Ухвала
від 16.02.2024 по справі 260/674/24
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження в адміністративній справі

16 лютого 2024 рокум. Ужгород№ 260/674/24

Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Рейті С.І., розглянувши матеріали позовної заяви заступника керівника Закарпатської обласної прокуратури (вул. Коцюбинського, 2а, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008) в інтересах держави в особі Закарпатської обласної ради (пл. Народна, буд. 4,м. Ужгород,Закарпатська область,88000) до Тячівської районної державної адміністрації (пл. Незалежності, буд. 30,м. Тячів, Закарпатська область, 90500) про визнання протиправним та скасування розпорядження, -

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Закарпатської обласної прокуратури звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом в інтересах держави в особі Закарпатської обласної ради до Тячівської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження Тячівської районної державної адміністрації від 31.05.2017 року № 214 "Про затвердження детального плану територій".

Позовна заява відповідає вимогам статті 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС України). Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі на стадії відкриття провадження у справі не встановлено.

Відповідно до ч.1 ст.12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність чи інші обставини не доцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні (ч.3 ст.12 КАС України).

Згідно з ч. 8 ст. 264 КАС України адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується за правилами загального позовного провадження.

Особливості провадження у справах щодо оскарження нормативно-правових актів органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та інших суб`єктів владних повноважень визначені статтею 264 КАС України.

За правилами ч. 4 ст. 264 КАС України у разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов`язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.

Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи. Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання, а у випадку, визначеному частиною десятою цієї статті, - у строк, визначений судом. Якщо оголошення опубліковано своєчасно, вважається, що всі заінтересовані особи належним чином повідомлені про судовий розгляд справи. Скарги на судові рішення в цій справі заінтересованих осіб, якщо вони не брали участі у справі, залишаються без розгляду (ч.ч. 5-7 ст. 264 КАС України).

З врахуванням характеру спірних правовідносин, суддя вважає за можливе прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

Керуючись ст.ст. 12, 19, 49, 160-161, 171, 241-243, 248, 264, пп. 15.5 п. 15 розділу VІІ «Перехідні положення» КАС України, суддя, -

УХВАЛИВ:

1. Відкрити провадження у адміністративній справі за позовом заступника керівника Закарпатської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Закарпатської обласної ради до Тячівської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження.

2. Справу буде розглянуто в порядку загального позовного провадження. Призначити підготовче судове засідання на 14 березня 2024 року на 09:30 год. за адресою: 88017, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Б.Хмельницького, буд. 21.

3. Зобов`язати Тячівську районну державну адміністрацію опублікувати оголошення про відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений, та надати відповідні докази публікації до суду.

4. Роз`яснити відповідачу, що оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи. Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання.

5. Встановити відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву. У зазначений строк відповідач має право надіслати суду відзив на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам ст. 162 КАС України, і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 162 КАС України, одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду, копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 КАС України).

6. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову (ч.4 ст. 159 КАС України).

7. Встановити позивачу п`ятиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.

8. Встановити відповідачу п`ятиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення, копія якого одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.

9. Справу буде розглянуто суддею Рейті С.І. одноособово.

10. Судзазначає про можливість ознайомлення з матеріалами справи через Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему або її окрему підсистему (модуль), що забезпечує обмін документами.

11. З інформацією по справі учасники можуть ознайомитися за веб-адресою: http://adm.zk.court.gov.ua на офіційному веб-порталі судової влади.

12. Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення та оскарженню не підлягає.

СуддяС.І. Рейті

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2024
Оприлюднено19.02.2024
Номер документу117046774
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —260/674/24

Ухвала від 29.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 18.06.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 16.02.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні