ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/10909/23 Суддя (судді) суду 1-ї інст.:
Лариса ТРОФІМОВА
ПОСТАНОВА
Іменем України
12 грудня 2024 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача Сорочка Є.О.,
суддів Єгорової Н.М.,
Коротких А.Ю.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради, за участю третьої особи - Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до Черкаського окружного адміністративного суду із позовом до Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради, за участю третьої особи - Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації, в якому просить:
- визнати протиправною відмову відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради від 05.2023 у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї;
- зобов`язати відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради повторно розглянути заяву та видати посвідчення батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач є матір`ю та виховує трьох дітей, 02.09.2023 звернулася до відділу соціального захисту Медведівської сільської ради із заявою про видачу посвідчення багатодітної сім`ї, надавши пакет документів, проте, відповідач відмовив у видачі відповідного посвідчення, мотивуючи відмову тим, що до заяви потрібно додати один із документів відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 №209 (зі змінами) «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї», на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу, що на переконання позивача порушує право на соціальний захист та гарантовану державою матеріальну підтримку материнства
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради під час розгляду заяви ОСОБА_1 від 22.09.2023 щодо оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї. Зобов`язано Відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 22.09.2023 щодо оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, з урахуванням оцінки суду та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» від 02.03.2010 №209. В іншій частині позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, без повного з`ясування усіх фактичних обставин у справі. В обґрунтування своїх доводів зазначає, що під час подачі заяви про видачу посвідчення багатодітної сім`ї ОСОБА_1 поданий неповний пакет документів, тому листом від 25.09.2023 №105/01-09 запропоновано подати документи (відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку) на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу, 05.10.2023 відповідачем за результатом розгляду заяви прийняте рішення про відмову у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї у зв`язку з тим, що син позивача - ОСОБА_2 є дитиною від попереднього шлюбу, а позивачем не було надано документа на підтвердження факту виховання дитини одним із батьків відповідно до підпункту 3- 2 пункту 3 Порядку. Наголошує, що відповідачем повністю дотримано порядок розгляду заяви позивача.
Згідно п.3 ч.1 ст.311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Так, судом першої інстанції встановлено і підтверджується матеріалами справи, що ОСОБА_1 є матір`ю двох малолітніх дітей: ОСОБА_3 - ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_4 - ІНФОРМАЦІЯ_3 (позивач у заяві від 22.09.2023 для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї - помилково зазначає місяць народження - 09), батьком яких є ОСОБА_5 , що підтверджується свідоцтвом про народження від 31.03.2022 серії НОМЕР_1 та свідоцтвом про народження від 06.09.2023 серії НОМЕР_2 .
Згідно свідоцтва про розірвання шлюбу від 04.12.2003 серії НОМЕР_3 відділом реєстрації актів громадянського стану Чигиринського районного управління юстиції шлюб між подружжям ОСОБА_6 та ОСОБА_7 розірваний. У шлюбі з ОСОБА_6 у ОСОБА_1 (позивач) ІНФОРМАЦІЯ_2 народилася дитина - ОСОБА_2 , батьком якої є ОСОБА_6 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_4 від 10.09.2002.
Позивач 23.09.2021 зареєструвала шлюб із ОСОБА_5 , що підтверджується свідоцтвом про шлюб.
Позивач 22.09.2023 звернулася до відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, з доданими документами: паспорт громадянина України ОСОБА_1 ОСОБА_5 , свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження ОСОБА_3 , свідоцтво про народження, ОСОБА_4 , паспорт у формі картки ID та довідка до нього на ОСОБА_2 , свідоцтво про народження ОСОБА_2 , витяг №1415 про зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку, довідка про навчання від 07.09.2023 та фото.
Відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради 25.09.2023 листом № 105/01-09 повідомив: позаяк при подачі заяви ОСОБА_1 подано неповний пакет документів, запропоновано подати в 10 денний термін до відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради один із вище перелічених у підпункту 3- 2 пункту 3 Порядку виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 №209 (зі змінами) «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї» документів на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу.
Відділом соціального захисту населення Медведівської сільської ради 05.10.2023 розглянута заява ОСОБА_1 від 22.09.2023 за № 5 «Про отримання посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» з доданими документами. За результатами розгляду заяви відповідач листом відмовив у видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, у зв`язку з тим, що син позивачки - ОСОБА_2 є дитиною від попереднього шлюбу і нею не наданий документ, що підтверджує факт виховання даної дитини одним із батьків, відповідно до підпункту 3-2 пункту 3 Порядку №209.
Позивач, не погоджуючись з відмовою позивача, вважає, що Порядком передбачено лише подання довідки про навчання, а підпункт 3.2 пункту 3 Порядку не стосується дітей після 18 років, які навчаються і проживають в інших містах чи селах, звернулася до суду з даним позовом.
Суд першої інстанції задовольняючи частково позовні вимоги виходив з того, що відмова відповідача прийнята без повного з`ясування обставин справи та інших документів наданих позивачем, не застосував найбільш сприятливий підхід стосовно інтересів дитини, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється як найкращому забезпеченню інтересів дитини, що підтверджує протиправну бездіяльність з боку відповідача під час розгляду звернення позивача.
Колегія суддів суду апеляційної інстанції при прийнятті цієї постанови виходить з такого.
Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Згідно частини 1 статті 92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III багатодітна сім`я - сім`я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує. До складу багатодітної сім`ї включаються також діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.
Згідно частини 7 статті 13 Закону України «Про охорону дитинства» батькам і дітям з багатодітних сімей видаються відповідні посвідчення. Зразок посвідчення, порядок виготовлення і видачі посвідчень встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї» від 02.03.2010 №209 затверджено Порядок виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, який визначає механізм виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї багатодітної сім`ї (далі - посвідчення) (далі - Порядок ).
Відповідно до пункту 2 Порядку №209 посвідчення є документами, що підтверджують статус багатодітної сім`ї і дітей з такої сім`ї та їх право на отримання пільг згідно із Законом України «Про охорону дитинства» та іншими актами законодавства.
Згідно з пунктом 3 Порядку №209 посвідчення видаються структурними підрозділами районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських (міст обласного значення), районних у містах (у разі утворення) рад, сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад (далі - структурний підрозділ/виконавчий орган) і центрами надання адміністративних послуг одному з батьків незалежно від місця проживання протягом десяти робочих днів з дати подання заяви.
Згідно пункту 3-1 Порядку №209 заява для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї подається одним із батьків структурному підрозділу/виконавчому органу, що видає посвідчення, або центру надання адміністративних послуг за формою, затвердженою Мінсоцполітики, одним із таких способів: у паперовій формі - у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу, центру надання адміністративних послуг (для посвідчення особи пред`являється паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус) або надсилання поштою (реєстрованим поштовим відправленням); в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування (ідентифікація особи при цьому здійснюється з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг); в усній формі - у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг (для посвідчення особи пред`являється паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус).
При цьому посадова особа структурного підрозділу/виконавчого органу або адміністратор центру надання адміністративних послуг заповнює електронну форму заяви на підставі усної заяви та роздруковує її паперовий примірник, який повинен бути прочитаний і підписаний заявником.
Посадова особа структурного підрозділу/виконавчого органу або адміністратор центру надання адміністративних послуг надає заявнику вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку подання заяви.
Згідно п. 3-2 Порядку №209 у заяві зазначаються відомості про осіб, яким видаватимуться посвідчення: громадянина України, а також унікальні номери запису особи (за наявності) в Єдиному державному демографічному реєстрі, відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають про це відмітку в паспорті або які не є громадянами України); прізвища, імена, по батькові, місце і дата народження дітей, їх унікальні номери запису особи в Єдиному державному демографічному реєстрі та відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності).
До заяви додаються: одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром 30 х 40 міліметрів; у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти. Такі документи подаються за умови їх легалізації, якщо інше не передбачено законом та міжнародним договором України, та з перекладом на українську мову. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням); у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, - довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років).
Таким чином, приписами п. 3-2 Порядку №209 конкретизовано, що документами, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків є: копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням.
Відповідно до п. 3-5 Порядку №209 для підтвердження відомостей про факт виховання дитини одним із батьків використовуються відомості з ЄДРСР, що передаються до Мінсоцполітики (Порядок доповнений пунктом 3-5 згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 1003 від 28.10.2020).
Відомості, необхідні для оформлення посвідчень батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї, можуть також перевірятись у порядку електронної інформаційної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами за допомогою засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (п.3-6 Порядку №209).
Згідно з п. 3-7 Порядку №209 якщо особа бажає підтвердити відомості, зазначені у заяві, без використання певної інформаційної системи або не надає згоди на обробку її персональних даних, до заяви додаються документи, що підтверджують зазначені відомості. До заяви, крім документів, визначених пунктом 3-2 цього Порядку, додаються копії: свідоцтв про народження дітей; свідоцтва про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі); копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків із даними про прізвище, ім`я, по батькові (за наявності), дату видачі паспорта; посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі структурному підрозділу/виконавчому органу або центру надання адміністративних послуг для підтвердження відомостей, необхідних для оформлення посвідчень, та зазначенням причини неотримання такої інформації на запит.
Заявник протягом 10 календарних днів повинен подати документи структурному підрозділу/виконавчому органу або центру надання адміністративних послуг для підтвердження відомостей, необхідних для оформлення посвідчень.
З матеріалів справи вбачається, що згідно копії заяви позивача від 22.09.2023 відповідачу не надавано один із документів: копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням.
Доводи позивача, що Порядок №209 передбачає лише подання довідки про навчання, а підпункт 3-2 пункту 3 Порядку №209 не стосується дітей після 18 років, які навчаються і проживають в інших містах чи селах, є необгрунтованими, оскільки у п. 3-2 Порядку №209 зазначається, що у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, - довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років).
Тобто даний пункт застосовується не при видачі відповідного посвідчення, а саме при продовженні його дії.
Суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем протиправно не перевірено наявність в Державному реєстрі актів цивільного стану свідоцтва про розірвання шлюбу та не надіслане повідомлення про необхідність надання якого саме документа.
Разом із тим, перевірити інформацію про наявність рішення про розлучення із ОСОБА_6 та/або відомостей про рішення суду про визначення місця проживання дитини в Єдиному державному реєстрі судових рішень у відповідача не має можливості.
Дана обставина підтверджується листом Управління соціального захисту населення Черкаської РДА Черкаської області від 26.02.2024, в якому зазначено, що Управління соціального захисту населення Черкаської РДА не має доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, які передаються до Мінсоцполітики шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами Мін`юсту та Мінсоцполітики через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів і Єдиного реєстру судових рішень, які передаються до Мінсоцполітики шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами Державної судової адміністрації та Мінсоцполітики та відповідно доступи до вищевказаних реєстрів відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради не надавалися.
Крім того, відповідно до приписів Порядку №209 саме на заявника покладено обов`язок подання відповідних документів, а уповноважений орган зобов`язаний перевірити їх достовірність.
Однак, неможливість перевірки таких документів та неподання їх заявником, може призвести до свавільної та необгрунтованої видачі відповідних посвідчень.
Колегія суддів наголошує, що позивачем на виконання імперативних вимог Порядку №209, повного пакету документів, передбаченого вказаним Порядком, відповідачу не надано.
Крім того, позивачу було направлено повідомлення про необхідність подання додаткових документів від 25.09.2023 року за №105/01-09 в якому позивачу було запропоновано подати в 10 денний термін до відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради один із вище перелічених документів передбачених Порядком на підтвердження факту виховання нею сина від попереднього шлюбу.
Тобто відповідачем було забезпечено сприяння особі в реалізації її прав.
Вимоги Порядку є імперативними щодо обов`язку позивача надання до відповідного державного органу - у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документів, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копії рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копії рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копії свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв`язку з усиновленням).
Порядок не визначає право відповідача відступати від вимог та надавати посвідчення батьків багатодітної сім`ї за умови подання неповного пакету документів, перелік яких чітко визначений Порядком та не передбачає множинного трактування щодо необхідних документів органом уповноваженим розглядати заяви про видачу посвідчення багатодітної сім`ї.
Приписи Порядку №209 не визначають можливості для неподання тих чи інших документів заявником.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, що відділ соціального захисту населення Медведівської сільської ради при розгляді заяви ОСОБА_1 від 22 вересня 2023 року про оформлення посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї, діяв правомірно, у спосіб та в межах повноважень передбачених діючим законодавством України.
Враховуючи наведене, судова колегія приходить до висновку про необхідність скасування рішення суду першої інстанції та відмовити у задоволенні позовних вимог.
Відповідно до пункту 30 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Hirvisaari v. Finland» від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .
Згідно пункту 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Ruiz Torija v. Spain» від 09.12.1994, статтю 6 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи
Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.
Повноваження суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення встановлені статтею 315 КАС.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 315 КАС за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
За змістом частини першої статті 317 КАС підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Оскільки судом першої інстанції неповно з`ясовано обставини справи, висновки суду не відповідають обставинам справи, судом неправильно застосовано норми матеріального права, порушено норми процесуального права, то оскаржуване судове рішення підлягає скасуванню.
Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 311, 315, 317, 321, 322 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Відділу соціального захисту населення Медведівської сільської ради - задовольнити.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року - скасувати та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позову ОСОБА_1 - відмовити.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена у випадках, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду. В інших випадках постанова не підлягає касаційному оскарженню.
Суддя-доповідач Є.О. Сорочко
Суддя Н.М. Єгорова
Суддя А.Ю. Коротких
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123732137 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні