Ухвала
від 28.02.2024 по справі 160/27104/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

28 лютого 2024 рокуСправа № 160/27104/21 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Юркова Е.О., при секретарі судового засідання Шпоті Я.С., розглянувши у підготовчому судовому засіданні у місті Дніпро матеріали адміністративної справи № 160/27104/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу культури "Палац культури" про застосування заходів реагування,-

УСТАНОВИВ:

29 грудня 2021 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального закладу культури "Палац культури" (Палац культури) з вимогами: застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська область, м. Жовті Води, площа Миру, 4 Комунального закладу культури "Палац культури" (код ЄДРПОУ - 43447589) до повного усунення порушень, зазначених в акті від 16.07.2021 № 216.

Ухвалою суду від 10.01.2022 відкрито провадження в адміністративній справі № 160/27104/21, та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, відповідно до частини 2 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 23.02.2022 призначено розгляд адміністративної справи № 160/27104/21 за правилами загального позовного провадження, та замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Ухвалою суду від 12.04.2022 зупинено провадження у адміністративній справі № 160/27104/21 до моменту припинення в Україні воєнного стану.

Ухвалою суду від 21.11.2023 провадження у адміністративній справі № 160/27104/21 поновлено.

Ухвалою суду від 30.11.2023 продовжено строк підготовчого засідання у справі №160/27104/21 на тридцять днів. Розгляд справи призначено у підготовчому провадженні 12.12.2023.

12.12.2023 від представника відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду у зв`язку з чим підготовче засідання відкладено на 20.12.2023.

20.12.2023 у зв`язку з необхідністю надання пояснень відповідачем щодо усунутих порушень, підготовче засідання відкладено на 28.12.2023.

У зв`язку з перебуванням головуючого судді у період з 25.12.2023 по 16.02.2024 у творчій відпустці, у період з 19.02.2024 по 23.02.2024 на навчанні, розгляд справи призначено у підготовчому провадженні на 28.02.2024.

У судове засідання 28.02.2024 сторони не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи всі учасники повідомлені належним чином.

27.12.2023 до суду від відповідача надійшло клопотання про зупинення провадження у справі до закінчення проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) та отримання відповідних документів.

В обґрунтування зазначеного клопотання зазначає, що 04.12.2023 звернувся до позивача з листом про проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю). Відповідно до наказу позивача від 14.12.2023 №629 посадовими особами Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області призначено проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у будівлі відповідача, у період з 18.12.2023. Підставою для проведення вказаного заходу є також посвідчення №431 від 15.12.2023 на його проведення. Станом на 26 грудня 2023 року у відповідача, відсутній акт представника позивача, складений за наслідками проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю) у будівлі відповідача, а тому відсутні підстави для проведення подальшого судового розгляду справи, через що необхідно зупинити провадження у справі до складення, підписання сторонами, отримання та направлення до суду вказаного акту. Зазначає, що на підставі викладеного, фактично існують об`єктивні обставини, які зумовлюють необхідність зупинення розгляду даної справи.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення заявленого клопотання, виходячи з наступного.

Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України, учасники справи мають право: подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.

Так, норми статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України вимагають вказувати чіткі та обґрунтовані підстави для зупинення провадження у справі, існує перелік підстав за якими можливе зупинення провадження.

Статтею 236 Кодексу адміністративного судочинства України визначено вичерпний перелік підстав за наявності яких суд має право зупинити провадження у справі.

Судом встановлено, що позивачем проведено позапланову перевірку відповідача за його заявою від 04.12.2023, за результатами якої складено Акт №18 від 18.12.2023.

Зазначений акт направлено відповідачу засобами поштового зв`язку, рекомендованим листом з повідомленням про вручення, що підтверджується фіскальним чеком Укрпошти від 18.12.2023 №5220402712528.

Відповідно до роздруківки відстеження поштового відправлення №5220402712528 на сайті Укрпошти, зазначене відправлення 27.12.2023 вручено представнику відповідача за довіреністю.

Отже з урахуванням вище наведеного, клопотання відповідача про зупинення провадження у справі до закінчення проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) та отримання відповідних документів є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Окрім того, суд зазначає, з метою забезпечення всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення даної адміністративної справи протягом розумного строку в порядку підготовки справи до судового розгляду проведено підготовче засідання, в ході якого судом здійснено необхідні підготовчі дії, передбачені частиною 2 статті 180 Кодексу адміністративного судочинства України.

Під час проведення підготовчого провадження, з метою забезпечення правильного та швидкого вирішення справи суд визначив факти, які необхідно встановити для вирішення спору; з`ясував, якими доказами кожна сторона буде обґрунтовувати свої доводи та заперечення; прийняв рішення про витребування документів та інших матеріалів.

Підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі. У виняткових випадках для належної підготовки справи для розгляду по суті цей строк може бути продовжений не більше ніж на тридцять днів за клопотанням однієї із сторін або з ініціативи суду (частина 4 статті 173 Кодексу адміністративного судочинства України).

Частиною першою статті 183 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у підготовчому засіданні суд постановляє ухвалу (ухвали) про процесуальні дії, що необхідно вчинити до закінчення підготовчого провадження та початку судового розгляду справи по суті.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 183 Кодексу адміністративного судочинства України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про: закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Підстав для залишення позовної заяви без розгляду, зупинення провадження по справі чи закриття провадження у справі немає. Необхідності в залученні третіх осіб на даній стадії процесу немає.

Суддею проведено підготовчі дії, які необхідні для всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення адміністративної справи та які є достатніми для закінчення підготовчого провадження і призначення судового засідання для розгляду справи по суті.

На підставі вищезазначеного, суд приходить до висновку про необхідність закриття підготовчого провадження у справі та призначення справи до судового розгляду по суті.

Частинами 1, 2 статті 193 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку.

Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.

Неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею (частина 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України).

Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Отже, враховуючи, що в судове засідання прибули не всі особи, що беруть участь у розгляді справи, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, суд не вбачає підстав для відкладання розгляду справи, та вважає за можливе закрити провадження у справі, відповідно до статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 180-183, 193, 205, 236, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні клопотання Комунального закладу культури "Палац культури" про зупинення провадження у справі № 160/27104/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу культури "Палац культури" про застосування заходів реагування відмовити.

Закрити підготовче провадження в адміністративній справі № 160/27104/21 та призначити справу до судового розгляду по суті.

Призначити розгляд справи по суті у судовому засіданні на 06 березня 2024 року о 09:00 год. у приміщені Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Чекмарьова, 5, зала судових засідань 1.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та оскарженню не підлягає.

Суддя Е.О. Юрков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено01.03.2024
Номер документу117311911
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —160/27104/21

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні