Ухвала
від 15.02.2024 по справі 300/5239/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"15" лютого 2024 р. справа № 300/5239/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Боршовського Т.І.,

за участю секретаря судового засідання Ілюк А.Р.,

прокурора Гоголя В.В.,

представник заявника не з`явився,

розглянувши в судовому засіданні заяву Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23

за позовом Керівника Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області

до Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області

про зобов`язання до вчинення дій, -

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 задоволено позов Керівника Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області: зобов`язано Гвіздецьку селищну раду Коломийського району Івано-Франківської області привести захисну споруду цивільного захисту № 33842, що знаходиться за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область, у готовність до використання за призначенням.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 30.01.2024 апеляційну скаргу Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 без змін.

05.02.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла заява Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23. Вказана заява мотивована тим, що з метою добровільного виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 Гвіздецькою селищною радою вжито заходів для приведення протирадіаційного укриття № 33842 у готовність до використання. Так, згідно складеного 05.12.2023 Акта оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 33842 по вул. Пстрака, 7, смт. Гвіздець, зазначене укриття знаходиться у задовільному стані, сухе, в укритті встановлено нові пластикові вікна та двері (склопакети), укриття забезпечене електричним освітленням, витяжками та електричними обігрівачами, забезпечене питною бутильованою водою та технічною водою у двох бочках на 1000 літрів та 200 літрів, каналізацією (стічною системою), унітазами та умивальниками. Водночас, представник ДСНС вказав у Акті від 05.12.2023, що укриття № 33842 по вул. Пстрака, 7, смт. Гвіздець не готове до використання через те, що укриття потребує капітального ремонту та реконструкції. За вказаних обставин, рішенням сесії Гвіздецької селищної ради від 18.01.2024 № 933-19/2024 надано дозвіл на виготовлення проектнокошторисної документації «Капітальний ремонт приміщення захисної споруди притирадіаційного укриття № 33842 по вул. Пстрака, 7, смт. Гвіздець» та виділено 1490000 грн. для проведення капітального ремонту вказаного укриття. Таким чином, для виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23, Гвіздецькій селищній раді необхідний додатковий час, а тому вказана обставина, на думку представника заявника, істотно ускладнює виконання рішення та свідчить про наявність підстави для відстрочення виконання судового рішення у цій справі. Також представник заявника вказав на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 26.10.2022 у справі № 380/15249/21 про відстрочення виконання судового рішення за аналогічних обставин.

Суд призначив судовий розгляд заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 на 15.02.2024 о 14:30 год.

09.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло заперечення представника Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області від 09.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення. Так, представник Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області зазначила, що судові рішення є обов`язковими до виконання, а відстрочка виконання рішення суду може бути надана у виняткових випадках, що обумовлюють об`єктивні ускладнення при виконанні судового рішення, наявність яких робить його виконання неможливим, які виходячи з особливого характеру обставин, ускладнюють або виключають виконання рішення. Представник Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області вказав на безпідставність твердження заявника про недостатність строку для приведення захисної споруди цивільного захисту № 33842, що знаходиться за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область, у готовність до використання за призначенням, у зв`язку з тим, що строк усунення порушень не може бути безкінечним, оскільки із збільшенням строку збільшується ймовірність зростання небезпеки для життя і здоров`я людей. Таким чином, зазначені в заяві Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 обставини не є винятковими чи такими, що унеможливлюють виконання рішення суду. Просить суд провести судовий розгляд заяви від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 без участі представника Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, та відмовити в задоволенні вказаної заяви.

13.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла заява представника Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 13.02.2024, в якій повідомлено про укладення 12.02.2024 договору № 1 на виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту приміщення захисної споруди протирадіаційного укриття № 33842, вбудованого в будівлю за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область. Укладення вказаного договору від 12.02.2024 № 1, на думку представника заявника, свідчить про вжиття Гвіздецькою селищною радою заходів для добровільного виконання судового рішення у справі № 300/5239/23.

14.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла заява представника Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 14.02.2024, до якої долучено довіреність на Попика О.І. від 04.09.2023 на представлення інтересів Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області у суді та посадову інструкцію юрисконсульта Гвіздецької селищної ради від 16.02.2021.

15.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло заперечення Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області від 15.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення. Так, представник Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області зазначив, що протирадіаційне укриття № 33842 відноситься до об`єктів фонду захисних споруд, що мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення, що передбачає приведення об`єктів фонду захисних споруд у готовність до використання за призначенням у разі приведення єдиної державної системи цивільного захисту, її складових частин у режим підвищеної готовності, виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного стану та в особливий період. В Україні настав саме час, який вимагає повної готовності усіх об`єктів та ресурсів з метою захисту людей. Така захисна споруда тривалий час не була придатною для укриття населення, а з початку військової агресії Російської Федерації Гвіздецька селищна рада продовжувала не виконувати свої обов`язки по утриманню фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням. Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 є важливим для захисту інтересів держави у сфері цивільного захисту населення і дії заявника повинні бути спрямовані на підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей, для збереження їх життя та здоров`я в разі військової агресії, яка існує й сьогодні. Подання заяви про відстрочення виконання судового рішення вказує лише на небажання Гвіздецької селищної ради добровільно виконати це рішення, а також на сподівання, що можливо вказане питання з часом втратить свою актуальність. Посилання на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 26.10.2022 № 380/15249/21, якою судом відстрочено виконання рішення на 12 місяців, не може бути прикладом для цієї справи, так як виконання рішення у справі № 380/15249/21 не стосується цивільного захисту населення в особливий період, який на даний час діє на території України. На думку представника Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.10.2023 є нагальним та не може бути відстрочене з будь-яких підстав, а тому в задоволенні заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 необхідно відмовити.

15.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло клопотання представника Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 15.02.2024 про відкладення (перенесення) розгляду справи. Вказане клопотання від 15.02.2024 мотивовано тим, що 09.02.2024 до Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло заперечення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області від 09.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення, однак заявник не отримав копію такого заперечення. За вказаних обставин, представник заявника просив суд відкласти розгляд заяву від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення та зобов`язати Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області надіслати Гвіздецькій селищній раді Коломийського району Івано-Франківської області копію заперечення від 09.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення поштовим зв`язком або на електронну пошту заявника.

15.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло клопотання представника Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 15.02.2024 про відкладення (перенесення) розгляду справи. Вказане клопотання від 15.02.2024 мотивовано тим, що 15.02.2024 в електронному кабінеті Гвіздецької селищної ради зареєстровано заперечення Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області від 15.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення. З огляду на те, що вказане заперечення зареєстровано 15.02.2024 о 11:10 год., а розгляд заяви від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення призначено на 15.02.2024 о 14:30 год., Гвіздецькій селищній раді необхідний додатковий час для підготовки пояснень щодо вказаного заперечення.

В судове засідання 15.02.2024 Гвіздецька селищна рада Коломийського району Івано-Франківської області явку свого представника не забезпечила, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлена належним чином.

В судовому засіданні 15.02.2024 прокурор просив суд відмовити в задоволенні заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23.

Щодо клопотань представника Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 15.02.2024 про відкладення (перенесення) судового розгляду заяви від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23, то суд вказує на таке.

Порядок відстрочення і розстрочення виконання, зміна чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення, визначено статтею 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Так, відповідно до частини першої статті 378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з частиною другою статті 378 КАС України заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Таким чином, частиною другою статті 378 КАС України встановлено десятиденний строк на розгляд заяви про відстрочення виконання судового рішення та не передбачено продовження такого строку. Окрім цього, статтею 378 КАС України також не передбачено подання будь-яких заяв на заперечення на заяву про відстрочення виконання судового рішення, а надано можливість сторонам висловити свої пояснення щодо доводів інших учасників справи в судовому засіданні з розгляду заяви про відстрочення виконання судового рішення.

Суд звертає увагу на те, що заява від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 подана до Івано-Франківського окружного адміністративного суду через систему «Електронний суд», а тому всі документи, які сформовані в цій справі та надійшли від інших учасників справи, після реєстрації стають доступними для перегляду представником Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області в розділі «Мої справи». За вказаних обставин, доводи представника заявника про те, що Гвіздецькою селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області не отримано заперечення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області від 09.02.2024 на заяву про відстрочення виконання судового рішення, не відповідають дійсності, оскільки представник заявника мав можливість ознайомитися із змістом заперечення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області від 09.02.2024 через систему «Електронний суд».

Підсумовуючи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для відкладення судового розгляду заяви від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23.

Щодо розгляду заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 по суті, то суд вказує на таке.

Згідно з частиною третьою статті 378 КАС України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд в силу вимог частини четвертої статті 378 КАС України також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови (частина п`ята статті 378 КАС України).

Отже, підставою для відстрочення виконання судового рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк, при цьому зазначений строк не може перевищувати один рік.

Наведена норма Кодексу адміністративного судочинства України не містить конкретного переліку обставин для відстрочення виконання судового рішення, а лише встановлює критерії для їх визначення, надаючи суду в кожному конкретному випадку вирішувати питання про їх наявність з урахуванням усіх обставин, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим. При цьому, під обґрунтованими підставами необхідно розуміти наявність виключних обставин, які є об`єктивно непереборними, тобто, такими, що ускладнюють або унеможливлюють виконання рішення суду, зазначення настання обставин, що дозволяють виконати рішення суду протягом визначеного терміну. Наявність таких обставин має бути підтверджено належними та допустимими доказами.

В спірному випадку, представник Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області не вказав обставин, що ускладнюють виконання рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 або роблять його неможливим у визначений строк.

Так, підставою для звернення до суду з заявою від 05.02.2024 про відстрочку виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 є укладення договору від 12.02.2024 № 1 на виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту приміщення захисної споруди протирадіаційного укриття № 33842, вбудованого в будівлю за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область та виділення радою коштів на проведення капітального ремонту вказаного укриття, що, на думку представника заявника, свідчить про вжиття Гвіздецькою селищною радою заходів для добровільного виконання судового рішення у справі № 300/5239/23.

Проте, суд вважає вказані обставини такими, що не свідчать про об`єктивну неможливість виконати рішення суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23 або ускладнюють виконання судового рішення, а лише вказують на те, що Гвіздецька селищна рада Коломийського району Івано-Франківської області почала вживати заходи щодо приведення протирадіаційного укриття № 33842 у готовність до використання. Однак такі заходи є недостатніми та несвоєчасними.

Захисна споруда цивільного захисту № 33842, що знаходиться за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область, та перебуває на балансі Гвіздецької селищної ради, є стратегічно важливою спорудою цивільного захисту, яка повинна перебувати в справному стані, що є особливо вважливо в умовах введеного в Україні воєнного стану у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, для реального (не ілюзорного, формального тощо) забезпечення Державою гарантованого Конституцією України основоположного права людини на життя, як найвищої соціальної цінності в Україні.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення захисної споруди цивільного захисту № 33842 до стану готовності суперечить інтересам Держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Так, незважаючи на введення воєнного стану в Україні, тобто виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру, порушуючи вимоги статті 32 Кодексу цивільного захисту України та пункту 10 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, Гвіздецька селищна рада, яка є власником і балансоутримувачем зазначеного об`єкту цивільного захисту, не здійснила свій обов`язок щодо утримання захисної споруди цивільного захисту у готовності до використання за призначенням, а почала вчиняти дії щодо захисної споруди протирадіаційного укриття № 33842 лише після судового розгляду справи № 300/5239/23.

Відстрочення виконання рішення суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23, за умови наявного факту неприведення протирадіаційного укриття № 33842 у готовність до використання, де-юре є звільненням заявника на певний період від виконання обов`язку, констатованого вказаним судовим рішенням, і де-факто може бути сприйняте Гвіздецькою селищною радою Коломийського району Івано-Франківської області, як можливість не здійснювати будь-яких заходів з приведення протирадіаційного укриття № 33842 у готовність до використання та припинити розпочаті заходи, тобто невиконання рішення суду від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23.

Доводи заявника щодо виділення коштів на проведення капітального ремонту приміщення захисної споруди протирадіаційного укриття № 33842, вбудованого в будівлю за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, та укладення договору на розробку проектної документації на такий ремонт, не свідчать про наявність надзвичайних, виняткових обставин, які істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим. Вчинення заявником таких дій навпаки стверджує про реальну можливість виконати судове рішення в цій справі.

Що стосується зазначеної представником заявника ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 26.10.2022 у справі № 380/15249/21, то, така ухвала суду, з огляду на приписи частини п`ятої статті 242 КАС України, не є релевантним джерелом при розгляді заяви від 05.02.2024.

Так, у справі № 380/15249/21 позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій до Навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа № 2 Гімназія» м. Трускавець Львівської області стосувався зупинення експлуатації будівлі Навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа № 2 Гімназія» до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки. В спірному випадку, в справі № 300/5239/23 предметом позову Керівника Коломийської окружної прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області є зобов`язання Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області привести захисну споруду цивільного захисту № 33842, що знаходиться за адресою: вулиця Пстрака, 7, село Гвіздець, Коломийський район, Івано-Франківська область, у готовність до використання за призначенням. Тобто стосується правовідносини, які є відмінними від тих, що були предметом розгляду Львівського окружного адміністративного суду в адміністративній справі № 380/15249/21.

Підсумовуючи, суд дійшов висновку відмовити в задоволенні заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23.

Керуючись статями 243, 248, 295, 297, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

Відмовити в задоволенні заяви Гвіздецької селищної ради Коломийського району Івано-Франківської області від 05.02.2024 про відстрочення виконання судового рішення від 10.10.2023 у справі № 300/5239/23.

Ухвалу суду може бути оскаржено в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

Ухвала складена в повному обсязі 19.02.24.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.02.2024
Оприлюднено21.02.2024
Номер документу117079505
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —300/5239/23

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Прокопенко О.Б.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Постанова від 30.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні