Справа № 216/4014/22
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.02.2024 року Сокальський районний суд Львівської області у складі:
головуючого - судді Фарина Л.Ю. ,
за участю секретаря Кочмар Н.-Г.М.,
розглянувши у підготовчому судовому засіданні в м.Сокалі цивільну справу за позовною заявою Виконком Саксаганської районої у місті ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , треті особи: Криворізький міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді, КЗ "Центр соціально-сихологічної реабілітації дітей" Криворізької міської ради, Служба у справах дітей виконкому Центрально-Міської районної у місті ради про позбавлення батьківських прав та стягнення аліментів.
в с т а н о в и в:
На розгляд в Сокальський районний суд Львівської області надійшла дана цивільна справа.
В ході розгляду справи було встановлено, що ОСОБА_2 має зареєстроване місце проживання у м. Нікополь, який постійно знаходиться під обстрілами та мав статус внутрішньо переміщеної особою, останнім місцем проживання якого з 02.12.2022р. по 02.03.2023р. було АДРЕСА_1 .
Більше того, з отриманих відомостей із Єдиного державного демографічного реєстру встановлено, що відповідачі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 зняті з реєстрації.
Відповідачі в судове засідання не з`являються, справа неодноразово передавалася за підсудністю в різні суди, поточне їхнє місце перебування встановити немає можливості а тому виникла необхідність отримати відомості з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо-переміщених осіб.
У суду відсутня можливість самостійно отримати відомості з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, відповідальним за забезпечення формування та ведення бази даних якої є Мінсоцполітики.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 Положення про Національну соціальну сервісну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. №783 (далі - Положення), Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики і який реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей, здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 3 Положення, основними завданнями Нацсоцслужби є реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення з питань: соціального захисту осіб з інвалідністю, осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів праці, ветеранів військової служби, жертв нацистських переслідувань, дітей війни, жертв політичних репресій.
Підпунктом 13 пункту 3 Положення передбачено, що Нацсоцслужба для виконання визначених для неї завдань з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб: узагальнює в межах повноважень статистичні дані щодо внутрішньо переміщених осіб; забезпечує в межах повноважень проведення моніторингу виплати щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг внутрішньо переміщеним особам; забезпечує координацію та методологічний супровід діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо соціального захисту внутрішньо переміщених дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, дотримання вимог законодавства під час встановлення опіки чи піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, їх усиновлення, застосування інших передбачених законодавством форм влаштування дітей, проводить роботу із соціальної підтримки внутрішньо переміщених сімей з дітьми, над якими встановлено опіку чи піклування, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів, дитячих будинків сімейного типу.
Відповідно до підпункту 17 пункту 3 Положення, Нацсоцслужба для виконання визначених завдань здійснює методичне забезпечення діяльності та в межах повноважень, визначених законом, координацію взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрів надання адміністративних послуг з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.
Крім того, підпунктом 18 пункту 4 Положення визначено, що Нацсоцслужба для виконання визначених для неї завдань з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб використовує інформаційні системи єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб; єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту та соціального обслуговування населення, а також на її базі єдиної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами соціальної сфери і пенсійного забезпечення з використанням електронної соціальної картки; централізованого банку даних з проблем інвалідності; єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім`ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; державного реєстру майнових об`єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а також інші програмні ресурси.
Таким чином, реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення (в тому числі внутрішньо переміщених осіб), узагальнення статистичних даних щодо внутрішньо переміщених осіб, координація та методологічний супровід діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, використання інформаційної системи єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та інших програмних ресурсів віднесено до компетенції Нацсоцслужби.
Відповідно до ч. 7 ст. 81 ЦПК України суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів, а також інших випадків, передбачених цим Кодексом.
З метою недопущення порушення правил територіальної юрисдикції (підсудності) розгляду даної справи, усунення сумнівів щодо вірного зазначення адреси зареєстрованого місця проживання (перебування) відповідачів і недопущення порушення їх прав, враховуючи, що ОСОБА_2 в телефонному режимі повідомляв, що знаходиться на лікуванні у м.Київ та може мати там зареєстроване місце проживання, суд вважає необхідним зобов`язати Національну соціальну сервісну службу України надати суду відомості з ЄІБД ВПО щодо відповідачів по справі.
Керуючись ст. ст. 81, 187, 260 ЦПК України, суддя -
у х в а л и в:
Зобов`язати Національну соціальну сервісну службу України (info@nssu.gov.ua) надати суду не пізніше п`яти днів з дня отримання ухвали суду інформацію з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщеної особи, інформацію щодо відповідачів:
- ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , останнє відоме місце проживання: м.Нікополь, Дніпропетровська область
- ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , який був зареєстрований у АДРЕСА_2 , останнє відоме місце проживання: АДРЕСА_1 .
Відомості щодо запитуваних осіб повинні містити, за наявності:
- загальні відомості про особу (прізвище, ім`я, по батькові, громадянство, дата і місце народження, стать);
- дані про останнє зареєстроване та фактичне місце проживання/ перебування внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;
- дані про фактичне місце проживання особи на дату звернення;
- адреса, за якою із внутрішньо переміщеної особи може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та номер телефону;
- відомості про смерть внутрішньо переміщеної особи або визнання її безвісно відсутньою.
З метою пришвидшення обміну інформацією та економією витрат на поштові відправлення пропоную Національній соціальній сервісній службі України надати витребувану судом інформацію шляхом її надсилання на електронну поштову адресу Сокальського районного суду Львівської області із відповідним посиланням на єдиний унікальний номер справи 216/4014/22.
Попередити Національну соціальну сервісну службу України, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів з причин, названих судом неможливими, суд вправі застосувати до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені ст. ст. 144-148 ЦПК України.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Головуючий: Л. Ю. Фарина
Суд | Сокальський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2024 |
Оприлюднено | 20.02.2024 |
Номер документу | 117055316 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із сімейних відносин, з них про позбавлення батьківських прав |
Цивільне
Сокальський районний суд Львівської області
Фарина Л. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні