Рішення
від 22.01.2024 по справі 340/6391/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/6391/23

Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Притула К.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом селянського (фермерського) господарства «Лідія» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

Селянське (фермерське) господарство «Лідія» звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом і просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №34488323/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної №3 від 18 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну складену Позивачем СФГ «ЛІДІЯ» Податкову накладну №3 від 18 серпня 2021 року датою їх фактичного подання;

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №34488324/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної №4 від 21 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну складену Позивачем СФГ «ЛІДІЯ» Податкову накладну №4 від 21 серпня 2021 року датою їх фактичного подання;

- стягнути на користь СФГ «ЛІДІЯ» (32101, Хмельницька обл., смт. Ярмолинці, вулиця Нова, будинок 1, квартира 9, код ЄДРПОУ 14160486) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області судові витрати зі сплати судового збору в загальному розмірі 5 368,00 гривень (п`ять тисяч триста шістдесят вісім гривень 00 коп.).

В обґрунтування своєї позиції позивач посилається на те, що згідно рішення №34488323/31019336 від 30 листопада 2021 року та №34488324/31019336 від 30 листопада 2021 року відмовлено в реєстрації податкової накладної від №3 від 18 серпня 2021 року та №4 від 21 серпня 2021 року, на думку позивача, такі дії відповідачів є протиправними, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними реєстрацію яких було зупинено.

16 серпня 2023 року ухвалою суду дану позовну заяву залишено без руху та встановлено строк для виправлення недоліків (а.с.114-115).

05 вересня 2023 року ухвалою Кіровоградського окружного адміністратиного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (а.с.129).

25.09.2023(вх. № 25617/23, 250923/23) представником відповідачів до суду подано відзиви на позовну заяву, де зазначено, що відповідачі позовні вимоги не визнають та просять відмовити в їх задоволені. В обгрунтування даної позиції, вказано на те, що відповідачі у спірних правовідносинах діяли згідно чинного законодавства.

Розглянувши долучені до справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що селянське (фермерське) господарство «Лідія» перебуває на податковому обліку з 08.06.2000 (а.с.95-98).

Основним видом діяльності є: 01.11 вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.13 вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 10.61 виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості; 46.21 оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.31 оптова торгівля фруктами й овочами; 46.39 неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

Судом встановлено, що селянське (фермерське) господарство «Лідія» вляється платником податку на додану вартість з 14.06.2000 відповідно до витягу № 2111074500009 з реєстру платників податків на додану вартість (а.с.99).

Судом встановлено, що позивачем з ТОВ «КЛОВ» укладено Договір купівлі-продажу №КЛВ18082021/054 від 18 серпня 2021 року (надалі Договір) відповідно до умов якого Сторони погодили, що попередня кількість Товару, яка підлягає поставці за цим Договором становить 75,000 тон (сімдесят п`ять тон) +/-5% за вибором Покупця.

Відповідно до п.3.1. Договору, ціна та базова вартість Товару становить: Найменування Товару/ Ціна товару (без ПДВ), гривень / Крім того ПДВ гривень: пшениця 2 кл./ 6 885,96 / 964,03; пшениця 3 кл./ 6 885,96 / 964,03; пшениця 4 кл./ 6 622,81 / 927,19

Відповідно до п.3.2. Договору, загальна вартість Товару не обмежується та визначається сукупною вартістю фактично поставленого Товару

Товар поставлявся на умовах СРТ фрахт/перевезення оплачено до: склад Покупця, ТОВ «КЛОВ», Кіровоградська область, м. Знам`янка, вул. Осадчого, буд. 95.

Сторони погодили, що кількість Товару визначається згідно кількості, вказаної в товарно-транспортній накладній на Товар за всіма підписаними видатковими накладними, які є невід`ємною частиною Договору.

Відповідно до п.3.3. кінцева (продажна) ціна Товару визначається:

- із фактичних якісних показників поставленої партії Товару, які визначаються Покупцем середньодобовим аналізом та вказуються в Акті-розрахунку, який є невід`ємною частиною Договору;

- виходячи із ціни в заліковій вазі.

Відповідно до п.4.2 договору, оплата товару здійснюється на умовах: 86 % від вартості Товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дати фактичного отримання Товару Покупцем та підпсиання видаткових накладаних, балансовий платіж - з дати фактичного отримання Товару, протягом 3 (трьох) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної.

Згідно Акту-розрахунку №00000428 від 19 серпня 2021 року, кількість залікової ваги склала 68,060 тон на загальну суму 513 853,23 гривень.

Згідно Акту розрахунку №00000448 від 21 серпня 2021 року, кількість залікової ваги склала 9,168 тон на загальну суму 68 954,31 гривень.

Таким чином, на підставі підписаного між сторонами Договору, відвантаження Товару та підписання видаткової накладної Покупцем було проведено оплату у розмірі 86% Платіжного доручення № 34136 від 25 серпня 2021 року на суму 441 913,78 гривень (чотириста сорок одна тисяча дев`ятсот тринадцять гривень 78 коп.) та Платіжного доручення №34207 від 26 серпня 2021 року на суму 59 300,70 гривень.

Судом встановлено, що товар було завантажено згідно наступних документів, зокрема: товарно-транспортної накладної №787735 від 18 серпня 2021 року (кількість 33,100 тон); товарно-транспортної накладної №787736 від 18 серпня 2021 року (кількість 34,960 тон); товарно-транспортної накладної №787741 від 21 серпня 2021 року (кількість -9,320 тон); видаткової накладної №1 від 18 серпня 2021 (кількість 68,060 тон) на загальну суму 513 853,23 (пятсот тринадцять тисяч вісімсот п`ятдесят три грн. 23 коп); видаткової накладної №2 від 21 серпня 2021 року (кількість -9,320 тон) на загальну суму 68 954,31 гривень (шістдесят вісім тисяч дев`ятсот п`ятдесят чотири гривні 31 коп.).

За правилом першої події відвантаження, селянським (фермерським) господарством «Лідія» було виписано та направлено на реєстрацію Податкову накладну №3 від 18 серпня 2021 року та Податкову накладну №4 від 21 серпня 2021року.

Однак, позивачем було отримано квитанцію, згідно якої: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ГУ ДПС в Кіровоградській області України повідомлення щодо подання пояснень та копій документів які підтверджують реальність господарських операцій з постачання продукції.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3448823/43129716 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 18 серпня 2021 року та № 3448824/43129716 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 21 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, було відмовлено в реєстрації податкових накладних у зв`язку із «ненаданням платником податку копій документів, додаткова інформація відсутні копії повного пакету документів щодо формуванн податкового кредиту, зокрема: первинні документи щодо придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, акти приймання-передачі товарів, договори, платіжні документи».

Не погоджуючись з такими діями відповідачів позивач і звернувся з даним позовом.

Позивач, вважаючи протиправними оскаржувані рішення, звернувся з даним позовом до суду.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Так, згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з п.201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі по тексту Порядок №1165) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Пунктом 25 Порядку № 1165 визначено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з п.26 Порядку № 1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Відповідно до п.4, п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого наказом Міністерства Фінансів України №520 від 12.12.2019 року (далі по тексту Порядок №520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п.11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності господарської операції з контрагентами було надано до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленням про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 18.08.2021 та № 4 від 21.08.2021.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

Крім того, суд враховує позицію Верховного Суду в постанові від 07.12.2022 року по справі № 500/2237/20, в якій зазначено, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №34488323/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної №3 від 18 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних та №34488324/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної №4 від 21 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню.

Враховуючи викладене, суд для ефективного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені селянським (фермерським) господарством «Лідія» податкову накладну № 3 від 18.08.2021 та №4 від 21.08.2021 датами їх подання на реєстрацію.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, на користь позивача підлягає стягненню сплачений судовий збір в розмірі 5368,00 грн.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства

В и р і ш и в

Адміністративний позов селянського (фермерського) господарства «Лідія» ( код ЄДРПОУ: 31019336, 27444, Кіровоградська область, с. Суботці, вул. 60-річчя Жовтня, 39) до Державної податкової служби України ( код ЄДРПОУ: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 43995486, 25006, вул. Велика Перспективна,55) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №34488323/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної №3 від 18 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну складену селянським (фермерським) господарством «Лідія» Податкову накладну №3 від 18 серпня 2021 року датою їх фактичного подання.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №34488324/31019336 від 30 листопада 2021 року про відмову в реєстрації Податкової накладної № 4 від 21 серпня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну складену селянським (фермерським) господарством «Лідія» Податкову накладну №4 від 21 серпня 2021 року датою їх фактичного подання.

Присудити на користь селянського (фермерського) господарства «Лідія» з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України судовий збір у сумі 2684,00 грн. та за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області судовий збір у сумі 2684,00 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду К.М. ПРИТУЛА

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено24.01.2024
Номер документу116457109
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —340/6391/23

Ухвала від 03.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 28.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Рішення від 22.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

Ухвала від 16.08.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні