Рішення
від 23.01.2024 по справі 160/29170/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 січня 2024 рокуСправа №160/29170/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рищенка А.Ю., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

07.11.2023 Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - відповідач), в якій, з урахуванням уточненої позовної заяви від 21.11.2023, просить:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо непоновлення у реєстрі платників єдиного податку відомостей про Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023;

- зобов?язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області поновити у реєстрі платників єдиного податку відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107, місцезнаходження: 49051, місто Дніпро, вулиця Калинова, будинок 8) як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023 та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу станом на 01.07.2023.

В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що позивач подав заяву про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування із особливостями, тобто платника єдиного податку 3 групи та оплати 2 відсотків доходу, на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023 року. Вказана заява подана до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 15.06.2023, що підтверджується квитанцією №2 та присвоєно реєстраційний номер 9141974639. 15.08.2023 через електронний кабінет позивач отримав витяг №34501 з реєстру платників єдиного податку, в якому зазначено, що підприємство з 01.07.2023 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу, без реєстрації ПДВ. Однак, 22.09.2023 під час перевірки даних в Реєстрі платників єдиного податку, керівником позивача було виявлено, що у вказаному реєстрі відсутні дані про реєстрацію ТОВ «Ліфтремонт» з 01.07.2023 платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу. Натомість, у Реєстрі платників єдиного податку наявна інформація про виключення платника з даного реєстру з 31.07.2023, в той час, як інформація про реєстрацію ТОВ «Ліфтремонт» з 01.07.2023 платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу відсутня. У зв?язку з даними обставинами позивач звернувся до відповідача зі зверненням від 26.09.2023 вих. №12, у якому, зокрема, прохалось виправити некоректні відомості про позивача у Реєстрі платників єдиного податку, зазначивши про реєстрацію підприємства платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023. Однак, відповідач листом №71481/6/04-36-04-08-18 від 23.10.2023 повідомив позивача, що відповідно до Закону №3219 ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) з 01.08.2023 автоматично повернено на систему оподаткування, на якій такий платник перебував до обрання особливостей оподаткування, тобто на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ. З огляду на що, позивач стверджує, що дії відповідача по виключенню ТОВ «Ліфтремонт» з реєстру платників єдиного податку вчинені суб?єктом владних повноважень всупереч вимогам податкового законодавства, без дотримання порядку та не в спосіб спеціального законодавства, а відтак є протиправними.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 позовну заяву ТОВ «Ліфтремонт» було залишено без руху, у зв`язку з невідповідністю останньої вимогам ст.ст. 160, 161 КАС України.

На виконання вимог ухвали суду, 21.11.2023 позивачем були усунуті недоліки позовної заяви.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.11.2023 відкрито провадження у справі №160/29170/23 та призначено розгляд останньої за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

21.12.2023 від представника відповідача надійшов письмовий відзив на позовну заяву, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) до 01.04.2022 вважалось платником, який застосовував загальну систему оподаткування та був платником податку на додану вартість (далі - ПДВ). Підприємством, відповідно до підпункту 9.8 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, 28.03.2022 подана заява (№9044343684) про перехід на спрощену систему з особливостями оподаткування (третя група єдиного податку за ставкою 2 відсотки доходу) з 01.04.2022 року. Реєстрація платника ПДВ на період перебування такого суб?єкта господарювання на третій групі єдиного податку за ставкою 2 відсотки доходу призупиняється. Тобто, з 01.04.2022 ТОВ «Ліфтремонт» перейшло із загальної системи на спрощену систему з особливостями оподаткування. Відповідно до Закону №3219 ТОВ «Ліфтремонт» з 01.08.2023 автоматично повернено на систему оподаткування, на якій такий платник перебував до обрання особливостей оподаткування, тобто на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ. Таким чином, у Реєстрі платників єдиного податку реєстраційні дані ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) приведені у відповідність до вимог вищезазначених норм законодавства та є актуальними.

25.12.2023 на адресу суду від представника позивача надійшла письмова відповідь на відзив, в якій було підтримано аналогічну правову позицію, що і в позовній заяві.

09.01.2024 ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду витребувано від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області:

- засвідчену належним чином копію рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку третьої групи Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфтремонт";

- засвідчені належним чином усі письмові докази, які слугували підставою для прийняття відповідачем рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку третьої групи Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфтремонт".

17.01.2024 на адресу суду від відповідача надійшли дані на виконання вимог ухвали суду від 09.01.2024.

Згідно положень ст. 262 КАС України, суд розглянув справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» зареєстровано 13.12.2001, основний вид господарської діяльності: 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи.

ТОВ «Ліфтремонт» перебуває на обліку у ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

ТОВ «Ліфтремонт» до 01.04.2022 вважалось платником, який застосовував загальну систему оподаткування та був платником податку на додану вартість.

28.03.2022 позивачем подана заява (№9044343684) про перехід на спрощену систему з особливостями оподаткування (третя група єдиного податку за ставкою 2 відсотки доходу) з 01.04.2022.

15.06.2023 позивач подав до ГУ ДПС у Дніпропетровській області заяву про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування із особливостями, тобто платника єдиного податку 3 групи та оплати 2 відсотків доходу, на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023 року.

Вказана заява подана до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 15.06.2023, що підтверджується квитанцією №2 та присвоєно реєстраційний номер 9141974639.

15.08.2023 через електронний кабінет позивач отримав витяг №34501 з реєстру платників єдиного податку, в якому зазначено, що підприємство з 01.07.2023 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу, без реєстрації ПДВ.

Однак, 22.09.2023 під час перевірки даних в Реєстрі платників єдиного податку, керівником позивача було виявлено, що у вказаному реєстрі відсутні дані про реєстрацію ТОВ «Ліфтремонт» з 01.07.2023 платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу. Натомість, у Реєстрі платників єдиного податку наявна інформація про виключення платника з даного реєстру з 31.07.2023, в той час, як інформація про реєстрацію ТОВ «Ліфтремонт» з 01.07.2023 платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу відсутня.

У зв?язку з даними обставинами позивач звернувся до відповідача зі зверненням від 26.09.2023 вих. №12, у якому, зокрема, прохалось виправити некоректні відомості про позивача у Реєстрі платників єдиного податку, зазначивши про реєстрацію підприємства платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023.

Однак, відповідач листом №71481/6/04-36-04-08-18 від 23.10.2023 повідомив позивача, що відповідно до Закону №3219 ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) з 01.08.2023 автоматично повернено на систему оподаткування, на якій такий платник перебував до обрання особливостей оподаткування, тобто на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ.

Не погоджуючись з такою бездіяльністю податкового органу, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 92 Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, система оподаткування, податки і збори.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлено главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Разом з тим відповідно до пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу тимчасово, з 01 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, положення розділу XIV Кодексу застосовуються з урахуванням особливостей.

Згідно з підпунктом 9.8 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу для обрання або переходу на спрощену систему з особливостями оподаткування, суб`єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву. При цьому до заяви не додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Суб`єкт господарювання вважається платником єдиного податку третьої групи з особливостями оподаткування з наступного робочого дня після подання заяви, а у разі подання заяви до 1 квітня 2022 року з 1 квітня 2022 року.

Форма заяви про застосування спрощеної системи оподаткування затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16 липня 2019 року №308.

Зареєстровані в установленому законом порядку суб`єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву про обрання спрощеної системи оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, вважаються платниками єдиного податку третьої групи з дня їх державної реєстрації (підпункт 9.8 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу).

Крім того, після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України платники єдиного податку третьої групи, які на день припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, передбачених цим пунктом, і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу.

Платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 2 відсотки доходу має право самостійно відмовитися від використання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому прийнято таке рішення.

Новоутворенні суб`єкти господарювання, які бажають обрати спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, подають заяву за загальною процедурою, передбаченою Кодексом (підпункт 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу).

Згідно п. 9-1.1. пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 цього підрозділу, та не відмовилися від їх використання самостійно, з 1 серпня 2023 року автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 цього підрозділу.

Новостворені суб`єкти господарювання, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених пунктом 9 цього підрозділу, автоматично вважаються платниками єдиного податку третьої групи із ставкою єдиного податку у розмірі, визначеному підпунктом 2 пункту 293.3 статті 293 цього Кодексу.

Згідно п. 293.3. ст. 293 ПК України відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Згідно з абзацом 2 пункту 298.6 статті 298 Кодексу у разі зміни ставки єдиного податку заява подається платником єдиного податку третьої групи не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися така ставка.

Враховуючи зазначене, суб`єкти господарювання (новостворені), які з дати державної реєстрації обрали спрощену систему з особливостями оподаткування (єдиний податок третьої групи зі ставкою 2 відсотки) можуть перейти з 01.07.2023 на застосування ставки єдиного податку у розмірі 5 відсотків за умови подання не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку III кварталу 2023 року заяви про зміну ставки єдиного податку.

Як встановлено судом, позивачем 15.06.2023 подано електронну заяву №9141974639.

Тобто дата реєстрації заяви 15.06.2023, дата початку застосування ставки та групи 01.07.2023.

Згідно витягу з реєстру платників єдиного податку №34501 від 15.08.2023, ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) з 01.07.2023 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу.

Разом з тим, згідно листа відповідача №71481/6/04-36-04-08-18 від 23.10.2023 ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) з 01.08.2023 автоматично повернено на систему оподаткування, на якій такий платник перебував до обрання особливостей оподаткування, тобто на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ.

Аналізуючи викладене суд звертає увагу на те, що за приписами п. 299.10 ст. 299 ПК України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: 1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву; 2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення; 3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу; 4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків; 5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу; 6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті - в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті; 7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента).

Отже, з огляду на наведені норми законодавства, слід дійти висновку, що здійснене контролюючим органом повернення ТОВ «Ліфтремонт» з 01.08.2023 на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ мало бути здійснено лише на підставі відповідного рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку.

Водночас, жодного рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку відповідачем відносно ТОВ «Ліфтремонт» не приймалось, що також не заперечується податковим органом.

Більш того, слід наголосити на те, що відповідач як у листі №71481/6/04-36-04-08-18 від 23.10.2023 так і у відзиві посилається на те, що автоматичне повернення ТОВ «Ліфтремонт» на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ відбулось на підставі приписів Закону №3219, однак норми вказаного Закону, зокрема, визначають, що платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 цього підрозділу, та не відмовилися від їх використання самостійно, з 1 серпня 2023 року автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 цього підрозділу.

Отже, автоматичне повернення ТОВ «Ліфтремонт» на загальну систему оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ було б можливо лише за тих умов, коли б позивачем не було подано заяву про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування із особливостями, тобто платника єдиного податку 3 групи та оплати 2 відсотків доходу, на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023 року.

Проте, як вже зазначалось вище, 15.06.2023 ТОВ «Ліфтремонт» було подано до ГУ ДПС у Дніпропетровській області заяву про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування, тобто платника єдиного податку 3 групи та оплати 2 відсотків доходу із особливостями на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023.

Крім того, з 01.07.2023 ТОВ «Ліфтремонт» було зареєстровано платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 відсотків до доходу, без реєстрації ПДВ, однак з незрозумілих підстав відповідачем було здійснено автоматичне повернення позивача до загальної системи оподаткування з поновленням реєстрації платника ПДВ.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, суд на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог, шляхом: визнання протиправною бездіяльності Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо непоновлення у реєстрі платників єдиного податку відомостей про ТОВ «Ліфтремонт» як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023; зобов?язання Головне управління ДПС у Дніпропетровській області поновити у реєстрі платників єдиного податку відомості про ТОВ «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107, місцезнаходження: 49051, місто Дніпро, вулиця Калинова, будинок 8) як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023 та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу станом на 01.07.2023.

Щодо питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.

При зверненні до суду позивачем сплачено суму судового збору у розмірі 2684,00 грн.

Отже, відповідно до положень ст. 139 КАС України сплачений позивачем судовий збір за подання позову до суду в сумі 2684,00 грн підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250 КАС України, суд,-

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо непоновлення у реєстрі платників єдиного податку відомостей про Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023.

Зобов?язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області поновити у реєстрі платників єдиного податку відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107, місцезнаходження: 49051, місто Дніпро, вулиця Калинова, будинок 8) як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу з 01.07.2023 та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 відсотків до доходу станом на 01.07.2023.

Стягнути з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП 44118658) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфтремонт» (код ЄДРПОУ 31688107) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 2684,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені ст. 295 КАС України.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя А. Ю. Рищенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2024
Оприлюднено26.01.2024
Номер документу116514679
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/29170/23

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 04.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні