Рішення
від 24.01.2024 по справі 380/28618/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 січня 2024 рокусправа № 380/28618/23

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Морської Галини Михайлівни, розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Крамар ЛТД» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Крамар ЛТД» (далі - позивач) звернувся в суд з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №50209 від 23.10.2023;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №55476 від 23.11.2023;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД Крамар ЛТД" з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.

Ухвалою від 08.12.2023 відкрите спрощене провадження у справі.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Комісією Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 23.10.2023 р. № 50209, за яким ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» визнано таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою прийняття рішення вказано: «У зв`язку з виявленням обставин/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності». 15.11.2023 ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» через електронний кабінет подало до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та щодо виключення ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість. Разом із наданням пояснень ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» направило всі необхідні копії документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку. Проте Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №55476 від 23.11.2023, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 15.11.2023 № 1, визнано ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та встановлено ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку. Підставою прийняття рішення вказано: «п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку».

Стверджує, що спірні рішення є безпідставними та необґрунтованими, а дії контролюючого органу - протиправними та такими, що порушують права позивача, оскільки останнім надані усі підтверджуючі документи щодо провадження господарської діяльності, у тому числі і первинні бухгалтерські документи.

Просить суд задовольнити позов.

11.01.2024 позивач надіслав клопотання про прискорення розгляду справи.

Відповідач отримав копії позову та ухвали про відкриття провадження у справі у електронний кабінет підсистеми «Електронний суд» 09.12.2023, проте не скористався правом подання відзиву.

Також суд в ухвалі про відкриття провадження у справі витребував у відповідача належним чином завірені копії документів, які стали підставою для прийняття спірних рішень.

Проте, відповідач витребуваних документів не надав, причин невиконання вимоги ухвали суду не повідомив.

Відповідно до ч. 6-9 ст. 80 КАС України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом. У разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.

Враховуючи наведене, суд розглядає справу за наявними у ній доказами.

Розглянувши надані позивачем документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД» зареєстроване за юридичною/ податковою адресою: 79040, Україна, м. Львів, вул. Данила Апостола, буд. 16, літ. Х-1; код ЄДРПОУ 44676394.

Позивач проводить господарську діяльність за такими видами діяльності: 10.11 виробництво м`яса (основний); 10.12 виробництво м`яса свійської птиці; 10.13 виробництво м`ясних продуктів; 10.85 виробництво готової їжі та страв; 10.89 виробництво інших харчових продуктів; 46.32 оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; 46.38 оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками; 47.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.22 роздрібна торгівля м`ясом і м`ясними продуктами в спеціалізованих магазинах; 47.23 роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах; 47.91 роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет; 49.41 вантажний автомобільний транспорт; 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 56.10 діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування; 77.40 лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів, крім творів, захищених авторськими правами.

Комісією Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 23.10.2023 р. № 50209, за яким ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» визнано таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою прийняття рішення вказано: «У зв`язку з виявленням обставин/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності».

У розділі «Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості» зазначено операції щодо придбання:

період здійснення операції - 01.05.2023-01.10.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0207146000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 324611669,

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303670000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 41724518,

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0203295500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 44186691,

період здійснення операції - 01.08.2023-01.10.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303899000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 38560987,

та зазначені операції щодо постачання:

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 1604200500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 39927581,

період здійснення операції - 01.08.2023-01.10.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303120000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 40464816».

15.11.2023 р. ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» через електронний кабінет подало до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та щодо виключення ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість, в якому надало наступні пояснення:

«Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ Крамар ЛТД» (код ЄДРПОУ 44676394, місцезнаходження: 79040, Львівська обл., м. Львів, вул. Данила Апостола, буд. 16, літ. Х-1) є одним з найбільших імпортерів та тривалий час займається виробництвом та постачанням продуктів харчування на території України. Для здійснення господарської діяльності у сфері постачання виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження Товариство має зареєстровану потужність оператора ринку №a-UA-46-06-12-0-CS; I-CP; II-CP; V-MM, MP, MSM; VIII-PP на яку видано експлуатаційний дозвіл №46-06-12 від 11.08.2022 року, розташовану за адресою: 79040, Україна, м. Львів, вул. Данила Апостола 16, літ. Х-1 (види діяльності: холодильний склад, потужність з розбирання та обвалювання м`яса, потужність з виробництва кускового м`яса, м`ясних напівфабрикатів та механічного обвалювання м`яса, потужність з переробки риби).»

Разом із наданням пояснень ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» направило копії документів про наявність виробничих потужностей та персоналу, а також на підтвердження здійснення господарських операцій, зазначених у рішенні.

Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №55476 від 23.11.2023, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 15.11.2023 № 1, визнано ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та встановлено ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку. Підставою прийняття рішення вказано: «п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку».

У розділі «Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості» зазначені операції щодо придбання:

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303670000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 41724518,

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0203295500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 44186691;

операції щодо постачання:

період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 1604200500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 39927581,

період здійснення операції - 01.08.2023-01.10.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303120000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 40464816».

Не погодившись із цими рішеннями, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку правомірності спірних рішень, суд застосовує наступні правові норми.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 61.1 ст. 61 ПК України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п. 61.2 ст. 61 ПК України, податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 62.1 ст. 62 ПК України, податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; моніторингу контрольованих операцій та опитування посадових, уповноважених осіб та/або працівників платника податків відповідно до статі 39 цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165).

За змістом п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно зпунктом 8додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні про відповідність платника податку вимогампункту 8додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених уподаткових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

При цьому не може бути підставою для розгляду питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно зпунктом 8додатка 1 операція, відображена уподатковій накладній/розрахунку коригування, дата реєстрації якої/якого у Реєстрі припадає на період, що перевищує 180 днів до дати прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронні документи та електронний документообіг,Про електронні довірчі послугитаПорядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку втрачає чинність.

У рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно доабзацу восьмогоцього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня за основним місцем обліку платника податку виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, на підставі рішення комісії регіонального рівня або рішення суду автоматично виключаються з переліку ризикових його контрагенти за умови, що: виключною підставою для включення такого контрагента до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості на підставіпункту 8додатка 1, було здійснення операції з таким платником податку; відсутні інші підстави та інформація, за якою встановлено відповідність контрагента критеріям ризиковості платника податку.

Рішення про відповідність/невідповідність критеріям ризиковості платника податку набирає чинності у день засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Критерії ризиковості платника податку наведені у додатку 1 до Порядку №1165, що є вичерпним переліком.

Зокрема, п. 8 вказаного Додатку передбачено одним із критеріїв: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

У затвердженій формі рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме:

у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності

або

з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів.

Крім того, у формі рішенні вказано про необхідність зазначення пункту критерію ризиковості платника податку, а у разі відповідності суб`єкта пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку необхідно також зазначити, яка саме, інформація була підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Дослідивши та проаналізувавши оскаржене рішення від 23.11.2023, прийнятого податковим органом після дослідження документів, поданих платником податків разом із поясненнями, суд встановив, що таке рішення прийнято Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за критерієм, передбаченим п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

При цьому, відповідачем вказано на підставу:

«… 11 накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатньості) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

12 постачання товарів (послуг) платнику, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

13 придбання товарів (послуг) платнику, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

У розділі «Інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості» зазначені операції щодо придбання: період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303670000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 41724518; період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0203295500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 44186691;

операції щодо постачання: період здійснення операції - 01.06.2023-01.09.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 1604200500, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 39927581; період здійснення операції - 01.08.2023-01.10.2023, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 0303120000, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції 40464816.

У розділі «Ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку» зазначено: Платником податку не надано інформацію та копії документів, що спростовують здійснення фінансово-господарських операцій з ризиковим контрагентом, шляхом визначення податкового зобов`язання з ПДВ за основною ставкою, згідно п. 198.5 ст. 198 ПКУ, а також платником не зменшено податковий кредит по податку на додану вартість по операціях, здійснених з ризиковими контрагентами; складські документи (інвентаризаційні описи); первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг.

Суд не погоджується із таким висновком податкового органу з огляду на наступне.

Розглянувши ризикові операції визначені відповідачем і наведений перелік документів, які не надані платником податків, суд зазначає наступне.

Із досліджених у справі доказів судом з`ясовано, що відповідач визнав ризиковими операції з наступними контрагентами.

Між ТОВ «ЛЕОПОЛІС-МАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 41724518) (Продавець) та ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Покупець) був укладений договір № 209/2022 купівлі-продажу товарів від 01.08.2022, відповідно до пункту 1.1. якого, в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Продавець зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти у свою власність та оплатити Товар в кількостях та за ціною (вартістю), що наводяться у видаткових накладних, які підписуються та скріплюються печатками обох Сторін та є невід`ємною частиною цього Договору.

Відповідно до умов Договору, в період з 01.06.2023 по 01.09.2023 р. ТОВ «ЛЕОПОЛІС-МАРКЕТ» здійснив продаж товарів ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД», а саме: 01.06.2023 р. на суму 1 548 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 258 000 грн. 00 коп. та на суму 774 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 129 000 грн. 00 коп.; 02.06.2023 р. на суму 1 161 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 193 500 грн. 00 коп. та на суму 774 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 129 000 грн. 00 коп.; 05.06.2023 р. на суму 1 548 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 258 000 грн. 00 коп. та на суму 1 161 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 193 500 грн. 00 коп.; 06.06.2023 р. на суму 774 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 129 000 грн. 00 коп.; 07.06.2023 р. на суму 75 503 грн. 70 коп., у тому числі ПДВ у сумі 12 583 грн. 95 коп.

При здійсненні вказаних операцій ТОВ «ЛЕОПОЛІС-МАРКЕТ» було зареєстровано в Єдиному державному реєстрі податкових накладних такі податкові накладні: № 429 від 01.06.2023 р., № 431 від 01.06.2023 р., № 433 від 02.06.2023 р., № 436 від 02.06.2023 р., № 437 від 05.06.2023 р., № 440 від 05.06.2023 р., № 441 від 06.06.2023 р., № 447 від 07.06.2023 р.

Копії документів, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операції між ТОВ «ЛЕОПОЛІС-МАРКЕТ» (Продавець) та ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Покупець) подані до податкового органу разом із поясненнями.

Між ПОГ «ЛЬВІВПРОДУКТ» (код ЄДРПОУ 44186691) (Продавець) та ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Покупець) був укладений договір № б/н купівлі-продажу товарів від 03.06.2023, відповідно до пункту 1.1. якого, в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Продавець зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти у свою власність та оплатити Товар в кількостях та за ціною (вартістю), що наводяться у видаткових накладних, які підписуються та скріплюються печатками обох Сторін та є невід`ємною частиною цього Договору.

Відповідно до умов Договору, в період з 01.06.2023 по 01.09.2023 р. ПОГ «ЛЬВІВПРОДУКТ» здійснив продаж товарів ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД», а саме: 26.06.2023 р. на суму 123 180 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 20 530 грн. 00 коп. та на суму 114 060 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 19 010 грн. 00 коп.; 10.07.2023 р. на суму 114 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 19 000 грн. 00 коп.; 28.07.2023 р. на суму 228 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 38 000 грн. 00 коп.; 10.08.2023 р. на суму 181 260 грн.00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 30 210 грн. 00 коп.

При здійсненні вказаних операцій ПОГ «ЛЬВІВПРОДУКТ» було зареєстровано в Єдиному державному реєстрі податкових накладних такі податкові накладні: № 10 від 26.06.2023, № 11 від 26.06.2023, № 25 від 10.07.2023, № 26 від 28.07.2023 р., № 40 від 10.08.2023 р. Копії документів, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операції між ПОГ «ЛЬВІВПРОДУКТ» (Продавець) та ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» були надані до податкового органу.

Між ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Постачальник) та ТОВ «АТОМСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 39927581) (Покупець) укладено договір поставки № 27/09-1 від 27.09.2022 р. В пункті 1.1. цього договору зазначено, що Постачальник зобов`язується протягом усього терміну дії даного Договору поставляти та передавати у власність Покупця визначений у розділі 2 Товар, а Покупець зобов`язується приймати та оплачувати на умовах даного договору.

На виконання умов Договору, в період з 01.06.2023 по 01.09.2023 р. позивач здійснив поставку товарів ТОВ «АТОМСЕРВІС», а саме:

29.06.2023 р. на суму 20 104 грн. 76 коп., у тому числі ПДВ у сумі 3 350 грн. 79 коп. та на суму 104 656грн. 19 коп., у тому числі ПДВ у сумі 17 442грн. 70 коп. 05.07.2023 на суму 140 536 грн. 30 коп., у тому числі ПДВ у сумі 23 422 грн. 72 коп., на суму 115 166 грн. 83 коп., у тому числі ПДВ у сумі 19 194 грн. 47 коп., на суму 83 257 грн. 68 коп., у тому числі ПДВ у сумі 13 876 грн. 28 коп., на суму 333 714 грн. 24 коп., у тому числі ПДВ у сумі 55 619 грн. 04 коп.;

06.07.2023 р. на суму 38 860 грн. 42 коп., у тому числі ПДВ у сумі 6 476 грн. 74 коп., на суму 33 150 грн. 96 коп., у тому числі ПДВ у сумі 5 525 грн. 16 коп., на суму 37 290 грн. 28 коп., у тому числі ПДВ у сумі 6 215 грн. 05 коп., на суму 19 761 грн. 49 коп., у тому числі ПДВ у сумі 3 293 грн. 58 коп., на суму 6 977 грн. 20 коп., у тому числі ПДВ у сумі 1 162 грн. 87 коп., на суму 358 090 грн. 99 коп., у тому числі ПДВ у сумі 59 681 грн. 83 коп., на суму 17 033 грн. 16 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 838 грн. 86 коп., на суму 10 8666 грн. 26 коп., у тому числі ПДВ у сумі 18 111 грн. 04 коп.;

07.07.2023 р. на суму 163 691 грн. 15 коп., у тому числі ПДВ у сумі 27 281 грн. 86 коп., на суму 36 774 грн. 90 коп., у тому числі ПДВ у сумі 6 129 грн. 16 коп., на суму 51 287 грн. 60 коп., у тому числі ПДВ у сумі 8 547 грн. 93 коп., на суму 23 135 грн. 39 коп., у тому числі ПДВ у сумі 3 855 грн. 90 коп., на суму 31 139 грн. 81 коп., у тому числі ПДВ у сумі 5 189 грн. 97 коп.;

12.07.2023 р. на суму 358 915 грн. 06 коп., у тому числі ПДВ у сумі 59 819 грн. 18 коп., на суму 25 540 грн. 91 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 256 грн. 82 коп., на суму 13789 грн. 89 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 298 грн. 32 коп., на суму 57 792 грн. 05 коп., у тому числі ПДВ у сумі 9 632 грн. 00 коп. на суму 120 855 грн. 02 коп., у тому числі ПДВ у сумі 20 142 грн. 50 коп.;

13.07.2023 р. на суму 193 800 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 32 300 грн. 00 коп., на суму 350 498 грн. 33 коп., у тому числі ПДВ у сумі 58 416 грн. 39 коп., на суму 18 118 грн. 70 коп., у тому числі ПДВ у сумі 3 019 грн. 70 коп., на суму 59 212 грн. 68 коп., у тому числі ПДВ у сумі 9 868 грн. 78 коп., на суму 15 544 грн. 13 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 590 грн. 69 коп., на суму 103 425 грн. 31 коп., у тому числі ПДВ у сумі 17 237 грн. 56 коп.,

14.07.2023 р. на суму 38 336 грн. 41 коп., у тому числі ПДВ у сумі 6 389 грн. 41 коп., на суму 27 681 грн. 05 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 613 грн. 51 коп.;

17.07.2023 р. на суму 25 266 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 211 грн. 00 коп., на суму 29 494 грн. 91 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 915 грн. 82 коп., на суму 49 443 грн. 48 коп., у тому числі ПДВ у сумі 8 240 грн. 58 коп., на суму 199 907 грн. 08 коп., у тому числі ПДВ у сумі 33 317 грн. 85 коп.

19.07.2023 р. на суму 14 379 грн. 18 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 396 грн. 53 коп., на суму 28 300 грн. 92 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 716 грн. 82 коп.

21.07.2023 р. на суму 14 253 грн. 96 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 375 грн. 66 коп., на суму 15 276 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ у сумі 2 546 грн. 00 коп., на суму 70 047 грн. 42 коп., у тому числі ПДВ у сумі 11 674 грн. 42 коп., на суму 70 047 грн. 42 коп., у тому числі ПДВ у сумі 11 674 грн. 42 коп., на суму 25 048 грн. 74 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 174 грн. 79 коп., на суму 12 4023 грн. 98 коп., у тому числі ПДВ у сумі 20 670 грн. 67 коп., на суму 27 404 грн. 28 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 567 грн. 38 коп., на суму 100 573 грн. 80 коп., у тому числі ПДВ у сумі 16 762 грн. 30 коп., на суму 281 245 грн. 01 коп., у тому числі ПДВ у сумі 46 874 грн. 17 коп., на суму 28 057 грн. 34 коп., у тому числі ПДВ у сумі 4 676 грн. 22 коп., на суму 380 589 грн. 36 коп., у тому числі ПДВ у сумі 63 431 грн. 56 коп., на суму 37 168 грн. 96 коп., у тому числі ПДВ у сумі 6 194 грн. 83 коп.

22.07.2023 р. . на суму 352 746 грн. 44 коп., у тому числі ПДВ у сумі 58 791 грн. 07 коп.

24.07.2023 р. . на суму 48 181 грн. 24 коп., у тому числі ПДВ у сумі 8 030 грн. 21 коп., на суму 20 586 грн. 14 коп., у тому числі ПДВ у сумі 3 431 грн. 02 коп., на суму 183 324 грн. 61 коп., у тому числі ПДВ у сумі 30 554 грн. 10 коп.

При здійсненні вказаних операцій позивачем було зареєстровано в Єдиному державному реєстрі податкових накладних такі податкові накладні: № 6730 від 29.06.2023, № 6732 від 29.06.2023, № 7310 від 05.07.2023, № 7317 від 05.07.2023, № 7315 від 05.07.2023, № 7307 від 05.07.2023, № 7318 від 06.07.2023, № 7323 від 06.07.2023, № 7321 від 06.07.2023, № 7331 від 06.07.2023, № 7325 від 06.07.2023, № 7337 від 06.07.2023, № 7338 від 06.07.2023, № 7341 від 06.07.2023№ 7349 від 07.07.2023, № 7354 від 07.07.2023, № 7350 від 07.07.2023, № 7356 від 07.07.2023, № 7355 від 07.07.2023, № 7376 від 12.07.2023, № 7380 від 12.07.2023, № 7371 від 12.07.2023, № 7377 від 12.07.2023, № 7383 від 12.07.2023, № 7390 від 13.07.2023, № 7392 від 13.07.2023, № 7399 від 13.07.2023, № 7403 від 13.07.2023, № 7396 від 13.07.2023, № 7391 від 13.07.2023, № 7411 від 14.07.2023, № 7345 від 14.07.2023, № 7822 від 17.07.2023, № 7831 від 17.07.2023, № 7832 від 17.07.2023, № 7873 від 17.07.2023, № 7876 від 19.07.2023, № 7923 від 19.07.2023, № 7990 від 21.07.2023, № 7953 від 21.07.2023, № 7994 від 21.07.2023, № 7957 від 21.07.2023, № 8069 від 21.07.2023, № 8081 від 21.07.2023, № 8002 від 21.07.2023, № 8070 від 21.07.2023, № 8080 від 21.07.2023, № 8052 від 21.07.2023, № 8079 від 21.07.2023, № 8101 від 22.07.2023, № 8108 від 24.07.2023, № 8124 від 24.07.2023, № 8109 від 24.07.2023.

Копії документів, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операції між ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Постачальник) та ТОВ «АТОМСЕРВІС» (Покупець) були подані податковому органу.

Між ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Постачальник) та ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (код ЄДРПОУ 40464816) (Покупець) укладено договір поставки № 15/03 від 15.03.2023 р. В пункті 1.1. цього договору зазначено, що Постачальник зобов`язується поставити Покупцю (товароодержувач) якісні товари для потреб військових частин Національної гвардії України (кінцевий споживач), зазначені у Специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток № 1), а Покупець прийняти і оплатити такі товари.

На виконання умов Договору, позивач в період з 01.08.2023 по 01.10.2023 р. здійснив поставку товарів ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» , а саме: 17.08.2023 на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 2 540 400 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 423 400 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп. 21.08.2023 р. на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп., на суму 1 270 200 грн. 00 коп. у тому числі ПДВ у сумі 211 700 грн. 00 коп.

При здійсненні вказаних операцій позивачем було зареєстровано в Єдиному державному реєстрі податкових накладних такі податкові накладні: № 9381 від 17.08.2023, № 9372 від 17.08.2023, № 9382 від 17.08.2023, № 9366 від 17.08.2023, № 9373 від 17.08.2023, № 9367 від 17.08.2023, № 9388 від 21.08.2023, № 9389 від 21.08.2023, № 9390 від 21.08.2023.

Копії документів, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операції між ТОВ «ТД КРАМАР ЛТД» (Постачальник) та ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (Покупець) були подані до податкового органу.

Також позивач повідомив податковий орган, що для здійснення господарської діяльності у сфері постачання виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження Товариство має зареєстровану потужність оператора ринку №a-UA-46-06-12-0-CS; I-CP; II-CP; V-MM, MP, MSM; VIII-PP на яку видано експлуатаційний дозвіл №46-06-12 від 11.08.2022 року, розташовану за адресою: 79040, Україна, м. Львів, вул. Данила Апостола 16, літ. Х-1 (види діяльності: холодильний склад, потужність з розбирання та обвалювання м`яса, потужність з виробництва кускового м`яса, м`ясних напівфабрикатів та механічного обвалювання м`яса, потужність з переробки риби). Відповідно підприємство на підставі договорів оренди укладених з ТОВ «ПП «ПРОМІНЬ» володіє значними розмірами холодильного приміщення, що необхідні для зберігання морожених риби, м`яса, м`ясних та інших продуктів (Договір оренди №1 від 01.07.2022 року (оренда рибного цеху площею 1300 кв.м), Договір оренди №2 від 01.07.2022 року (оренда складського приміщення площею 107,7 кв.м.), Договір оренди №3 від 01.07.2022 року (оренда холодильного приміщення площею 1363,7 кв. м), Договір оренди №4 від 01.07.2022 року (оренда офісного приміщення).

Зазначені документи разом із поясненнями також надані до податкового органу.

Із приводу віднесення до ризикових контрагентів позивача суд зазначає, що ч. 2 ст. 61 Конституції України закріплено індивідуальний характер юридичної відповідальності, за яким платник податку повинен відповідати лише за свої дії або бездіяльність, проте, за свого контрагента платник податків не несе відповідальності.

У даному питанні Верховний Суд неодноразово висловлював позицію в підтримку платників податків.

У постановах від 30.08.2019 у справі №804/17176/14 та від 05.02.2020 у справі №823/1519/16 Верховний Суд виклав висновок, про те, що норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності. Порушення певними постачальниками товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару (робіт, послуг) вимог закону щодо формування об`єкта оподаткування податком на прибуток, витрат та податкового кредиту, тому платник податків (покупець товарів (робіт, послуг) не повинен зазнавати негативних наслідків, зокрема у вигляді позбавлення права на формування витрат та податкового кредиту, за можливу неправомірну діяльність його контрагентів за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагентів та злагодженість дій між ними.

Суд вважає, що позивач надав податковому органу усі належні документи на спростування обставин, що стали підставою для віднесення його до п 8 Критеріїв ризиковості платника.

Враховуючи викладені обставини в сукупності суд дійшов висновку, що оскаржені рішення відповідача не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії, та породжують їх неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Наведені у спірних рішеннях мотивація підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку спростована позивачем шляхом надання до податкового органу відповідних документів.

Суд звертає увагу про не доведення відповідачем документально обставин наявності у нього податкової інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження наявності податкової інформації, яка стала підставою для прийняття оскарженого рішення.

Суд зауважує, що відповідачем усупереч вимоги суду, не надано жодних доказів, які досліджувалися в ході засідання комісії, як і не надано суду жодного доказу, який слугував підставою для прийняття оскаржених рішень та був покладений у основу їх прийняття.

Відповідно до ч. 4 ст. 159 КАС України подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про недоведення відповідачем правомірності оскаржених рішень.

Тому суд задовольняє позов в частині визнання протиправними та скасувати рішень комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 50209 від 23.10.2023 та від №55476 від 23.11.2023.

Щодо вимог в частині зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 6 Порядку №1165 у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Отже, відповідно до вимог Порядку №1165 платник податку виключається контролюючим органом з переліку ризикових платників податку у випадку надходження рішення суду про скасування рішення комісії про відповідність платника податку критеріям ризиковості, яке набрало законної сили.

Відповідно до п.п. 4, 10 ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Суд наголошує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Оскільки вимога позивача про зобов`язання ГУ ДПС у Львівській області виключити позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, є похідною від вимоги про скасування рішення, суд дійшов висновку, що така підлягає задоволенню.

З огляду на викладене позов необхідно задовольнити повністю.

Згідно ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 50209 від 23.10.2023.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №55476 від 23.11.2023.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Крамар ЛТД" (ЄДРПОУ 44676394, адреса: 79040, м. Львів, вул. Данила Апостола, 16, літ. Х-1) з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Крамар ЛТД" (ЄДРПОУ 44676394, адреса: 79040, м. Львів, вул. Данила Апостола, 16, літ. Х-1) судовий збір у сумі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяМорська Галина Михайлівна

Дата ухвалення рішення24.01.2024
Оприлюднено29.01.2024
Номер документу116578654
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —380/28618/23

Постанова від 17.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Постанова від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Постанова від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 06.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

Рішення від 24.01.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні