ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
01 лютого 2024 року м. Дніпросправа № 160/14062/22
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),
суддів: Олефіренко Н.А., Суховарова А.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області) на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.01.2023 в адміністративній справі №160/14062/22 (суддя Сліпець Н.Є.) в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДНІПРОПРОМСІНТЕЗ до Державної екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області) про визнання протиправним та скасування пункту 1 припису від 17.01.2022 року№9/7.22-7/21,-
в с т а н о в и В:
У вересні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю ДНІПРОПРОМСІНТЕЗ звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Державної екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області), в якій просили визнати протиправним та скасувати пункт 1 припису від 17.01.2022р. № 9/2.2-7/21 Державною екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області).
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.01.2023 адміністративний позов задоволено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції відповідач, зазначаючи про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, оскаржив його до апеляційного суду. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що в ході проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ ДНІПРОПРОМСІНТЕЗ було встановлено, що основним видом діяльності підприємства є виробництво промислових газів та оптова торгівля хімічними продуктами. В наявності витратні склади хімічних речовин, а саме: ємності рідкого кисню та рідкого азоту, стаціонарне та автомобільні газифікаційні устаткування, балони з газоподібним киснем та газоподібним азотом. Однак, проектна документація на вказану виробничу діяльність з матеріалами оцінки її впливу на навколишнє природне середовище та висновок з оцінки впливу на довкілля або висновок екологічної експертизи відсутні.
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що у період з 06.01.2022 року по 13.01.2022 року на підставі наказу про проведення планового заходу від 05.01.2022 року №9-ТП та направлення на перевірку від 06.01.2022 року №4-11-22, Державною екологічною інспекцією Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградські області) проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів Товариства з обмеженою відповідальністю ДНІПРОПРОМСІНТЕЗ.
За результатами проведеної перевірки складено акт планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природнього середовища, раціонально використання, відтворення і охорони природних ресурсів № 9/2.2-7/21 від 13.01.2022 року.
17.01.2021 року з метою усунення порушень природоохоронного законодавства, виявлених під час проведення планового заходу державного нагляду (контролю), відповідачем було винесено Припис № 9/2.2-7/21, згідно з яким відповідно до пункту 1 Припису на позивача покладено обов`язок у строк до 18.01.2021 року виробничу діяльність (зберігання в ємностях хімічних продуктів рідкого кисню, рідкого азоту та виготовлення газоподібного кисню, газоподібного азоту) підприємства за адресою вул. Акціонерна, 1А, м. Кривий Ріг здійснювати при наявності проектної документації з матеріалами оцінки її впливу на навколишнє природне середовище і здоров`я людей та висновку з оцінки впливу на довкілля або висновку державної екологічної експертизи на проектну документацію відповідно до ст. 51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища та ст.ст. 3, 9, 17 Закону України Про оцінку впливу на довкілля.
Дослідивши обставини по справі, колегія суддів вважає за можливе погодитись з висновками суду першої інстанції щодо наявності підстав для задоволення вимог адміністративного позову з огляду на наступне.
Згідно із статтею 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII здійснення оцінки впливу на довкілля є обов`язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
За змістом частини 2 статті 17 Закону № 2059-VIII дія цього Закону не поширюється на суб`єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3
цього Закону.
Згідно із пунктом 22 частини 2 статті 3 Закону № 2059-VIII перша категорія видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об`єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 14 частини 3 статті 3 Закону № 2059-VIII друга категорія видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності встановлених (затверджених) рішенням про провадження - планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об`єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Оцінка впливу на довкілля призначена для виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров`я населення.
Правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля регламентовані Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до закону під впливом на довкілля слід розуміти будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров`я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об`єктів, історичних пам`яток та інших матеріальних об`єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об`єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність передбачала будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об`єктів, інше втручання в природне середовище, крім реконструкції, технічного переоснащення, капітального ремонту, розширення, перепрофілювання об`єктів, що не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв,
затверджених Кабінетом Міністрів України.
Здійснення оцінки впливу на довкілля є обов`язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті закону. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. При цьому, оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Чинним законодавством України у сфері охорони навколишнього середовища нормативно визначені дві категорії видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці такого впливу.
Перша категорія відповідних видів планованої діяльності включає: 1) нафтопереробні та газопереробні заводи, установки з газифікації або зрідження вугілля чи бітумінозного сланцю; 2) теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, пари і гарячої води тепловою потужністю 50 мегават і більше з використанням органічного палива, атомні електростанції та інші ядерні реактори, включаючи їх будівництво, виведення (зняття) з експлуатації тощо; 3) установки для виробництва або збагачення ядерного палива, установки для переробки та захоронення відпрацьованого ядерного палива, високоактивних та радіоактивних відходів; 4) чорну та кольорову металургію; 5) споруди з видобування, виробництва і перероблення азбесту, азбестовмісних продуктів; 6) хімічне виробництво; 7) будівництво: аеропортів і аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною 2100 метрів і більше;автомагістралей;автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення тощо;магістральних залізничних ліній загального користування;гідротехнічних споруд морських та річкових портів, які можуть приймати судна тоннажністю понад 1350 тон;глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден тоннажністю понад 1350 тон; 8) поводження з відходами:операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення);операції у сфері поводження з побутовими та іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тон на добу або більше; 9) забір підземних вод або штучне поповнення підземних вод із щорічним забором води або щорічним об`ємом води, що поповнюється, 10 мільйонів кубічних метрів або більше; 10) міжбасейновий перерозподіл стоку річок, крім транспортування питної води трубопроводами; 11) греблі, водосховища та інші об`єкти, призначені для утримання та постійного зберігання води, коли нові або додаткові об`єми затриманої води перевищують 10 мільйонів кубічних метрів; 12) видобування нафти та природного газу на континентальному шельфі; 13) трубопроводи для транспортування газу, нафти, хімічних речовин діаметром понад 800 міліметрів і довжиною понад 40 кілометрів; 14) виробництво та переробка целюлози, виробництво паперу та картону з будь-якої сировини виробничою продуктивністю, що перевищує в сухому вигляді 200 тон на добу; 15) кар`єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів; 16) потужності для зберігання нафти, нафтохімічної або хімічної продукції місткістю 200 тисяч тон або більше; 17) установки для уловлювання вуглекислого газу; 18) установки для очищення стічних вод продуктивністю, що перевищує еквівалент чисельності населення в розмірі 150 тисяч осіб; 19) потужності для інтенсивного вирощування птиці, свиней; 20) будівництво повітряних ліній електропередачі напругою 220 кіловольт або більше і довжиною понад 15 кілометрів; 21) усі суцільні та поступові рубки головного користування та суцільні санітарні рубки на площі понад 1 гектар; усі суцільні санітарні рубки на територіях та об`єктах природно-заповідного фонду.
Друга категорія видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: 1) глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання тощо; 2) сільське господарство, лісівництво та водне господарство:сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель тощо;насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об`єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення та зміна цільового призначення особливо цінних земель;потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше);установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва;інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тон на рік і більше або на територіях та об`єктах природно- заповідного фонду чи в їх охоронних зонах;намив територій на землях водного фонду; 3) видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення; 4) енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини; поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об`ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам`яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС);вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше; 5) виробництво та обробку металу:установки для випалювання або агломерації металевих руд (у тому числі сульфідної руди);установки для обробки чорних металів; виробництво і складання автомобілів, виробництво двигунів;верфі;підприємства з виготовлення і ремонту літаків;виробництво і ремонт залізничного рухомого складу та устаткування для інфраструктури залізничного транспорту;штампування з використанням вибухових речовин; 6) переробку мінеральної сировини:коксові печі, інші установки для виробництва коксу або графіту;виробництво цементу або цементного клінкеру;виробництво вапна в обсязі, що перевищує 50 тон на добу;виробництво скла, у тому числі виготовлення скляного волокна, в обсязі, що перевищує 20 тон на добу;виплавка мінеральних речовин, у тому числі виробництво мінеральних волокон тощо; 7) хімічну промисловість:установки для виробництва вибухових речовин;установки, в яких хімічні і біологічні процеси використовуються для виробництва білкових кормових добавок, ферментів та інших білкових речовин;зберігання хімічних продуктів (базисні і витратні склади, сховища, бази); 8) харчову промисловість:виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тон на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тон на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тон на добу (на основі середньорічного показника);пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тон на добу;виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тон на добу;виробництво пива та солоду в обсязі понад 50 тон на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тон на добу;цукрові заводи тощо; 9) підприємства текстильної, шкіряної, деревообробної і паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу; 10) інфраструктурні проекти:облаштування індустріальних парків;будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць;будівництво аеропортів та аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною до 2100 метрів;будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд;будівництво перевантажувальних терміналів та обладнання для перевантаження різних видів транспорту, а також терміналів для різних видів транспорту;будівництво гребель та встановлення іншого обладнання для утримання або накопичення води на тривалі проміжки часу;проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення, зміни і стабілізації стану русел річок;будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг та фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів;будівництво підземних, наземних ліній метрополітену як єдиних комплексів, у тому числі депо з комплексом споруд технічного обслуговування;будівництво акведуків та трубопроводів для транспортування води на далекі відстані;будівництво магістральних продуктопроводів (трубопроводів для транспортування газу, аміаку, нафти або хімічних речовин);будівництво ліній електропередачі (повітряних та кабельних) напругою 110 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше;будівництво гідротехнічних споруд морських і річкових портів;будівництво глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден, а також каналів у протипаводкових цілях та гідротехнічних споруд;спеціалізовані морські або річкові термінали;проведення прибережних робіт з метою усунення ерозії та будівельних робіт на морі, які призводять до зміни морського узбережжя, зокрема будівництво основних гідротехнічних споруд, підводні звалища ґрунтів, а також інші роботи на морі, крім експлуатаційних днопоглиблювальних робіт;установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше; 11) інші види діяльності:постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів;майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше;шламонакопичувачі, хвостосховища;кладування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг;склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг;утилізація, видалення, оброблення, знешкодження, захоронення побутових відходів;установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік;виробництво і переробка виробів на основі еластомерів тощо; 12) туризм та рекреацію; 13) господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об`єкти, та забір води з водних об`єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу.
Планована діяльність, що належить до першої категорії та зазначена в частині другій цієї статті, підлягає обов`язковому розгляду щодо наявності підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля згідно з міжнародними зобов`язаннями України.
Наведене свідчить, що такі види діяльності, як транспортне оброблення вантажів (навантаження та розвантаження вантажів або багажу пасажирів незалежно від виду транспорту, що використовують для перевезення навантаження, у т.ч. закріплення, вантажу та розвантаження суден (стивідорські роботи)навантаження та розвантаження вантажних залізничних вагонів (код КВЄД 52.24), а також оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (Код КВЕД 46.21), неспеціалізована оптова торгівля (Код КВЕД 46.90), складське господарство (Код КВЕД 52.10), допоміжне обслуговування водного транспорту (Код КВЕД 52.22), інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (Код КВЕД 52.29), які здійснюються з боку Товариству з обмеженою відповідальністю "Дніпропромсинтез" (код ЄДРПОУ 25536184) не вимагає проведення оцінки впливу на довкілля відповідно до вимог Закону України "Про оцінку впливу на довкілля".
Як вбачається з матеріалів справи промисловий об`єкт позивача, розташований за адресою м. Кривий Ріг, вул. Акціонерна 1А введено в експлуатацію Актом державної комісії від 31 жовтня 2007 року та затверджений Рішенням виконкому Криворізької міської ради від 12.11.2008 року. № 781. В силу дозволу на викиди забруднюючих речовин № 1211000000-326 від 04.09.2015 р., виданого Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації на підставі інвентаризації, не є об`єктами, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Згідно із статтею 3 Закону України від 23 травня 2017 року № 2059-VIII здійснення оцінки впливу на довкілля є обов`язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
За змістом частини 2 статті 17 Закону № 2059-VIII дія цього Закону не поширюється на суб`єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону. Так, пункт 3 частини першої статті 1 Закону № 2059-VIII надає визначенню поняттю "планована діяльність" - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об`єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об`єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
За правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду 04 травня 2022 року у справі №520/8633/18: "поняттям "планована діяльність" охоплюється планована господарська діяльність, що включає, зокрема, реконструкцію об`єктів, щодо яких отримано рішення про провадження планованої діяльності або розглядається питання про прийняття таких рішень".
Беручи до уваги вищезазначену правову позицію та зміст пункту 3 частини першої статті 1 Закону № 2059-VIII поняттям "планована діяльність" охоплюється планова господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об`єктів, щодо яких отримано рішення про провадження планованої діяльності або розглядається питання про прийняття таких рішень. Відповідна правова позиція визначена в Постанові від 25.05.2022 року справа № 420/6009/20.
Крім того, ТОВ «ДНІПРОПРОМСІНТЕЗ» після введення об`єкту в експлуатацію з 2008 року здійснює на постійній основі свою діяльність, жодних змін, які б підлягали б здійсненню оцінки впливу на довкілля при реконструкції (розширення, модернізації тощо) в контексті ст.3 ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля"
не відбувалось.
В свою чергу актом перевірки від 13.01.2022 № 9/2.2-7/21 такі обставини не встановлені.
Таким чином, зазначення в акті відомостей про порушення ТОВ "Дніпропромсинтез" положень статей 3, 9 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" та статті 51 Закону України "Про охорону навколишнього пиродного середовища" є безпідставним.
Відтак, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції і не дають підстав для висновку про помилкове застосування судом першої інстанції норм матеріального або процесуального права, яке призвело б до неправильного вирішення справи.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 243, ст. 308, ст. 311, ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 325 КАС України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Державної екологічної інспекції Придніпровського округу (Дніпропетровська та Кіровоградська області) -залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.01.2023 - залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, за винятком наявності підстав передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий - суддяЛ.А. Божко
суддяН.А. Олефіренко
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2024 |
Оприлюднено | 12.02.2024 |
Номер документу | 116868206 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Тулянцева Інна Василівна
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Божко Л.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні