Ухвала
від 11.03.2024 по справі 910/1401/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

11.03.2024Справа № 910/1401/22

За заявою Дочірнього підприємства "ПРОПАН"

про заміну боржника у виконавчому провадженні

у справі 910/1401/22

за позовом Дочірнього підприємства "ПРОПАН"

до відповідача - 1: Держави Україна в особі Державної казначейської служби України

відповідача - 2: Головного управління ДФС у Київській області

відповідача - 3: Київської обласної прокуратури

про стягнення 138 546,11 грн

Суддя Гумега О.В.

секретар судового засідання

Патрікеєва Т.В.

Представники:

від позивача (заявника): не з`явився

від відповідача-1: не з`явився

від відповідача-2: не з`явився

від відповідача-3: не з`явився

від заінтересованої особи (Головного управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС): Лисюченко О.І.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У провадженні Господарського суду міста Києва перебувала справа № 910/1401/22 за позовом Дочірнього підприємства "ПРОПАН" (позивач) до Держави Україна в особі Державної казначейської служби України (відповідач-1), Головного управління ДФС у Київській області (відповідач-2), Київської обласної прокуратури (відповідач-3) про стягнення матеріальної шкоди у розмірі 138 546,11 грн.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 01.08.2022 у справі № 910/1401/22, залишеним без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 12.12.2022, позовні вимоги задоволено. Стягнуто з Державного бюджету України через Державну казначейську службу України шляхом списання коштів з єдиного казначейського рахунку на користь Дочірнього підприємства "ПРОПАН" матеріальну шкоду у розмірі 138 546,11 грн. Стягнуто з Головного управління ДФС у Київській області на користь Дочірнього підприємства "ПРОПАН" 2 481,00 судового збору та 6 500,00 грн судових витрат, пов`язаних із залученням спеціалістів.

23.08.2022 на виконання рішення Господарського суду міста Києва від 01.08.2022 у справі № 910/1401/22 видано накази, зокрема наказ про стягнення з Головного управління ДФС у Київській області (Україна, 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 5-А, ідентифікаційний код 39393260) на користь Дочірнього підприємства "ПРОПАН" (Україна, 12430, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка; ідентифікаційний код 30928236) 2 481,00 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одну гривню 00 коп.) судового збору та 6 500,00 грн (шість тисяч п`ятсот гривень 00 коп.) судових витрат, пов`язаних із залученням спеціалістів.

14.04.2023 через відділ діловодства суду від представника Дочірнього підприємства "ПРОПАН" надійшла заява про заміну боржника у виконавчому провадженні (№ б/н від 06.04.2023), відповідно до якої заявник просив суд змінити боржника у виконавчому провадженні (наказ від 23.08.2022 про примусове виконання рішення по справі № 910/1401/22, виданий Господарським судом міста Києва на виконання рішення від 01.08.2022, яке набрало законної сили 23.08.2022) з Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) на його правонаступника Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ ВП: 44096797).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 17.04.2023 повернуто Дочірньому підприємству "ПРОПАН" заяву про заміну боржника у виконавчому провадженні № б/н від 06.04.2023 у справі № 910/1401/22 без розгляду на підставі частини 4 статті 170 Господарського процесуального кодексу України.

31.01.2024 через відділ діловодства суду від представника Дочірнього підприємства "ПРОПАН" (далі - заявник) надійшла заява про заміну боржника у виконавчому провадженні (№ б/н від 24.01.2024) (далі - заява), відповідно до якої заявник просить суд змінити боржника у виконавчому провадженні щодо виконання наказу від 23.08.2022 про примусове виконання рішення по справі № 910/1401/22, виданого Господарським судом міста Києва на виконання рішення від 01.08.2022, яке набрало законної сили 23.08.2022, з Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) на його правонаступника Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ ВП: 44096797).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.02.2024 призначено судове засідання для розгляду заяви Дочірнього підприємства "ПРОПАН" про заміну боржника у виконавчому провадженні у справі № 910/1401/22 на 26.02.2024 о 12:00 год., явка учасників справи та Головного управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (далі - заінтересована особа) у судове засідання визнана не обов`язковою.

20.02.2024 через відділ діловодства суду від заінтересованої особи надійшли пояснення щодо заяви про заміну боржника у виконавчому провадженні, відповідно до яких заінтересована особа просила суд відмовити у задоволенні наведеної заяви.

20.02.2024 через відділ діловодства суду від представника відповідача-2 (боржника) надійшли заперечення на заяву про заміну боржника у виконавчому провадженні, відповідно до яких відповідач-2 просив суд відмовити у задоволенні наведеної заяви, розгляд справи здійснювати за участі представника відповідача-2.

23.02.2024 представником заявника сформовано в системі "Електронний суд" та 26.02.2024 зареєстровано в КП "Діловодство спеціалізованого суду" заяву про виконання ухвали та проведення судового засідання без участі представника заявника.

26.02.2024 через відділ діловодства суду від заінтересованої особи надійшли доповнення до пояснень щодо заяви про заміну боржника у виконавчому провадженні.

26.02.2024 через відділ діловодства суду від представника відповідача-2 (боржника) надійшли доповнення до заперечень на заяву про заміну боржника у виконавчому провадженні.

У судове засідання, призначене на 26.02.2024, з`явились представники відповідача-2 (боржника) та заінтересованої особи. Представники позивача (заявника), відповідача-1 та відповідача-3 не з`явились, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином.

У судовому засіданні 26.02.2024 суд оголосив перерву до 11.03.2024 о 10:00 год.

11.03.2024 через відділ діловодства суду від представника відповідача-2 (боржника) надійшло клопотання про перенесення розгляду справи.

У судове засідання, призначене на 11.03.2024, з`явився представник заінтересованої особи. Представники позивача (стягувача), відповідача-2 (боржника), відповідача-1 та відповідача-3 не з`явились, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином.

Клопотання представника відповідача-2 (боржника), про перенесення розгляду справи на інший час, судом розглянуте та відхилене як необгрунтоване.

Судом враховано, що відповідно до ч. 3 ст. 334 Господарського процесуального кодексу України неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.

Розглянувши в судовому засіданні 11.03.2024 заяву Дочірнього підприємства "ПРОПАН" про заміну боржника у виконавчому провадженні, суд

УСТАНОВИВ:

В обґрунтування поданої заяви про заміну боржника у виконавчому провадженні Дочірнє підприємство "ПРОПАН" (стягувач, заявник) посилається на таке.

На виконанні у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Київській області перебуває наказ Господарського суду міста Києва від 23.08.2022 по справі №910/1401/22 про стягнення з Головного управління ДФС у Київській області (Україна, 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 5-А, ідентифікаційний код 39393260) на користь Дочірнього підприємства "ПРОПАН" (Україна, 12430, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка; ідентифікаційний код 30928236) 2 481,00 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одну гривню 00 коп.) судового збору та 6 500,00 грн (шість тисяч п`ятсот гривень 00 коп.) судових витрат, пов`язаних із залученням спеціалістів.

Заявник зазначив, що Головне управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) не обслуговується (немає жодних відкритих рахунків, з яких можливе безспірне списання коштів) в Головному управління Казначейства та Управліннях Державної казначейської служби України Київської області, що підтверджується листом ГУ ДКСУ у Київській області №4-06-08/8089 від 20.10.2023.

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначені відомості про перебування Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) в стані припинення з 02.08.2019 в результаті реорганізації, інформація стосовно правонаступництва відсутня.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Постанова №597) утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема Головне управлінням ДПС у Київській області; визначено, що територіальні органи Державної податкової служби є правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з цією постановою, у відповідних сферах діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Постанова №893) постановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема Головне управління ДПС у Київській області.

Головне управління ДПС у Київській області (ЄДРПОУ 43141377) за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстроване 30.07.2019 та перебуває у стані припинення з 19.10.2020.

Відповідно до п. 2 Постанови №893 територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

Згідно з п. 3 Постанови №893 постановлено Державній податковій службі забезпечити утворення комісій з ліквідації територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються та утворення територіальних органів Державної податкової служби відповідно до статті 21-1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади".

Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Наказ №529) утворено Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

Відповідно до п. 1 Положення про Головне управління ДПС у Київській області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643, Головне управління ДПС у Київській області (далі - ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі - ДПС). ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС України на території у Київській області. ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Київській області (ЄДРПОУ 43141377).

Головне управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ ВП: 44096797) за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстроване 30.09.2020 та не перебуває у стані припинення.

Таким чином, за доводами заявника, на теперішній час внаслідок проведеної реорганізації владні та управлінські функції перейшли спочатку від Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) (боржник згідно наказу Господарського суду міста Києва № 910/1401/22 від 23.08.2022) до Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377), а потім від останнього до Головного управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ ВП 44096797), яке, на твердження заявника, являється правонаступником боржника щодо виконання наказу Господарського суду міста Києва у справі №910/1401/22.

Оскільки боржник - Головне управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) фактично вибув, а його правонаступником є Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ ВП: 44096797), заявник стверджує про необхідність заміни боржника у справі №910/1401/22 його правонаступником.

Відповідно до частин 1, 2 статті 52 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Частинами 1, 2, 3, 5 статті 334 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у судовому засіданні. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав та обов`язків від однієї особи до іншої. Виникнення процесуального правонаступництва безпосередньо пов`язане з переходом матеріальних прав між такими особами. Заміна сторони правонаступником відбувається, як правило, у випадках зміни суб`єкта права або обов`язку у правовідношенні, коли новий суб`єкт права (позивач, відповідач або третя особа) повністю або частково приймає на себе права чи обов`язки попередника.

Процесуальне правонаступництво є похідним від матеріального та випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони у матеріальному правовідношенні її правонаступником). У зв`язку з цим для вирішення судом питання про процесуальну заміну сторони у справі необхідна наявність відповідних первинних документів, які підтверджують факт вибуття особи з матеріального правовідношення та перехід її прав та обов`язків до іншої особи - правонаступника.

Отже, процесуальне правонаступництво, передбачене ГПК України, - це перехід процесуальних прав та обов`язків сторони у справі до іншої особи у зв`язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні (аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 10.08.2020 у справі № 917/1339/16).

Здійснення правонаступництва є результатом наявності визначеного юридичного складу, тобто сукупності юридичних фактів, необхідних і достатніх для того, щоб отримати відповідний ефект - наступництво в правах та обов`язках. У кожному конкретному випадку для вирішення питань щодо можливості правонаступництва суду слід аналізувати відповідні фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права.

Предметом розгляду у цій справі були позовні вимоги до Держави Україна в особі Державної казначейської служби України (відповідач-1), Головного управління ДФС у Київській області (відповідач-2), Київської обласної прокуратури (відповідач-3) про стягнення матеріальної шкоди у розмірі 138 546,11 грн.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу та, серед іншого, установлено, що:

- Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;

- Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності;

- Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Постанова №893) утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема і Головне управлінням ДПС у Київській області та реорганізоване Головне управління ДФС у Київській області (відповідач-2) шляхом приєднання його до Головного управління ДПС у Київській області (Додаток № 2 до Постанови №537).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Постанова №893) постановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема Головне управління ДПС у Київській області.

Відповідно до п. 3 Постанови №893 постановлено Державній податковій службі забезпечити утворення територіальних органів Державної податкової служби відповідно до статті 21-1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади".

Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі - Наказ №529) утворено Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

Відповідно до п. 1 Положення про Головне управління ДПС у Київській області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643, Головне управління ДПС у Київській області є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Київській області (ЄДРПОУ 43141377).

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань судом встановлено, що на даний час Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377) перебуває в стані припинення з 19.10.2020, Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 44096797) зареєстроване 30.09.2020 та не перебуває в стані припинення.

Разом з тим, відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань підтверджується, що Головне управління ДФС у Київській області (відповідач-2) (код ЄДРПОУ 39393260) з 02.08.2019 перебуває у стані припинення, проте на даний час державну реєстрацію вказаної особи не припинено.

За змістом частини 1 статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Частиною 5 статті 104 ЦК України встановлено, що юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Згідно з Порядком здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі органи виконавчої влади) та їх територіальних органів:

- органи виконавчої влади утворюються, реорганізуються або ліквідуються Кабінетом Міністрів України за поданням Прем`єр-міністра України (п. 2);

- орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації (п.п. 4, 5);

- права та обов`язки органів виконавчої влади переходять, зокрема, у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади; у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади; у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України (п. 6);

- майнові права та обов`язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта, а у разі їх поділу - згідно з розподільчим балансом. У разі ліквідації органу виконавчої влади складається ліквідаційний баланс (п. 7).

За правовими висновками, викладеними в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 09.09.2019 у справі № 916/376/15-г:

- системний аналіз положень Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, ЦК України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у свої сукупності свідчить, що інститут правонаступництва органів державної влади різниться від інституту правонаступництва суб`єктів приватного права, оскільки є більш ширшим за змістом, включаючи в себе: правонаступництво в завданнях, функціях та повноваженнях як складових категорії компетенції органу виконавчої влади, а також щодо конкретних управлінських (організаційних) прав та обов`язків, які складають зміст відповідних правовідносин - тобто публічне правонаступництво, за якого відбувається перехід владних прав та функції органу, що реорганізовується до органу, що створюється, та правонаступництво в майнових приватних правовідносинах, у яких орган влади виступає як юридична особа приватного права. У випадку публічного правонаступництва перехід таких прав та обов`язків оформлюється нормативним актом, тоді як правонаступництво в майнових приватних правовідносинах здійснюється на підставі передавального акту (ч. 2 ст. 107 ЦК України, п. 7 Порядку № 1074 від 20.10.2011). При цьому юридична особа є припиненою з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Враховуючи, що предметом розгляду у даній справі є заява позивача (стягувача) про заміну боржника, який є органом державної влади саме у майнових приватних правовідносинах, умовою задоволення вказаної заяви є встановлення обставин переходу майнових прав та обов`язків відповідача-2 у процесі його реорганізації до правонаступника, які з урахуванням наведеного, мають підтверджуватися передавальним актом.

Згідно зі статтями 73, 74 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 76, 77 ГПК України встановлено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Враховуючи викладене вище, факт переходу майнових прав та обов`язків відповідача-2 у процесі його реорганізації має бути підтверджений у порядку, встановленому Порядком здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, проте доказів такого переходу матеріали справи не містять.

Отже, відповідно до приписів чинного законодавства саме на заявника покладений обов`язок належними та допустимими доказами довести ті обставини, на які він посилається як на підставу для задоволення поданої ним заяви, тобто, у даному випадку, заявник повинен довести, що за відповідним перевальним актом до Головного управління ДПС у Київській області, як відокремленого підрозділу ДПС перейшли майнові обов`язки відповідача-2 у даній справі, проте належних та допустимих доказів вказаного заявник до поданої ними заяви не додав.

Враховуючи встановлене, суд дійшов висновку про відсутність достатніх підстав для здійснення заміни боржника у виконавчому провадженні - Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПУ 39393260) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ ВП: 44096797).

Керуючись ст. 52, 73, 74, 76, 77, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні заяви заміну боржника у виконавчому провадженні.

Повний текст ухвали складено та підписано 11.03.2024.

Ухвала набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 235 ГПК України.

Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому ст. 253-259 ГПК України, з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Оксана ГУМЕГА

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.03.2024
Оприлюднено12.03.2024
Номер документу117553778
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди

Судовий реєстр по справі —910/1401/22

Ухвала від 11.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гумега О.В.

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гумега О.В.

Ухвала від 05.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гумега О.В.

Ухвала від 17.04.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гумега О.В.

Ухвала від 20.02.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 19.01.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Постанова від 12.12.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Михальська Ю.Б.

Ухвала від 03.10.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Михальська Ю.Б.

Ухвала від 18.09.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Михальська Ю.Б.

Ухвала від 04.09.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Михальська Ю.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні