Рішення
від 09.02.2024 по справі 160/13145/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 лютого 2024 рокуСправа №160/13145/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В. розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом (далі Відділ охорони УПЛ з суворим наглядом, відповідач), в якій позивач просить:

- визнати протиправною бездіяльність Відділу охорони УПЛ з суворим наглядом щодо не виплати ОСОБА_1 у повному обсязі додаткової винагороди, що передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №168 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 №754) за період з 11.03.2022 по 31.05.2022 року у сумі 63 508,20 грн.;

- зобов?язати Відділ охорони УПЛ з суворим наглядом нарахувати та виплатити на користь ОСОБА_1 у повному обсязі додаткової винагороди, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 №754) за період з 11.03.2022 по 31.05.2022 року у сумі 63 508,20 грн.

В обґрунтування позову зазначено, що позивач проходила службу в органах Державної кримінально-виконавчої служби України з 01.03.2007 року на різних посадах та була звільнена з неї 31.07.2022 з посади молодшого інспектора 1 категорії Відділу охорони УПЛ з суворим наглядом наказом начальника Відділу охорони УПЛ з суворим наглядом №108 о/с-22 від 29.07.2022 відповідно до пункту 7 частини 1 статті 77 Закону України «Про Національну поліцію» (за власним бажанням). На виконання Указів Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та №69/2022 "Про загальну мобілізацію" Кабінет Міністрів України 28.02.2022 прийняв постанову №168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім?ям під час дії воєнного стану» (далі Постанова №168). Згідно з пунктом 1 Постанови №168, на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв?язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським, а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми "єПідтримка", виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно. Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 204-р від 06.03.2022 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми "єПідтримка" затверджено перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми "єПідтримка". Розпорядженням Кабінету Міністрів України №213-р від 11.03.2022 внесено зміни у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України №204-р від 06.03.2022 та доповнено його позицією «Дніпропетровська область». Згідно з постановою Кабінету Міністрів України №754 від 01.07.2022 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168» внесено зміни до пункту 1 постанови №168, а саме: «. після слова «щомісячно» доповнити словами «(крім осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, яким така винагорода виплачується пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць)». У пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України №754 від 01.07.2022 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року №168» зазначено, що : «Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 01.06.2022 року». Тобто до 31.05.2022 діє попередня редакція пункту 1 Постанови №168 від 28.02.2022, де зазначено: «Установити, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям......а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми "Підтримка", виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно.........». З початку дії воєнного стану та по 31.07.2022 позивач проходила службу як особа рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби у відділі охорони УПЛ з суворим наглядом, яка розташована на території Дніпропетровської області. Отже, на думку позивача, їй має бути виплачена додаткова винагорода, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 за період з 11.03.2022 по 31.05.2022.

Ухвалою суду від 05.09.2022 прийнято позовну заяву та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 15.11.2022 зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у зразковій адміністративній справі №260/3564/22 (провадження Пз/990/4/22).

21.09.2022 до суду від відповідача надійшов відзив на позов, в якому Відділ охорони УПЛ з суворим наглядом проти задоволення позову заперечує, посилаючись на лист Міністерства юстиції України від 20.05.2022 №38144/16.3.2/32-22, відповідно до якого виплата винагород здійснюється органом, установою за місцем постійного проходження служби особи рядового чи начальницького складу, де він призначений на штатну посаду, на підставі наказів такого органу, установи, в межах асигнувань, передбачених у кошторисі органу, установи, при цьому рішення щодо виплати такої винагороди керівникам органів та установ приймається за погодженням Державного секретаря. Крім того у вищевказаному листі Міністерства юстиції України зазначено, що розмір додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу, які несуть службу в органах і установах, визначається пропорційно та виплачується за фактичний час несення служби, розрахований у годинах, в розрахунковому (у годинах) місячному періоді проходження служби (24 години на добу). А отже вартість однієї години роботи розраховується наступним чином: 30000 грн. (загальна сума додаткової винагороди)/31 (робочі дні за березень 2022 року)/24 години доби = 40,33 грн. 3 11.03.2022 по 31.03.2022 ОСОБА_1 фактично несла службу 100 годин, тому додаткова винагорода за даний період становить: 100 годин (фактично відпрацьований час) * 40,33 грн. (вартість однієї години роботи за березень 2022 року) = 4033 грн. - 30000 грн. (загальна сума додаткової винагороди)/30 (робочі дні за квітень 2022 року)/24 години доби = 41,67 грн. З 01.04.2022 по 25.04.2022 ОСОБА_1 фактично несла службу 80 годин, тому додаткова винагорода за даний період становить: 80 годин (фактично відпрацьований час) * 41,67 грн. (вартість однієї години роботи за квітень 2022 року) = 3333,6 грн. 26.05.2022 ці кошти в сумі 7256,10 грн. (з урахуванням обов?язкових податків) були перераховані на банківський рахунок ОСОБА_1 ; 30000 грн. (загальна сума додаткової винагороди)/30 (робочі дні за квітень 2022 року)/24 години доби = 41,67 грн. 3 26.04.2022 по 30.04.2022 ОСОБА_1 фактично несла службу 20 годин, тому додаткова винагорода за даний період становить: 20 годин (фактично відпрацьований час) * 41,67 грн. (вартість однієї години роботи за квітень 2022 року) = 833,4 грн. - 30000 грн. (загальна сума додаткової винагороди)/31(робочі дні за травень 2022 року)/24 години доби = 40,33 грн. 3 01.05.2022 по 31.05.2022 ОСОБА_1 фактично несла службу 220 годин, тому додаткова винагорода за даний період становить: 207 годин (фактично відпрацьований час) * 40,33 грн. (вартість однієї години роботи за травень 2022 року) = 9706 грн. 19.08.2022 року ці кошти в сумі 9558,24 грн. (з урахуванням обов?язкових податків) були перераховані на банківський рахунок ОСОБА_1

26.09.2022 до суду від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій позивач підтримує доводи, викладені у позові та просить посилання відповідача на лист Міністерства юстиції України №38144/16.3.2/32-22 від 20.05.2022 не брати до уваги, оскільки роз`яснення, надані у зазначеному листі, мають рекомендаційний характер.

12.10.2022 до суду від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив, в яких відповідач підтримує доводи, викладені у відзиві.

Ухвалою суду від 08.12.2023 провадження у справі поновлено.

Дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Згідно з наказом начальника відділу охорони УПЛ з суровим наглядом від 29.07.2022 №108 о/с звільнено з 31.07.2022 Державної кримінально-виконавчої України старшого прапорщика внутрішньої служби ОСОБА_1 , з посади молодшого інспектора І категорії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом за власним бажанням відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» та пункту 7 частини 1 статті 77 Закону України «Про Національну поліцію».

Виплачено премію за липень 2022 року у розмірі 20 відсотків без урахування премії за роботу у нічний час.

Вислуга років станом на день звільнення складає:

у календарному обчисленні - 15 років 05; місяців 01 день;

у пільговому обчисленні - 30 років 10 місяців 02 дні.

Вислуга років для виплати вихідної допомоги складає - 15 років 05 місяців 01 день.

З довідки, виданої ОСОБА_1 щодо нарахування їй грошового забезпечення №3/4-269 від 26.08.2022 вбачається таке:

-лютий 2022: грошове забезпечення 2022 10 573,85 грн.; всього 10 573,85 грн.;

-березень 2022: грошове забезпечення 2022 11 014,21 грн.; всього 11 014,21 грн.;

-квітень 2022: грошове забезпечення 2022 22 776,81 грн.; всього 22 776,21 грн.;

-травень 2022: грошове забезпечення 2022 19 136,68 грн.; всього 19 136,68 грн.;

-червень 2022: грошове забезпечення 2022 11 503,71 грн.; всього 11 503,71 грн.;

-липень 2022: грошове забезпечення 2022 10 395,52 грн.; всього 10 395,52 грн.

Разом: грошове забезпечення 2022 85 400,52 грн.; всього 85 400,52 грн.

Надаючи правову оцінку відносинам, шо виникли, суд виходить з такого.

Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим відповідним Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, з 24.02.2022 на всій території України введено воєнний стан, строк дії якого неодноразово було продовжено.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На виконання Указів Президента України від 24.02.2022 64«Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію», прийнято Постанову №168.

Пунктом 1 вказаної постанови установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби).

Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 24 лютого 2022 року (пункт 5 Постанови №168).

В подальшому постановою Кабінету Міністрів України № 350 від 22.03.2022 «Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 168» внесено зміни до пункту 1постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану», доповнивши абзац перший після слів «та поліцейським» словами «а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «є Підтримка».».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 №204-р затверджено перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка» згідно з додатком.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 № 213-р внесено зміну у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 204 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка», доповнивши його після позиції «Волинська область» позицією «Дніпропетровська область».

Отже, з викладеного вбачається, що Кабінет Міністрів України встановив додаткову винагороду в розмірі 30 000 гривень щомісячно, зокрема, особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «єПідтримка».

Згідно з частинами 1, 2 статті 14 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» до персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України належать особи рядового і начальницького складу (далі - особи рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби), спеціалісти, які не мають спеціальних звань, та інші працівники, які працюють за трудовими договорами в Державній кримінально-виконавчій службі України (далі - працівники кримінально-виконавчої служби).

Служба в Державній кримінально-виконавчій службі України є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України. Час проходження служби в Державній кримінально-виконавчій службі України зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби відповідно до закону.

Порядок виплати грошового забезпечення та компенсаційних виплат особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України затверджено наказом Міністерства юстиції України від 28.03.2018 № 925/5 (далі - Порядок № 925/5).

Пунктом 3 розділу І Порядку № 925/5 встановлено, що грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу включає: щомісячні основні види грошового забезпечення; щомісячні додаткові види грошового забезпечення; одноразові додаткові види грошового забезпечення.

Абзацом першим пункту 4 розділу І Порядку № 925/5 (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) визначено, що грошове забезпечення виплачується особам рядового і начальницького складу, які: займають штатні посади в Департаменті з питань виконання кримінальних покарань, міжрегіональних управліннях з питань виконання кримінальних покарань Міністерства юстиції, органах пробації, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах, воєнізованих формуваннях, навчальних закладах та закладах охорони здоров`я, на підприємствах установ виконання покарань, інших підприємствах, в установах і організаціях, створених для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби України.

Частиною 6 статті 14 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» встановлено, що особам рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби встановлюються такі спеціальні звання:

1) рядовий склад:

рядовий внутрішньої служби;

2) молодший начальницький склад:

молодший сержант внутрішньої служби;

сержант внутрішньої служби;

старший сержант внутрішньої служби;

старшина внутрішньої служби;

прапорщик внутрішньої служби;

старший прапорщик внутрішньої служби;

3) середній начальницький склад:

молодший лейтенант внутрішньої служби;

лейтенант внутрішньої служби;

старший лейтенант внутрішньої служби;

капітан внутрішньої служби;

4) старший начальницький склад:

майор внутрішньої служби;

підполковник внутрішньої служби;

полковник внутрішньої служби;

5) вищий начальницький склад:

генерал-майор внутрішньої служби;

генерал-лейтенант внутрішньої служби;

генерал-полковник внутрішньої служби.

Згідно з наказом начальника відділу охорони УПЛ з суровим наглядом від 29.07.2022 №108 о/с звільнено з 31.07.2022 Державної кримінально-виконавчої України старшого прапорщика внутрішньої служби ОСОБА_1 , з посади молодшого інспектора І категорії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом за власним бажанням відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» та пункту 7 частини 1 статті 77 Закону України «Про Національну поліцію».

Тобто, посада, на якій позивач працювала на час виникнення спірних правовідносин, відноситься до осіб молодшого начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, яким з внесенням змін до пункту 1 Постанови №168 гарантовано виплату щомісячної додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн.

Як вказано судом вище особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби не були включені до перших двох редакцій Постанови №168. Крім того, подальшими змінами від 22.03.2022, включивши до списку осіб, які мають право на додаткову винагороду Державну кримінально-виконавчу службу були також внесені умови, що установа повинна бути розташована в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «є Підтримка».

Перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка» затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 204-р.

Перша редакція такого Переліку не включала Дніпропетровську область, в якій проходить службу позивач.

Дніпропетровська область була включена до вказаного Переліку розпорядженням Кабінету Міністрів України № 213-р від 11.03.2022.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01 липня 2022 р. №754 затверджено «Зміни, що вносяться допункту 1постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 168» . В абзаці першому: слова «які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми «єПідтримка» замінено словами «які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби в межах територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)».

Рішеннями Конституційного Суду України від 26 грудня 2011 року № 20-рп/2011 та від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 підтверджена конституційність повноважень КМУ щодо реалізації політики у сфері соціального захисту, в тому числі регулювання порядку та розмірів соціальних виплат і допомоги, які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України виходячи з фінансових можливостей держави.

Відповідно до статті 1 Першого протоколу до Конвенції кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. Проте попередні положення жодним чином не обмежують право держави вводити в дію такі закони, які вона вважає за необхідне, щоб здійснювати контроль за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.

Право на виплату додаткової винагороди співробітникам Державної кримінально-виконавчої служби, передбачене Постановою №168, підпадає під сферу дії статті 1 Першого протоколу до Конвенції, якщо за національним законодавством особа має обґрунтоване право на отримання виплат в рамках національної системи соціального забезпечення та якщо відповідні умови дотримано, органи влади не можуть відмовити у таких виплатах доти, доки виплати передбачено законодавством.

За змістом правової позиції ЄСПЛ у справі «Кечко проти України» (рішення від 08 листопада 2005 року) у межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм робітникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни в законодавство. Однак якщо чинне правове положення передбачає виплату певних надбавок і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти в цих виплатах, доки відповідні положення є чинними. Тобто органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.

Бездіяльність відповідача щодо невиплати додаткової винагороди, передбаченої Постановою № 168, порушує гарантоване статтею 1 Першого протоколу до Конвенції право мирно володіти своїм майном. Доки відповідне положення Постанови № 168 є чинним, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти в такій виплаті. Тобто органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань (рішення ЄСПЛ від 08 листопада 2005 року у справі «Кечко проти України»).

Зазначена позиція також узгоджується з висновками Конституційного Суду України, викладеними у рішеннях від 20 березня 2002 року № 5-рп/2002, від 17 березня 2004 року № 7-рп/2004, від 01 грудня 2004 року № 20-рп/2004, від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007.

Відповідна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рішенні від 06.04.2023 по справі №260/3564/22, яка залишена без змін постановою Великої Палати Верховного Суду від 21.09.2023.

Щодо позовної вимоги про виплату позивачу додаткової винагороди у конкретному розмірі, суд зауважує, що наразі ця вимога є передчасною та задоволенню не підлягає.

Відповідач має вирахувати належну для виплати позивачу суму додаткової винагороди, передбаченої Постановою №168 самостійно, з урахуванням раніше виплачених сум та висновків суду у цій справі.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності своїх дій, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню частково.

Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Враховуючи те, що позивач звільнена від сплати судового збору, розподіл судових витрат не здійснюється.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ) до Відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом (адреса: вул. Надії Алексеєнко, 84, м. Дніпро, 49006; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 08681732) про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом щодо не виплати у належному розмірі ОСОБА_1 додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №168 за період з 11.03.2022 по 31.05.2022.

Зобов?язати Відділ охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом нарахувати та виплатити на користь ОСОБА_1 додаткову винагороду, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №168 за період з 11.03.2022 по 31.05.2022, з урахуванням проведених виплат.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Розподіл судових витрат не здійснювати.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.В. Бондар

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2024
Оприлюднено12.02.2024
Номер документу116898288
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —160/13145/22

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Рішення від 09.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 15.11.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні