Ухвала
від 19.01.2024 по справі 686/17719/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/17719/23

Провадження № 1-кс/686/822/24

УХВАЛА

Іменем України

19 січня 2024 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні №12023240000000122 від 10.03.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 362, ч.5 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

19.01.2024 року прокурор відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду з клопотанням про накладення арешту на житлового будинку, з надвірними будівлями, що за адресою АДРЕСА_1 , що згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта за №362200494 від 17.01.2024 року перебуває у спільній частковій власності підозрюваної ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою забезпечення подальшої конфіскації майна як виду покарання.

Прокурор, будучи належним чином повідомленим про дату та час розгляду клопотання у судове засідання не з`явився, зазначив про розгляд за його відсутності, вимоги клопотання підтримав.

Згідно ч.2 ст. 172 КПК України з метою забезпечення арешту майна виклик власника майна не здійснювався.

Досудовим розслідуванням встановлено, що директор ПП «Сіліцея» ОСОБА_5 ,діючи за попередньою змовою із лікарем-терапевтом ПП «Сіліцея» Гой ОлесеюДМитрівною, та сестрою медичною ПП «Сіліцея» ОСОБА_6 ,об`єднавши зусилля для досягнення злочинного, спільного, корисливого умислу спрямованого на вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, володіючи фаховими знаннями щодо надання медичних послуг та їх відображення в електронній системі охорони здоров`я, будучи обізнаною про механізм відшкодування грошових коштів з державного бюджету за надані медичні послуги на підставі укладених договорів із Національною службою здоров`я України, в якості оплати за надані медичні послуги пацієнтам, вирішила їх використати для незаконного збагачення шляхом незаконного заволодіння бюджетними коштами, які виділяються за Програмою медичних гарантій, згідно Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 9 жовтня 2017 року, у 2021-2023 роках шляхом внесення недостовірних відомостей про надані медичні послуги населенню до електронної системи охорони здоров`я, та формування фіктивних звітів про надані медичні послуги за наступних обставин.

Відповідно до Статуту ПП «Сіліцея», затвердженого у новій редакції рішенням засновників від 17.02.2021 та відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами економічної діяльності медичного центру було визначено: загальну медичну практику як основний вид, а також: діяльність у сфері права, роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах, роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах, інша діяльність у сфері охорони здоров`я, діяльність лікарняних закладів, спеціалізована медична практика, надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів, надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у., надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.

Після чого, ОСОБА_5 , будучи призначеною директором ПП «Сіліцея» наказом № 11 від 06.05.2019, та звільненою наказом ПП «Сіліцея» наказом № 52-к/тр від 07.09.2023, відповідно до Статуту ПП «Сіліцея» приступила до здійснення керівництва поточною діяльністю підприємства, внаслідок чого зобов`язана була організовувати щодобовий трудовий процес Підприємства, укладати договори, контракти, угоди, вчиняти інші юридичні дії, забезпечувати виконання договорів, контрактів, угод, здійснювати керівництво поточною діяльністю підприємства, і нести персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, призначати на посади працівників підприємства, затверджувати підписами усі документи фінансового, матеріального, майнового, розрахункового, кредитного характеру, які є основою бухгалтерських записів, в тому числі угоди, зобов`язання, звіти та баланси, та інше, тобто була наділена організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими обов`язками, а отже являлась службовою особою юридичної особи приватного права.

Наказом ПП «Сіліцея» № 15-к від 01.12.2014 на посаду лікаря -терапевта прийнято ОСОБА_4 .

Наказом ПП «Сіліцея» № 62-к від 25.11.2019 на посаду сестри медичної прийнято ОСОБА_6 .

Надалі, у зв`язку із створенням електронної системи охорони здоров`я, відповідно до постанови КабінетуМіністрівУкраїни № 411 від 25.04.2018 «Деякі питання електронної системи охорони здоров`я»,переслідуючи мету належного функціонування закладу охорони здоров`я - ПП «Сіліцея», у відповідності до п.п. 31-45 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 411 від 25.04.2018, а саме, для надання або отримання медичних послуг, лікарських засобів та медичних виробів за програмою медичних гарантій користувачі зобов`язані зареєструватися у відповідних реєстрах; реєстрація суб`єкта господарювання у сфері охорони здоров`я та уповноважених осіб такого суб`єкта господарювання здійснюється його керівником або фізичною особою - підприємцем, яка одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, ОСОБА_5 08.02.2021 зареєстрована як керівник закладу охорони здоров`я в медичній інформаційній системі «Medics» та наділена повноваженнями на реєстрацію підпорядкованих працівників ПП «Сіліцея» у згаданій медичній інформаційній системі «Medics» для надання відповідних медичних послуг від імені Закладу та виконання безпосередніх обов`язків лікарями.

Згідно п. 2 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 року № 411, електронна медична інформаційна система (МІС) - інформаційно-комунікаційна система, яка дає змогу автоматизувати роботу суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, створювати, переглядати, обмінюватися інформацією в електронній формі, зокрема з центральною базою даних (у разі підключення).

МІС «Medics» є інформаційно-комунікаційною (автоматизованою) системою, що підключена до центральної бази даних електронної системи охорони здоров`я (ЦБД eHealth).

З цією метою, ОСОБА_5 , вступила в попередню змову з лікарем-терапевтом ПП «Сіліцея» ОСОБА_4 , та медичною сестрою ПП «Сіліцея» ОСОБА_6 , довівши до відомавказаним підпорядкованим їй працівникам необхідність внесення недостовірних відомостей в автоматизовану інформаційну систему медичну інформаційну систему «Medics» наддавши останнім прямі вказівки стосовно внесення недостовірних відомостей в автоматизовану інформаційну систему, забезпечивши її необхідними для виконання вказаних злочинних дій ресурсами, уповноваживши відповідними правами останню, яка в свою чергу в електронній системі охорони здоров`я мала б створювати відомості про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної медичної допомоги для пацієнтів, з якими укладені декларації про вибір лікаря, фактично не оглядаючи таких пацієнтів та не надаючи їм медичних послуг, в тому числі і стосовно пацієнтів, які на момент внесення таких відомостей в медичну інформаційну систему перебували за кордоном або померли.

Так, з метою забезпечення вказаної злочинної діяльності, при працевлаштуванні в ПП «Сіліцея» медичних працівників, які надалі були залучені ОСОБА_5 до злочинних дій, остання виставила вимоги передати їй особисті ідентифікатори доступу (логін, пароль, електронний цифровий підпис) до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics», а також вимогу передати такі ідентифікатори доступу медичній сестрі ОСОБА_6 .

В свою чергу, лікар ПП «Сіліцея» ОСОБА_4 ,яка надавала послуги з мобільної паліативної допомоги пацієнтам, вступивши в попередню змову із ОСОБА_5 , погодившись на її умови, всупереч порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, розуміючи зацікавленість в досягненні злочинного, корисливого умислу ОСОБА_5 , спрямованого на заволодіння бюджетними коштами шляхом вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, передали особисті ідентифікатори доступу до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics» ОСОБА_5 , а також медичній сестрі ОСОБА_7 .

В свою чергу медична сестра ПП «Сіліцея» ОСОБА_7 , вступивши в попередню змову із ОСОБА_5 , діючи в її інтересах, з метою досягнення злочинного, корисливого умислу ОСОБА_5 , спрямованого на заволодіння бюджетними коштами шляхом вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, мала доступ до особистих ідентифікаторів доступів (логін, пароль, електронний цифровий підпис) до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics», та з відома лікарів ПП «Сіліцея», забезпечувала вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, шляхом створення відомостей про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної допомоги для пацієнтів, фактично не взаємодіючи із такими пацієнтами та 2е надаючи їм медичних послуг.

Так, 08.02.2021 ОСОБА_4 зареєстровано в інформаційній системі «Medics» та додано роль «терапевт», чим наділилено останню правом доступу до вказаної електронної системи охорони здоров`я.

В свою чергу ОСОБА_4 яка перебувала на посаді лікаря-терапевта ПП «Сіліцея», маючи відповідний доступ до електронної системи охорони здоров`я, усвідомивши деталі вищевказаного злочинного плану, який ОСОБА_5 довела до її відома, для реалізації якого остання, бажаючи отримувати власну матеріальну вигоду, керуючись корисливим мотивом, свідомо прийняла пропозицію ОСОБА_5 та надала свою добровільну згоду на участь у незаконній діяльності за попередньою змовою із останньою, яка полягала у вчиненні несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинених особою, яка має право доступу до неї, та відповідно до подальшої відведеної ролі співвиконавця вчинення запланованих злочинів та підпорядкування при вчиненні злочинних дій ОСОБА_5 , та з цією метою передала особисті ідентифікатори доступу до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics» медичній сестрі ПП «Сіліцея» ОСОБА_6 .

В свою чергу ОСОБА_6 , не маючи особистих ідентифікаторів доступу до медичної інформаційної системи «Medics», однако тримавши такі ідентифікатори доступу від ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою із ОСОБА_5 , за попередньою змовою із останньою, погодилась на створення в медичній інформаційній системі відомостей про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної допомоги для пацієнтів ОСОБА_8 , достовірно знаючи, що такі послуги не були їм надані.

В той же час, ОСОБА_4 , маючи можливість перегляду взаємодій із пацієнтами із особистого кабінету медичної інформаційної системи «Medics», які були несанкціоновано внесені медичною сестрою ОСОБА_6 , та усвідомлюючи, що вказані медичні послуги таким пацієнтам не надавались, а фіктивно відображені в системі, не відмічала епізоди із вказаними взаємодіями як помилкові, хоча мала таку можливість відповідно до функціоналу системи, переслідуючи мету несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинених особою, яка має право доступу до неї, за попередньою змовою групою осіб.

В подальшому, ОСОБА_6 в період з по з 1 березня 2022 року по 13 вересня 2023 року, діючи за попередньою змовою ОСОБА_9 та ОСОБА_5 , а також діючи в особистих інтересах та інтересах останньої, згідно розробленого алгоритму злочинних дій, умисно, протиправно, переслідуючи спільну корисливу мету, перебуваючи на своєму робочому місці у приміщенні ПП «Сіліцея» за адресою: Хмельницька область, місто Шепетівка, проспект Миру, 14 Д, отримавши. ідентифікатори доступу до медичної інформаційної системивід ОСОБА_4 , яка маючи в силу займаної посади доступ до електронної системи охорони здоров`я та відповідних Реєстрів як медичний спеціаліст передала їх задля досягнення спільної мети, із використанням цифрового підпису та ідентифікаторів доступу ОСОБА_4 , доступу до мережі Інтернет (із використанням ІР-адреси НОМЕР_1 ), пройшовши автентифікацію (використовуючи логін НОМЕР_2 та пароль - НОМЕР_3 ), увійшла до електронного ОСОБА_10 в інформаційній системі «Medics», та з відома та згоди останньої внесла недостовірні відомості про надання медичної послуги з паліативної допомоги щодо пацієнтів ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 в розділі МІС «Medics» в розділі «тип взаємодії» - візит за місцем постійного перебування пацієнта, при тому, що дані пацієнти такі медичні послуги не отримували,внісши недостовірні відомості про те, що послугу надано, достовірно знаючи про те, що вказані особи за отриманням медичної допомоги до неї не звертались та відповідно медичну послугу не отримували.

Вказаними діями ОСОБА_5 ,діючи запопередньою змовоюгруппою осіб,а самез ОСОБА_4 та ОСОБА_6 ,будучи особою,яка маєвідповідний доступдо електронноїсистеми охорониздоров`я черезпрограмне забезпечення,спеціально розробленедля автоматизаціїпідключення доелектронної системиохорони здоров`я,наддавши останнімпрямі вказівкистосовно внесеннянедостовірних відомостейв автоматизовануінформаційну систему,забезпечивши їїнеобхідними длявиконання вказанихзлочинних дійресурсами тазасобами,уповноваживши відповіднимиправами тадоступом доінформаційної системи«Medics»,діючи запопередньою змовоюз ОСОБА_4 та ОСОБА_6 вчинила несанкціоновані зміни зінформацією, яка обробляється в такій системі.

Своїми умисними діями, які виразились у вчиненні несанкціонованої зміни інформації, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинених особою, яка має право доступу до неї, вчинені повторно за попередньою змовою групою осіб, ОСОБА_4 вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 362 КК України.

Крім того, директор ПП «Сіліцея» ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою із лікарем-терапевтом ПП «Сіліцея» ОСОБА_4 , та сестрою медичною ПП «Сіліцея» ОСОБА_6 , володіючи фаховими знаннями щодо надання медичних послуг та їх відображення в електронній системі охорони здоров`я, будучи обізнаною про механізм відшкодування грошових коштів з державного бюджету за надані медичні послуги на підставі укладених договорів із Національною службою здоров`я України, в якості оплати за надані медичні послуги пацієнтам в рамках Програми медичних гарантій, згідно Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 9 жовтня 2017 року, вирішила їх використати для незаконного збагачення шляхом незаконного заволодіння бюджетними коштами, які виділяються за вказаною Програмою, у 2022-2023 роках шляхом внесення недостовірних відомостей про надані медичні послуги населенню до електронної системи охорони здоров`я, та формування фіктивних звітів про надані медичні послуги у період часу з 1 березня 2022 року по 13 вересня 2023 року, в умовах воєнного стану, введеного на території України, Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та який був продовжений Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 07.11.2022 № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 06.02.2023 № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 01.05.2023 № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента Українивід 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указ Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», незаконно заволоділа, шляхом зловживання службовим становищем, державними грошовими коштами у особливо великих розмірах, за наступних обставин.

Так, ОСОБА_5 14.05.2008 зареєструвала у виконавчому комітеті Шепетівськоїміської ради Приватне підприємство «Сіліцея» (код ЄДРПОУ) 35479197 (далі по тексту ПП «Сіліцея»).

Відповідно до Статуту ПП «Сіліцея», затвердженого у новій редакції рішенням засновників від 17.02.2021 та відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами економічної діяльності медичного центру було визначено: загальну медичну практику як основний вид, а також: діяльність у сфері права, роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах, роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах, інша діяльність у сфері охорони здоров`я, діяльність лікарняних закладів, спеціалізована медична практика, надання соціально їдопомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів, надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у., надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.

Після чого, ОСОБА_5 , будучи призначеною директором ПП «Сіліцея» наказом № 11 від 06.05.2019, та звільненою наказом ПП «Сіліцея» наказом № 52-к/трвід 07.09.2023, відповідно до Статуту ПП «Сіліцея» приступила до здійснення керівництва поточною діяльністю підприємства, внаслідок чого зобов`язана була організовувати щодобовий трудовий процес Підприємства, укладати договори, контракти, угоди, вчиняти інші юридичні дії, забезпечувати виконання договорів, контрактів, угод, здійснювати керівництво поточною діяльністю підприємства, і нести персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, призначати на посади працівників підприємства, затверджувати підписами усі документи фінансового, матеріального, майнового, розрахункового, кредитного характеру, які є основою бухгалтерських записів, в тому числі угоди, зобов`язання, звіти та баланси, та інше, тобто була наділена організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими обов`язками, а отже являлась службовою особою юридичної особи приватного права.

Під час здійснення основного виду економічної діяльності ПП «Сіліцея», ОСОБА_5 , проводила самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку, як передбачено статтею 42 Господарського кодексу України, а також як спеціаліст, проводила медичне обслуговування пацієнтів Підприємства.

Наказом ПП «Сіліцея» від 06.01.2021 було затверджено посадові інструкції працівників підприємства, в тому числі посадову інструкцію директора, згідно якої директор керує господарською діяльністю підприємства; визначає ступінь відповідальності працівників, розподіляє обов`язки між ними, очолює та контролює їх роботу; організовує та контролює своєчасне формування та надання звітів, моніторинг виконання планів, підготовку квартальної, річної та інших видів звітності, належне ведення облікової документації; забезпечує та контролює виконання умов договору з НСЗУ; контролює використання матеріально-технічних ресурсів, облік матеріальних цінностей; контролює за своєчасним замовленням, розподіленням, списанням, зберіганням матеріальних цінностей, інших основних засобів, а також виконує інші покладені на нього обов`язки.

Наказом ПП «Сіліцея» № 15-к від 01.12.2014 на посаду лікаря -терапевта прийнято ОСОБА_4 .

Наказом ПП «Сіліцея» № 62-к від 25.11.2019 на посаду сестри медичної прийнято ОСОБА_6 .

Надалі, у зв`язку із створенням електронної системи охорони здоров`я, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 411 від 25.04.2018 «Деякі питання електронної системи охорони здоров`я», переслідуючи мету належного функціонування закладу охорони здоров`я - ПП «Сіліцея», у відповідності до п.п. 31-45 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 411 від 25.04.2018, а саме, для надання або отримання медичних послуг, лікарських засобів та медичних виробів за програмою медичних гарантій користувачі зобов`язані зареєструватися у відповідних реєстрах; реєстрація суб`єкта господарювання у сфері охорони здоров`я та уповноважених осіб такого суб`єкта господарювання здійснюється його керівником або фізичною особою - підприємцем, яка одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, ОСОБА_5 08.02.2021 зареєстрована як керівник закладу охорони здоров`я в медичній інформаційній системі «Medics» та наділена повноваженнями на реєстрацію підпорядкованих працівників ПП «Сіліцея» у згаданій медичній інформаційній системі «Medics» для надання відповідних медичних послуг від імені Закладу та виконання безпосередніх обов`язків лікарями.

Так, ОСОБА_5 , будучи директором ПП МЦ «Сіліцея», використовуючи своє службове становище та повноваження керівника, уклала із Національною службою здоров`я України (далі - НСЗУ), в особі її голови ОСОБА_32 , договори № 1319-E122-P000 від 10.02.2022, № 1119-E123-P000 від 25.01.2023 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.

Згідно вказаних Договорів ПП «Сіліцея» виступило Надавачем медичних послуг, а саме медичних послуг пов`язаних з наданням паліативної медичної допомоги, що включена до програми державних гарантій медичного обслуговування населення відповідно до ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017, яку надавач зобов`язується надавати згідно з цим договором.

Відповідно до пункту 8 даних Договорів, Надавач зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам, а Замовник НСЗУ зобов`язується оплачувати такі послуги відповідно до встановленого тарифу та коригувальних коефіцієнтів.

Крім вказаного, у відповідності до вимог п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 410 від 25.04.2018 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» на ПП «Сіліцея» як Надавача послуг, також покладено обов`язки щодо:

- надання якісних медичних послуг відповідно до специфікацій та встановлених законодавством вимог;

- забезпечення захисту персональних даних пацієнтів, в тому числі медичної інформації, відповідно до законодавства про захист персональних даних;

-своєчасне внесення до системи повної та достовірної інформації, в тому числі медичної документації та звітів про медичні послуги, медичних записів, записів про направлення і рецепти, у порядку, встановленому законодавством, з урахуванням положень специфікації та інше.

Також, у відповідності до п. 22 вказаних Договорів ПП «Сіліцея» було зобов`язано складати звіт про медичні послуги за формою, наданою замовником, в якому зазначаються назва звіту, дата його складання, найменування надавача, посади відповідальних осіб надавача та замовника із зазначенням їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), а також перелік та обсяг надання медичних послуг, які підлягають оплаті за звітний період. Звіт про медичні послуги є первинним документом. Звіт про медичні послуги формується на підставі інформації, що міститься в системі, медичної документації та інших документів, що підтверджують факт надання пацієнтам медичної допомоги відповідно до законодавства.

Включенню до звіту та оплаті згідно з цими договорами у відповідності до п. 23 «Типової форми договору про медичне обслуговування населенню за программою медичних гарантій», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України №410 від 25.04.2018, підлягають медичні послуги з урахуванням таких умов:

1) медичні послуги, надані пацієнту за направленням, запис про яке є в системі, крім випадків, коли згідно із законодавством направлення не вимагається;

2) медичні послуги, надані в обсязі не меншому, ніж передбачено у специфікації;

3) до системи включено необхідну медичну документацію в порядку, передбаченому законодавством та специфікацією.

Згідно п. 29 Договорів, замовник зобов`язується оплачувати медичні послуги, включені до звіту про медичні послуги, щодо якого замовник не подав заперечення відповідно до пункту 25 цього договору, згідно з тарифом іззастосуванням відповідних коригувальних коефіцієнтів, затверджених у порядку, визначеному законодавством, інформацію про надання яких надавач належним чином вніс до системи, в межах загальної орієнтовної ціни договору з урахуванням граничної суми оплати у відповідному звітному періоді, якщо така гранична сума зазначена у додатках до цього договору.

Згідно пункту 1.1 Спеціальних умов надання медичних послуг, які є невід`ємними додатками до Договорів, ПП «Сіліцея» зобов`язується надавати медичні послуги згідно з договором, за адресою м. Шепетівка, проспект Миру, 14 Д.

Однак, ОСОБА_5 , отримуючи протягом 2022-2023 років на підставі укладених договорів № 1319-E122-P000 від 10.02.2022, № 1119-E123-P000 від 25.01.2023 грошові кошти від Національної служби здоров`я України, в якості оплати за надані медичні послуги пацієнтам в рамках Програми медичних гарантій, переслідуючи корисливу мету особистого збагачення, оскільки являється директором і власником цього підприємства, прийняла рішення про зайняття злочинною діяльністю, направленою на незаконне заволодіння бюджетними коштами, які виділяються за вказаною Програмою фінансових гарантій медичного обслуговування населення, у 2022-2023 році шляхом внесення недостовірних відомостей про надання медичних послуг пацієнтам до електронної системи охорони здоров`я без їх фактичного надання, на підставі чого формуючи фіктивні звіти про надані медичні послуги, та реалізовувала вказані дії вступивши в попередню змову із підпорядкованими їй лікарями та медичними працівниками ПП «Сіліцея».

При цьому, ОСОБА_5 розуміючи, що до вчинення визначених нею злочинів необхідно залучити осіб, з якими перебуває в тісних стосунках з числа підпорядкованих їй працівників, що забезпечить стабільність та безпеку їх діяльності, залучити яких вона зможе, у тому числі, використовуючи своє службове становище як керівника Підприємства, для виконання наступних задач, направлених на досягнення кінцевої мети за попередньою змовою в групі осіб.

Крім того, згідно пунктів 26, 28, 32 Договорів, ПП «Сіліцея» забов`язується здійснювати внутрішній контроль за виконанням своїх зобов`язань за договором працівниками надавача та його підрядниками; вживати заходів до усунення порушень у разі їх виявлення, в тому числі порушень, виявлених за результатами моніторингу, здійсненого замовником; повертати замовнику надміру сплачені кошти згідно з цим договором, у випадках, передбачених цим договором; повертати кошти замовнику, отримані за надання медичних послуг, щодо яких виявлено порушення під час їх надання.

Також, згідно умов договорів, у разі виявлення обставин, що призводять до збільшення або зменшення суми оплати за звітом про медичні послуги за попередні звітні періоди, за умови документального підтвердження таких обставин та узгодження їх сторонами сума оплати у поточному або наступних звітах про медичні послуги коригується на відповідну суму зменшення або збільшення суми оплати, що відображається у розділі звіту розрахунок-коригування.

Сторони зобов`язуються постійно співпрацювати з метою забезпечення належного виконання умов цього договору, підвищення якості та доступності медичного обслуговування пацієнтів, зокрема, шляхом проведення кожною із сторін систематичного спостереження за своєчасністю внесення до систематичної та достовірної інформації, вжиття заходів для усунення неточностей;

У разі виявлення фактів надміру сплачених коштів за договором, що не пов?язано безпосередньо з порушенням його умов, надавач зобов`язаний зменшити суму оплати за звітом про медичні послуги за поточний період на суму надміру сплачених коштів. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги поточного періоду надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п`яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

Також, у відповідності до пункту 22 договорів ПП «Сіліцея» було зобов`яза носкладати звіт про медичні послуги за формою, наданою замовником, в якому зазначаються назва звіту, дата його складання, найменування надавача, посади відповідальних осіб надавача та замовника із зазначенням їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), а також перелік та обсяг надання медичних послуг, які підлягають оплаті за звітний період. Звіт про медичні послуги є первинним документом. Звіт про медичні послуги формується на підставі інформації, що міститься в системі, медичної документації та інших документів, що підтверджують факт надання пацієнтам медичної допомоги відповідно до законодавства.

Згідно Спеціальних умов надання медичних послуг, які є невід`ємними додатками до Договору ПП «Сідіцея» зобов`язується надавати згідно з договором, за адресами: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, проспект Миру 14 Д, такі медичні послуги:

- за кодом медичної послуги 24 мобільна паліативна допомога дорослим і дітям. Запланована вартість медичних послуг на 2022 рік (з 24.02.2022) складає 4355028, 00 гривень, в тому числі за кожен місяць по 362919 гривень.

- за кодом медичної послуги 24 мобільна паліативна допомога дорослим і дітям. Запланована вартість медичних послуг на 2023 рік складає 27 963 864, 00 гривень, в тому числі за кожен місяць по 2330 322 гривень.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2022 році» за № 1440 від 29.12.2021, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» № 1464 від 27.12.2022, ПП «Сіліцея» отримує на місяць відповідно до глобальної ставки, яка розраховується як добуток кількості пацієнтів, яким надавач медичних послуг готовий надати зазначені послуги протягом місяця, та ставки на медичну послугу, яка становить 19101 гривню.

За таких умов директор ПП «Сіліцея» ОСОБА_5 , діючи з метою досягнення злочинного, корисливого умислу спрямованого на заволодіння бюджетними коштами шляхом вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, володіючи фаховими знаннями щодо надання медичних послуг та їх відображення в електронній системі охорони здоров`я, будучи обізнаною про механізм відшкодування грошових коштів з державного бюджету за надані медичні послуги на підставі укладених договорів із Національною службою здоров`я України, в якості оплати за надані медичні послуги пацієнтам в рамках Програми медичних гарантій, вирішила їх використати для незаконного збагачення шляхом незаконного заволодіння бюджетними коштами, які виділяються за вказаною Програмою, у 2022-2023 роках організувавши внесення недостовірних відомостей про надані медичні послуги населенню до електронної системи охорони здоров`я, та формування фіктивних звітів про медичні послуги, які фактично не були надані пацієнтам.

Так, ОСОБА_5 , з метою забезпечення злочинної діяльності ПП «Сіліцея», з 01.03.2022 по 13.09.2023, залучила підпорядкованих їй працівників для вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, що створювали відомості про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної допомоги для пацієнтів, фактично не взаємодіючи із такими пацієнтами та не надаючи їм медичних послуг, забезпечуючи безперервну діяльність таких працівників зі створення таких фіктивних взаємодій періодичними розрахунками за надані послуги в залежності відкількості таких послуг.

Так, з метою забезпечення вказаної злочинної діяльності, при працевлаштуванні в ПП «Сіліцея» медичних працівників, які надалі були залучені ОСОБА_5 до злочинних дій, остання виставила вимоги передати їй особисті ідентифікатори доступу (логін, пароль, електронний цифровий підпис) до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics», а також вимогу передати такі ідентифікатори доступу медичній сестрі ОСОБА_7 .

В свою чергу, лікар ПП «Сіліцея» ОСОБА_4 , яка надавала послуги з мобільної паліативної допомоги пацієнтам, вступивши в попередню змову із ОСОБА_5 , та інші лікарі, які надавали послуги з мобільної паліативної допомоги пацієнтам, погодившись на її умови, всупереч порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, розуміючиз ацікавленість в досягненні злочинного, корисливого умислу ОСОБА_5 , спрямованого на заволодіння бюджетними коштами шляхом вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, передали особисті ідентифікатори доступу до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics» ОСОБА_5 , а також медичній сестрі ОСОБА_7 .

В свою чергу медична сестра ПП «Сіліцея» ОСОБА_7 , вступивши в попередню змову із ОСОБА_5 , діючи в її інтересах, з метою досягнення злочинного, корисливого умислу ОСОБА_5 , спрямованого на заволодіння бюджетними коштами шляхом вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, мала доступ до особистих ідентифікаторів доступів (логін, пароль, електронний цифровий підпис) до особистих кабінетів медичної інформаційної системи «Medics», та з відома лікарів ПП «Сіліцея», забезпечувала вчинення несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в автоматизованих системах, шляхом створення відомостей про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної допомоги для пацієнтів, фактично не взаємодіючи із такими пацієнтами та не надаючи їм медичних послуг.

З цією метою, ОСОБА_5 , довела до відома підпорядкованим їй лікарям ПП «Сіліцея» необхідність внесення недостовірних відомостей в автоматизовану інформаційну систему медичну інформаційну систему «Medics», забезпечивши їх необхідними для виконання вказаних злочинних дій ресурсами, уповноваживши відповідними правами останніх, які в свою чергу в електронній системі охорони здоров`я мали б створювати відомості про фіктивні взаємодії із хворими за послугами мобільної паліативної медичної допомоги для пацієнтів, фактично не взаємодіючиіз такими пацієнтами та не надаючи їм медичних послуг, в тому числі і стосовно пацієнтів, які на момент внесення таких відомостей в медичну інформаційну систему перебували за кордоном або померли.

Так, у період часу з 01.03.2022 по 13.09.2023, лікарем терапевтом ПП «Сіліцея» ОСОБА_4 , за попередньою змовою із медичною сестрою ПП «Сіліцея» ОСОБА_6 на виконання злочинного плану ОСОБА_5 , перебуваючи на своєму робочому місці у приміщенні ПП «Сіліцея» за адресою: місто Шепетівка, проспект Миру 14, умисно, протиправно, з корисливих мотивів, маючи в силу займаної посади доступ до електронної системи охорони здоров`я та відповідних Реєстрів, із використанням свого цифрового підпису, пройшовши автентифікацію, увійшовши до свого електронного кабінету в інформаційній системі «Medics» внесено відомості про взаємодії із пацієнтами та надання їм медичної допомоги за кодом «24», а самемобільна паліативна допомога дорослим і дітям, стосовно пацієнтів, а саме ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_33 ,достовірно знаючи про те, що вказані особи відповідну медичну послугу не отримували.

В цей же період, ОСОБА_5 , переслідуючи корисливу мету незаконного збагачення, перебуваючи на своєму робочомумісці у приміщенні ПП «Сіліцея» за адресою: місто Шепетівка, проспект Миру 14, маючи в силу займаної посади доступ до електронної системи охорони здоров`я та відповідних Реєстрів, із використанням свого цифрового підпису, пройшовши автентифікацію, увійшовши до свого електронного кабінету в інформаційній системі «Medics», будучи забов`язана переглядати інформацію, що внесена працівниками до електронної системи охорони здоров`я, будучи забов`язаною на своєчасне внесення до системи повної та достовірної інформації, а також будучи відповідальною за систематичне спостереження за своєчасністю внесення до системиточної та достовірної інформації, вжиття заходів для усунення неточностей, достовірно знаючи про те, що до медичної інформаційної системи внесені недостовірні відомості про взаємодії із пацієнтами та надання їм медичної допомоги за кодом «24» (мобільна паліативна допомога дорослим і дітям), створила підстави для подальшого перерахування Національною службою здоров`я України на розрахунковий рахунок ПП «Сіліцея» грошових коштів у встановленому Договором розмірі щомісячної глобальної ставки для даного виду медичної послуги, за послуги, які фактично не надавались вищевказаним пацієнтам.

Надалі ОСОБА_5 переслідуючи мету незаконного збагачення в особливо великих розмірах, в період з 01.03.2022 по 13.09.2023 забезпечила подальше перерахування Національною службою здоров`я України на розрахунковий рахунок ПП «Сіліцея» грошових коштів у встановленому Договорами розмірі щомісячної глобальної ставки для даного виду медичної послуги за послуги, які фактично не надавались вищевказаним пацієнтам.

Крім того, ОСОБА_5 , зловживаючи службовим становищем директора ПП «Сіліцея», внаслідок якого мала повноваження щодо підпису звіту про надані медичні послуги за встановленою формою, перебуваючи у приміщенні ПП «Сіліцея», за адресою: М. Шепетівка, проспект Миру 14, достовірно знаючи про те, що відомості про кількість та вид наданих медичних послуг згідно звітів про медичні послуги,що були автоматично сформовані електронною системою охорони здоров`я на підставі внесених медичних записів, відповідно до ч. 8 ст. 10 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», не відповідають дійсності, оскільки відомості в них згенеровані на підставі попередньо внесених іншими працівниками ПП «Сіліцея» неправдивих відомостей щодо наданих послуг вищевказаним пацієнтам, однак діючи задля забезпечення можливості щомісячного отримання оплати за такі послуги, підписувала вказані звіти своїм електронним підписом та скеровувала до Національної служби здоров`я України, для їх підписання та проведення відповідної оплати по договорам про медичне обслуговування населення за программою медичних гарантій.

При цьому Національна служба здоров`я України, будучи розпорядником коштів державного бюджету, аналізуючи відомості в електронній системі охорони здоров`я, а також на підставі вищевказаних звітів про медичні послуги, на виконання договорів про медичне обслуговування населення за программою медичних гарантій, щомісячно на розрахунковий рахунок ПП «Сіліцея» A НОМЕР_4 , відкритий в АТ «УКРГАЗБАНК» з призначенням платежу «оплата за медичніпослуги ПМД згідно договору» здійснювала перерахування бюджетних коштів, з яких грошові кошти у сумі 2464029,00 грн. перераховані за медичні послуги, які не надавались, якими ОСОБА_5 незаконно заволоділа та використовувала на власний розсуд як в особистих інтересах, так і в інтересах підтримання діяльності підприємства.

Отже, внаслідок вказаних вище злочиннихдій, які тривали в період з 1 березня 2022 року по 13 вересня 2023 року, тобто під час дії воєнного стану на території України, ОСОБА_5 , за попередньою змовою із ОСОБА_4 та ОСОБА_6 , шляхом зловживання службовим становищем, всупереч вимогам договорів № 1319-E122-P000 від 10.02.2022, № 1119-E123-P000 від 25.01.2023 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», «Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення», незаконно заволоділа вказаними грошовими коштами Держаного бюджету України, розпорядником яких є Національна служба здоров`я України, у загальній сумі 2464029,00 грн.що становить особливо великий розмір, так як у шістсот і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на день вчинення злочину, чим спричинила державі, в особі Національної служби здоров`я України, матеріальної шкоди на вказану суму.

Своїми умисними діями, які виразились у заволодінні чужим майном за попередньою змовою групою осіб, що вчинене в умовах воєнного стану, у особливо великих розмірах, ОСОБА_4 вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 5 ст. 191 КК України.

У вчиненні кримінального правопорушення обґрунтовано підозрюється: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка села Хорошів Білогірського району Хмельницької області, лікар ПП «Сіліцея», мешканка міста Шепетівка, проживаюча по АДРЕСА_1 , раніше не судима.

Окрім цього, проведено допити в якості свідків пацієнтів ПП «Сіліцея» та огляд документів, вилучених в ТОВ «МЕДІКС ІТ» щодо взаємодії між лікарями та пацієнтами, в ході чого встановлено, що за період часу з 01.03.2022 по 13.09.2023 загальна нарахована сума на пацієнтів, щодо яких вносились фіктивні відомості до системи МІС «Медікс» становить 19 800 872,00 ?, а саме за 2021 рік 1 640 847,00 ?, за 2022 рік 12 009 694,00 ? та за 2023 рік 6 150 531,00?.

У органу досудового розслідування та прокурора є обґрунтовані підстави вважати, що вищевказане рухоме та нерухоме майно є об`єктом кримінально протиправних дій, набуті кримінально протиправним шляхом.

Окрім цього, слід зазначити, що санкція ч. 5 ст. 191 КК України передбачає додаткове покарання у вигляді конфіскації майна.

Таким чином під час досудового розслідування встановлено, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення особливо тяжкого кримінального правопорушення, за який в тому числі передбачено додаткове покарання у вигляді конфіскації майна, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

На теперішній час є обґрунтовані підстави вважати, що у разі не накладення арешту на вказане майно, причетні до вчинення кримінального правопорушення особи можуть приховати їх шляхом перереєстрації на інших осіб, що призведе до їх втрати і унеможливить встановлення причетних до злочину осіб.

Таким чином, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи та застосуванням такого виду заходу забезпечення кримінального провадження може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до ч. 1ст.170 КПК Україниарештом майнає тимчасове,до скасуванняу встановленомуцим Кодексомпорядку,позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно з п.4 ч.2ст.170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Частинами 8 та 11ст.170 КПК Українивизначено, що вартість майна, яке належить арештувати з метою забезпечення цивільного позову або стягнення отриманої неправомірної вигоди, повинна бути співмірною розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням або зазначеної у цивільному позові.

Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Відповідно до ч.1ст.171 КПК Україниз клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.

Згідно з .ч.1, 2ст.173 КПК Українислідчий суддя,суд відмовляютьу задоволенніклопотання проарешт майна,якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першоїстатті 170 цього Кодексу.

При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати, зокрема: правову підставу для арешту майна; розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

З наданих слідчому судді матеріалів встановлено, що підозрюваній ОСОБА_4 на праві спільної часткової власності у розмірі 1/2 належить житловий будинок, з надвірними будівлями, що за адресою АДРЕСА_1 (згідно відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно).

Слідчий суддя вважає, що доведена необхідність накладення арешту на вказане майно підозрюваного шляхом заборони його відчуження та розпорядження, з метою забезпечення подальшої конфіскації майна як виду покарання.

Керуючись ст.ст.170 - 173 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_3 - задовольнити.

Накласти арешт на житловогобудинку,з надвірнимибудівлями,що заадресою АДРЕСА_1 ,що згідноінформації зДержавного реєструречових правна нерухомемайно таРеєстру праввласності нанерухоме майно,Державного реєструіпотек,Єдиного реєструзаборон відчуженняоб`єктів нерухомогомайна щодосуб`єкта за№362200494від 17.01.2024року перебуваєу спільнійчастковій власностіпідозрюваної ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 шляхом тимчасового позбавлення права на його відчуження та розпорядження, з метою забезпечення подальшої конфіскації майна як виду покарання.

Ухвала про арешт виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала слідчого судді про арешт майна може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 5 днів з дня її оголошення, якщо ухвала постановлена без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Підозрюваний, захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні під час розгляду питання про арешт майна мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення19.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116539361
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —686/17719/23

Ухвала від 31.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 31.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 29.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 18.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 18.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 28.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 14.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 04.06.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні