Справа № 909/910/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.12.2023 м. Івано-Франківськ
Господарський суд Івано-Франківської області у складі:
судді Стефанів Т. В.,
секретар судового засідання Максимів Н. Б.,
розглянувши у відкритому судовому засідання за правилами спрощеного позовного провадження справу
за позовом Керівника Калуської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської міської ради
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок"
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:
Івано-Франківська обласна державна (військова) адміністрація
про стягнення безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати в сумі 282589 грн 23 к.,
за участю:
прокурора Чорнописької Г. О.,
представника позивача Бреславської М. М.,
представника третьої особи Ігнатенка О. Ю.,
ухвалив таке рішення.
Під час судового розгляду справи здійснювалося фіксування судових засідань за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Рішення у даній справі ухвалено у нарадчій кімнаті за результатами оцінки поданих доказів.
У судовому засіданні 14.12.2023 суд оголосив вступну та резолютивну частини рішення.
Суть спору.
Керівник Калуської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської міської ради звернувся до суду з позовом до ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" про стягнення безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати в сумі 282589 грн 23 к.
Щодо представництва прокуратурою інтересів держави.
Згідно ч. 3 ст. 4 ГПК України до господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Відповідно до ч. 3-4 ст. 53 ГПК України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, передбачених ст. 174 цього Кодексу.
Поряд з цим, відповідно до ч. 1, абз. 1 ч. 3 та абз. 1 ч. 4 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому ч. 4 цієї статті. Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді (аналогічну правову позицію викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18).
31.07.2023 Калуська окружна прокуратура зверталася до Калуської міської ради з листом № 09.52-67-1931 ВИХ-23, яким останню інформовано про виявлені порушення інтересів держави та необхідність вжиття заходів по стягненню з ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" заподіяних збитків територіальній громаді за використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів.
Калуською міською радою, листом № 4427/02-32/04 від 03.08.2023, поінформовано Калуську окружну прокуратуру про наявну заборгованість, та про те, що міською радою заходи щодо стягнення заборгованості за використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів, в тому числі у судовому порядку, не вживалися.
28.09.2023 Калуська окружна прокуратура, листом № 09.52-67-2456 ВИХ-23, повідомила Калуську міську раду про те, що прокуратурою пред`явлено позов до Господарського суду Івано-Франківської області до ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" про стягнення безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати в сумі 282589 грн 23 к.
Суд установив, що на виконання ч. 3-5 ст. 53 ГПК України і ч. 3, 4 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор обґрунтував неналежне здійснення захисту інтересів держави Калуською міською радою, які протягом розумного строку не вживалися заходів щодо звернення до суду з позовом про стягнення з відповідача заборгованості за використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів, тобто навів підставу для представництва інтересів держави та для звернення з позовом до суду.
За таких обставин, суд визнає обґрунтованими аргументи прокурора про наявність у нього підстав для звернення із позовом до суду з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів держави в особі органу місцевого самоврядування Калуської міської ради.
Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.
Ухвалою від 05.10.2023 суд залишив без руху позовну заяву.
Після усунення недоліків позовної заяви, ухвалою від 27.10.2023 суд постановив: прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі, справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження, залучити до участі у справі Івано-Франківську обласну державну (військову) адміністрацію в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, призначити розгляд справи по суті на 16.11.2023, встановити строки сторонам на подачу відзиву на позов, відповіді на відзив, заперечення, пояснень.
Протокольною ухвалою від 16.11.2023 суд відклав розгляд справи по суті на 14.12.2023.
16.11.2023 до суду від Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації надійшла заява (вх. №13168/23) про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, вказуючи на те, що у разі прийняття рішення у справі 909/910/23, це суттєво вплине на реалізацію управлінням екології та природніх ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації повноважень щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів, зокрема при подальшому опрацюванні управлінням технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою передачі в оренду відповідачу земельної ділянки.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації у судовому засіданні подану заяву підтримав, просив суд її задоволити.
Прокурор у судовому засіданні подану заяву підтримав, просив суд її задоволити.
Представник позивача - Калуської міської ради у судовому засіданні заперечила щодо задоволення поданої заяви, просила в її задоволенні відмовити.
Розглянувши заяву Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, суд зазначає таке.
Залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору врегульовано Господарським процесуальним кодексом України. Зокрема, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи. У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі. Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог, мають процесуальні права та обов`язки, встановлені ст. 42 цього Кодексу. Вступ у справу третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, не тягне за собою розгляду справи спочатку (ч. 1, 3-5 ст. 50 ГПК України).
Зважаючи на той факт, що наведені представником Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації обставини на обґрунтування необхідності залучення третьої особи на стороні позивача - Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, не підтверджують обставини, які дають підстави для його залучення, як третьої особи та не доводять, що рішення у справі, предметом якої є стягнення безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати може вплинути на права або обов`язки останнього в розумінні ст. 50 ГПК України, а відтак суд дійшов висновку про відмову у задоволенні заяви.
Суд належним чином повідомляв сторін про дату та час розгляду справи.
Явка в судове засідання прокурора, представників позивача та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації підтверджують наведений факт.
Що стосується відповідача, то всі процесуальні документи, які направлялися на його адресу повернулися до суду з відміткою Укрпошти "адресат відсутній за вказаною адресою".
Відповідно до п. 5 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.
Отже, у разі якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії суд направив за належною адресою, тобто повідомленою суду стороною, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, і повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата за адресою місцезнаходження, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії.
Стаття 42 ГПК України передбачає, що прийняття участі у судовому засіданні є правом сторони.
Згідно з ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Враховуючи викладене, суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про розгляд судової справи; беручи до уваги принципи змагальності та диспозитивності судового процесу, відсутність підстав для відкладення судового засідання, суд дійшов висновку про розгляд справи без участі відповідача на підставі наявних у суду матеріалів.
Позиції сторін.
Мотивуючи позовні вимоги прокурор вказує на той факт, що відповідач, набувши право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці державної форми власності, належним чином не оформив правовідносини щодо користування земельною ділянкою, договір оренди не уклав, орендні платежі за володіння та користування земельною ділянкою не сплачував. Відтак, прокурор вважає, що відповідач зберіг без достатньої на те правової підстави кошти в розмірі орендної плати за користування земельною ділянкою, що перебуває у державній власності.
У судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив позов задоволити.
Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив позов задоволити.
Присутній в судовому засіданні представник третьої особи особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації щодо вирішення питання по суті спору поклався на розсуд суду, свою позицію письмово виклав у поясненнях (вх. №16535/23 від 15.11.2023), (вх. №16631/23 від 16.11.2023).
Відповідач не скористався своїм правом на захист прав і охоронюваних законом інтересів, відзиву на позов або будь-яких заперечень на позов не надіслав, явки в судове засідання не забезпечив.
Згідно ч. 4 ст. 13 ГПК України, кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Фактичні обставини справи.
ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" за договором оренди набуло право користування гідротехнічними спорудами та спорудами, що знаходяться на земельних ділянках площами: 279,5353 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0930 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб), 105,5420 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0933 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб), 3,5190 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0932 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб) за межами с. Середній Бабин Калуської міської територіальної громади.
Дані земельні ділянки сформовані, виходячи з того, що розпорядженням Івано-Франківської ОДА від 18.06.2021 № 232 ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське мисливсько-риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі загальною площею 497,7 га, які розташовані за межами Калуської міської територіальної громади.
28.10.2021 Калуською міською радою прийнято рішення № 976, яким затверджено технічні документації про нормативні грошові оцінки земельних ділянок площами 279,5353 га, 105,5420 га та 3,5190 га.
28.07.2022 Калуською міською радою прийнято рішення № 1528, яким рекомендовано розпоряднику земель встановити ставку орендної плати в розмірі 6 % від нормативно грошової оцінки.
Водночас, договір оренди земельної ділянки між сторонами укладено не було.
Земельні ділянки належать до державної форми власності. Розпорядником оспорюваних земельних ділянок є Івано-Франківська обласна державна (військова) адміністрація.
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 279,5353 га (кадастровий номер 2622887400:02:001:0930) для рибництва (аквакультури) та обслуговування гідротехнічних споруд, що розташована за межами населеного пункту села Середній Бабин, Калуська міська територіальна громада, Калуський район, Івано-Франківської області становила 6852922, 06 грн. (витяг з технічної документації від 27.03.2023 № 3180)
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 105,5420 га (кадастровий номер 2622887400:02:001:0933) для рибництва (аквакультури) та обслуговування гідротехнічних споруд, що розташована за межами населеного пункту села Середній Бабин, Калуська міська територіальна громада, Калуський район, Івано-Франківської області становила 2487616,63 грн. (витяг з технічної документації від 27.03.2023 № 3179)
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки плошею 3,5190 га (кадастровий номер 2622887400:02:001:0932) для рибництва (аквакультури) та обслуговування гідротехнічних споруд, що розташована за межами населеного пункту села Середній Бабин, Калуська міська територіальна громада. Калуський район, Івано-Франківської область становила 79032,39 грн. (витяг з технічної документації від 27.03.2023 № 3181)
Згідно розрахунку, поданого прокурором, за період з 01.01.2023 до 30.06.2023, враховуючи нормативну грошову оцінку спірних земельних ділянок та ставку орендної плати 6 %, Калуська міська рада не отримала орендної плати за оспорювані землі в розмірі 282589 грн 23 к..
Фінансове управління Калуської міської ради Івано-Франківської області листом від 11.07.2023 № 04-12/256 повідомило Калуську міську раду про те, що кошти від орендної плати та земельного податку від ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське мисливсько-риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" за період з 01.09.2021 до 30.09.2023 до бюджету Калуської міської територіальної громади не надходили.
Норми права, які застосував суд та мотиви їх застосування.
Відповідно до ст. 14 Конституції України, в якій визначено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають в державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст. 122 цього Кодексу.
У разі набуття права власності на об`єкт нерухомого майна (жилий будинок (крім багатоквартирного), іншу будівлю або споруду), об`єкт незавершеного будівництва, розміщений на земельній ділянці, що перебуває у користуванні на праві оренди, емфітевзису, суперфіцію у відчужувача (попереднього власника), до набувача одночасно переходить відповідно право оренди, емфітевзису, суперфіцію земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт, в обсязі та на умовах, встановлених для відчужувача (попереднього власника) такого об`єкта, крім випадків, визначених частиною шостою цієї статті. Волевиявлення орендодавця (власника) земельної ділянки, відчужувача (попереднього власника), набувача такого об`єкта та внесення змін до договору оренди землі, емфітевзису, суперфіцію із зазначенням нового орендаря (користувача) земельної ділянки не вимагається (ч. 4 ст. 120 ЗК України).
Частиною 1 ст. 93 ЗК України встановлено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права (ст. 125 ЗК України).
Отже, право оренди земельної ділянки виникає на підставі відповідного договору з моменту державної реєстрації цього права. Проте з огляду на приписи ч. 2 ст. 120 ЗК України не вважається правопорушенням відсутність у власника будинку, будівлі, споруди зареєстрованого права оренди на земельну ділянку, яка має іншого власника і на якій розташоване це нерухоме майно.
Таким чином до моменту оформлення власником об`єкта нерухомого майна права оренди земельної ділянки, на якій розташований цей об`єкт, відносини з фактичного користування земельною ділянкою без укладеного договору оренди та недоотримання її власником доходів у вигляді орендної плати є за своїм змістом кондикційними. Фактичний користувач земельної ділянки, який без достатньої правової підстави за рахунок власника цієї ділянки зберіг у себе кошти, які мав сплатити за користування нею, зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі ч. 1 ст. 1212 ЦК України. Зазначені правові висновки викладено у постановах ВП ВС від 23.05.2018 у справі № 629/4628/16-ц, від 20.11.2018 у справі №922/3412/17 та постанові Верховного Суду у складі палати для розгляду справ щодо земельних відносин та права власності Касаційного господарського суду від 28.02.2020 у справі № 913/169/18.
Відповідно до ст. 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону. Землекористувачі зобов`язані своєчасно сплачувати орендну плату (пункт в ч. 1 ст. 96 ЗК України).
Відповідно до ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про оренду землі" розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності встановлюються відповідно до Податкового кодексу України. Основою для визначення розміру орендної плати для земель державної та комунальної власності є нормативна грошова оцінка земель, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати. Розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим розміру земельного податку, встановленого для відповідних категорій земельних ділянок на відповідній території, та не може перевищувати 12% нормативно грошової оцінки земельної ділянки (п. 288.5.1-2.88.5.2. ст. 288 ПК України).
Згідно із рішенням Калуської міської ради від 28.07.2022 № 1528 розпоряднику земель рекомендовано встановити ставку орендної плати за користування земельними ділянками площами 279,5353 га, 105,5420 га, 3,5190 га, що розташовані за межами населеного пункту села Середній Бабин, Калуська міська територіальна громада, Калуський район, Івано-Франківської область в розмірі 6 % від нормативно-грошової оцінки земель в рік.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 та ч. 3 ст. 23 ЗУ "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.
Суд встановив, що ТОВ "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" є користувачем гідротехнічних споруд та споруд, що знаходяться на земельних ділянках площами: 279,5353 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0930 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб), 105,5420 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0933 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб), 3,5190 га з кадастровим номером 2622887400:02:001:0932 (код КВЦПЗ 10.07 для рибогосподарських потреб) за межами с. Середній Бабин Калуської міської територіальної громади, розпорядником яких є Івано-Франківська обласна державна (військова) адміністрація. Відповідач здійснює користування земельними ділянками без правовстановлюючих документів.
При цьому необхідно врахувати, що Калуська територіальна громада, відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" є правонаступником всього майна прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою об`єднаною такою територіальною громадою.
Студінська сільська територіальна громада (села Студінка і Середній Бабин) відповідно до рішення Калуської міської ради від 28.11.2019 № 2686, добровільно приєднано до Калуської міської територіальної громади.
Таким чином, у спірних правовідносинах Калуська міська рада є уповноваженим органом на здійснення контролю за дотриманням інтересів держави та територіальних громад в частині законності використання бюджетних коштів та комунального майна на відповідній території.
Оскільки, кошти від оренди за земельні ділянки поступають територіальній громаді Калуської міської ради, а відповідно до ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, а тому відповідач своїми діями - несплатою коштів за використання земельних ділянок, порушує інтереси територіальної громади Калуської міської ради
Внаслідок неправомірних дій відповідача, Калуська міська рада за період з 01.01.2023 по 30.06.2023 не отримала орендну плату за оспорювані землі в розмірі 282589 грн 23 к. Доказів протилежного, до прийняття рішення у справі, відповідач суду не надав.
Висновок суду.
У контексті наведеного позов підлягає задоволенню.
Судові витрати.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України передбачено, що судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Враховуючи той факт, що позов задоволено в повному обсязі, судовий збір в сумі 4238 грн 84 к. слід покласти на відповідача.
Керуючись ст. 2, 4, 13, 42, 50, 53, 73, 74, 86, 129, 165, 202, 236, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в :
Позов Керівника Калуської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" про стягнення безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати в сумі 282589 грн 23 к. - задоволити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" (вул. Січових Стрільців, буд. 19, офіс 1А, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300, ідентифікаційний код 41281053) на користь Калуської міської ради (вулиця І. Франка, будинок 1, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300, ідентифікаційний код 33578261) 282589 (двісті вісімдесят дві тисячі п`ятсот вісімдесят дев`ять) грн 23 к. безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки в розмірі орендної плати.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване сільськогосподарське, мисливсько - риболовне господарство "Бабин" Калуської районної організації товариства мисливців та рибалок" (вул. Січових Стрільців, буд. 19, офіс 1А, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300, ідентифікаційний код 41281053) на користь Івано-Франківської обласної прокуратури (вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний код 03530483) - 4238 (чотири тисячі двісті тридцять вісім) грн 84 к. судового збору.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Західного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складений 18.12.2023.
Суддя Т. В. Стефанів
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2023 |
Оприлюднено | 20.12.2023 |
Номер документу | 115707043 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про відшкодування шкоди, збитків |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Стефанів Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні