Рішення
від 24.01.2024 по справі 178/1954/22
КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 178/1954/22

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

24 січня 2024 року Криничанський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого Цаберябого Б.М.,

при секретарі Янченко Л.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в с.Кринички справу за позовом ОСОБА_1 , діючої в інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , до Міськрайонного управління у м.Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області, третя особа Верхівцевська міська рада, про скасування державної реєстрації земельної ділянки площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499 та припинення права комунальної власності Божедарівської селищної ради на земельну ділянку площею 17,0220 га, кадастровий номер 7321088200:01:002:0165, площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, -

В С Т А Н О В И В :

Представник позивачів звернулась до суду з цим позовом та вказала, що ІНФОРМАЦІЯ_1 померла ОСОБА_5 , що підтверджується свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_1 , виданим 28 квітня 2021 року виконавчим комітетом Божедарівської селищної ради Криничанського району Дніпропетровської області. 17 квітня 2001 року на підставі рішення 14 сесії XXIII скликання Покровської сільської ради № 3 від 01 березня 2001 року ОСОБА_5 було видано державний акт на право приватної власності на землю, який зареєстровано в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 679. У відповідності до зазначеного державного акту, ОСОБА_5 належить земельна ділянка площею 8,170 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Покровської сільської ради, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Представник позивачів зазначає, що позивачі є спадкоємцями померлої ОСОБА_5 , яка була власницею вищезазначеної земельної ділянки, площею 8,170 га. Проте, під час відкриття спадкової справи позивачам стало відомо, що згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, власником зазначеної земельної ділянки стала Божедарівська селищна рада, що на їх думку є незаконним, оскільки спадкодавець ОСОБА_5 була єдиним власником зазначеної земельної ділянки на підставі Державного акту права приватної власності на землю.

Належна ОСОБА_5 на праві приватної власності земельна ділянка площею 8,170 га, яка накладається на земельну ділянку Божедарівської селищної ради площею 8,7038 га з кадастровим номером 1222085000:01:001:0499, у ОСОБА_5 не вилучалась, право користування на неї не припинялося, Державний акт на право приватної власності на землею № 104886 від 17 квітня 2001 року не скасовувався та недійсним не визнавався. Таким чином, оскільки під час розроблення технічної документації із землеустрою не було враховано наявність на території Божедарівської селищноїради земельної ділянки загальною площею 8, 170 га, що належить на праві приватної власності ОСОБА_5 , то внаслідок такої помилки була неправильно сформована земельна ділянка площею 8,7038 га з кадастровим номером 1222085000:01:001:0499.

Представник позивачів зазначає, що запис в Державному земельному кадастрі про реєстрацію цієї земельної ділянки площею 8,7038 га, кадастровий номер якої 1222085000:01:001:0499 та послідуюча реєстрація права комунальної власності на неї унеможливлює присвоєння кадастрового номеру земельної ділянки загальною площею 8,170 га, виготовлення технічної документації із землеустрою та реєстрації за позивачами права власності в порядку спадкування. Крім того, представник позивачів вказує, що незаконність формування вказаної земельної ділянки є підставою для визнання незаконною та скасування державної реєстрації земельної ділянки площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499,зареєстрованої 10серпня 2021року Міськрайоннимуправлінням уСумах таСумському районіГоловного управлінняДержгеокадастру уСумській областіта відповідноприпинення правакомунальної власностіБожедарівської селищноїради наземельну ділянку площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, зареєстрованої Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області.

Тому, з урахуванням наведеного, адвокат Меюс Я.С. звернулась до суду з цим позовом та просить скасувати державну реєстрацію земельної ділянки площею 8,7038, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, здійснену 10 серпня 2021 року Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, а також припинити право комунальної власності Божедарівської селищної ради на земельну ділянку площею 17,0220 га, кадастровий номер 7321088200:01:002:0165, площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, зареєстроване 10 серпня 2021 року Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області.

Представник міськрайонного управління у м. Сумах та Сумському районі ГУ Держгеокадастру у Сумській області в судове засідання не з`явився, про дату та час судового засідання сповіщений, причини своєї неявки до суду не повідомив.

Представник Божедарівської селищної ради в судове засідання не з`явився, про день слухання справи сповіщений. Згідно відзиву на уточнену позовну заяву, у задоволенні позовних вимог представника позивачів просить відмовити, мотивуючи тим, що позивачі не набули права власності на спірну земельну ділянку, а лише перебувають у процесі спадкування.

Предстаник Верхівцевської міської ради в судове засідання не з`явився.

Проаналізувавши викладені у позовній заяві обставини, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів, судом встановлено наступне.

Згідност. 4 ЦПК Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. суд розглядає цивільні справи в межах заявлених вимог і на підставі представлених сторонами доказів.

Згідно ч. 1ст. 13 ЦПК Українисуд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цьогоКодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Відповідно до ст.263ЦПК України рішення суду повинно бути законним і обґрунтованим. Обґрунтованим є рішення ухвалене на основі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають рівні права щодо надання доказів, їх дослідження та доведення перед судом їх переконливості.

Згідно ст.81ЦПК України кожнасторона повиннадовести тіобставини,на яківона посилаєтьсяяк напідставу своїхвимог абозаперечень.Доказування неможе ґрунтуватисяна припущеннях.

Відповідно до ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Статтею 328 ЦК України передбачено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.

17 квітня 2001 року на підставі рішення 14 сесії XXIII скликання Покровської сільської ради № 3 від 01 березня 2001 року ОСОБА_5 було видано державний акт на право приватної власності на землю, який зареєстровано в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 679.

У відповідності до зазначеного державного акту, ОСОБА_5 належить земельна ділянка площею 8,170 га в межах згідно з планом, яка розташована на території Покровської сільської ради, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

ІНФОРМАЦІЯ_1 померла ОСОБА_5 , що підтверджується свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_1 , виданим 28 квітня 2021 року виконавчим комітетом Божедарівської селищної ради Криничанського району Дніпропетровської області.

Після смерті ОСОБА_5 , спадкоємцями її майна є позивачі, які звернулись з відповідними заявами про прийняття спадщини до приватного нотаріуса Кам`янського районного нотаріального округу Дніпропетровської області Чорної О.В., після чого нотаріусом було заведено спадкову справу № 100/2021. Однак, під час відкриття спадкової справи позивачам стало відомо, що згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, власником зазначеної земельної ділянки стала Божедарівська селищна рада.

Судом встановлено, що належна ОСОБА_5 на праві приватної власності земельна ділянка площею 8,170 га, яка накладається на земельну ділянку Божедарівської селищної ради площею 8,7038 га з кадастровим номером 1222085000:01:001:0499, у ОСОБА_5 не вилучалась, право користування на неї не припинялося, Державний акт на право приватної власності на землею № 104886 від 17 квітня 2001 року не скасовувався та недійсним не визнавався.

Пунктом 24розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу Українивизначено, що з дня набрання чинності цим пунктом (27.05.2021 року) землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель:

а) що використовуються органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями на праві постійного користування (у тому числі земельних ділянок, що перебувають у постійному користуванні державних лісогосподарських підприємств, та земель водного фонду, що перебувають у постійному користуванні державних водогосподарських підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук);

б) оборони;

в) природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення в межах об`єктів і територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, лісогосподарського призначення;

г) зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

ґ) під будівлями, спорудами, іншими об`єктами нерухомого майна державної власності;

д) під об`єктами інженерної інфраструктури загальнодержавних та міжгосподарських меліоративних систем державної власності;

е) визначених у наданих до набрання чинності цим пунктом дозволах на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наданих органами виконавчої влади з метою передачі земельних ділянок у постійне користування державним установам природно-заповідного фонду, державним лісогосподарським та водогосподарським підприємствам, установам та організаціям, якщо рішення зазначених органів не прийняті.

Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.

Отже, виходячи з наведених вимогЗК України, з 10 серпня 2021 року земельна ділянка площею 8,170 га, право власності на яку належить ОСОБА_5 , перейшла у комунальну власність Божедарівської селищної ради.

За змістом висновків Великої Палати Верховного Суду, викладених у пункті 36 постанови від 04 вересня 2018 року у справі №823/2042/16, спір про скасування рішення, запису щодо державної реєстрації речового права на нерухоме майно має розглядатися як спір, що пов`язаний із порушенням цивільних прав позивача на нерухоме майно іншою особою, за якою зареєстроване речове право на це майно.

Враховуючи викладене, саме Божедарівська селищна рада, як власник спірних земельних ділянок, є належним відповідачем у даній справі.

Відповідно до ст.ст.22,23 Земельного кодексу України від 18.12.1990 року(в редакції, діючої на дату видачі позивачу державного акту) право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує це право. Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів. Форми державних актів затверджуються Верховною Радою України.

Пунктом 8постанови ВР України від 13.03.1992 №220-ХІІ «Про прискорення земельної реформи та приватизацію землі»встановлено, що громадяни, підприємства, установи, організації, яким було надано у встановленому законом порядку земельні ділянки у постійне користування, зберігають свої права на використання цих земельних ділянок до оформлення права власності або землекористування відповідно доЗемельного кодексу України.

Земельний кодексУкраїни (далі -ЗК), прийнятий 25.10.2001, визначає право постійного користування земельною ділянкою як право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина 1статті 92 ЗК).

Конституційний Суд України у своєму Рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 за конституційним поданням 51 народного депутата України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 92, пункту 6 розділу Х «Перехідніположення» ЗК (справа про постійне користування земельними ділянками) вказав, що стаття 92ЗК не обмежує і не скасовує чинне право постійного користування земельними ділянками, набуте громадянами в установлених законодавством випадках. Раніше видані державні акти на право на землю залишаються чинними та підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб (Постанова КабінетуМіністрів Українивід 02.04.2002№ 449 (чинна до 23.07.2013). При цьому обов`язок переоформлення права користування земельною ділянкою, передбачений пунктом 6 «Перехідних положень» ЗК, визнано неконституційним.

Таким чином, право власності на земельну ділянку, набуте особою у встановленому законодавством порядку, відповідно до законодавства, що діяло на момент набуття цього права, не втрачається та не підлягає обов`язковій заміні.

Згідно пп.2) ч.3ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 01 січня 2013 року, визнаються дійсними, якщо на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов`язкової реєстрації.

Відповідно дост.79-1 ЗК України від 25.10.2001з наступними змінами та доповненнями формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється, зокрема, шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

Згідно зіст.55 Закону України «Про землеустрій»у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і картографічних матеріалів.

Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються межовими знаками встановленого зразка.

Статтею 8 Закону України «Про Державний земельний кадастр»передбачено, що геодезичною основою для Державного земельного кадастру є державна геодезична мережа.

Картографічною основою Державного земельного кадастру є карти (плани), що складаються у формі і масштабі відповідно до державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів.

Для формування картографічної основи Державного земельного кадастру використовується єдина державна система координат.

Відповідно дост. 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр»до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Крім того, згідно вимогст.16 цього Законукадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі і може бути скасований лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки.

За змістомст.24 цього Законудержавна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до п.2Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр»земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера.

Оскільки право власності на земельну ділянку площею 8,170 га, виникло у спадкодавиці та належним чином оформлене в 2001 році, то в силу п.2Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр»воно вважається сформованим.

До 01 січня 2013 року державна реєстрація земельних ділянок, які передавалися у власність із земель державної чи комунальної власності, здійснювалась з видачею державних актів на право власності на земельні ділянки. Реєстрація державних актів на право власності здійснювалась у книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі.

Із 01 січня 2013 року у зв`язку з набранням чинності Закону України«Про Державнийземельний кадастр» державні акти на право власності чи право постійного користування земельною ділянкою не видаються, а право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України«Про державнуреєстрацію речовихправ нанерухоме майнота їхобтяжень» шляхом внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Аналізуючи досліджені письмові докази судом встановлено, що ОСОБА_5 була передана у власність земельна ділянка площею 8,170 га, яка знаходиться на території Покровської сільської ради (нині Божедарівської селищної ради) в порядку, передбаченому законом, про що свідчить відповідний Державний акт на право приватної власності на землю, виданий 17 квітня 2001 року, зареєстрований в державних уповноважених органах. Право власності ОСОБА_5 на вказану земельну ділянку ніким не оспорювалось та вищевказаний державний акт не скасовувався.

Таким чином,оскільки підчас розроблення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель не було враховано відомості Державного акту на право приватної власності, виданого 17 квітня 2001 року на ім`я ОСОБА_5 , який зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 679, щодо наданої ОСОБА_5 земельної ділянки площею 8,170 га, право власності у встановленому законом порядку остання набула у 2001 році, то внаслідок такої помилки були неправильно сформовані земельну ділянку площею 8,7038 га та присвоєно кадастровий номер 1222085000:01:001:0499.

А тому, запис в Державному земельному кадастрі про реєстрацію цієї земельної ділянки площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499 та послідуюча реєстрація права комунальної власності на неї унеможливлює присвоєння кадастрового номеру належній земельній ділянці площею 8, 170 га, виготовлення технічної документації із землеустрою та отримання у спадщину, чим порушуються права позивачів.

Чинне земельне законодавство України передбачає, зокрема, такий спосіб захисту цивільного права та інтересу у сфері земельних відносин, як скасування державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі на підставі рішення суду.

Згідно ч. 13ст.79-1 ЗК Українита ч.10ст.24 Закону України «Про Державний земельний кадастр»земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації.

Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).

Дії суб`єкта владних повноважень щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі врегульовані відповідними нормамиЗакону України «Про державний земельний кадастр», який є спеціальним законом, а тому його норми мають пріоритет над нормами загальних законодавчих актів.

Відповідно до ч. 10ст. 24 цього Закону, однією з підстав скасування Державним кадастровим реєстратором державної реєстрації земельної ділянки є ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки. Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).

Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» від 17.10.2012 №1051визначено порядок ведення державного земельного кадастру.

Згідно пункту 50 Порядку №1051 дата відкриття Поземельної книги є датою державної реєстрації земельної ділянки. Номером Поземельної книги є кадастровий номер земельної ділянки.

Пунктами 60, 61 Порядку №1051 передбачено, що запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду.

З урахуванням вищенаведеного, оцінюючи належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч. 1ст. 264 ЦПК Українипід час ухвалення рішення суд вирішує зокрема і питання щодо розподілу між сторонами судових витрат.

З урахуванням того, що представником позивачів не ставилось питання щодо вирішення розподілу судових витрат, суд вважає за належне залишити за позивачами понесені ними судові витрати.

Керуючись ст.ст. 263, 268, 280,282 ЦПК України суд, -

В И Р І Ш И В :

Позовні вимоги ОСОБА_1 , діючої в інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 до Міськрайонного управління у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області, третя особа Верхівцевська міська рада, про скасування державної реєстрації земельної ділянки та припинення права власності на зе мельну ділянку задовольнити.

Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, зареєстровану 10 серпня 2021 року Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області.

Припинити право комунальної власності Божедарівської селищної ради Кам`янського району Дніпропетровської області на земельну ділянку площею 17,0220 га, кадастровий номер 7321088200:01:002:0165, площею 8,7038 га, кадастровий номер 1222085000:01:001:0499, зареєстроване 10 серпня 2021 року Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом тридцяти днів з дня отримання його копії.

Повний текст судового рішення складено 02 лютого 2024 року.

Суддя: Б. М. Цаберябий

р

СудКриничанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення24.01.2024
Оприлюднено05.02.2024
Номер документу116718732
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —178/1954/22

Ухвала від 03.02.2025

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Никифоряк Л. П.

Ухвала від 27.01.2025

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Никифоряк Л. П.

Ухвала від 05.12.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Никифоряк Л. П.

Ухвала від 13.11.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Берелет В. В.

Ухвала від 13.11.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Берелет В. В.

Рішення від 24.01.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Рішення від 24.01.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 23.10.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 29.08.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 03.07.2023

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні