Ухвала
від 03.01.2024 по справі 308/8546/23
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/8546/23

1-кс/308/6167/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 січня 2024 року м. Ужгород

Слідчий суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Ужгород клопотання начальника відділення слідчого відділу Ужгородського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області ОСОБА_6 , погоджене прокурором Ужгородської окружної прокуратури ОСОБА_7 , подане в межах кримінального провадження, відомості про яке внесено 11.01.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023072030000003, про відсторонення ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Малий Раковець Іршавського району, громадянина України, українця, зареєстрованого за адресою АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , одруженого, має на утриманні двох неповнолітніх дітей, з вищою освітою, працює начальником відділу капітального будівництва Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради, інваліда 3 групи, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України від посади начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради,

встановив:

Зі змісту розглядуваного клопотання з`ясовано, що в провадженні СВ Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області перебуває кримінальне провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023072030000003, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 11.01.2023. В ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_4 , будучи начальником відділу капітального будівництва Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради, за попередньою змовою та разом з директором КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, ОСОБА_8 та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 налагодили злочинну схему з привласнення бюджетних коштів, шляхом неякісного виконання будівельно-ремонтних робіт, завищення обсягів виконаних робіт та використаних матеріалів, їх вартості, внесення до фінансово-звітної документації інших супутніх витрат, котрі не витрачалися.

Так, 08 листопада 2022 року між комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362 в особі директора ОСОБА_8 (замовник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 , код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 в особі ОСОБА_9 (підрядник), згідно попередньої змови з ОСОБА_4 , укладено договір підряду № 357/04. Відповідно до умов зазначеного договору, Підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами та засобами, на власний ризик виконати і здати замовнику об`єкт; «Капітальний ремонт інших об`єктів:» Капітальний ремонт господарських приміщень та гаражів КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва), (код ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи).

14 листопада 2022 року ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 2 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», 24 листопада 2022 ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на розтрату бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 2 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад- 2 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», 27 грудня 2022 року ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на розтрату бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 3 «приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», при цьому достовірно знаючи про те, що на об`єкті будівництва «Капітальний ремонт господарських приміщень та гаражів КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород такі роботи, в такому об`ємі, з залученням такої кількості робочої сили як зазначено в актах, не проводились, тим самим підтвердив прийняття робіт, затвердивши дані, які не відповідають дійсності.

Підписання наведених вище документів стало правовою підставою до виставлення ФОП ОСОБА_9 рахунків про оплату договірної суми в розмірі 411822,00 грн. за невиконанні роботи, та перерахунку вищевказаних грошових коштів в повному обсязі на банківський рахунок ФОП ОСОБА_9 , згідно виписки за 28.12.2022, в сумі 83999,00 гривень, призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт господарських приміщень та гаражів КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 24.11.2022, КБ3 договір № 357/04 від 08.11.2022 без ПДВ; в сумі 267143,00 гривень призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт господарських приміщень та гаражів КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 14.11.2022, КБ3 договір № 357/04 від 08.11.2022 без ПДВ, та згідно виписки за 30.12.2022, в сумі 60680,00 гривень призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт господарських приміщень та гаражів КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 27.12.2022, КБ3 договір № 357/04 від 08.11.2022 без ПДВ.

Внаслідок вчинення таких протиправних дій ОСОБА_4 , із місцевого бюджету незаконно, як оплату за перевищення вартості виконаних робіт, вилучено на користь ФОП ОСОБА_9 бюджетні кошти в сумі 57578,00 гривень, якими останній заволодів, чим спричинено КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської матеріальні збитки на вказану суму.

У такий спосіб встановлена наявність достатність доказів для повідомлення про підозру ОСОБА_4 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, тобто у привласненні чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану.

Окрім того, 08 листопада 2022 року між комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362 в особі директора ОСОБА_8 (замовник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 , код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 в особі ОСОБА_9 (підрядник), згідно попереднього зговору з ОСОБА_4 , укладено договір підряду № 355/04.

Відповідно до умов зазначеного договору, Підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами та засобами, на власний ризик виконати і здати замовнику об`єкт; «Капітальний ремонт інших об`єктів: «Капітальний ремонт навісів для зберігання солі КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва), (код ДК 021:2015:45453000 Капітальний ремонт і реставрація).

14 листопада 2022 року ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 1 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», 24 листопада 2022 ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на розтрату бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 2 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад- 2 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», при цьому достовірно знаючи про те, що на об`єкті будівництва «Капітальний ремонт навісів для зберігання солі КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород такі роботи, в такому об`ємі, з залученням такої кількості робочої сили як зазначено в актах, не проводились, тим самим підтвердив прийняття робіт, затвердивши дані, які не відповідають дійсності.

Підписання наведених вище документів стало правовою підставою до виставлення ФОП ОСОБА_9 рахунків про оплату договірної суми в розмірі 260020,00 грн. за невиконанні роботи, та перерахунку вищевказаних грошових коштів в повному обсязі на банківський рахунок ФОП ОСОБА_9 , згідно виписки за 28.12.2022, в сумі 71267,00 гривень, призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт навісів для зберігання солі КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 24.11.2022 КБ3 договір № 355/04 від 08.11.2022 без ПДВ; в сумі 188752,00 гривень призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт навісів для зберігання солі КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 14.11.2022, КБ3 договір № 355/04 від 08.11.2022 без ПДВ.

Внаслідок вчинення таких протиправних дій ОСОБА_4 , із місцевого бюджету незаконно, як оплату за перевищення вартості виконаних робіт, вилучено на користь ФОП ОСОБА_9 бюджетні кошти в сумі 25115 гривень, якими він заволодів, чим спричинено КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської матеріальні збитки на вказану суму.

У такий спосіб встановлена наявність достатність доказів для повідомлення про підозру ОСОБА_4 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, тобто у привласненні чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена повторно, за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану.

Окрім того, 08 листопада 2022 року між комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362 в особі директора ОСОБА_8 (замовник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 , код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 в особі ОСОБА_9 (підрядник), згідно попереднього зговору з ОСОБА_4 , укладено договір підряду № 356/04.

Відповідно до умов зазначеного договору, Підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами та засобами, на власний ризик виконати і здати замовнику об`єкт: «Капітальний ремонт інших об`єктів: «Капітальний ремонт адмінбудівлі КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва), (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні роботи).

14 листопада 2022 року ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 1 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», 24 листопада 2022 року ОСОБА_8 реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на розтрату бюджетних коштів за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного часу, підписав та затвердив Акт № 2 «приймання виконаних будівельних робіт за листопад- 2 2022» шляхом внесення в графу «Замовник» свого особистого підпису та скріпивши його відтиском круглої печатки «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ - 03328362», при цьому достовірно знаючи про те, що на об`єкті будівництва «Капітальний ремонт адмінбудівлі КП «КШЕП» Ужгородської міської ради по вул. Проектна, 3 в м. Ужгород» у м. Ужгород такі роботи, в такому об`ємі, з залученням такої кількості робочої сили як зазначено в актах, не проводились, тим самим підтвердив прийняття робіт, затвердивши дані, які не відповідають дійсності.

Підписання наведених вище документів стало правовою підставою до виставлення ФОП ОСОБА_9 рахунків про оплату договірної суми в розмірі 679118,00 грн. за невиконанні роботи, та перерахунку вищевказаних грошових коштів на банківський рахунок ФОП ОСОБА_9 , згідно виписки за 28.12.2022, в сумі 291641,00 гривень, призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт адмінбудівлі КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 14.11.2022, КБ3 договір № 356/04 від 08.11.2022 без ПДВ; в сумі 361957,00 гривень призначення платежу: видатки благоустрою «Капітальний ремонт навісів для зберігання солі КП КШЕП» згідно акту КБ-2в №2 від 24.11.2022, КБ3 договір № 356/04 від 08.11.2022 без ПДВ.

Внаслідок вчинення таких протиправних дій ОСОБА_4 , із місцевого бюджету незаконно, як оплату за перевищення вартості виконаних робіт, вилучено на користь ФОП ОСОБА_9 бюджетні кошти в сумі 28139 гривень, чим спричинено КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської матеріальні збитки на вказану суму.

У такий спосіб встановлена наявність достатність доказів для повідомлення про підозру ОСОБА_4 у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, кваліфікуючими ознаками якого є привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена повторно, за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану.

Слідчий, посилаючись на обґрунтованість підозри ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, яке підтверджується рядом доказів, а також з метою попередження ризиків знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення та незаконного впливу на осіб, які вже були допитані в якості свідків у кримінальному проваджені, а також на ще не допитаних в якості свідків службових осіб, просить відсторонити такого від посади начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив задовольнити таке з підстав обґрунтованості підозри та наявності ризиків для кримінального провадження, які неможливо попередити не відсторонивши підозрюваного від посади.

Захисник підозрюваного заперечував проти задоволення клопотання, його позицію підтримав підозрюваний.

Заслухавши пояснення учасників кримінального провадження, дослідивши та оцінивши докази, якими обґрунтовуються клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань стверджується, що Ужгородським районним управлінням поліції ГУНП в Закарпатській області здійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні № 42023072030000003, відомості про яке внесені до Реєстру 11.01.2023, за правовою кваліфікацією ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 358 КК України.

Розпорядженням голови Ужгородської міської ради № 229/р від 16.11.2021 ОСОБА_4 призначено в порядку переведення на посаду начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради з 01.грудня 2021 року із збереженням йому 9 рангу посадової особи місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

За змістом ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що:

1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;

2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора;

3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.

Відсторонення від посади згідно з п. 4 ч. 2 ст. 131КПК України є заходом забезпечення кримінального провадження.

Згідно зі ст. 43 Конституції України кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає, а тому будь-які обмеження щодо реалізації цього права, у тому числі і відсторонення особи від посади під час кримінального провадження, повинно здійснюватися виключно з підстав та у порядку, передбаченому КПК України.

Згідно з положень ч. 1, ч. 2 ст. 154КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 157 КПК України при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини: 1)правову підставу для відсторонення від посади; 2) достатність доказів,які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; 3) наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

Згідно з положень ч. 1 ст. 157 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

20.12.2023 ОСОБА_4 було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, кваліфікуючими ознаками якого є привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена повторно, за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану.

Слідчий суддя враховує, що підозра у вчиненні ОСОБА_4 кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, підтверджується наступними доказами: договором про закупівлю, договорами підряду, протоколами НСРД, висновками будівельно-технічних експертиз; висновком судово-економічної експертизи тощо.

Сукупність фактичних даних, які містяться в наведених доказах, є достатньою для висновку про причетність підозрюваного до інкримінованих йому кримінальних правопорушень. При цьому зазначені у розглядуваному клопотанні обставини підозри мають місце та підтверджуються на даному етапі розслідування достатньою сукупністю даних, отже за переконанням слідчого судді, ОСОБА_4 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Разом з тим слідчим суддею досліджений наданий стороною захисту висновок експерта за результатами проведення будівельно-технічної експертизи, за яким станом на час проведення огляду відхилення по об`єкту від актів приймання виконаних робіт відсутні; наявне часткове перевиконання робіт по об`єкту тощо.

Однак суд критично відноситься до вказаного висновку, так як висновок вчинений за договором між судовим експертом та ФОП ОСОБА_9

Слідчий суддя на цьому етапі провадження не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для визнання особи винною чи невинною у вчиненні злочину, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність особи до вчинення інкримінованих кримінальних правопорушень є вірогідною та достатньою для застосування щодо нього обмежувального заходу.

Надані органом досудового розслідування матеріали кримінального провадження дають підстави вважати, що саме перебування підозрюваного на займаній посаді начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради можливо сприяло вчиненню кримінального правопорушення

Слідчим суддя вважає доведеним вказаний слідчим та заявлений прокурором ризик незаконного впливу підозрюваного на свідків у даному кримінальному провадженні, задля зміни даних ними органу досудового розслідування показів та (або) замовчування відомих їм обставин події, а також підозрюваний може вступати у позапроцесуальні контакти з іншими підозрюваними у даному кримінальному провадженні, які задля уникнення відповідальності в інкримінованому можуть сформувати спільну для них позицію по обставинах кримінального провадження, що зрештою призведе до неможливості встановлення дійсних обставин кримінального правопорушення, наслідком чого є наявність ризику перешкоджання кримінальному провадженню іншим чином.

Ризик знищити, сховати або спотворити речі, які мають значення для досудового розслідування та не вилучені на даний час приймається слідчим суддею як такий, що наразі існує та не зник, оскільки підозрюваний є посадовою особою міської ради та маючи доступ до документів, що знаходяться у володінні відділу капітального будівництва Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради, зможе створити фіктивні документи для легалізації інкримінованих підозрюваним незаконних дій.

У контексті кримінального провадження ризиком неправомірної процесуальної поведінки підозрюваного слід вважати таку поведінку цієї особи, настання якої характеризується високим ступенем ймовірності.

Вищевказані ризики, відповідно до ст. 155 КПК України, є підставами для відсторонення підозрюваного від посади, й на думку слідчого судді вказаний захід необхідний для припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного.

Слідчим суддею взято до уваги, що у підозрюваного наявні міцні соціальні зв`язки: такий одружений, має на утриманні двох неповнолітніх дітей, є особою з інвалідністю ІІІ групи, однак вказані обставини не зменшують доведених стороною обвинувачення ризиків та не свідчать про відсутність підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як відсторонення від посади.

Враховуючи, те що існують підстави вважати, що перебування підозрюваного на посаді сприяло вчиненню ним кримінального правопорушення та те, що використання підозрюваним службового становища, яке він обіймає наразі, здатне негативно вплинути на процес розслідування та встановлення істини у справі, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.

При цьому відсторонення від посади має тимчасовий характер, тому не тягне за собою звільнення особи з займаної посади та не порушує конституційне право особи на працю.

Негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як відсторонення від посади для підозрюваного та інших осіб слідчим суддею встановлено не було. Жодних доказів, які б свідчили про можливість настання негативних наслідків стороною захисту не надано.

На думку слідчого судді тимчасове відсторонення підозрюваного від займаної посади на даному етапі досудового розслідування є необхідним для встановлення істини у кримінальному провадженні і застосовується з метою запобігти спробам останньої протиправно перешкоджати кримінальному провадженню. Завдання кримінального провадження виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи підозрюваного з метою уникнення вищевказаних ризиків.

Такий захід забезпечення кримінального провадження належним чином забезпечить процесуальну поведінку підозрюваного та усуне відповідні ризики, у зв`язку із чим підозрюваного слід відсторонити від займаної посади на строк до двох місяців, в межах строку досудового розслідування, а саме до 16.02.2024.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 154-156, 309 КПК України, слідчий суддя

постановив:

Відсторонити ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 від посади начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради, на строк до двох місяців, в межах строку досудового розслідування, а саме до 16.02.2024.

Ухвала підлягає до негайного виконання після її оголошення.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Закарпатського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя Ужгородського

міськрайонного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.01.2024
Оприлюднено12.01.2024
Номер документу116215098
СудочинствоКримінальне
Сутьвідсторонення ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Малий Раковець Іршавського району, громадянина України, українця, зареєстрованого за адресою АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , одруженого, має на утриманні двох неповнолітніх дітей, з вищою освітою, працює начальником відділу капітального будівництва Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради, інваліда 3 групи, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України від посади начальника відділу капітального будівництва департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради

Судовий реєстр по справі —308/8546/23

Ухвала від 25.04.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 17.04.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 02.04.2024

Кримінальне

Закарпатський апеляційний суд

Стан І. В.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Іванов А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні