Справа № 461/4775/23
Провадження № 1-кс/461/1569/24
У Х В А Л А
Іменем України
12.03.2024 року. м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м.Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора Су, підозрюваного ОСОБА_3 , його захисника ОСОБА_4 , розглянувши клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_5 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно -
ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Львів, громадянина України, українця, зареєстрованого та фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,
у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого, ч. 2 ст. 364 КК України, -
в с т а н о в и в :
Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_5 , звернувся до слідчого суді з клопотанням у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023140000000767 від 04.05.2023 за ознакам и кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за погодженням із виконувачем обов`язків прокурора першого відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Львівської обласної прокуратури ОСОБА_6 про застосування відносно підозрюваного ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 80 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, з покладенням на останнього процесуальних обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України.
Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Львівській області за процесуального керівництва Львівської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, заступник директора із економічних питань КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР (ЄДРПОУ 20763289) - ОСОБА_7 , яка одночасно виступала уповноваженою особою щодо проведення відкритих торгів, будучи службовою особою, діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб із директором ТОВ «ГринКо» ОСОБА_3 , який діяв як пособник, використовуючи своє службове становище всупереч вимог Закону України «Про публічні закупівлі», організувала контрольовану нею публічну закупівлю на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи», проведеної на підставі тендерної документації із відмінними від проектно-кошторисної документації технічними параметрами устаткування, що надало можливість ТОВ «ГринКо» взяти участь та перемогти у торгах, за результатами яких, останніми на виконання договору №291/15 від 01.11.2022 змонтовано на території КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР пасажирські ліфти із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247, технічні параметри та тип яких відрізняються від вимог тендерної, проектно-кошторисної та звітної документацій згідно договору, а також вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438), Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001, вартість яких завищено на суму 693012,46 грн. з ПДВ., що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.
Так, Статутом КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР затвердженого рішенням голови Новояворівської міської ради від 08.02.2021 №150 (далі Статут) передбачено, що Комунальне некомерційне підприємство Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (далі Підприємство), розташоване за адресою: 81053, Україна, Львівська область, Яворівський район, м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 - є юридичною особою публічного права, яке здійснює господарську некомерційну діяльність спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку, поточне керівництво (оперативне управління) якого здійснює керівник Підприємства Директор.
Розпорядженням міського голови Новояворівської міської ради ОСОБА_8 від 31.12.2021 №355 на посаду т.в.о. директора Підприємства призначено ОСОБА_9 , який згідно посадової інструкції, затвердженої Новояворівським міським головою ОСОБА_8 здійснює безпосереднє керівництво закладом.
ОСОБА_9 перебуваючи на посаді т.в.о. директора, відповідно до розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог ст. 11 Закону та Рішення затвердженого наказом «Про завершення діяльності тендерного комітету» від 31.12.2021 №263 видав Наказ від 26.01.2022 №16, яким поклав відповідальність за проведення відкритих торгів, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на заступника директора з економічних питань ОСОБА_7 , яка призначена на вказану посаду Наказом від 14.08.2018 №5-к.
ОСОБА_7 ознайомлена із положенням про уповноважену особу, як додатком до наказу від 26.01.2022 №16, яким визначено, що уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель згідно із Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність і неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
ОСОБА_7 будучи визначеною уповноваженою особою, зобов`язана дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення; організовувати та проводити процедури закупівель/спрощені закупівлі; забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель/спрощених закупівель, об`єктивний вибір переможця; у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель/спрощених закупівель.
Посадовою інструкцією заступника директора з економічних питань ОСОБА_7 , затвердженою т.в.о. директора КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР ОСОБА_9 передбачено, що вказана посада належить до професій керівного складу лікарні, що безпосередньо підпорядковується директору; заступника директора з економічних питань призначають на посаду та звільняють із неї наказом директора; у своїй діяльності заступник директора з економічних питань керується законодавством України, наказами МОЗ, Статутом лікарні, положеннями про комерційну таємницю, положеннями про запобігання корупції, а також іншими локальними нормативними актами лікарні з організації фінансово-господарської діяльності, наказами й розпорядженнями директора та цією посадовою інструкцією.
До завдань та обов`язків ОСОБА_7 входить, зокрема, організація та забезпечення керівництва фінансово-господарської діяльності лікарні; здійснення комплексного аналізу діяльності закладу, керування роботою з техніко-економічного планування, контролювання дотримання планових показників лікарні; керування діяльністю підлеглих структурних підрозділів лікарні, розподілення обов`язків між працівниками та визначення ступеню їхньої відповідальності, контролювання їхньої роботи; забезпечення проведення економічних розрахунків, підготовка кошторису витрат та їх обгрунтування щодо номенклатури платних послуг лікарні; організація оформлення всіх видів банківських операцій; контролювання дотримання кошторису витрат під час проведення будівельних робіт в лікарні (капітальне будівництво, капітальний ремонт, роботи з реконструкції тощо); уживання заходів щодо своєчасного укладання договорів із постачання матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договорів із постачальниками матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договірних зобов`язань щодо забезпечення діяльності лікарні (стосовно кількості, номенклатури, асортименту, якості та інших умов).
Також, ОСОБА_7 , обіймаючи посаду заступника директора з економічних питань наділена правами, зокрема, підписувати або візувати документи, пов`язані з фінансово-господарською діяльністю лікарні; давати розпорядження, службові доручення та вказівки, обов`язкові для виконання підлеглими керівниками та працівниками структурних підрозділів лікарні, установлювати планові показники роботи (графіки); здійснювати організаційно-розпорядчі заходи з питань господарської діяльності з використанням необхідних технічних засобів; листуватися з підприємствами-постачальниками, організаціями та установами різних форм власності з питань, що належать до її компетенції.
Таким чином, ОСОБА_7 перебуваючи на посаді заступника директора із економічних питань Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради була наділена повноваженнями, пов`язаними із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто була службовою особою у розумінні пункту 1 примітки до ст. 364 КК України.
Знаючи в силу своїх господарсько-розпорядчих функцій, що в КНП «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради є необхідність замінити старе ліфтове обладнання ОСОБА_9 , неодноразово письмово звертався в Новояворівську міську раду з проханням виділити кошти на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ, оплативши попередньо для цього проектно-кошторисну документацію (Виконання розробки проектної документації по об"єкту проектування "Капітальний ремонт трьох ліфтів КНП "НЛ ім.Ю.Липи"НМР, вартістю 49 021,00 UAH, ідентифікатор тендеру UA-2022-08-18-006162-a) з метою встановлення вартості робіт.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (№ 922-VIII) (надалі Закону), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1 ст. 11 Закону, для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб), керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону, у разі отримання достовірної інформації про наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Відтак, в невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, в ОСОБА_7 виник умисел на зловживання службовим становищем, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи з використанням свого службового становища всупереч інтересам служби під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи.
З метою реалізації спільного злочинного умислу, ОСОБА_7 за попередньою змовою групою осіб із ОСОБА_3 , який обіймає посаду директора ТОВ «ГринКо», що спеціалізується на будівельно-монтажних роботах, установленню та монтажем машин і устаткування, підготувала тендерну документацію із відмінними від проектно-кошторисної документації технічними параметрами устаткування та дискримінаційними вимогами (наявності сервісної служби в м. Новояворівськ,), для проведення процедури закупівлі таких робіт, що надало б можливість ТОВ «ГринКо» взяти участь та перемогти у торгах.
Встановлено, що Наказом від 30.11.2020 №1 виданого на підставі Протоколу №1 загальних зборів засновників ТОВ «ГринКо» від 27.11.2020 ОСОБА_3 призначений на посаду директора ТОВ «ГринКо», який згідно Статуту ТОВ «ГринКо», затвердженого рішенням засновників Товариства Протоколом №1 загальних зборів засновників Товариства від 27 листопада 2020 року (далі Статут) є Виконавчим органом Товариства, що здійснює управління товариством, до компетенції якого належить вирішення всіх поточних питань діяльності Товариства, але окрім тих, що віднесені до виключної компетенції Зборів учасників і Наглядової ради (у разі її створення).
Пунктом 2.2.3. Статуту передбачено, що Виконавчий орган у ході своєї діяльності керується Статутом, положенням про виконавчий орган (у разі її прийняття Зборами), а також чинним законодавством України.
Згідно пункту 2.2.5. Статуту до компетенції Виконавчого органу належать наступні повноваження:
-без довіреності діяти від імені Товариства, у тому числі представляти його інтереси з державних (місцевих) органах влади, на підприємствах, установах або організаціях всіх форм власності, у судових, арбітражних та третейських судах всіх ланок як на території України, так і закордоном.
-керувати поточною діяльністю Товариства.
-наймати на роботу працівників та звільняти їх з посад в порядку, встановленому трудовим законодавством України.
-вчиняти будь-які правочини (укладення договорів, угод та транзакцій) не залежно від суми їх вартості.
-видавати довіреність третім особам для представництва інтересів Товариства, у тому числі з правом передоручення перед державними органами та органами місцевого самоврядування, юридичними особами будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, а також юридичними та фізичними особами.
-приймати рішення про участь Товариства в промислових або профільних асоціаціях або інших об?єднаннях.
-мати інші повноваження, передбачені цим Статутом та чинним законодавством України.
З урахуванням наведеного, ОСОБА_3 являється службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями у вказаному вище підприємстві в розумінні частини 3 статті 18 Кримінального кодексу України.
Так, ОСОБА_7 , використовуючи своє службове положення, а саме користуючись тим, що вона наділена повноваженнями організовувати та проводити процедури закупівель, діючи умисно, за попередньою змовою із ОСОБА_3 та в інтересах третіх осіб, порушуючи принципи здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» підготувала тендерну документацію на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи, в якій визначила відмінні від проектно-кошторисної документації основні технічні показники та вимоги до обладнання, яке передбачається встановлювати, а саме: розміри кабіни ліфтів, їх розміщення, прохідність та наявність машинного приміщення.
Крім цього, ОСОБА_7 , в супереч ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в Додатку 3 та таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (затвердженою протоколом уповноваженою особою від 30.08.2022р) на закупівлю Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, а саме:
- використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається;
- в учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником об`єкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;
- власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку 3).
Крім цього, замовником свідомо не вказано в технічній специфікації/технічному завданні необхідні об`єми робіт, що мали б виконати учасники з зазначенням:
- найменування робіт і витрат та кількості.
Відсутність даної інформації в технічному завданні унеможливлює здійснення кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 та надання відповідних розрахунків у складі пропозиції учасників.
30.08.2022 ОСОБА_7 оприлюднила оголошення Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради в електронній системі закупівель про проведення відкритих торгів (ідентифікатор - UA-2022-08-30-007974-a).
Вказані вище дискримінаційні вимоги стали підставою для скарг учасників в тому числі до Антимонопольного комітету України. Відповідно, ОСОБА_7 тричі змінювалась тендерна документація, а згідно з рішенням №6233-р/пк-пз від 13.10.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель дискримінаційна вимога замовником ( ОСОБА_7 ) була усунута.
В ході проведених торгів, переможцем визначено ТОВ «ГринКо» (ЄДРПОУ: 44049223), в результаті чого між Комунальним некомерційним підприємством «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради в особі т.в.о. директора ОСОБА_9 (Замовник) та ТОВ «ГринКо» в особі директора ОСОБА_3 (Підрядник) укладеного договір №291/15 від 01.11.2022 (далі Договір).
Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Підрядник зобов?язується у відповідності до умов даного Договору провести роботи: «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради (надалі - Роботи), а Замовник зобов`язується прийняти ці роботи та оплатити їх.
Згідно п. 1.2. умов договору Підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам ДСТУ, державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів і Договору.
Згідно п. 3.3. місце виконання робіт: 81053 м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18, Львівської області (далі Об`єкт).
Згідно п. 4.1. Замовник здійснює оплату 3 970 000,00 грн. ( три мільйони дев?ятсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ за виконанні роботи на підставі виставленого акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів.
Згідно п. 5.1.3. Підрядник зобов`язаний використовувати для виконання робіт якісні матеріально-технічні ресурси, які забезпечені відповідними технічними паспортами та сертифікатами.
Згідно п. 5.1.5. Підрядник гарантує, що виконані ним роботи за цим Договором відповідають діючим будівельним нормам, правилам з охорони праці. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Згідно п. 7.1. Підрядник здійснює замовлення, поставку, приймання, розвантаження, складування, зберігання, подачу на об?єкт матеріалів, конструкцій, виробів, контролює якість, кількість і комплектність ресурсів, що поставляються відповідно до технічних паспортів, сертифікатів і інших документів, що засвідчують їх якість.
Відтак, ОСОБА_3 , обіймаючи посаду директора ТОВ «ГринКо», будучи службовою особою, виконуючи роль пособника, реалізовуючи спільний із ОСОБА_7 злочинний умисел, в ході виконання робіт по вказаному об`єкту згідно договору №291/15 від 01.11.2022, маючи відповідні спеціальні знання та досвід роботи у галузі будівництва, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, в період часу з 01.11.2022 по 10.03.2023, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено, з корисливих мотивів, переслідуючи мету збагачення за рахунок незаконного збільшення доходів ТОВ «ГринКо» шляхом зловживання своїм службовим становищем, не дотримуючись вимог тендерної, проектно-кошторисної та звітної документацій згідно договору, а також вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438), Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001, достовірно знаючи про невідповідність фактично змонтованого обладнання вищевказаним вимогам, в порушення загальних умов укладення та виконання договорів підряду, забезпечив складання та внесення завідомо (для ОСОБА_3 ) неправдивих відомостей до офіційних документів, в яких було вказане устаткування, яке не відповідає фактично встановленому, вартість яких завищено на загальну суму 693 012,45 гривень, а саме Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2022 р. від 09.11.2022, Акту б/н від 09.11.2022 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт та Акту №291/15-2 від 26.12.2022 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року по договору №291/15 від 01.11.2022, відповідно до яких на Об`єкті змонтовані ліфти в кількості 3 шт., а саме ліфт пасажирський в/п 1000 кг, на 4 зупинки, непрохідний в кількості 1 шт., ліфт пасажирський в/п 1250 кг, на 4 зупинки, прохідний в кількості 2 шт.
Встановлено, що фактично на території КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР змонтовані 3 (три) пасажирські ліфти із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247, кожен з яких обладнаний ідентичними лебідками і гальмівними шківами, окрім цього, тип лебідок яких не відповідає паспортам ліфтів, розміри кабін вказаних ліфтів, їх розміщення, прохідність та наявність машинного приміщення суперечать вимогам проектно-кошторисній документації.
Так, вказані ліфти обладнані безредукторними лебідками прямого приводу EKER тип QS-4 (№22040553, №22040554 та №22040555, відповідно), вантажопідйомністю 1000 кг., діаметром шківа 240 мм., номінальною потужністю 7,4 кВт, 240 обертів із дисковими гальмівними шківами EKER EKR 600, що суперечить паспортам відповідних ліфтів, в яких зазначені лебідки редукторні, гальмівні шківи дискові. Вага противаги у кожному ліфті становить 1950 кг., що не відповідає паспортним даним ліфтів, в яких зазначено 1450 кг., вага кабіни пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247 становить 1460 кг, 1500 кг та 1500 кг, відповідно, що також не відповідає паспортним даним ліфтів, в яких вказано 950 кг для кожного ліфта.
Окрім цього, Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, передбачено, що у ліфта самостійного користування корисна площа підлоги кабіни повинна визначатись залежно від його вантажопідйомності згідно з таблицями, наведеними в правилах, відповідно, вантажопідйомність прямо залежить від площі кабіни.
Відтак, у ліфта із заводським номером AKFA-22245 з заявленою вантажопідйомністю 1000 кг внутрішня площа кабіни становить 6, 76 м2, згідно таблиці 6 стандарту при номінальному навантаженні 1000 кг максимальна внутрішня площа кабіни повинна становити 2.40 м2; у ліфтів із заводськими номерами AKFA-22246 та AKFA-22247 з заявленою вантажопідйомністю 1250 кг внутрішня площа кабіни становить 6, 48 м2, згідно таблиці 6 при номінальному навантаженні 1250 кг максимальна внутрішня площа кабіни повинна становити 2.90 м2, відповідно, враховуючи наведене, площа змонтованих ліфтів не може становити заявлену вантажопідйомність.
Також, нормами ДСТУ ISO 4190-1:2001 передбачено, що ліфти класу III - ліфти, що призначені для установ охорони здоров?я, у тому числі для лікарень та притулків. Стандартом визначено 4 градації вантажопідіймальності (1275, 1600, 2000 та 2500кг) та відповідні їм розміри кабіни (1200х2300, 1400x2400, 1500x2700 та 1800x2700), що також не відповідає параметрам фактично змонтованих ліфтів.
Поряд з цим, відповідно до Договору від 01.11.2022 № 291/15 укладеного між ТзОВ «ГринКо» (Підрядник) та КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР (Замовник), кошторисного розрахунку вартості об`єкту будівництва, вартість, станом на 01.11.2022, стосовно ліфтів становила: лікарняного ліфта вантажопідйомністю 1000 кг: 985951,20 грн./шт. з ПДВ (дев`ятсот вісімдесят п`ять тисяч дев`ятсот п`ятдесят одна грн. 20 коп.); лікарняних ліфтів вантажопідйомністю 1250 кг: 1040951,21 грн./шт. з ПДВ (один мільйон сорок тисяч дев`ятсот п`ятдесят одна 20 коп.), а вартість в кількості 2 шт.: 2081902,42 грн. з ПДВ (два мільйони вісімдесят одна тисяча дев`ятсот дві грн. 42 коп.).
Загальна вартість трьох ліфтів становить: 3067853,62 з ПДВ (три мільйони шістдесят сім тисяч вісімсот п`ятдесят три грн. 62 коп.).
У той же час, ринкова вартість станом на 01.11.2022 фактично змонтованих ліфтів на території КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР за результатами виконання договору № 291/15 від 01.11.2022, становила:
-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг - 1 шт., автоматичні підйомні двері - 4 шт. Кабіна не прохідна. AKFA 22245 770105,61 грн. з ПДВ (сімсот сімдесят тисяч сто п`ять грн. 61 коп.).
-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг. без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг. - 1 шт. автоматичні підйомні двері - 5 шт. Кабіна прохідна. АКТА 22246 - 802367,78 грн. з ПДВ (вісімсот дві тисячі триста шістдесят сім грн. 78 коп.).
-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг. без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг. - 1 шт. автоматичні підйомні двері - 5 шт. Кабіна прохідна. AKFA 22247 - 802367,78 грн. з ПДВ (вісімсот дві тисячі триста шістдесят сім грн. 78 коп.).
Отже, ОСОБА_3 достовірно знаючи, що змонтовані ліфти за результатами виконання договору №291/15 від 01.11.2022 не відповідають зазначеним вище нормам та те, що перераховані вище акти КБ-2в та довідки КБ-3, є підставою для приймання виконаних підрядником робіт та проведення остаточних розрахунків між сторонами (п. 6.4.2, 6.4.3, додатків Т та У Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 та п. 4.2.1., 4.2.5., 5.1 договору №25-928 Т від 28.10.2021), забезпечив внесення завідомо неправдивих відомостей у вказані документи, підписав їх своїм підписом та проставивши відтиск печатки ТОВ «ГринКо», передав їх для підписання (погодження) Замовнику, тобто склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи.
Після підписання вказаних офіційних документів, які є підставою для перерахування коштів за виконані роботи, уповноваженою особою Замовника на підставі платіжних інструкцій №2 від 02.03.2023, №3 від 02.03.2023 та №4 від 09.03.2023 із розрахункового рахунку КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР № НОМЕР_1 , що відкритий в ДКС України м. Київ, здійснено перерахунок коштів на розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 , відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що належить ТОВ «ГринКо» за устаткування, яке не відповідає фактично встановленому, вартість яких завищено на загальну суму 693012,46 грн. з ПДВ, внаслідок чого, КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР завдана шкода на вказану суму.
З огляду на викладене вище, ОСОБА_7 , будучи службовою особою обіймаючи посадку заступника директора із економічних питань КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР, яка одночасно виступала уповноваженою особою щодо проведення відкритих торгів, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби, за попередньою змовою в групі осіб з директором ТОВ «ГринКо» ОСОБА_3 , який діяв як пособник, організувала контрольовану нею публічну закупівлю на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи» (ідентифікатор - UA-2022-08-30-007974-a), за результатами яких, на виконання договору №291/15 від 01.11.2022 змонтовано устаткування, вартість яких завищено на суму 693012,46 грн. з ПДВ., що у 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до примітки до ст. 364 КК України є тяжкими наслідками.
Таким чином, ОСОБА_3 обґрунтовано підозрюється у вчиненні пособництва у зловживанні службовим становищем, тобто умисному, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використанні службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам, тобто вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.
23.02.2024року ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено, про те, що він підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.
Обставини, які дають достатні підстави підозрювати ОСОБА_3 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, підтверджуються доказами, які містяться в матеріалах кримінального провадження, а саме:
- документами, вилученими в ході проведення тимчасових доступів до речей та документів, що перебували у володінні КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР та ТОВ «ГринКо», зокрема документація, що визначає посадові обов`язки т.в.о. директора КНП ОСОБА_9 , заступника директора з економічних питань КНП ОСОБА_7 (в т.ч. в якості уповноваженої особи на проведення закупівель), директора ТОВ «ГринКо» ОСОБА_3 , договір №291/15 від 01.11.2022 на виконання робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» та звітну документацію;
- висновком експертизи від 14.09.2023 №15.46.23.3030/2370, яким встановлено невідповідність змонтованих ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247 на території КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правилам будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001;
- висновком експерта від 11.01.2024 №5008-Е за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, яким встановлено різниця у вартості між ринковою ціною лікарняних ліфтів, які передбачувались встановити згідно тендерної документації та визначеною в ході проведення даної товарознавчої експертизи ціною фактично змонтованих пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247;
- висновком експерта від 29.01.2024 №СЕ-19/103-24/1014-ЕК за результатами проведення судової економічної експертизи, яким підтверджено розмір завищення вартості фактично змонтованих ліфтів по Договору №291/15 від 01.11.2022 на суму 693012,46 грн.;
- іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності та взаємозв`язку.
З урахуванням викладених ризиків, зокрема про те, що останній може переховуватися від органу досудового розслідування та/або суду, незаконно впливати на свідків чи інших підозрюваних у даному кримінальному провадженні, вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому він підозрюється, та особи підозрюваного, обставин вчинення ним злочинних дій, досудове слідство приходить до висновку про необхідність обрання підозрюваному ОСОБА_3 запобіжного заходу у вигляді застави.
Слідчий у клопотанні зазначає, що при визначені розміру застави слід враховувати резонансність і тяжкість даного злочину, з огляду на викладене, необхідно призначити підозрюваному заставу у розмірі, на рівні максимальної межі розміру застави, передбаченої п. 3 ч. 5 ст. 182 КПК України, яка буде в змозі запобігти проголошеним ризикам з огляду на тяжкість повідомленої підозри, а саме в розмірі 80 (двадцять) розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, відтак, просить клопотання задовольнити повністю.
В судовому засіданні прокурор вимоги клопотання підтримав з підстав, викладених у фабулі клопотання, просив його задовольнити.
Підозрюваний ОСОБА_3 та його захисник ОСОБА_4 у судовому засіданні проти обрання запобіжного заходу у вигляді застави заперечив. Сторона захисту зазначила, що ОСОБА_3 раніше не судимий, має міцні соціальні зв`язки, одружений, має на утриманні двох неповнолітніх дітей: ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 і ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , батьків пенсійного віку, позитивно характеризується за місцем проживання, має постійне місце роботи. Крім того, сторона захисту наполягає, що відсутні ризики переховування від суду, або перешкоджання кримінальному провадження. Просив у задоволенні позову відмовити.
Заслухавши думку сторін кримінального провадження, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає до частково задоволення, виходячи з наступних міркувань.
Відповідно до ст.177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.
Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч.1 ст.194 КПК України, під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст. 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.
Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Львівській області за процесуального керівництва Львівської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
23.02.2024року ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено, про те, що він підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.
Обставини, які дають достатні підстави підозрювати ОСОБА_3 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, підтверджуються доказами, які містяться в матеріалах кримінального провадження, а саме:
- документами, вилученими в ході проведення тимчасових доступів до речей та документів, що перебували у володінні КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР та ТОВ «ГринКо», зокрема документація, що визначає посадові обов`язки т.в.о. директора КНП ОСОБА_9 , заступника директора з економічних питань КНП ОСОБА_7 (в т.ч. в якості уповноваженої особи на проведення закупівель), директора ТОВ «ГринКо» ОСОБА_3 , договір №291/15 від 01.11.2022 на виконання робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» та звітну документацію;
- висновком експертизи від 14.09.2023 №15.46.23.3030/2370, яким встановлено невідповідність змонтованих ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247 на території КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правилам будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001;
- висновком експерта від 11.01.2024 №5008-Е за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, яким встановлено різниця у вартості між ринковою ціною лікарняних ліфтів, які передбачувались встановити згідно тендерної документації та визначеною в ході проведення даної товарознавчої експертизи ціною фактично змонтованих пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247;
- висновком експерта від 29.01.2024 №СЕ-19/103-24/1014-ЕК за результатами проведення судової економічної експертизи, яким підтверджено розмір завищення вартості фактично змонтованих ліфтів по Договору №291/15 від 01.11.2022 на суму 693012,46 грн.;
- іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності та взаємозв`язку.
Стороною обвинувачення дотримано вимогу розумної підозри, оскільки наявні на даний час докази у кримінальному провадженні свідчать про об`єктивний зв`язок підозрюваного ОСОБА_3 із вчиненням кримінального правопорушення, тобто виправдовують необхідність подальшого розслідування у цьому кримінальному провадженні з метою дотримання імперативних завдань кримінального провадження, визначених ст. 2 КПК України.
Таким чином, ОСОБА_3 обґрунтовано підозрюється у вчиненні пособництва у зловживанні службовим становищем, тобто умисному, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використанні службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам, тобто вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.
Оцінюючи особу підозрюваного та інкримінований йому злочин, слідчий суддя приходить до переконання в наявності передбачених ст.177 КПК України підстав для застосування щодо нього запобіжного заходу, з огляду на наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення та ризиків, а саме: наявні докази вчинення підозрюваним кримінального правопорушення є вагомими та допустимими, отриманими у встановленому КПК України порядку. ОСОБА_3 може переховуватися від органів досудового розслідування та суду. Даний ризик підтверджується тим, що у разі визнання винуватим у вчиненні інкримінованого злочину, ОСОБА_3 загрожуєпокарання у видіпозбавлення воліна строквід трьохдо шестироків зпозбавленням праваобіймати певніпосади чизайматися певноюдіяльністю настрок дотрьох років,зі штрафомвід п`ятисотдо однієїтисячі неоподатковуванихмінімумів доходівгромадян і цеможе стимулюватипідозрюваного довтечі,у томучислі з метоюуникнення кримінальноївідповідальності завчинений злочинпідозрюваний моженезаконно перетнутидержавний кордонУкраїни.Окрім цього,тяжкість інкримінованогоправопорушення таусвідомлення можливостізасудження дотривалого термінупозбавлення волівже саміпо собіможуть бутипідставою тамотивом дляпідозрюваного ОСОБА_3 до втечі. ОСОБА_3 може незаконновпливати насвідків таінших учасниківу даномукримінальному провадженнішляхом їхпереконання,з метоюнадання ниминеправдивих показань,які бвиправдовували йогоу вчиненніінкримінованого злочину,зокрема напосадових осіб КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР, в тому числі іншого підозрюваного ОСОБА_7 . Також слідчий суддя враховує ту обставину, що ОСОБА_3 вчиняв даний злочин спільно із іншими співучасниками та на даний час в рамках кримінального провадження не допитано усіх свідків, показання яких будуть мати важливе значення для встановлення усіх обставин вчинення кримінального правопорушення, а також не встановлено усіх осіб, які можуть бути причетними до вчинення злочину. Відповідно, ОСОБА_3 може намагатись вплинути на таких осіб з метоюнадання показань,які бвиправдовували йогоу вчиненніінкримінованого кримінальногоправопорушення,а такожузгоджувати зними своїпоказання тастворювати штучнідокази непричетностідо вчиненняінкримінованого злочину.Підозрюваний можезнищити,сховати чиспотворити речіта документи,що прямоабо опосередкованоможуть вказуватина причетність ОСОБА_3 , а також інших осіб до вчиненого кримінального правопорушення. Цей ризик обґрунтовується тим, що на даний час органом досудового розслідування ще не відшукано та не вилучено усіх речей та документів, які можуть бути доказами у кримінальному провадженні, зокрема документівпо договору №291/15від 01.11.2022 у якому ОСОБА_3 виступає вякості підрядника,зокрема вході досудовогорозслідування встановленонаявність підробленоївидаткової накладної,яка слугувалапідтвердженням купівліустаткування навиконання договору №291/15 від 01.11.2022, відтак з метою встановлення всіх обставин правопорушення, необхідно провести ряд слідчих дій та відшукати додаткові речі та документи.
З урахуванням викладених ризиків, зокрема про те, що останній може переховуватися від органу досудового розслідування та/або суду, незаконно впливати на свідків чи інших підозрюваних у даному кримінальному провадженні, вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому він підозрюється, та особи підозрюваного, обставин вчинення ним злочинних дій, досудове слідство приходить до висновку про необхідність обрання підозрюваному ОСОБА_3 запобіжного заходу у вигляді застави.
У відповідності до ч.4 ст.182 КПК України розмір застави визначається слідчим суддею, судом з урахуванням обставин кримінального правопорушення, майнового та сімейного стану підозрюваного, обвинуваченого, інших даних про його особу та ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу. Розмір застави повинен достатньою мірою гарантувати виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього обов`язків та не може бути завідомо непомірним для нього.
Так, згідно з п.3 ч.5 ст.182 КПК України, щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні особливо тяжкого злочину, розмір застави визначається в межах від вісімдесяти до трьохсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Враховуючи особу підозрюваного, який має міцні соціальні зв`язки, є одруженим, має двох неповнолітніх: ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 і ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , батьків пенсійного віку: ОСОБА_12 і ОСОБА_13 , позитивно характеризується за місцем проживання, що підтверджується характеристикою ТзОВ «Сихівська управляюча компанія» від 07.03.2024 року, має постійне місце роботи, раніше не судимий, а також те, що розмір застави повинен достатньо мірою гарантувати виконання підозрюваним покладених на нього обов`язків та не може бути завідомо непомірним для не, приходжу до висновку, що необхідним для забезпечення виконання підозрюваним ОСОБА_3 покладених на нього КПК України обов`язків, слід обрати заставу в розмірі 50 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 151400,00 гривень.
Абзацом 2 ч.3 ст.183 КПК України встановлено, що в ухвалі судді зазначаються, які обов`язки з передбачених ст.194 цього Кодексу будуть покладені на підозрюваного, обвинуваченого у разі внесення застави, наслідки їх невиконання.
На підставі вказаного, вважаю необхідним визначити, передбачені ст.194 КПК України, обов`язки підозрюваному ОСОБА_3 у випадку внесення ним або іншою фізичною чи юридичною особою (заставодавцем) визначеної цією ухвалою застави.
Керуючись ст.ст.176-178, 182, 183, 193, 194, 196 КПК України, слідчий суддя, -
у х в а л и в :
клопотання задовольнити частково.
Застосувати щодо підозрюваного ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді застави визначивши її у розмірі 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 151400,00 гривень.
Роз`яснити підозрюваному ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , його право внести або забезпечити внесення іншою фізичною чи юридичною особою (заставодавцем) застави у будь-який момент з часу винесення ухвали на депозитний рахунок №UA598201720355219002000000757, банк отримувача ДКСУ, м.Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 26306742, одержувач ТУ ДСА України у Львівській області.
Покласти на підозрюваного ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на строк 2 місяці наступні обов`язки, передбачені ст.194 КПК України
- прибувати до слідчого, прокурора, суду із встановленою періодичністю;
- не відлучатися з Львівської області без дозволу слідчого, прокурора або суду;
- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;
- утримуватися від спілкування зі свідками та іншими підозрюваними у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023;
- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.
Роз`яснити підозрюваному ОСОБА_3 , що в разі невиконання вищезазначених обов`язків до нього може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід і на нього може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Строк дії ухвали становить два місяці, тобто до 12.05.2024 року.
Контроль за виконанням даної ухвали покласти слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_5 .
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом п`яти діб з дня її проголошення.
Повний текст ухвали виготовлений 12.03.2024 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2024 |
Оприлюднено | 13.03.2024 |
Номер документу | 117579840 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів застава |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Мисько Х. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні