Справа № 755/16498/23
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20" лютого 2024 р. Дніпровський районний суд м. Києва у складі головуючої судді Марфіної Н.В. розглянувши в приміщенні суду в м. Києві у порядку спрощеного позовного провадження, без виклику сторін, цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальнфістю «Сент Софія Проперті Менеджмент» про зобов`язання здійснити перерахунок вартості комунальних послуг,
в с т а н о в и в:
25.10.2023 року позивач звернувся до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» в якому просив суд: Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» здійснити перерахунок вартості комунальних послуг - за послуги з утримання будинку та прибудинкових територій, наданих ОСОБА_1 за період з 01 червня 2023 року по 30 червня 2023 року відповідно до умов Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій № РО-18/94 від 01.12.2015 року, із розрахунку ціни/тарифу на послуги 18,28 грн. за один м2.;
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» на користь ОСОБА_1 судові витрати, у тому числі суму сплаченого судового збору за подання даної позовної заяви у розмірі 858,88 грн..
Вимоги позовної заяви мотивовано тим, що 01 грудня 2015 року між ОСОБА_1 , що є власником квартири АДРЕСА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» було укладено Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій № РО-18/94. Відповідно до умов Договору: Виконавець зобов`язаний забезпечувати надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території (надалі - «послуги») у житловому будинку по АДРЕСА_2 (п.1.1, пп.3.4.1 Договору); Споживач зобов`язаний здійснювати своєчасну оплату послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені Договором (п.1.1, пп.3.2.1 Договору); сторони визначили розмір щомісячної плати за послуги (п.1.3 Договору); дія Договору є чинною до 01 грудня 2025 року (з урахуванням положень п.7.1 Договору). Відповідно до пп.3.1.8 Договору Споживач має право на внесення за погодженням з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги. Згідно із пп.3.3.5 Договору Виконавець має право на внесення за погодженням із Споживачем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги. Підпунктом 3.4.2 Договору передбачено, що у разі зміни тарифу на послуги Виконавець зобов`язаний повідомити про це Споживача та надати копію рішення органу місцевого самоврядування про встановлення нового тарифу та його структури. Позивач вказкує, що незважаючи на умови Договору та чинне цивільне законодавство, Відповідач в односторонньому порядку своїм листом від 01.06.2023 року № 36/23н повідомив Позивача про підняття/збільшення розміру плати за послуги, а саме про збільшення тарифу за послуги на 8,22 грн. за один м2 починаючи з 01 червня 2023 року, тим самим порушивши права та інтереси Позивача. При цьому відповідач проігнорував той факт, що з 1 вересня 2021 року набув чинності новий стандарт, який регулює порядок оформлення організаційно- розпорядчих документів - ДСТУ 4163:2020 (замінивши ДСТУ 4163-2003, за яким складали документи ще з 2003 року). Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлення документів; вимоги до виготовлення документів. Так, підпис має містити найменування посади особи, яка підписує документ (у повній формі, якщо документ надрукований не на бланку, у скороченій - на документі, надрукованому на бланку), особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім`я і прізвище (п. 5.22. цього стандарту). Таким чином, у наявності грубі порушення норм та правил оформлення первинних документів. Так, згідно з рахунком Відповідача № НОМЕР_1 за послуги з утримання будинку та прибудинкових територій за травень місяць 2023 року Позивачу виставлено до сплати 2 767,59 грн., із розрахунку тарифу 18,28 грн. за один м2. А згідно з рахунком Відповідача № НОМЕР_2 за послуги з утримання будинку та прибудинкових територій за червень місяць 2023 року Позивачу виставлено до сплати 4 012,10 грн., із розрахунку тарифу вже 26,50 грн. за один м2, тобто збільшеного на 8,22 грн. за один м2. Натомість Договір не містить жодного пункту, який встановлює право сторін Договору змінювати в односторонньому порядку умови надання та плати за послуги. Зміни до Договору можуть бути здійснені лише за згодою двох сторін. Згідно з п.3.1.5 Договору Споживач має право на своєчасне отримання від Виконавця інформації про перелік послуг, структури тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо. Проте без будь-яких розрахунків Виконавець доводить до відома мешканців багатоквартирного будинку інформацію про підняття тарифів з 01.06.2023 р. на 8.22 грн. за один м2. На лист Відповідача від 01.06.2023 року № 36/23н Позивачем було надіслано лист- заперечення від 14.07.2023 року проти односторонньої зміни умов Договору в частині підняття/збільшення розміру плати за надані послуги на 8,22 грн. за один м2. На лист Відповідача від 01.06.2023 року № 36/23н Позивачем було надіслано лист- заперечення від 14.07.2023 року проти односторонньої зміни умов Договору в частині підняття/збільшення розміру плати за надані послуги на 8,22 грн. за один м2. Також, позивач вказує, що Фактично лист від 01.06.2023 року № 36/23н є зміною Відповідачем в односторонньому порядку умов Договору в частині визначення розміру плати за надані послуги, що підтверджується рахунком Відповідача № НОМЕР_2 за послуги з утримання будинку та прибудинкових територій за червень місяць 2023 року на суму 4012,10 грн., із розрахунку тарифу 26,50 грн. за один м2, тобто збільшеного на 8,22 грн. за один м2. За наведених обставин позивач вимушений звернутись з даним позовом до суду.
На підставі ухвали Дніпровського районного суду міста Києва від 26 жовтня 2023 року, провадження у справі відкрито за правилами спрощеного провадження.
Як вбачається з матеріалів справи, копія ухвали суду про відкриття провадження разом з доданими до неї документами отримані відповідачем 12.12.2023 року, однак, станом на дату ухвалення судового рішення, відповідач не скористався процесуальним правом подати відзив на позовну заяву.
Відповідно до положень ч. 8 ст. 178 ЦПК України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
За змістом ст. 275 ЦПК України, суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Згідно ст. 279 ЦПК України, розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі. При розгляді справи у порядку спрощеного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.
Відповідно до ст. 280 ЦПК України, суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів за одночасного існування таких умов:1) відповідач належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання; 2) відповідач не з`явився в судове засідання без поважних причин або без повідомлення причин; 3) відповідач не подав відзив; 4) позивач не заперечує проти такого вирішення справи.
З матеріалів справи вбачається, що позивач не заперечує проти розгляду справи в заочному порядку та ухвалення у справі заочного рішення.
За наведених обставин, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 281 ЦПК України, суд ухвалив провести заочний розгляд справи та ухвалити у справі заочне рішення.
Суд, вивчивши матеріали справи, дослідивши письмові докази, оцінивши докази кожен окремо та в їх сукупності, повно, об`єктивно та всебічно з`ясувавши обставини справи, приходить до наступного висновку.
Судом встановлено, що 01 грудня 2015 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» та ОСОБА_1 , яка є власником квартири АДРЕСА_1 , укладено Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території №РО-18/94.
Предметом цього договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території у житловому будинку з підземним паркінгом по АДРЕСА_2 , а Споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим Договором. (п. 1.1 Договору)
Відповідно до п. 1.2 Договору, Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням орагну місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.
Розмір щомісячної плати за послуги на дату укладення цього Договору становить 1643,95 грн., крім того, податок на додану вартість 328,79 грн., а всього 1972,74 грн. (п. 1.3 Договору)
Окрім того, сторонами договору були встановлені права та обов`язки, відповідно до п. 3 Договору, серед яких:
Споживач має право на: своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством; усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки; зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку; відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров`ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості; своєчасне отримання від Виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо; проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку; зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно- відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством; внесення за погодженням з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.
Споживач зобов`язаний: оплачувати послуги в установлений цим Договором строк; своєчасно інформувати Виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення; дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил; забезпечувати безперешкодний доступ представників Виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою: ліквідації аварій - цілодобово; встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг; у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому чинним законодавством України; проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири; своєчасно вживати заходів до усунення пов`язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини; дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг; своєчасно проводити підготовку квартири та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період; поінформувати у десятиденний строк Виконавця про втрату права на пільги.
Виконавець має право: вимагати від Споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг; доступу, зокрема несанкціонованого доступу у встановленому законом порядку, у квартиру Споживача в таких виключних випадках: для ліквідації аварії; для усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду; для гасіння пожежі; під час затоплення; під час стихійного лиха; під час виникнення загрози життю людей, які знаходяться в квартирі Споживача. Під час здійснення несанкціонованого доступу і до повного завершення робіт повинні бути присутні: представник виконавця/виробника, представник балансоутримувача/управителя, органів внутрішніх справ, аварійно-ремонтної бригади та споживач з будь-якого із суміжних приміщень; нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому чинним законодавством України; вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов`язаних з отриманням послуг неподалок, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт; вносити за погодженням із Споживачем у Договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги;
Виконавець зобов`язаний: забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством; надавати Споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо. У разі зміни тарифу на послуги, Виконавець зобов`язаний повідомити про це Споживача та надати копію рішення органу місцевого самоврядування про встановлення нового тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг; утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки; розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників; сплачувати Споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства; своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово- комунальних послуг; своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов`язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини; відшкодовувати Споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров`ю Споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості; здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинку; своєчасно проводити підготовку будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
Предметом регулювання Закону України «Про житлово - комунальні послуги» №2189-VII є відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках.
Пунктом 5 частиною 1 ст. 1 Закону України «Про житлово - комунальні послуги» (який діяв на момент виникнення спірних правовідносин), встановлено, що житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.
Виконавець комунальної послуги - суб`єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору.
Індивідуальний споживач - фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об`єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
Згідно ст. 5 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" до житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає: утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо; купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;
2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Відповідно до ч. 1-2 ст. 12 ЗУ «Про житлово - комунальні послуги», Надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Договори про надання комунальних послуг можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір, індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем, колективний договір) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач (співвласник багатоквартирного будинку, власник будівлі, у тому числі власник індивідуального садибного житлового будинку), колективний споживач).
Як вбачається з матеріалів справи, 01 червня 2023 року (вих. №36/23н) направило мешканцям житлового комплексу за адресою: АДРЕСА_2 повідомлення про те, що ТОВ «Сент Фофія Проперті Менеджмент» змушене підняти вартість послуг з утримання будинку та прибудинкової території, що надаються компанією в комплексі, починаючи з 01.06.2023 року - на 8,22 грн. за один кв. м. (а. с. 12-13)
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №936 від 01.06.2018 року, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлений у розмірі 18,28 грн. за 1 кв.м. загальної площі квартири за місяць (з ПДВ), крім квартир першого поверху.
Згідно з квитанції про сплату комунальних послуг за травень 2023 року, за адресою: АДРЕСА_2 нараховано до сплати 2923,46 грн. виходячи з тарифу у розмірі 18,28 грн. за один кв. метр, що відповідає розміру тарифу, встановленому Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №936 (а. с. 24)
Надалі, згідно з квитанції про сплату комунальних послуг за червень 2023 року, за адресою: АДРЕСА_2 нараховано до сплати 5001,76 грн. виходячи з тарифу у розмірі 26,50 грн. за один кв. метр, що перевищує встановлений тариф на 8,22 грн. (а. с. 28)
Відповідно до ст. ст. 626, 628 Цивільного кодексу України (надалі - «ЦК України») договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Частиною 1 ст. 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Частиною 3 статтею 12 ЗУ «Про житлово - комунальні послуги» визначено істотні умови договору про надання житлово-комунальної послуги, серед яких є: 1) перелік послуг; 2) вимоги до якості послуг; 3) права і обов`язки сторін; 4) відповідальність сторін за порушення договору; 5) ціна послуги; 6) порядок оплати послуги; 7) порядок і умови внесення змін до договору, в тому числі щодо ціни послуги; 8) строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання.
Умовами Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій №РО-18/94 від 01 грудня 2015 року передбачено чітку процедуру внесення змін до умов договору, так, згідно п. 3.4.2 Договору передбачено, що у разі зміни тарифу на послуги, Виконавець зобов`язаний повідомити про це Споживача та надати копію рішення органу місцевого самоврядування про встановлення нового тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.
Разом з тим, в матеріалах справи наявний нічим необгрунтований лист відповідача, яким повідомлено про збільшення тарифу за надані послуги для споживача, який не містить додатків у вигляді рішення органу місцевого самоврядування про встановлення нового тарифу, не містить данних щодо особи яка прийняла таке рішення та даних про уповноважену особу відповідача.
Відповідно до ст. 2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.
Згідно ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Частинами 1,2 статтею 5 ЦПК України встановлено, що здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.
Відповідно до ст. 12 ЦПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ст.89 ЦПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
З огляду на викладене, оцінивши зібрані по справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що порушене право позивача ОСОБА_1 підлягає судовому захисту, оскільки ТОВ «Сент Сіофя Проперті Менеджмент» встановивши підвищений тариф за червень 2023 року порушело умови договору в частині внесення змін до істотних умов договору, таким чином, позовні вимоги ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальнфістю «Сент Софія Проперті Менеджмент» про зобов`язання здійснити перерахунок вартості комунальних послуг підлягають задоволенню в повному обсязі.
В порядку ст. 141 ЦПК україни, суд присуджує до стягнення з Товариства з обмеженою відповідальнфістю «Сент Софія Проперті Менеджмент» на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 858,88 грн.
Враховуючи наведене та керуючись, Законом України «Про житлово-комунальні-послуги», ст. ст. 2, 4, 12, 76-81, 89, 263-265, ч. 2 ст. 247, Цивільного процесуального кодексу України, суд -
у х в а л и в:
Позовні вимоги ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальнфістю «Сент Софія Проперті Менеджмент» про зобов`язання здійснити перерахунок вартості комунальних послуг - задовольнити.
Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» здійснити перерахунок вартості комунальних послуг - за послуги з утримання будинку та прибудинкових територій, наданих ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 за період з 01 червня 2023 року по 30 червня 2023 року відповідно до умов Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій № РО-18/94 від 01.12.2015 року, із розрахунку ціни/тарифу на послуги 18,28 грн. за один м2.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальнфістю «Сент Софія Проперті Менеджмент» на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 858,88 грн.
Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених ЦПК України, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду. Строк на подання заяви про перегляд заочного рішення може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.
Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги на рішення суду до Київського апеляційного суду протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Повний текст рішення складено 20.02.2024 року.
Учасники справи:
Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_4 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 );
Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Сент Софія Проперті Менеджмент» (01015, м. Київ, вул. Лаврська, буд. 16в, код ЄДРПОУ: 35265826).
Суддя -
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2024 |
Оприлюднено | 21.02.2024 |
Номер документу | 117094676 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Дніпровський районний суд міста Києва
Марфіна Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні