Ухвала
від 06.02.2024 по справі 500/4169/22
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

06 лютого 2024 рокуЛьвівСправа № 500/4169/22 пров. № А/857/23947/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді: Матковської З.М.,

суддів: Запотічного І.І., Кузьмича С.М.,

при секретарі судового засідання: Юник А.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові заяву ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про поновлення пропущеного строку звернення до суду у справі №500/4169/22 за адміністративним позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 до Тернопільської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Релігійної організації Парафія Української Греко-Католицької Церкви Пресвятої Тройці Тернопільсько-Зборівської єпархії про визнання протиправним рішення,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 звернулися до суду з адміністративним позовом до Тернопільської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Релігійної організації Парафія Української Греко-Католицької Церкви Пресвятої Тройці Тернопільсько-Зборівської єпархії про визнання протиправним рішення.

Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2024 року позовна заява залишалася без руху. Позивачам встановлювався строк для усунення недоліків позовної заяви тривалістю 10 днів з дня вручення ухвали шляхом подання суду: заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, вказавши інші підстави для поновлення такого строку, та доказів поважності причин його пропуску.

На виконання ухвали суду від 16.01.2024 про залишення позовної заяви без руху, позивачами подана заяву про поновлення строку звернення до суду.

В обґрунтування поважності причин пропуску строку звернення до суду позивачі зазначають, що Про оскаржуване рішення Тернопільської міської ради від 29.01.2021 №8/3/78 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Яреми релігійній організації «Тернопільсько - Зборівській архиєпархії Української Греко- Католицької Церкви»», пунктом 4 якого внесені зміни в рішення Тернопільської міської ради від 21.08.2020 р. № 7/54/156 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Чайковського, Малишка, Слівенська, релігійній організації парафії Української Греко-Католицької Церкви Пресвятої Тройці», а саме після слів «храмових споруд» читати «та парафіяльних, житлових і громадських споруд» і далі по тексту, позивачам дійсно стало відомо лише в кінці серпня 2022 року після того, як влітку 2022 року земельну ділянку площею 0,5265 га кадастровий номер 6110100000:08:017:0055 було загороджено та на ній розпочато проведення підготовчих та будівельних робіт, і позивачами з`ясовувалися (в тому числі шляхом отримання відповідей на адвокатські запити, котрі є в матеріалах справи) законність такого будівництва та користування земельною ділянкою.

При цьому, будь-якої згадки (вказівки) про розгляд питання про внесення змін в рішення міської ради від 21.08.2020 р. №7/54/156 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Чайковського, Малишка, Слівенська, релігійній організації парафії Української Греко - Католицької Церкви Пресвятої Тройці», у заголовку рішення Тернопільської міської ради від 29.01.2021 №8/3/78 не міститься.

Окрім того, у вступній частині рішення Тернопільської міської ради від 29.01.2021 №8/3/78 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Яреми релігійній організації «Тернопільсько - Зборівській архиєпархії Української Греко - Католицької Церкви»» зазначено виключно про розгляд звернення релігійної організації «Тернопільсько-Зборівської архиєпархії Української Греко-Католицької Церкви», та не зазначено про розгляд звернення релігійної організації «Парафія Української Греко - Католицької Церкви Пресвятої Тройці» про внесення змін в рішення міської ради від 21.08.2020р №7/54/156 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 , релігійній організації парафії Української Греко - Католицької Церкви Пресвятої Тройці».

Відтак, будь-яких обов`язкових реквізитів та відповідного обґрунтування, з яких вбачалося б внесення змін в рішення Тернопільської міської ради від 21.08.2020р №7/54/156 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 , релігійній організації парафії Української Греко - Католицької Церкви Пресвятої Тройці», оскаржуване рішення (чи його проект) Тернопільської міської ради від 29.01.2021 №8/3/78 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Яреми релігійній організації «Тернопільсько - Зборівській архиєпархії Української Греко - Католицької Церкви» не містить, що перешкоджало можливості позивачів дізнатися про внесення таким рішенням змін в рішення Тернопільської міської ради від 21.08.2020р №7/54/156 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 , релігійній організації парафії Української Греко - Католицької Церкви Пресвятої Тройці», і не дає підстав стверджувати про неможливість незнання позивачами, як і припускати їх високу вірогідність дізнатися, про порушення їхніх прав з дня прийняття або опублікування такого рішення Тернопільської міської ради від 29.01.2021 р. №8/3/78 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул. Яреми релігійній організації «Тернопільсько-Зборівській архиєпархії Української Греко-Католицької Церкви».

В судовому засіданні представник позивачів заяву про поновлення строку звернення до суду підтримав.

Представники відповідача та третьої особи заперечили проти заявленого клопотання про поновлення строку.

Надаючи правову оцінку заявленому клопотанню суд апеляційної інстанції виходить з наступного.

Частиною 1 ст. 118 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що процесуальні строки - це встановлені законом або судом строки, у межах яких вчиняються процесуальні дії. Процесуальні строки встановлюються законом, а якщо такі строки законом не визначені - встановлюються судом.

Приписами частин третьої і п`ятої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Суд, за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення. Одночасно із поданням заяви про поновлення процесуального строку має бути вчинена процесуальна дія (подана заява, скарга, документи тощо), стосовно якої пропущено строк (ч. 1, 4 ст. 122 КАС України).

На підставі викладеного, колегія суддів вважає за необхідне визнати поважними причини пропуску строку звернення до суду із даним позовом, оскільки про порушення своїх прав позивачі дізналися в кінці серпня 2022 року та поновити позивачам строк звернення до адміністративного суду.

Керуючись ст.ст. 122-123, 248 321, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Заяву ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про поновлення пропущеного строку звернення до суду задовольнити.

Визнати поважними причини пропуску строку звернення до адміністративного суду та поновити пропущений строк.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає.

Головуючий-суддя З. М. Матковська судді І. І. Запотічний С. М. Кузьмич Повний текст ухвали складено 12.02.2024

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2024
Оприлюднено14.02.2024
Номер документу116929839
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —500/4169/22

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 08.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Постанова від 06.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні