ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
.. 26 грудня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/14111/23
Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Чеснокової А.О., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "ВМ-ТРАНССЕРВІС" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Полтавській області, в якій просить суд:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН № 8910550/40671895 від 31 травня 2023 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 94 від 07 квітня 2023 року в ЄРПН датою її подання.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на невідповідність спірного рішення вимогам чинного законодавства. Зазначив, що на вимогу контролюючого органа, після зупинення реєстрації податкової накладної позивачем надано письмові пояснення разом із належним чином оформленими документами, що стали підставою для її формування. Проте, відповідні документи не враховані відповідачем під час прийняття рішення про відмову в реєстрації спірної податкової накладної в ЄРПН. Звертав увагу на те, що спірне рішення не містять достатнього обґрунтування підстав для їх прийняття.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2023 року позовну заяву залишено без руху через невідповідність останньої вимогам статей 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 23 жовтня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, яку призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
10 листопада 2023 року судом одержано відзив відповідачів на позов, у яких контролюючі органи просили відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що дії Комісії узгоджуються з приписами Податкового кодексу України та спрямовані на забезпечення виконання покладених на неї функцій, а тому відповідачем правомірно, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України прийнято рішення про відмову в реєстрації спірної податкової накладної позивача в ЄРПН. Причиною прийняття комісією вказаного рішення стало надання платником контролюючому органу документів (видаткових накладених), які оформлені з порушеннями вимог статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік" та пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, а відтак не є достатніми для прийняття Комісією рішень про реєстрацію вищевказаних податкових накладних.
Справу за вказаним позовом розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось на підставі частини четвертої статті 229 вказаного Кодексу.
Дослідивши письмові докази і письмові пояснення сторін, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.
ПП "ВМ-ТРАНССЕРВІС" є юридичною особою приватного права (код ЄДРПОУ 40671895), яке здійснює свою господарську діяльність, зокрема, у сфері вантажного автомобільного транспорту. Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість.
Між ПП "ВМ-ТРАНССЕРВІС" (Субпідрядник) та ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (Генпідрядник) укладено Договір субпідряду № 11/10-2022М-03 від 11 жовтня 2022 року (далі - Договір субпідряду), відповідно до пункту 1.1 якого Субпідрядник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених, зокрема, цим Договором своїми силами і засобами на власний ризик у 2022 році надати Генпідряднику послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Полтавської області, а Генпідрядник - прийняти і оплатити такі послуги.
ПП "ВМ-ТРАНССЕРВІС" в межах взаємовідносин за Договором субпідряду №11/10-2022М-03 від 11 жовтня 2022 року реалізувало ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" протиожиледну суміш на підставі укладеного договору поставки № 02/01/23 від 02 січня 2023 року.
Позивач зазначив, що реалізований товар (протиожеледну суміш) виготовлено шляхом змішання відсіву та солі.
Відсів придбано у ТОВ "ДІОРИТ" на підставі Договору поставки № 19/39 від 12 червня 2019 року. За фактом поставки підписано відповідні видаткові накладні. Поставка відбувалась силами та засобами Постачальника, товарно-транспортні накладні не надавались.
Придбання солі відбувалось у ФОП ОСОБА_1 за договором поставки. На виконання укладеного договору, ПП "ВМ-ТРАНССЕРВІС" поставлено необхідну кількість солі, на підтвердження чого підписано відповідні видаткові накладні: № 8/11 від 07 листопада 2022 року, № 09/11 від 09 листопада 2022 року та № 10/11 від 11 листопада 2022 року. Зберігання товару відбувалось в наявних у підприємства об`єктах нерухомого майна (складах).
Транспортування виготовленої протиожиледної суміші забезпечувалось силами та засобами Покупця, товарно-транспортні накладні не надавалися до Комісії. Поставлений Товар оплачено відповідно до умов Договору поставки в розмірі 50%, на підтвердження чого надано платіжну інструкцією № 16915 від 13 квітня 2023 року та виписку з банківського рахунка за 13 квітня 2023 року.
ПП "ВМ-ТРАНССЕРВІС" за фактом поставки товару складено видаткову накладну від 07 квітня 2023 року № 9 та податкову накладну від 07 квітня 2023 року № 94, яку подано на реєстрацію в ЄРПН.
Квитанцією № 1 підтверджено, що документ прийнято, але його реєстрація зупинена. Підставою відмови контролюючий орган вказав: "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки Обсяг постачання товару/послуги 2505 , дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій". Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково: показник D=17.8056%, P=188667.11".
Позивачем на підтвердження здійснення господарської операції до повідомлення надані документи, зокрема: Акт звірки № 1 від 30 квітня 2023 року; Договір субпідряду № 11/10-2022М-03 від 11 жовтня 2022 року; Договір субпідряду № 11/10-2022М-03 від 11 жовтня 2022 року; Договір субпідряду № 11/10-2022М-03 від 11 жовтня 2022 року; Додаткова угода до Договору субпідряду № 1 від 31 грудня 2022 року; Рахунок № 68 від 07 квітня 2023 року; Видаткова накладна № 9 від 07.04.2023 року; Видаткові накладні на відсів (№ 1530 від 05 листопада 2022 року, № 1542 від 08 листопада 2022 року, № 1546 від 09 листопада 2022 року, № 1557 від 11 листопада 2022 року, № 1561 від 13 листопада 2022 року, № 1573 від 16 листопада 2022 року, № 1576 від 17 листопада 2022 року, № 1583 від 19 листопада 2022 року); Видаткові накладні на відсів (№ 1616 від 26 листопада 2022 року, № 1631 від 09 листопада 2022 року, № 1647 від 10 грудня 2022 року, № 1649 від 11 грудня 2022 року, № 1652 від 12 грудня 2022 року, № 1653 від 13 грудня 2022 року, № 1676 від 23 грудня 2022 року та № 1683 від 28 грудня 2022 року); Договір поставки № 19/39 від 02 січня 2023 року та Додаткова угода № 3 від 01 квітня 2022 року; Виписка з банківського рахунку за 13 квітень 2023 року; Пояснення № 13 від 26 травня 2023 року; Видаткові накладні на сіль (№ 8/11 від 07 листопада 2022 року, № 09/11 від 09 листопада 2022 року та № 10/11 від 11 листопада 2022 року).
Комісією ГУ ДПС у Полтавській області прийняте рішення від 31 травня 2023 року № 8910550/40671895 про відмову в реєстрації податкової накладної від 07 квітня 2023 року № 94 у зв`язку з наданням документів складених з порушенням законодавства. Додатково в рішенні зазначено, що до повідомлення платником надано видаткові накладні від 07 листопада 2022 року № 8/11, від 09 листопада 2022 року № 9/11, від 11 листопада 2022 року № 10/11 на придбання солі з протизалежуваною добавкою від ФОП ОСОБА_1 (2581605517) та видаткову від 07 квітня 2023 № РН-0000009 на реалізацію протиожеледної суміші на адресу ТОВ "Онур Коснтрукціон Інтернешл" (32851616), які не містять обов`язкових реквізитів, що передбачені Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996-XIV від 16 липня 1999".
У подальшому позивач склав та направив до Комісії центрального рівня скарги з вимогою скасувати вказані вище рішення Комісії регіонального рівня та зареєструвати податкову накладну № 94 від 07 квітня 2023 року.
21 червня 2023 року Комісія центрального рівня розглянула скаргу позивача та залишила її без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня від 31 травня 2023 року № 8910550/40671895 про відмову в реєстрації податкової накладної № 94 від 07 квітня 2023 року в ЄРПН без змін з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження і розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Наполягаючи на наданні контролюючим органам усіх необхідних та належним чином оформлених документів, достатніх для прийняття позитивного рішення для реєстрації спірних податкових накладених в ЄРПН, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним рішенням суб`єкта владних повноважень та відповідним доводам сторін, суд виходить з такого.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику /пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України/.
За змістом підпункту "а" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Абзацом першим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Отже, платник податку-постачальник з настанням першої з умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в ЄРПН.
Абзацами другим та третім пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Тобто, достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, є зареєстрована у ЄРПН податкова накладна.
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11 грудня 2019 року /Порядок №1165/.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктами 7, 8 Порядку № 1165 обумовлено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
За змістом пунктів 10-11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, визначених в додатку 3 до Порядку № 1165, передбачено: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі.
Звертаючись до суду, позивач наполягав на тому, що надав контролюючому органу усі необхідні документи, що оформлені з дотриманням вимог чинного законодавства; зазначені документи містять усі необхідні та передбачені реквізити, а відтак вказував на упередженість висновків контролюючого органа щодо ненадання платником усіх необхідних документів.
Відповідно до статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з пунктом 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24 травня 1995 року первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Для підтвердження фактичного здійснення господарських операцій підприємство повинно мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписаними уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
У досліджених правовідносинах подією, яка зумовила формування податкової накладної № 94 від 07 квітня 2023 року, є відвантаження товару на адресу ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" на підставі договору щодо поставки товару (протиожиледна суміш) № 02/01/23 від 02 січня 2023 року.
Суд погоджується з доводами контролюючого органа про те, що видаткові накладні, які в свою чергу є первинними документами, мають містити посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис і прізвища осіб, або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Натомість у матеріалах справи наявні копії видаткових накладних від 07 листопада 2022 року № 8/11, від 09 листопада 2022 року № 9/11, від 11 листопада 2022 року № 10/11 на придбання солі з протизалежуваною добавкою від ФОП ОСОБА_1 (2581605517) та видаткової накладної від 07 квітня 2023 № РН-0000009 на реалізацію протиожеледної суміші на адресу ТОВ "Онур Коснтрукціон Інтернешл" (32851616), які не містять обов`язкових реквізитів, в яких не зазначено прізвище виконавця та/або замовника, тобто видаткові накладні не містять обов`язкових до заповнення реквізитів, що давало б змогу ідентифікувати особу, яка отримала/передала ТМЦ, а отже були складені з порушенням вимог статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24 травня 1995 року.
Крім того до суду позивачем подано видаткову накладну від 07 квітня 2023 року № 9, яка Комісії не надавалась, а тому в силу вимог пункту 44.6 статі 44 Податкового кодексу України, врахуванню судом не підлягає. Слід зауважити, що зазначена видаткова накладна містить інші відомості ніж ті, що зазначені у видатковій накладній від 07 квітня 2023 року № РН-0000009.
Зважаючи на те, що зазначені видаткові накладні оформлені з порушенням вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, контролюючий орган дійшов обґрунтованого висновку про наявність підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, згідно з пунктом 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних, що затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520.
Згідно вимог статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У дослідженому судом випадку відповідачем доведено правомірність та обґрунтованість спірного рішення, а позивачем не надано доказів на спростування наявності підстав для його прийняття.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 2, 3, 6-10, 72-78, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, -
В И Р І Ш И В:
. Відмовити в задоволенні позову Приватного підприємства "ВМ-ТРАНССЕРВІС" (вул. Шевченка, 4, с. Білоцерківка, Полтавська область, 38340, ЄДРПОУ 40671895) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ЄДРПОУ 44057192) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на це рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення
СуддяА.О. Чеснокова
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2023 |
Оприлюднено | 28.12.2023 |
Номер документу | 115941613 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
А.О. Чеснокова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні