Ухвала
від 01.01.2024 по справі 300/8767/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження

"01" січня 2024 р. справа № 300/8767/23

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову

Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБК-ГАРАНТ" (вул. М. Витвицького, 9, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018), в інтересах якого діє адвокат Щадей Надія Василівна (вул. Незалежності, 4, офіс 417, м. Івано-Франківськ, 76018),

до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018),

про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення за №0141370410 від 04.12.2023, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТБК-ГАРАНТ" (надалі по тексту також - позивач, ТОВ "ТБК-ГАРАНТ"), в інтересах якого діє адвокат Щадей Надія Василівна (надалі по тексту - представник позивача), звернулося в суд з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (надалі по тексту також - відповідач) про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення за №0141370410 від 04.12.2023 (надалі по тексту також - оскаржуване податкове повідомлення-рішення, ППР, спірне ППР).

Підставою звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБК-ГАРАНТ" із вказаним позовом є протиправна, на думку позивача, кваліфікація Головного управління ДПС в Івано-Франківській області складу податкового правопорушення за наслідками проведення камеральної перевірки даних позивача та прийняття податкового повідомлення-рішення №0141370410 від 04.12.2023, яким визначено зобов`язання і застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в загальній сумі 62 946,80 гривень.

Позивач є особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.

Позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України).

Позовну заяву належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, подано з дотриманням правил підсудності та в строк, установлений законом.

Інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених КАС України немає.

Справа підсудна Івано-Франківському окружному адміністративному суду.

Справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Враховуючи наведене, керуючись статтями 171, 248, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБК-ГАРАНТ", в інтересах якого діє адвокат Щадей Надія Василівна, до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення за №0141370410 від 04.12.2023.

2. Розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними матеріалами.

3. Встановити відповідачу з дня вручення цієї ухвали п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позов, який повинен відповідати вимогам статті 162 КАС України, і подання всіх письмових та електронних докази (які можливо доставити до суду), висновків експертів і заяв свідків, що підтверджують заперечення проти позову. Зобов`язати відповідача надіслати (надати) іншим учасникам справи копію відзиву та доданих до нього документів одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.

4. Встановити позивачу для подання відповіді на відзив, а відповідачу для подання заперечення, - п`ятиденний строк з дня отримання відзиву чи відповіді на відзив, копії яких одночасно з поданням до суду повинні бути надіслані іншим учасникам справи.

5. Витребувати у Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, крім відзиву на позов:

5.1. засвідчені відповідно до вимог статті 94 КАС України копії наступних письмових доказів:

- усіх документів, які сформовані, зібрані, отримані, враховані та/або складені відповідачем при оформленні Акту камеральної перевірки від 02.05.2023 за №13753/09-19-04-10-15/39906006;

- усіх документів, які сформовані, зібрані, отримані, враховані та/або складені відповідачем при винесеного податкового повідомлення-рішення за №0141370410 від 04.12.2023.

5.2. письмові пояснення щодо заперечення чи визнання доводів/аргументів позивача, визначених в адміністративному позові, зокрема:

- "Варто звернути увагу, що Законом №2876-IX не визначено особливостей застосування тих чи інших положень та дати, з якої відповідні положення мають застосовуватись, а на момент винесення спірного ППР 04.12.2023 вже набули чинності зміни, внесені Законом України від 12.01.2023 за №2876-ІХ до ПК України в частині доповнення підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України пунктами 89 та 90, які, зокрема, пом`якшили відповідальність платника на період дії воєнного стану та порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.

Варто наголосити, що відповідно до положень пункту 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Відповідно до підпункту 4.1.4. пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України, податкове законодавство зокрема ґрунтується на принципі презумпції правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

Згідно з статтею 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.";

- "Контролюючий орган помилково застосував санкції у розмірі 40, 30%, 20%, 10 % на підставі пункту 120-1.1. статті 120-1 Податкового кодексу України, в той час, як застосуванню підлягає пункт 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, де визначена відповідальність платника податків у розмірах 2%, 5%, 10%, 15% відповідно.";

- "Строк реєстрації податкових накладних за нижченаведеним переліком не є пропущеним, оскільки під час воєнного стану граничними строками є 05 число місяця, для податкових накладних, що зареєстровані з 01 по 15 число попереднього місяця, та 18 число місяця для податкових накладних складених з 16 по останнє число попереднього місяця (пункт 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України), а також зважаючи на той факт, що вони були відправлені на реєстрацію в межах операційного дня, однак квитанції про реєстрацію були надіслані в наступний робочий день (пункт 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України):

№ номер // дата // дата // граничний стр. // граничний строк

ПП накладної // накладної // реєстрації // на думку ГУ ДПС // відповідно до ПКУ

140409.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022241314.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022341114.06.202201.07.202230.06.2022 05.07.2022440607.06.202201.07.202230.06.2022 05.07.2022540506.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022641014.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022741215.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022840306.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022940203.06.202201.07.202230.06.202205.07.2022

1052609.08.202205.09.202231.08.202205.09.20221161612.10.202202.11.202231.10.202205.11.20221265328.10.202216.11.202215.11.202218.11.20221356914.09.202203.10.202230.09.202205.10.20221457115.09.202203.10.202230.09.202205.10.20221563621.10.202216.11.202215.11.202218.11.20221662619.10.202216.11.202215.11.202218.11.20221766124.10.202218.11.202215.11.202218.11.20221866028.10.202218.11.202215.11.202218.11.20221963828.10.202216.11.202215.11.202218.11.20222065731.10.202216.11.202215.11.202218.11.20222174606.12.202204.01.202331.12.202205.01.2023221504.01.202301.02.202331.01.202305.02.202323903.01.202301.02.202331.01.202305.02.2023242206.01.202301.02.202331.01.202305.02.202325302.01.202301.02.202331.01.202305.02.2023262811.01.202301.02.202331.01.202305.02.2023272106.01.202301.02.202331.01.202305.02.202328402.01.202301.02.202331.01.202305.02.2023292711.01.202301.02.202331.01.202305.02.2023".6. Про виконання вимог пункту 5 резолютивної частини ухвали суду відповідачу слід інформувати суд до 12.01.2024.

7. Повідомити учасникам справи, що будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи.

8. Повідомити Головне управління ДПС в Івано-Франківській області про можливість отримання копії позовної заяви разом з доданими документами безпосередньо в Івано-Франківському окружному адміністративному суді.

9. Інформацію по даній справі учасники справи можуть отримати за веб-адресою: http://adm.if.court.gov.ua/sud0970/.

10. Роз`яснити учасникам справи, що відповідно до частини 5 статті 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

11. Копію цієї ухвали надіслати учасникам справи.

Позивачу та відповідачу ухвалу надіслати через підсистему "Електронний суд". Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету відповідача в розділ "Мої справи".

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, оскарженню не підлягає.

Суддя Чуприна О.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.01.2024
Оприлюднено02.01.2024
Номер документу116065822
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —300/8767/23

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 24.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 24.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 24.05.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 01.01.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні