Постанова
від 23.01.2024 по справі 910/6845/22
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116 (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" січня 2024 р. Справа№ 910/6845/22

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Хрипуна О.О.

суддів: Скрипки І.М.

Михальської Ю.Б.

при секретарі судового засідання Король Я.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА" та Державної казначейської служби України на ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023

(повний текст ухвали складено та підписано 30.11.2023)

у справі № 910/6845/22 (суддя Демидов В.О.)

за заявою Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА" про встановлення порядку та способу виконання наказу Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 № 910/6845/22

у справі за позовом Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА"

до Державної казначейської служби України

про стягнення 593 056,55 грн

за участю представників:

від позивача: Цімейко Б.А.

від відповідача: Пальчик В.О.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.11.2023 частково задоволено заяву ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" про встановлення порядку та способу виконання наказу Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 № 910/6845/22; встановлено порядок виконання Державною казначейською службою України вказаного наказу згідно із постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 за кодом бюджетної програми та кодом бюджетної класифікації (КПКВК 3504030).

В частині встановлення порядку виконання Державною казначейською службою України наказу Господарського суду від 02.06.2023 у справі № 910/6845/22 за кодом бюджетної програми та кодом бюджетної класифікації (КПКВК 3504030), місцевий господарський суд дійшов висновку, що грошові кошти на суму 1 597 996,18 грн, стягнуті на користь позивача рішенням Господарського суду міста Києва у справі № 910/11621/16, перераховані відповідачем позивачеві за бюджетною програмою (КПКВК 3504030), а 3% та інфляційні втрати, присуджені до стягнення постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023, залежать від основного зобов`язання і поділяють його долю, як зазначено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 03.10.2023 № 366/203/21.

При цьому, пославшись на правову позицію, викладену у постанові Верховного Суду України від 21.05.2013 у справі № 21-87а13 та у постанові Великої Палати Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 800/328/17 (П/9901/136/18), місцевий господарський суд зазначив, що не може вказувати Державній казначейській службі України на невідкладність перерахування грошових коштів, оскільки остання у свої діяльності має керуватися Конституцією України, іншими законами та нормативно-правовими актами.

Не погодившись з ухвалою, ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулося до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій, просить змінити ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023, задовольнивши заяву ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" про встановлення порядку та способу виконання наказу Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 № 910/6845/22 в повному обсязі; судові витрати покласти на відповідача.

Посилаючись на практику Європейського суду з прав людини, ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" наполягає на безпідставності та необґрунтованості виплати належної позивачеві компенсації за несвоєчасне виконання судового рішення безпосередньо в порядку черговості. ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" стверджує, що відповідач повинен виконати невідкладно (негайно) наказ Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 у справі № 910/6845/22 та за кодом бюджетної класифікації та кодом бюджетної програми (КПКВК 3504030).

Також до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою звернулась Державна казначейська служба України, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023.

За твердженням скаржника, законодавство встановлює для Казначейства виняткову (безальтернативну) компетенцію щодо вжиття заходів, спрямованих на виконання судових рішень про стягнення коштів з бюджету в установленому законодавством порядку. У разі незгоди позивача із певними діями чи рішеннями суб`єкта виконання судового рішення, стягувач має право звернутись до адміністративного суду як єдиного органу уповноваженого розглядати спори за участі суб`єктів владних повноважень. Натомість встановлення чи зміна способу виконання рішення не може бути засобом надання оцінки правомірності дій Казначейства, що фактично здійснив суду в оскарженій ухвалі, здійснивши втручання у повноваження (компетенцію) суб`єкта виконання судового рішення.

Ухвалами Північного апеляційного господарського суду від 10.01.2024 відкрито апеляційні провадження за апеляційними скаргами ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" та Державної казначейської служби України на ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023, об`єднано в одне апеляційне провадження, справу призначено до розгляду на 23.01.2024.

Представники скаржників в судовому засіданні вимоги та доводи своїх апеляційних скарг підтримали, наполягаючи на безпідставності та необґрунтованості апеляційної скарги іншої сторони.

У відповідності до вимог ч. 1, 2 ст. 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Колегія суддів, розглянувши наявні матеріали, обговоривши доводи апеляційних скарг, перевіривши юридичну оцінку фактичних обставин даної господарської справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм процесуального та матеріального права встановила наступне.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 20.10.2020 у справі № 910/11621/16 частково задоволено позов ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" до Дніпровського районного управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України та Державної казначейської служби України про стягнення моральної шкоди, стягнуто з Державного бюджету України, шляхом списання з відповідного рахунку Державної казначейської служби України, на користь ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" заподіяну шкоду у розмірі 1 597 996,18 грн.

21.06.2022 Казначейством за платіжним дорученням було перераховано кошти у розмірі 1 597 996,18 грн на рахунок ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА".

01.07.2022 Державною казначейською службою України було надано відповідь стягувачу, що виконання рішення здійснено в порядку черговості та кошти перераховані на відповідний банківський рахунок, зазначений у заяві ПП "ВДК "Дім вина "СКАЛА". Державною казначейською службою України також було повідомлено, що виконання судових рішень за рахунок бюджетної програми 3504030 "Відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування громадянинові вартості конфіскованого та безхазяйного майна стягнутого в дохід держави, відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб" не підпадає під дію Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень", а отже Законом не передбачена виплата компенсації та пені за судовими рішеннями, виконання яких здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 3504030.

Посилаючись на несвоєчасне перерахування коштів за заподіяну шкоду у розмірі 1 597 996,18 грн, ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулося з позовом про стягнення за період прострочення інфляційні втрати в сумі 511 781,95 грн та 3% річних в сумі 81 274,60 грн на підставі ст. 625 ЦК України.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 стягнуто з Державного бюджету України на користь позивача 76 948,56 грн 3 % річних, 511 781,95 грн інфляційних втрат; здійснено розподіл судових витрат. В решті позовних вимог відмовлено.

02.06.2023 на виконання постанови Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22, яка набрала законної сили 09.05.2023, було видано відповідні накази, зміст яких відповідає резолютивній частині постанови.

26.06.2023 ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулось до Державної казначейської служби України із заявою про відкриття виконавчого провадження на виконання наказів Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 у справі № 910/6845/22.

Державна казначейська служби України листом від 18.07.2023 № 5-06-06/12885 інформувала ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА", що виконавчий лист про стягнення з Державного бюджету України 3% річних ті інфляційних втрат поставлено Казначейством на облік за бюджетною програмою "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою" та віднесено до третьої черги погашення заборгованості.

ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулось до Державної казначейської служби України із листом від 26.07.2023, в якому висловило незгоду про виконання виконавчого листа за бюджетною програмою за КПКВК 3504040, наполягаючи на виконанні виконавчого листа про стягнення 3% річних та інфляційних нарахувань за рахунок коштів за бюджетною програмою за КПКВК 3504030 "Відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб".

Державна казначейська служби України листом від 28.08.2023 № 5-06-06/15525 інформувала ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА", що виконавчий лист про стягнення з Державного бюджету України 3% річних ті інфляційних втрат поставлено Казначейством на облік за бюджетною програмою за КПКВК 3504040 "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою". Стягувачу також було роз`яснено механізм виконання рішень про стягнення коштів державного бюджету згідно із Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845.

06.09.2023 ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулось до Господарського суду міста Києва із заявою про роз`яснення виконання Державною казначейською службою України рішення суду у справі № 910/6845/22 за бюджетною програмою по коду (КПКВК 3504030).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 07.09.2023 відмовлено у задоволенні заяви ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" про роз`яснення постанови Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023.

11.09.2023 ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулось до Північного апеляційного господарського суду із заявою про роз`яснення порядку виконання Державною казначейською службою України постанови Північного апеляційного господарського суду та наказу суду.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 23.10.2023 залишено без розгляду заяву ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" про встановлення порядку та способу виконання постанови ПАГС від 09.05.2023 на підставі ст. 331 ГПК України у справі № 910/6845/22. При цьому суд апеляційної інстанції роз`яснив, що заявник не позбавлений права звернутись з відповідною заявою до суду першої інстанції.

25.10.2023 ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" звернулось до Господарського суду міста Києва із заявою про встановлення порядку та способу виконання Державною казначейською службою України наказу Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 у справі № 910/6845/22 згідно із постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 за кодом бюджетної програми та кодом бюджетної класифікації (КПКВК 3504030) і невідкладно перерахувати 588 730,51 грн ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА".

Заява обґрунтована зокрема тим, що стягнуте у справі № 910/6845/22 на користь позивача грошове зобов`язання в сумі 588 730,51 грн є акцесорним, додатковим до основного зобов`язання, присудженого до стягнення за рішенням Господарського суду міста Києва у справі № 910/11621/16, залежить від основного і поділяє його долю. Відтак, на думку позивача, відповідач зобов`язаний невідкладно перерахувати позивачеві кошти, а затримка виконання відповідачем судового рішення у справі № 910/6845/22, винесеного Північним апеляційним господарським судом на користь позивача, становить втручання у право позивача на мирне володіння своїм майном.

Заявник зазначає, що примусове виконанням наказу Господарського суду міста Києва 02.06.2023 у справі № 910/6845/22 здійснює відповідач, який самостійно та на свій розсуд визначив код бюджетної класифікації та код бюджетної програми (КПКВК 3504040) "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою", що, на думку заявника, суперечить вимогам Закону, порушує охоронювані права позивача, істотно ускладнює виконання Постанови Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 та робить неможливим виконання наказу Господарського суду міста Києва 02.06.2023 у справі № 910/6845/22.

Згідно із ст. 331 ГПК України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення або розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням учасників справи.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Поняття "спосіб і порядок" виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке стосується виконавчого провадження. Вони означають визначену рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій виконавцем відповідно до Закону України "Про виконавче провадження". Спосіб виконання судового рішення - це спосіб реалізації та здійснення способу захисту, що встановлено ст. 16 ЦК України. Під зміною способу виконання рішення суду необхідно розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у спосіб, раніше встановлений.

Для зміни способу виконання судового рішення необхідним є з`ясування питання чи не призведе така зміна способу виконання до зміни первісно обраного позивачем способу захисту своїх прав та інтересів, оскільки, змінюючи спосіб виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті (постанова Верховного суду України від 25.11.2015 у справі № 6-1829цс15, постанова Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 11.04.2018 у справі № 904/1478/15).

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку врегульовані Законом України "Про виконавче провадження".

Частиною 2 статті 6 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначає Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 (далі - Порядок № 845).

Порядок № 845 визначає безспірне списання як операції з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюються з метою виконання Казначейством та його територіальними органами (далі - органи Казначейства) рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників, органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документів; коди класифікації видатків бюджету - коди програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, коди типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів/тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільовий метод, коди економічної класифікації видатків бюджету.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 845 рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів до органів Казначейства (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

Порядок № 845 розрізняє безспірне списання коштів державного бюджету за судовими рішеннями про стягнення надходжень бюджету (п. 16 - 23); безспірне списання коштів державного бюджету для відшкодування (компенсації) шкоди, заподіяної фізичним та юридичним особам (п. 35 - 40); безспірне списання коштів державного бюджету за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень та виконавчих документів (п. 47 - 52).

Безспірне списання коштів державного бюджету для відшкодування (компенсації) шкоди, заподіяної фізичним та юридичним особам Казначейство виконує за бюджетною програмою "Відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб" (КПКВК 3504030). Безспірне списання коштів державного бюджету за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень та виконавчих документів виконується за бюджетною програмою "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою"(КПКВК 3504040).

Колегія суддів звертає увагу, що п. 35 Порядку № 845 встановлює вичерпний перелік випадків, коли Казначейство здійснює безспірне списання коштів державного бюджету для відшкодування (компенсації):

1) шкоди, заподіяної громадянинові незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу, що провадить оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування, органу прокуратури або суду;

2) шкоди, заподіяної фізичним та юридичним особам внаслідок незаконно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, їх посадових чи службових осіб під час здійснення ними своїх повноважень;

3) шкоди, заподіяної органом державної влади у сфері нормотворчої діяльності;

4) різниці між сумою коштів, що надійшли до державного бюджету від реалізації конфіскованого або зверненого судом у дохід держави майна, іншого майна, у тому числі валютних цінностей, що переходять у власність держави, та сумою, встановленою у судовому рішенні;

5) шкоди, заподіяної фізичній особі внаслідок кримінального правопорушення.

В той же час, положення ст. 625 ЦК України встановлюють відповідальність за порушення грошового зобов`язання.

У даній справі спір стосувався відповідальності за прострочення виконання грошового зобов`язання по відшкодуванню шкоди, присудженої до стягнення рішенням господарського суду у справі № 910/11621/16. Тобто, за своєю правовою природою, кошти присуджені до стягнення з державного бюджету постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22, не тотожні коштам, присудженим до стягнення з державного бюджету на виконання зобов`язання із відшкодування шкоди. Посилання заявника на практику судів вищих інстанції є безпідставним, оскільки викладені в них правові позиції стосуються інших правовідносин.

Стягувачем не обґрунтована неможливість виконання постанови Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 відповідно до Порядку № 845 в порядку черговості за бюджетною програмою "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою" (КПКВК 3504040).

Таким чином, на переконання колегії суддів, висновок місцевого суду про наявність передбачених ст. 331 ГПК України правових підстав для встановлення способу виконання судового рішення у даній справі, відмінного від встановленого Казначейством згідно із Порядком № 845, не відповідає приписам чинного законодавства та встановленим обставинам.

З огляду на порушення норм процесуального права та неправильне застосування норм матеріального права, ухвала Господарського суду міста Києва від 27.11.2023 у справі № 910/6845/22 підлягає скасуванню в частині задоволення заяви ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" та встановлення порядку виконання Державною казначейською службою України наказу від 02.06.2023 № 910/6845/22 згідно із постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.05.2023 у справі № 910/6845/22 за кодом бюджетної програми та кодом бюджетної класифікації (КПКВК 3504030).

Оскільки доводи, викладені в апеляційній скарзі ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА" не знайшли свого підтвердження, апеляційна скарга стягувача задоволенню не підлягає і судові витрати, пов`язані з її поданням покладаються на скаржника. Понесені Державною казначейською службою України судові витрати у вигляді сплаченого судового збору за подання апеляційної скарги, відповідно до ст. 129 ГПК України, підлягають відшкодуванню ПП "ВДК "Дім Вина "СКАЛА".

Керуючись ст.ст. ст.ст. 267-271, 273, 275-277, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, Північний апеляційний господарський,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА" на ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023 у справі № 910/6845/22 залишити без задоволення.

2. Апеляційну скаргу Державної казначейської служби України на ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023 у справі № 910/6845/22 задовольнити.

3. Ухвалу Господарського суду міста Києва від 27.11.2023 у справі № 910/6845/22 скасувати частково, виклавши резолютивну частину в наступній редакції:

"В задоволенні заяви Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА" про встановлення порядку та способу виконання наказу Господарського суду міста Києва від 02.06.2023 № 910/6845/22 відмовити".

4. Стягнути з Приватного підприємства "Виробничо-дистрибьюторська компанія "Дім Вина "СКАЛА" (02002, м. Київ, вул. М. Шептицького 24, код ЄДРПОУ 36972343) на користь Державної казначейської служби України (01601, місто Київ, вул. Бастіонна, буд. 6; код ЄДРПОУ 37567646) 2 147,12 грн судових витрат.

5. Доручити Господарському суду міста Києва видати наказ.

6. Матеріали справи № 910/6845/22 повернути до суду першої інстанції.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена протягом двадцяти днів в порядку, визначеному ст.ст. 286 - 291 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст постанови складено та підписано 29.01.2024

Головуючий суддя О.О. Хрипун

Судді І.М. Скрипка

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення23.01.2024
Оприлюднено31.01.2024
Номер документу116600559
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди

Судовий реєстр по справі —910/6845/22

Постанова від 02.12.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Ухвала від 14.11.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Ухвала від 08.11.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 19.08.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Постанова від 23.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Хрипун О.О.

Постанова від 23.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Хрипун О.О.

Постанова від 23.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Хрипун О.О.

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Хрипун О.О.

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Хрипун О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні