Рішення
від 06.02.2024 по справі 580/10909/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2024 року справа № 580/10909/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі судді Л.В.Трофімової розглянув за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу №580/10909/23 за позовом ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради (код ЄДРПОУ 44514399, вул.Б. Хмельницького 44 В, с.Медведівка, 20930), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації (вул. В`ячеслава Чорновола 157, м. Черкаси, 18003, ЄДРПОУ 03195926) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, ухвалив рішення.

І. ПРОЦЕДУРА/ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

17.11.2023 вх.50718/23 позивач через підсистему «Електронний суд» звернувся з адміністративним позовом до Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради, просить (позовні вимоги в редакції від 27.11.2023 вх. 52512/23): - визнати протиправню відмову відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради від 05.2023 у видачі посвідчень батьків багатодітної сімї та дитини з багатодітної сімї; зобов`язати відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради повторно розглянути заяву та видати посвідчення батьків багатодітної сімї та дитини з багатодітної сім`ї.

05.12.2024 відкрите провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні). Відповідно до ч.2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті, зміст якої відповідає змісту ч. 4 ст. 12 КАС України. Суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі (ч.1 ст.258 КАС України). Згідно з частиною 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду справи в порядку письмового провадження, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

В обґрунтуванні позовних вимог зазначається, що позивач є матір`ю та виховує трьох дітей, 02.09.2023 звернулася до відділу соціального захисту Медведівської сільської ради із заявою про видачу посвідчення багатодітної сім`ї, надавши пакет документів, проте, відповідач відмовив у видачі відповідного посвідчення, мотивуючи відмову тим, що до заяви потрібно додати один із документів відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї затвердженого Постановою КМУ від 02.03.2010 №209 (зі змінами) «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї» (далі - Порядок), на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу. Непогоджуючись з відмовою позивач звернулася до суду, позаяк вважає, відмову у наданні посвідчення багатодітної сім`ї порушує право на соціальний захист та гарантовану державою матеріальну підтримку материнства.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА І ТРЕТЬОЇ ОСОБИ

Відповідач позовні вимоги не визнав, подав до суду відзив на позовну заяву, де зазначив що під час подачі заяви про видачу посвідчення багатодітної сім`ї ОСОБА_1 поданий неповний пакет документів, тому листом від 25.09.2023 №105/01-09 запропоновано подати документи (відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку) на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу, 05.10.2023 відповідачем за результатом розгляду заяви прийняте рішення про відмову у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї у зв`язку з тим, що син позивача - ОСОБА_2 є дитиною від попереднього шлюбу, а позивачем не було надано документа на підтвердження факту виховання дитини одним із батьків відповідно до підпункту 3- 2 пункту 3 Порядку.

18.12.2023 вх.55731/23 представник Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації надав до суду письмові пояснення: позаяк позивачем не наданий документ, що підтверджує факт проживання та виховання дитини від попереднього шлюбу ОСОБА_3 відповідачем, то прийняте рішення про відмову у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї.

IV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Суд встановив, що ОСОБА_1 є матір`ю двох малолітніх дітей : ОСОБА_4 - ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_5 -30.08.2023 (позивач у заяві від 22.09.2023 для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї - помилково зазначає місяць народження - 09), батьком яких ОСОБА_6 , що підтверджується свідоцтвом про народження від 31.03.2022 серії НОМЕР_2 та свідоцтвом про народження від 06.09.2023 серії НОМЕР_3 .

Згідно свідоцтва про розірвання шлюбу від 04.12.2003 серії НОМЕР_4 відділом реєстрації актів громадянського стану Чигиринського районного управління юстиції шлюб між поружжям ОСОБА_3 та ОСОБА_7 розірваний. У шлюбі з ОСОБА_3 у ОСОБА_1 (позивач) ІНФОРМАЦІЯ_2 народилася дитина - ОСОБА_2 , батьком якої є ОСОБА_3 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_5 від 10.09.2002.

23.09.2021 позивач зареєструвала шлюб із ОСОБА_6 , що підтверджується свідоцтвом про шлюб.

22.09.2023 позивач звернулася до відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, з доданими документами: паспорт громадянина України ОСОБА_1 ОСОБА_6 , свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження ОСОБА_4 , свідоцтво про народження, ОСОБА_5 , паспорт у формі картки ID та довідка до нього на ОСОБА_2 , свідоцтво про народження ОСОБА_2 , витяг №1415 про зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку, довідка про навчання від 07.09.2023 та фото.

25.09.2023 відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради листом № 105/01-09 повідомив: позаяк при подачі заяви ОСОБА_1 подано неповний пакет документів, запропоновано подати в 10 денний термін до відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради один із вище перелічених у підпункту 3- 2 пункту 3 Порядку документів на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу.

05.10.2023 №109/01-09 відділом соціального захисту населення Медведівської сільської ради розглянута заява ОСОБА_1 від 22.09.2023 року за № 5 "Про отримання посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї" з доданими документами. За результатами розгляду заяви відповідач листом відмовив у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, у зв`язку з тим, що син позивачки - ОСОБА_2 є дитиною від попереднього шлюбу і нею не наданий документ, що підтверджує факт виховання даної дитини одним із батьків, відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку.

Згідно довідки Дніпровського державного аграрно-економічного університету від 30.10.2023 №26/11277, що видана ОСОБА_2 про те, що він дійсно є здобувачем вищої освіти 5 курсу факультету ветеринарної медицини Дніпровського державного аграрно-економічного університету.

Позивач, не погоджуючтсь з відмовою позивача, звернулася до суду, позаяк вважає, що Порядом передбачено лише подання довідки про навчання, а підпункт 3.2 пункту 3 Порядку не стосується дітей після 18 років, які навчаються і проживають в інших містах чи селах.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши повідомлені аргументи щодо обставин справи, належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів сукупно, суд дійшов висновку, що позов належить до часткового задоволення з огляду на таке.

V. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно частини 1 статті 92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III багатодітна сім`я - сім`я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує. До складу багатодітної сім`ї включаються також діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.

Наведене визначення багатодітної сім`ї дає підстави суду для висновку, що позивачі є багатодітною сім`єю у розумінні вимог чинного законодавства.

Відповідно до частини 7 статті 13 Закону України «Про охорону дитинства» батькам і дітям з багатодітних сімей видаються відповідні посвідчення. Зразок посвідчення, порядок виготовлення і видачі посвідчень встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» від 02.03.2010 №209 затверджено Порядок виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, який визначає механізм виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї багатодітної сім`ї (далі - посвідчення) (далі - Порядок ). Відповідно до пункту 2 Порядку посвідчення є документами, що підтверджують статус багатодітної сім`ї і дітей з такої сім`ї та їх право на отримання пільг згідно із Законом України «Про охорону дитинства» та іншими актами законодавства. Згідно з пунктом 3 Порядку посвідчення видаються структурними підрозділами районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських (міст обласного значення), районних у містах (у разі утворення) рад, сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад (далі - структурний підрозділ/виконавчий орган) і центрами надання адміністративних послуг одному з батьків незалежно від місця проживання протягом десяти робочих днів з дати подання заяви.

Згідно пункту 3.1. Порядку заява для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї подається одним із батьків структурному підрозділу/виконавчому органу, що видає посвідчення, або центру надання адміністративних послуг за формою, затвердженою Мінсоцполітики, одним із таких способів: у паперовій формі - у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу, центру надання адміністративних послуг (для посвідчення особи пред`являється паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус) або надсилання поштою (реєстрованим поштовим відправленням); в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування (ідентифікація особи при цьому здійснюється з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг); в усній формі - у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг (для посвідчення особи пред`являється паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус).

Посадова особа структурного підрозділу/виконавчого органу або адміністратор центру надання адміністративних послуг заповнює електронну форму заяви на підставі усної заяви та роздруковує її паперовий примірник, який повинен бути прочитаний і підписаний заявником. Посадова особа структурного підрозділу/виконавчого органу або адміністратор центру надання адміністративних послуг надає заявнику вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку подання заяви.

Згідно з п. 3-2 Порядку у заяві зазначаються відомості про осіб, яким видаватимуться посвідчення: громадянина України, а також унікальні номери запису особи (за наявності) в Єдиному державному демографічному реєстрі, відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають про це відмітку в паспорті або які не є громадянами України); прізвища, імена, по батькові, місце і дата народження дітей, їх унікальні номери запису особи в Єдиному державному демографічному реєстрі та відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності).

До заяви додаються: одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром 30 х 40 міліметрів; у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти. Такі документи подаються за умови їх легалізації, якщо інше не передбачено законом та міжнародним договором України, та з перекладом на українську мову. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням); у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, - довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років).

Приписами п. 3-2 Порядку 209 конкретизовано, що документами, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків є: копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням.

Відповідно до п. 3-5 Порядку 209 для підтвердження відомостей про факт виховання дитини одним із батьків використовуються відомості з ЄДРСР, що передаються до Мінсоцполітики (Порядок доповнений пунктом 3-5 згідно з Постановою КМ № 1003 від 28.10.2020).

Згідно з п. 3-7 Порядку 209 якщо особа бажає підтвердити відомості, зазначені у заяві, без використання певної інформаційної системи або не надає згоди на обробку її персональних даних, до заяви додаються документи, що підтверджують зазначені відомості. До заяви, крім документів, визначених пунктом 3-2 цього Порядку, додаються копії: свідоцтв про народження дітей; свідоцтва про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі); копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків із даними про прізвище, ім`я, по батькові (за наявності), дату видачі паспорта; посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі структурному підрозділу/виконавчому органу або центру надання адміністративних послуг для підтвердження відомостей, необхідних для оформлення посвідчень, та зазначенням причини неотримання такої інформації на запит.

Заявник протягом 10 календарних днів повинен подати документи структурному підрозділу/виконавчому органу або центру надання адміністративних послуг для підтвердження відомостей, необхідних для оформлення посвідчень.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

Згідно із ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів. Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Суд враховує, що згідно копії заяви позивача від 22.09.2023 відповідачеві не надавано один із документів: копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням.

Надаючи оцінку доводам позивача, що Порядок передбачає лише подання довідки про навчання, а підпункт 3-2 пункту 3 Порядку не стосується дітей після 18 років, які навчаються і проживають в інших містах чи селах, суд зазначає таке.

У п. 3-2 Порядку зазначається: у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, - довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років).

Позивач не надала з відповідним пакетом документів: рішення суду із зазначенням факту проживання дітей, не надала документу про розірвання шлюбу, а надала документи у паперовій формі документи, що підтверджують зазначені відомості, тобто копії паспортів обох батьків та свідоцтва про народження дітей.

Відповідачем протиправно не перевірено наявність в Державному реєстрі актів цивільного стану свідоцтва про розірвання шлюбу та не надіслане повідомлення про необхідність надання якого саме документа.

Позивачем на виконання імперативних вимог Порядку повного пакету документів, передбаченого вказаним Порядком відповідачу не надано, проте відповідачем у котнексті принципів належного врядування не забезпечено сприяння особі в реалізації прав та не перевірено про наявність рішення про розлучення із ОСОБА_3 та/або відомостей про рішення суду про визначення місця проживання дитини в Єдиному державному реєстрі судових рішень, як це передбачено Порядком.

Вимоги Порядку є імперативними щодо обов`язку позивача надання до відповідного державного органу - у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документів, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копії рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копії рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копії свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням).

Порядок не визначає право відповідача відступати від вимог та надавати посвідчення батьків багатодітної сім`ї за умови подання неповного пакету документів, перелік яких чітко визначений Порядком та не передбачає множинного трактування щодо необхідних документів органом уповноваженим розглядати заяви про видачу посвідчення багатодітної сімї, проте відмова відповідача прийнята без повного з`ясування обставин справи та інших документів наданих позивачем, не застосував найбільш сприятливий для підхід тлумачення стосовно інтересів дитини, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється як найкращому забезпеченню інтересів дитини, що підтверджує протиправну бездіяльність з боку відповідача під час розгляду звернення позивача.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

Відповідно до ч.2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, у межах позовних вимог. У позовній заяві позивач не розмежовує наслідки визнання протиправною бездіяльності і протиправних дій у контексті п.3 і п.4 ч.1 ст.5 КАС України. Суд враховує, що механізм призначення пенсії, підстави для перерахунку пенсії і установлення доплати до пенсії не є тотожними. Під час вирішення справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково (ст.245 КАС України).

Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість нього рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, що б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.

Згідно частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд на виконання завдань судочинства оцінив докази і доводи учасників сукупно, проаналізував законодавство і немотивовану відповідь-відмову без сприяння з боку відповідача особі в реалізації прав, керуючись внутрішніми переконаннями, дотримуючись принципів судочинства під час вирішення спору щодо якого звернулася позивач, беручи до уваги необхідність захисту прав та інтересів дітей дійшов висновку про визнання протиправної бездіяльності відповідача під час розгляду заяви ОСОБА_1 від 22.09.2023 щодо оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, зобов`язавши відповідача повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 22.09.2023 для вжиття заходів з метою отримання відповідних документів та рояснення позивачеві про порядок оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» від 02.03.2010 №209, якою затверджений Порядок виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, що визначає механізм виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї багатодітної сім`ї, а саме: здійснити перевірку всієї необхідної інформації в державних реєстрах, а в разі відсутності надіслати відповідне повідомлення позивачці.

VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд зазначає про таке. Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України у разі часткового задоволення позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. Суд не включає до складу судових витрат, що належать розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору. Враховуючи, що позивач сплатив 1073,60 (квитанція від 16.11.2023 №6052-4766-2753-7377), позовні вимоги задоволено частково, наявні підстави для стягнення витрат зі сплати судового збору у сумі 536,80 грн.

Керуючись ст.2, 90, 242-246 ,255, 258, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради під час розгляду заяви ОСОБА_1 від 22.09.2023 щодо оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї.

Зобов`язати Відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 22.09.2023 щодо оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, з урахуванням оцінки суду та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» від 02.03.2010 №209.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради (код ЄДРПОУ 44514399, вул.Б. Хмельницького 44 В, с.Медведівка, 20930) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) витрати зі сплати судового збору у сумі 536 (п`ятсот тридцять шість) грн 80 коп.

Рішення набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, що може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України до Шостого апеляційного адміністративного суду у зв`язку із початком функціонування модулів ЄСІТС з урахуванням підпунктів 15.1, 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до рішення ВРП від 17.08.2021 №1845/О/15-21 «Про затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи».

Копію рішення направити сторонам справи:

позивач: ОСОБА_1 [РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ];

відповідач: відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради [код ЄДРПОУ 44514399, вул.Б. Хмельницького 44 В, с.Медведівка, 20930];

третя особа: Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації [вул. В`ячеслава Чорновола 157, м. Черкаси, 18003, ЄДРПОУ 03195926].

Рішення суду складене 06.02.2024.

Суддя Лариса ТРОФІМОВА

Дата ухвалення рішення06.02.2024
Оприлюднено08.02.2024
Номер документу116805968
СудочинствоАдміністративне
Сутьвідмову у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї. ІV

Судовий реєстр по справі —580/10909/23

Ухвала від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 06.02.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні