомості станом на дату оцінки, яка буде обрана судом про фактичне напрацювання двигуна досліджуваного літака за кількістю годин роботи (в т. ч. у випадку, якщо для даного типу двигунів додатково ведеться облік за кількістю циклів запуску та/або роботи на шах режимах) з початку експлуатації та після крайнього середнього та капітального ремонтів, у випадку. Якщо протягом експлуатації досліджуваного літака в період з 25.12.1999 по визначену судом дату оцінки здійснювалась заміна двигуна - надати інформацію про дату виготовлення та фактичне напрацювання заміненого двигуна на момент встановлення на досліджуваний літак;

- надати відомості щодо повної або часткової заміни та/або ремонту обшивки досліджуваного літака та її повного або часткового перефарбування планера із зазначенням дати та вартості виконання таких робіт. Для чого надати у розпорядження експерта відповідні підтверджуючі документи;

- надати інформацію щодо виконання на досліджуваному літаку юстирування планеру із зазначенням дати виконання таких робіт, та обставин, які передували цим роботам;

- надати відомості про фактично встановлене на досліджуваному літаку на визначену Судом дату оцінки обладнання в т. ч. додаткове із зазначенням його марки, моделі, дати випуску, напрацювання з початку експлуатації та напрацювання після встановлення на досліджуваний літак;

- надати інформацію стосовно цільового використання досліджуваного літака в період з 25.12.1999 по визначену Судом дату оцінки в т.ч. чи використовувався досліджуваний літак для виконання вантажних перевезень та сільськогосподарських робіт.

Ухвалою суду від 06.09.2021 поновлено провадження у справі № 916/1781/20 з 20.09.2021. Призначено клопотання експерта до розгляду в засіданні суду на 20.09.2021. Повідомлено учасників справи та голову комісії експертів Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України Юхименко А. про розгляд клопотання експерта в засіданні суду.

17.09.2021 на адресу суду надійшли пояснення відповідача з урахуванням змісту клопотання експерта про надання додаткових матеріалів (вх. № 24708/21) в якому повідомив що не може надати витребувані документи експертом у зв`язку з їх фактичною відсутністю у ТОВ Аероклуб Одеса.

Протокольною ухвалою від 20.09.2021 відкладено засідання суду для розгляду клопотання експерта на 05.10.2021.

Протокольною ухвалою від 05.10.2021 відкладено засідання суду для розгляду клопотання експерта на 20.10.2021.

Засідання суду призначене протокольною ухвалою від 05.10.2021 на 20.10.2021 не відбулося у зв`язку із перебуванням судді Шаратова Ю.А. на самоізоляції, про що складено відповідну довідку.

Ухвалою суду від 02.11.2021 призначено засідання суду для розгляду клопотання експерта на 12.11.2021.

В засіданні суду представник відповідача подала клопотання про витребування доказів від 19.10.2021 в якому просить суд витребувати у:

- Державного підприємства Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020;

- Товариства з обмеженою відповідальністю Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020.

Ухвалою суду від 12.11.2021 клопотання відповідача про витребування доказів від 19.10.2021 задоволено. Витребувано у Державного підприємства Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020. Витребувано у Товариства з обмеженою відповідальністю Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020.

Протокольною ухвалою від 12.11.2021 відкладено підготовче засідання на 29.11.2021.

В підготовчому засіданні 29.11.2021 представник відповідача заявила усне клопотання про повторне витребування доказів, а саме:

- Державного підприємства Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020;

- Товариства з обмеженою відповідальністю Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020.

Крім того, просила суд уповноважити її на отримання вказаних доказів.

Ухвалою суду від 29.11.2021 повторно витребувано у Державного підприємства Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020. Повторно витребувано у Товариства з обмеженою відповідальністю Вінницький авіаційний завод (м. Вінниця, вул. Чехова, 7) письмові докази (в т.ч., але не виключно, акти, формуляри, наряди-рахунки, замовлення, специфікації, договори) щодо технічного обслуговування та/або ремонту (капітального та/або поточного) літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), випуску 25.01.1990, двигун Аш-62ИР, випуску 30.06.1989, заводський номер НОМЕР_1 , за період з 25.12.1997 по 01.08.2020. Уповноважено представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Аероклуб "ОДЕСА" на отримання доказів витребуваних ухвалою Господарського суду Одеської області від 29.11.2021 у справі № 916/1781/20.

Протокольною ухвалою від 29.11.2021 відкладено засідання суду на 20.12.2021.

17.12.2021 на адресу суду надійшов супровідний лист відповідача (вх. № 34220/21) разом із листом Товариства з обмеженою відповідальністю Вінницький авіаційний завод від 15.12.2021 № 1368. Як випливає зі змісту вищезазначеного листа у відповідь на ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.11.2021 по справі № 916/1781/20 ТОВ Вінницький авіаційний завод не має можливості надати затребувані докази щодо технічного обслуговування та/або ремонту літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM), двигуна Аш-62ИР зав. № 16499246 за період з 25.12.1997 по 01.08.2020 у зв`язку з тим, що:

- ТОВ Вінницький авіаційний завод зареєстровано 07.04.2011;

- на ТОВ Вінницький авіаційний завод ніякі роботи по вищезазначеному літаку за період з 07.04.2011 по 01.08.2020 не проводились.

Крім того, 20.12.2021 на адресу суду надійшов супровідний лист відповідача (вх. № 34315/21) разом із листом Державного підприємства Вінницький авіаційний завод від 16.12.2021 № 15. Як випливає зі змісту вищезазначеного листа у відповідь на ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.11.2021 по справі № 916/1781/20 Державне підприємство Вінницький авіаційний завод Віаз, не має ніякої інформації стосовно ремонту, та технічного обслуговування літака АН-2 № 1г-23747 (UR-BSM) та двигуна Аш-62ИР зав. № 16499246 за період з 25.12.1997 по 01.08.2020.

Ухвалою суду від 20.12.2021 клопотання експерта про надання додаткових доказів від 17.08.2021 (вх. № 22287/21 від 25.08.2021) задоволено частково. Виправлено найменування судової експертизи призначеної ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.06.2021 у справі № 916/1781/20, на транспортно-товарознавча експертиза. Визначено дату на яку слід провести оцінку 19.06.2020. Відмовлено в задоволенні решти клопотання експерта. Надіслано на адресу Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України матеріали справи № 916/1781/20 для продовження проведення експертизи призначеної ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.06.2021. Провадження у справі № 916/1781/20 зупинено на час проведення експертизи.

10.10.2023 на адресу Господарського суду Одеської області надійшов супровідний лист Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України від 29.09.2023 № 14655/54/10-37-23 (вх. № 35654/23) разом із матеріалами справи та висновком експерта за результатами проведення судової транспортно-товарознавчої експертизи у господарській справі № 916/1781/20 від 25.09.2023 № 25318/21-54.

Ухвалою суду від 26.10.2023 призначено підготовче засідання суду на 13.11.2023.

Сторони не забезпечили явку повноважних сторін в підготовче засідання суду, про причини неявки суд не повідомили.

Протокольною ухвалою від 13.11.2022 відкладено підготовче засідання суду на 08.12.2023.

Підготовче засідання суду призначене на 08.12.2023 не відбулось у зв`язку із подоланням наслідків хакерської атаки, про що складено відповідну довідку.

Також наказом Голови Господарського суду Одеської області № 46 від 07.12.2023 постановлено відновити розгляд справ у судових засіданнях з 15.12.2023.

Згідно із частинами першою, другою та третьою статті 120 Господарського процесуального кодексу України суд викликає учасників справи у судове засідання або для участі у вчиненні процесуальної дії, якщо визнає їх явку обов`язковою. Суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов`язковою. Виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.

Приймаючи до уваги викладене, суд повідомляє сторони про місце, дату та час підготовчого засідання.

Керуючись статтями 120, 121, 197, 233, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Призначити підготовче засідання суду на "03" січня 2024 р. о 14:15. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Одеської області за адресою: м. Одеса, пр-т Шевченка, 29, зал судового засідання № 530 (5-й поверх) тел. 0(482)307-986.

2. Роз`яснити учасникам процесу, що відповідно до статті 197 Господарського процесуального кодексу України, учасники справи можуть брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів, через Електронний кабінет Електронного суду. З метою недопущення зриву запланованого судового засідання просимо потурбуватись про завчасну реєстрацію в Електронному суді. Перехід до ВКЗ виконується за допомогою окремого пункту меню в Електронному суді Відеозв`язок. Після натискання зазначеного пункту користувач переходить на сайт ВКЗ авторизованим в обліковому записі.

Ухвала набрала законної сили 13.12.2023 та оскарженню не підлягає.

Суддя Ю.А. Шаратов

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення13.12.2023
Оприлюднено15.12.2023
Номер документу115616868
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди

Судовий реєстр по справі —916/1781/20

Постанова від 28.11.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 23.10.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 30.09.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 23.09.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Рішення від 12.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

Ухвала від 07.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

Ухвала від 25.06.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

Ухвала від 24.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

Ухвала від 17.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

Ухвала від 18.03.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Шаратов Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні