Ухвала
від 06.03.2024 по справі 160/27104/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

06 березня 2024 рокуСправа №160/27104/21

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Юркова Е.О.,

при секретарі судового засідання Шпоті Я.С.,

за участі:

представника позивача Порохняч М.О.

представник відповідача Бєлякової К.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу культури "Палац культури" про застосування заходів реагування,-

УСТАНОВИВ:

29 грудня 2021 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального закладу культури "Палац культури" (Палац культури) з вимогами: застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська область, м. Жовті Води, площа Миру, 4 Комунального закладу культури "Палац культури" (код ЄДРПОУ - 43447589) до повного усунення порушень, зазначених в акті від 16.07.2021 № 216.

Ухвалою суду від 10.01.2022 відкрито провадження в адміністративній справі № 160/27104/21, та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, відповідно до частини 2 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 23.02.2022 призначено розгляд адміністративної справи № 160/27104/21 за правилами загального позовного провадження, та замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Ухвалою суду від 12.04.2022 зупинено провадження у адміністративній справі № 160/27104/21 до моменту припинення в Україні воєнного стану.

Ухвалою суду від 21.11.2023 провадження у адміністративній справі № 160/27104/21 поновлено.

Ухвалою суду від 30.11.2023 продовжено строк підготовчого засідання у справі №160/27104/21 на тридцять днів. Розгляд справи призначено у підготовчому провадженні 12.12.2023.

12.12.2023 від представника відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду у зв`язку з чим підготовче засідання відкладено на 20.12.2023.

20.12.2023 у зв`язку з необхідністю надання пояснень відповідачем щодо усунутих порушень, підготовче засідання відкладено на 28.12.2023.

У зв`язку з перебуванням головуючого судді у період з 25.12.2023 по 16.02.2024 у творчій відпустці, у період з 19.02.2024 по 23.02.2024 на навчанні, розгляд справи призначено у підготовчому провадженні на 28.02.2024.

Ухвалою суду від 28.02.2024 закрито підготовче провадження в адміністративній справі № 160/27104/21 та призначено справу до судового розгляду по суті на 06.03.2024.

06.03.2024 до суду від Жовтоводської міської ради надійшло клопотання про залучення останньої в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача.

В обґрунтування зазначеного клопотання зазначає, що засновником Відповідача є Жовтоводська міська рада та уповноваженим органом управління - відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради (п. 1.2, п. 1.4). Питання фінансування статутної діяльності Відповідача здійснюється Жовтоводською міською радою через відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради. Згідно п.1.5 Статуту Відповідача Палац культури та його майно є комунальною власністю Жовтоводської міської територіальної громади та надано Палацу Культури на правах оперативного управління. 3 наведеної інформації у процесуальних документах справи за заявленими позовними вимогами вбачається, що у разі прийняття рішення по даній справі останне може та безпосередньо буде впливати на права та обов`язки Жовтоводської міської ради, як засновника Відповідача.

06.03.2024 до суду від відповідача також надійшло клопотання про залучення Жовтоводської міської ради в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача.

В обґрунтування зазначеного клопотання зазначив, що Комунальний заклад культури «Палац культури» Жовтоводської міської ради є юридичною особою публічного права, основним видом діяльності якого є надання послуг у сфері культури, відродження і розвитку культури української нації, забезпечення свободи творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, професійної та самодіяльної художньої творчості жителів Жовтоводської міської територіальної громади, духовного розвитку, задоволення культурних потреб і організації відпочинку населення. Засновником Відповідача є Жовтоводська міська рада та уповноваженим органом управління - відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради. Питання фінансування статутної діяльності Відповідача здійснюється Жовтоводською міською радою через відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.

У судове засідання 06.03.2024 прибули представник позивача та представник відповідача.

Представник позивача стосовнозаявлених клопотанньпокладався нарозсуд суду.

Представник відповідача заявлені клопотання підтримав та просив задовольнити.

Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши заявлені клопотання, суд приходить до висновку, що хоча приписами Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено право подавати до суду заяви та процесуальні документи після завершення підготовчого провадження, але і не містить такої заборони.

Частиною 1 статті 204 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що головуючий з`ясовує, чи мають учасники справи заяви чи клопотання, пов`язані з розглядом справи, які не були заявлені з поважних причин у підготовчому провадженні або в інший строк, визначений судом, та вирішує їх після заслуховування думки інших присутніх у судовому засіданні учасників справи.

Окрім того, стаття 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі Конвенція) гарантує право на справедливий і публічний розгляд справи. Право на розгляд справи означає право особи звернутися до суду та право на те, що його справа буде розглянута та вирішена судом. При цьому, особі має бути забезпечена можливість реалізувати вказані права без будь-яких перепон чи ускладнень. Здатність особи безперешкодно отримати судовий захист є змістом поняття доступу до правосуддя. Перешкоди у доступі до правосуддя можуть виникати як через особливості внутрішнього процесуального законодавства, так і через передбачені матеріальним правом обмеження. Для ЄСПЛ природа перешкод у реалізації права на доступ до суду не має принципового значення.

Отже, суд вважає можливим повернутись до стадії підготовчого судового засідання, оскільки таке повернення зумовлене необхідністю встановити фактичні обставини справи, що мають значення для її вирішення та підтвердження належними доказами, з метою справедливого та неупередженого вирішення справи.

Також, суд вважає за необхідне залучити у даній справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Жовтоводську міську раду Кам`янського району Дніпропетровської області, у зв`язку з наступним.

Відповідно до частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі (частина 4 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України).

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи (частина 5 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України).

Аналіз вищевказаних норм дає підстави вважати, що необхідною умовою залучення третіх осіб є той факт, що судове рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки осіб, які не є стороною у справі.

Так, вбачається, що засновником Комунального закладу культури "Палац культури" є Жовтоводська міська рада Кам`янського району Дніпропетровської області та уповноваженим органом управління - відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради. Питання фінансування статутної діяльності Комунального закладу культури "Палац культури" здійснюється Жовтоводською міською радою через відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради.

З огляду на викладені підстави суд вважає за необхідне залучити до участі у даній справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Жовтоводську міську раду Кам`янського району Дніпропетровської області, оскільки рішення у даній справі може вплинути на його права, обов`язки та інтереси, як особи.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 12, 49, 204, 241, 248, 257, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Повернутись до стадії підготовчого судового засідання у справі № 160/27104/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу культури "Палац культури" про застосування заходів реагування.

Залучити в адміністративній справі № 160/27104/21 третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Жовтоводську міську раду Кам`янського району Дніпропетровської області (бульвар Свободи, буд. 33, м. Жовті Води, Дніпропетровська область, 52204; ІК в ЄДРПОУ 26368938).

Розгляд справи призначити у підготовчому провадженні на 20 квітня 2024 року о 09 год. 00 хв. у приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: м.Дніпро, вул. Академіка Чекмарьова, 5, зала судових засідань 1.

Встановити третій особі право на подання пояснень на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються відповідні пояснення, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) пояснень та доданих до них доказів сторонам по справі, протягом десяти днів з дня отримання копії даної ухвали.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України - http://adm.dp.court.gov.ua/sud0470/gromadyanam/csz/.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Е.О. Юрков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.03.2024
Оприлюднено08.03.2024
Номер документу117477665
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —160/27104/21

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні