Ухвала
від 18.06.2024 по справі 461/4775/23
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/4775/23

Провадження № 1-кс/461/3714/24

У Х В А Л А

про продовження строків досудового розслядування

18.06.2024 року. м. Львів

Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділурозслідування особливотяжких злочинівслідчого управлінняГУ НПу Львівськійобласті ОСОБА_3 про продовженнястроку досудовогорозслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим заступником керівника Львівської обласної прокуратури ОСОБА_6 , у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про продовження строку досудового розслідування до до 6 (шести) місяців, тобто до 23 серпня 2024 року включно.

Подане клопотання мотивує тим, що Слідчим управлінням ГУ НП у Львівській області за процесуального керівництва Львівської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що заступник директора із економічних питань КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР (ЄДРПОУ 20763289) - ОСОБА_4 , яка одночасно виступала уповноваженою особою щодо проведення відкритих торгів, будучи службовою особою, діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб із директором ТОВ «ГринКо» ОСОБА_5 , який діяв як пособник, використовуючи своє службове становище всупереч вимог Закону України «Про публічні закупівлі», організувала контрольовану нею публічну закупівлю на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи», проведеної на підставі тендерної документації із відмінними від проектно-кошторисної документації технічними параметрами устаткування, що надало можливість ТОВ «ГринКо» взяти участь та перемогти у торгах, за результатами яких, останніми на виконання договору №291/15 від 01.11.2022 змонтовано на території КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР пасажирські ліфти із заводськими номерами НОМЕР_1 , AKFA-22246 та НОМЕР_2 , технічні параметри та тип яких відрізняються від вимог тендерної, проектно-кошторисної та звітної документацій згідно договору, а також вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438), Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001, вартість яких завищено на суму 693012,46 грн. з ПДВ., що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.

Так, Статутом КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР затвердженого рішенням голови Новояворівської міської ради від 08.02.2021 №150 (далі Статут) передбачено, що Комунальне некомерційне підприємство Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (далі Підприємство), розташоване за адресою: 81053, Україна, Львівська область, Яворівський район, м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 - є юридичною особою публічного права, яке здійснює господарську некомерційну діяльність спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку, поточне керівництво (оперативне управління) якого здійснює керівник Підприємства Директор.

Розпорядженням міського голови Новояворівської міської ради ОСОБА_7 від 31.12.2021 №355 на посаду т.в.о. директора Підприємства призначено ОСОБА_8 , який згідно посадової інструкції, затвердженої Новояворівським міським головою ОСОБА_7 здійснює безпосереднє керівництво закладом.

ОСОБА_8 перебуваючи на посаді т.в.о. директора, відповідно до розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог ст. 11 Закону та Рішення затвердженого наказом «Про завершення діяльності тендерного комітету» від 31.12.2021 №263 видав Наказ від 26.01.2022 №16, яким поклав відповідальність за проведення відкритих торгів, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на заступника директора з економічних питань ОСОБА_4 , яка призначена на вказану посаду Наказом від 14.08.2018 №5-к.

ОСОБА_4 ознайомлена із положенням про уповноважену особу, як додатком до наказу від 26.01.2022 №16, яким визначено, що уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель згідно із Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність і неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.

ОСОБА_4 будучи визначеною уповноваженою особою, зобов`язана дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення; організовувати та проводити процедури закупівель/спрощені закупівлі; забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель/спрощених закупівель, об`єктивний вибір переможця; у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель/спрощених закупівель.

Посадовою інструкцією заступника директора з економічних питань ОСОБА_4 , затвердженою т.в.о. директора КНП «Новояворівська лікарня ім.Ю. Липи» НМР ОСОБА_8 передбачено, що вказана посада належить до професій керівного складу лікарні, що безпосередньо підпорядковується директору; заступника директора з економічних питань призначають на посаду та звільняють із неї наказом директора; у своїй діяльності заступник директора з економічних питань керується законодавством України, наказами МОЗ, Статутом лікарні, положеннями про комерційну таємницю, положеннями про запобігання корупції, а також іншими локальними нормативними актами лікарні з організації фінансово-господарської діяльності, наказами й розпорядженнями директора та цією посадовою інструкцією.

До завдань та обов`язків ОСОБА_4 входить, зокрема, організація та забезпечення керівництва фінансово-господарської діяльності лікарні; здійснення комплексного аналізу діяльності закладу, керування роботою з техніко-економічного планування, контролювання дотримання планових показників лікарні; керування діяльністю підлеглих структурних підрозділів лікарні, розподілення обов`язків між працівниками та визначення ступеню їхньої відповідальності, контролювання їхньої роботи; забезпечення проведення економічних розрахунків, підготовка кошторису витрат та їх обґрунтування щодо номенклатури платних послуг лікарні; організація оформлення всіх видів банківських операцій; контролювання дотримання кошторису витрат під час проведення будівельних робіт в лікарні (капітальне будівництво, капітальний ремонт, роботи з реконструкції тощо); уживання заходів щодо своєчасного укладання договорів із постачання матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договорів із постачальниками матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договірних зобов`язань щодо забезпечення діяльності лікарні (стосовно кількості, номенклатури, асортименту, якості та інших умов).

Також, ОСОБА_4 , обіймаючи посаду заступника директора з економічних питань наділена правами, зокрема, підписувати або візувати документи, пов`язані з фінансово-господарською діяльністю лікарні; давати розпорядження, службові доручення та вказівки, обов`язкові для виконання підлеглими керівниками та працівниками структурних підрозділів лікарні, установлювати планові показники роботи (графіки); здійснювати організаційно-розпорядчі заходи з питань господарської діяльності з використанням необхідних технічних засобів; листуватися з підприємствами-постачальниками, організаціями та установами різних форм власності з питань, що належать до її компетенції.

Таким чином, ОСОБА_4 перебуваючи на посаді заступника директора із економічних питань Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради була наділена повноваженнями, пов`язаними із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто була службовою особою у розумінні пункту 1 примітки до ст. 364 КК України.

Знаючи в силу своїх господарсько-розпорядчих функцій, що в КНП «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради є необхідність замінити старе ліфтове обладнання ОСОБА_8 , неодноразово письмово звертався в Новояворівську міську раду з проханням виділити кошти на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ, оплативши попередньо для цього проектно-кошторисну документацію (Виконання розробки проектної документації по об"єкту проектування "Капітальний ремонт трьох ліфтів КНП "НЛ ім.Ю.Липи"НМР, вартістю 49 021,00 UAH, ідентифікатор тендеру UA-2022-08-18-006162-a) з метою встановлення вартості робіт.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (№ 922-VIII) (надалі Закону), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно ч. 1 ст. 11 Закону, для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб), керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.

Згідно ч. 7 ст. 28 Закону, у разі отримання достовірної інформації про наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.

Відтак, в невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, в ОСОБА_4 виник умисел на зловживання службовим становищем, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи з використанням свого службового становища всупереч інтересам служби під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи.

З метою реалізації спільного злочинного умислу, ОСОБА_4 за попередньою змовою групою осіб із ОСОБА_5 , який обіймає посаду директора ТОВ «ГринКо», що спеціалізується на будівельно-монтажних роботах, установленню та монтажем машин і устаткування, підготувала тендерну документацію із відмінними від проектно-кошторисної документації технічними параметрами устаткування та дискримінаційними вимогами (наявності сервісної служби в м. Новояворівськ,), для проведення процедури закупівлі таких робіт, що надало б можливість ТОВ «ГринКо» взяти участь та перемогти у торгах.

Встановлено, що Наказом від 30.11.2020 №1 виданого на підставі Протоколу №1 загальних зборів засновників ТОВ «ГринКо» від 27.11.2020 ОСОБА_5 призначений на посаду директора ТОВ «ГринКо», який згідно Статуту ТОВ «ГринКо», затвердженого рішенням засновників Товариства Протоколом №1 загальних зборів засновників Товариства від 27 листопада 2020 року (далі Статут) є Виконавчим органом Товариства, що здійснює управління товариством, до компетенції якого належить вирішення всіх поточних питань діяльності Товариства, але окрім тих, що віднесені до виключної компетенції Зборів учасників і Наглядової ради (у разі її створення).

Пунктом 2.2.3. Статуту передбачено, що Виконавчий орган у ході своєї діяльності керується Статутом, положенням про виконавчий орган (у разі її прийняття Зборами), а також чинним законодавством України.

Згідно пункту 2.2.5. Статуту до компетенції Виконавчого органу належать наступні повноваження:

-без довіреності діяти від імені Товариства, у тому числі представляти його інтереси з державних (місцевих) органах влади, на підприємствах, установах або організаціях всіх форм власності, у судових, арбітражних та третейських судах всіх ланок як на території України, так і закордоном.

-керувати поточною діяльністю Товариства.

-наймати на роботу працівників та звільняти їх з посад в порядку, встановленому трудовим законодавством України.

-вчиняти будь-які правочини (укладення договорів, угод та транзакцій) не залежно від суми їх вартості.

-видавати довіреність третім особам для представництва інтересів Товариства, у тому числі з правом передоручення перед державними органами та органами місцевого самоврядування, юридичними особами будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, а також юридичними та фізичними особами.

-приймати рішення про участь Товариства в промислових або профільних асоціаціях або інших об?єднаннях.

-мати інші повноваження, передбачені цим Статутом та чинним законодавством України.

З урахуванням наведеного, ОСОБА_5 являється службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями у вказаному вище підприємстві в розумінні частини 3 статті 18 Кримінального кодексу України.

Так, ОСОБА_4 , використовуючи своє службове положення, а саме користуючись тим, що вона наділена повноваженнями організовувати та проводити процедури закупівель, діючи умисно, за попередньою змовою із ОСОБА_5 та в інтересах третіх осіб, порушуючи принципи здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» підготувала тендерну документацію на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи, в якій визначила відмінні від проектно-кошторисної документації основні технічні показники та вимоги до обладнання, яке передбачається встановлювати, а саме: розміри кабіни ліфтів, їх розміщення, прохідність та наявність машинного приміщення.

Крім цього, ОСОБА_4 , в супереч ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в Додатку 3 та таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (затвердженою протоколом уповноваженою особою від 30.08.2022р) на закупівлю Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, а саме:

- використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається;

- в учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником об`єкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;

- власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку3).

Крім цього, замовником свідомо не вказано в технічній специфікації/технічному завданні необхідні об`єми робіт, що мали б виконати учасники з зазначенням:

- найменування робіт і витрат та кількості.

Відсутність даної інформації в технічному завданні унеможливлює здійснення кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 та надання відповідних розрахунків у складі пропозиції учасників.

30.08.2022 ОСОБА_4 оприлюднила оголошення Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради в електронній системі закупівель про проведення відкритих торгів (ідентифікатор - UA-2022-08-30-007974-a).

Вказані вище дискримінаційні вимоги стали підставою для скарг учасників в тому числі до Антимонопольного комітету України. Відповідно, ОСОБА_4 тричі змінювалась тендерна документація, а згідно з рішенням №6233-р/пк-пз від 13.10.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель дискримінаційна вимога замовником ( ОСОБА_4 ) була усунута.

В ході проведених торгів, переможцем визначено ТОВ «ГринКо» (ЄДРПОУ: 44049223), в результаті чого між Комунальним некомерційним підприємством «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради в особі т.в.о. директора ОСОБА_8 (Замовник) та ТОВ «ГринКо» в особі директора ОСОБА_5 (Підрядник) укладеного договір №291/15 від 01.11.2022 (далі Договір).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Підрядник зобов?язується у відповідності до умов даного Договору провести роботи: «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради (надалі - Роботи), а Замовник зобов`язується прийняти ці роботи та оплатити їх.

Згідно п. 1.2. умов договору Підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам ДСТУ, державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів і Договору.

Згідно п. 3.3. місце виконання робіт: 81053 АДРЕСА_1 (далі Об`єкт).

Згідно п. 4.1. Замовник здійснює оплату 3 970 000,00 грн. ( три мільйони дев?ятсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ за виконанні роботи на підставі виставленого акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів.

Згідно п. 5.1.3. Підрядник зобов`язаний використовувати для виконання робіт якісні матеріально-технічні ресурси, які забезпечені відповідними технічними паспортами та сертифікатами.

Згідно п. 5.1.5. Підрядник гарантує, що виконані ним роботи за цим Договором відповідають діючим будівельним нормам, правилам з охорони праці. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.

Згідно п. 7.1. Підрядник здійснює замовлення, поставку, приймання, розвантаження, складування, зберігання, подачу на об?єкт матеріалів, конструкцій, виробів, контролює якість, кількість і комплектність ресурсів, що поставляються відповідно до технічних паспортів, сертифікатів і інших документів, що засвідчують їх якість.

Відтак, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду директора ТОВ «ГринКо», будучи службовою особою, виконуючи роль пособника, реалізовуючи спільний із ОСОБА_4 злочинний умисел, в ході виконання робіт по вказаному об`єкту згідно договору №291/15 від 01.11.2022, маючи відповідні спеціальні знання та досвід роботи у галузі будівництва, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, в період часу з 01.11.2022 по 10.03.2023, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено, з корисливих мотивів, переслідуючи мету збагачення за рахунок незаконного збільшення доходів ТОВ «ГринКо» шляхом зловживання своїм службовим становищем, не дотримуючись вимог тендерної, проектно-кошторисної та звітної документацій згідно договору, а також вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438), Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001, достовірно знаючи про невідповідність фактично змонтованого обладнання вищевказаним вимогам, в порушення загальних умов укладення та виконання договорів підряду, забезпечив складання та внесення завідомо (для ОСОБА_5 ) неправдивих відомостей до офіційних документів, в яких було вказане устаткування, яке не відповідає фактично встановленому, вартість яких завищено на загальну суму 693 012,45 гривень, а саме Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2022 р. від 09.11.2022, Акту б/н від 09.11.2022 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт та Акту №291/15-2 від 26.12.2022 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року по договору №291/15 від 01.11.2022, відповідно до яких на Об`єкті змонтовані ліфти в кількості 3 шт., а саме ліфт пасажирський в/п 1000 кг, на 4 зупинки, непрохідний в кількості 1 шт., ліфт пасажирський в/п 1250 кг, на 4 зупинки, прохідний в кількості 2 шт.

Встановлено, що фактично на території КНП «Новояворівська лікарня ім.Ю.Липи» НМР змонтовані 3 (три) пасажирські ліфти із заводськими номерами НОМЕР_1 , AKFA-22246 та AKFA-22247, кожен з яких обладнаний ідентичними лебідками і гальмівними шківами, окрім цього, тип лебідок яких не відповідає паспортам ліфтів, розміри кабін вказаних ліфтів, їх розміщення, прохідність та наявність машинного приміщення суперечать вимогам проектно-кошторисній документації.

Так, вказані ліфти обладнані безредукторними лебідками прямого приводу EKER тип QS-4 (№22040553, № НОМЕР_3 та №22040555, відповідно), вантажопідйомністю 1000 кг., діаметром шківа 240 мм., номінальною потужністю 7,4 кВт, 240 обертів із дисковими гальмівними шківами EKER EKR 600, що суперечить паспортам відповідних ліфтів, в яких зазначені лебідки редукторні, гальмівні шківи дискові. Вага противаги у кожному ліфті становить 1950 кг., що не відповідає паспортним даним ліфтів, в яких зазначено 1450 кг., вага кабіни пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247 становить 1460 кг, 1500 кг та 1500 кг, відповідно, що також не відповідає паспортним даним ліфтів, в яких вказано 950 кг для кожного ліфта.

Окрім цього, Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, передбачено, що у ліфта самостійного користування корисна площа підлоги кабіни повинна визначатись залежно від його вантажопідйомності згідно з таблицями, наведеними в правилах, відповідно, вантажопідйомність прямо залежить від площі кабіни.

Відтак, у ліфта із заводським номером AKFA-22245 з заявленою вантажопідйомністю 1000 кг внутрішня площа кабіни становить 6, 76 м2, згідно таблиці 6 стандарту при номінальному навантаженні 1000 кг максимальна внутрішня площа кабіни повинна становити 2.40 м2; у ліфтів із заводськими номерами AKFA-22246 та AKFA-22247 з заявленою вантажопідйомністю 1250 кг внутрішня площа кабіни становить 6, 48 м2, згідно таблиці 6 при номінальному навантаженні 1250 кг максимальна внутрішня площа кабіни повинна становити 2.90 м2, відповідно, враховуючи наведене, площа змонтованих ліфтів не може становити заявлену вантажопідйомність.

Також, нормами ДСТУ ISO 4190-1:2001 передбачено, що ліфти класу III - ліфти, що призначені для установ охорони здоров?я, у тому числі для лікарень та притулків. Стандартом визначено 4 градації вантажопідіймальності (1275, 1600, 2000 та 2500кг) та відповідні їм розміри кабіни (1200х2300, 1400x2400, 1500x2700 та 1800x2700), що також не відповідає параметрам фактично змонтованих ліфтів.

Поряд з цим, відповідно до Договору від 01.11.2022 № 291/15 укладеного між ТзОВ «ГринКо» (Підрядник) та КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР (Замовник), кошторисного розрахунку вартості об`єкту будівництва, вартість, станом на 01.11.2022, стосовно ліфтів становила: лікарняного ліфта вантажопідйомністю 1000 кг: 985951,20 грн./шт. з ПДВ (дев`ятсот вісімдесят п`ять тисяч дев`ятсот п`ятдесят одна грн. 20 коп.); лікарняних ліфтів вантажопідйомністю 1250 кг: 1040951,21 грн./шт. з ПДВ (один мільйон сорок тисяч дев`ятсот п`ятдесят одна 20 коп.), а вартість в кількості 2 шт.: 2081902,42 грн. з ПДВ (два мільйони вісімдесят одна тисяча дев`ятсот дві грн. 42 коп.).

Загальна вартість трьох ліфтів становить: 3067853,62 з ПДВ (три мільйони шістдесят сім тисяч вісімсот п`ятдесят три грн. 62 коп.).

У той же час, ринкова вартість станом на 01.11.2022 фактично змонтованих ліфтів на території КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР за результатами виконання договору № 291/15 від 01.11.2022, становила:

-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг - 1 шт., автоматичні підйомні двері - 4 шт. Кабіна не прохідна. AKFA 22245 770105,61 грн. з ПДВ (сімсот сімдесят тисяч сто п`ять грн. 61 коп.).

-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг. без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг. - 1 шт. автоматичні підйомні двері - 5 шт. Кабіна прохідна. АКТА 22246 - 802367,78 грн. з ПДВ (вісімсот дві тисячі триста шістдесят сім грн. 78 коп.).

-1 комплект ліфта на 4 зупинок 1000 кг. без машинного приміщення. Повний комплект ліфта, з урахуванням безредукторного мотору ліфта 1000 кг. - 1 шт. автоматичні підйомні двері - 5 шт. Кабіна прохідна. AKFA 22247 - 802367,78 грн. з ПДВ (вісімсот дві тисячі триста шістдесят сім грн. 78 коп.).

Отже, ОСОБА_5 достовірно знаючи, що змонтовані ліфти за результатами виконання договору №291/15 від 01.11.2022 не відповідають зазначеним вище нормам та те, що перераховані вище акти КБ-2в та довідки КБ-3, є підставою для приймання виконаних підрядником робіт та проведення остаточних розрахунків між сторонами (п. 6.4.2, 6.4.3, додатків Т та У Правил визначення вартості будівництва ОСОБА_9 1.1.-1:2013 та п. 4.2.1., 4.2.5., 5.1 договору №25-928 Т від 28.10.2021), забезпечив внесення завідомо неправдивих відомостей у вказані документи, підписав їх своїм підписом та проставивши відтиск печатки ТОВ «ГринКо», передав їх для підписання (погодження) Замовнику, тобто склав та видав завідомо неправдиві офіційні документи.

Після підписання вказаних офіційних документів, які є підставою для перерахування коштів за виконані роботи, уповноваженою особою Замовника на підставі платіжних інструкцій №2 від 02.03.2023, №3 від 02.03.2023 та №4 від 09.03.2023 із розрахункового рахунку КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР № НОМЕР_4 , що відкритий в ДКС України м. Київ, здійснено перерахунок коштів на розрахунковий рахунок № НОМЕР_5 , відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що належить ТОВ «ГринКо» за устаткування, яке не відповідає фактично встановленому, вартість яких завищено на загальну суму 693012,46 грн. з ПДВ, внаслідок чого, КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР завдана шкода на вказану суму.

З огляду на викладене вище, ОСОБА_4 , будучи службовою особою обіймаючи посадку заступника директора із економічних питань КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР, яка одночасно виступала уповноваженою особою щодо проведення відкритих торгів, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби, за попередньою змовою в групі осіб з директором ТОВ «ГринКо» ОСОБА_5 , який діяв як пособник, організувала контрольовану нею публічну закупівлю на закупівлю робіт: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи» (ідентифікатор - UA-2022-08-30-007974-a), за результатами яких, на виконання договору №291/15 від 01.11.2022 змонтовано устаткування, вартість яких завищено на суму 693012,46 грн. з ПДВ., що у 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та відповідно до примітки до ст. 364 КК України є тяжкими наслідками.

23.02.2024 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженку с. Старий Яр, Яворівського району, Львівської області, громадянку України, українку, зареєстровану та фактично проживаючу за адресою: АДРЕСА_2 , повідомлено, про те, що вона підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

23.02.2024 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженця м. Львів, громадянина України, українця, зареєстрованого та фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_3 , повідомлено, про те, що він підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.

Згідно п.1009 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Влох проти Польщі» №27785/95 від 19.10.2000, для затримання достатньо мінімальної підозри у тому, що особа вчинила злочин.

Крім цього, згідно з п.175 рішення Європейського суду з прав людини від 21.04.2011 у справі «Нечипорук і Йонкало проти України», термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30 серпня 1990 року, п.32, Series A, N 182).

Зокрема, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 та ОСОБА_5 вказаного вище кримінального правопорушення підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:

- документами, вилученими в ході проведення тимчасових доступів до речей та документів, що перебували у володінні КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР та ТОВ «ГринКо», зокрема документація, що визначає посадові обов`язки т.в.о. директора КНП ОСОБА_8 , заступника директора з економічних питань КНП ОСОБА_4 (в т.ч. в якості уповноваженої особи на проведення закупівель), директора ТОВ «ГринКо» ОСОБА_5 , договір №291/15 від 01.11.2022 на виконання робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» та звітну документацію;

- висновком експертизи від 14.09.2023 №15.46.23.3030/2370, яким встановлено невідповідність змонтованих ліфтів із заводськими номерами НОМЕР_1 , AKFA-22246 та НОМЕР_2 на території КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правилам будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001;

- висновком експерта від 11.01.2024 №5008-Е за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, яким встановлено різниця у вартості між ринковою ціною лікарняних ліфтів, які передбачувались встановити згідно тендерної документації та визначеною в ході проведення даної товарознавчої експертизи ціною фактично змонтованих пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та AKFA-22247;

- висновком експерта від 29.01.2024 №СЕ-19/103-24/1014-ЕК за результатами проведення судової економічної експертизи, яким підтверджено розмір завищення вартості фактично змонтованих ліфтів по Договору №291/15 від 01.11.2022 на суму 693012,46 грн.;

- іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності та взаємозв`язку.

В ході проведеного досудового розслідування, 17.04.2024 ухвалою слідчого судді Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до 4 (чотирьох) місяців, тобто до 23.06.2024, однак, зважаючи на особливу складність провадження, на даний час, не проведено усі необхідні слідчі та процесуальні дії, у зв`язку з чим виникла необхідність у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023, який спливає 23.06.2023.

Для завершення досудового розслідування необхідно завершити процедуру розсекречення матеріальних носіїв інформації щодо проведення негласних слідчих (розшукових) дій та процесуальних документів, що стали підставою для їх проведення, а також провести додаткові слідчі (розшукові) та процесуальні дії, які неможливо було провести внаслідок особливої складності провадження, зокрема, необхідно:

-отримати висновки судових технічних експертиз, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України;

-отримати висновки судових експертиз звукозапису, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України;

-отримати висновок судової почеркознавчої експертизи, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України;

-долучити до матеріалів кримінального провадження процесуальні документи, які стали підставою для проведення негласних слідчих (розшукових) дій, зокрема ухвал Львівського апеляційного суду, які на даний час перебувають на стадії розсекречення;

-за результатами отриманих відомостей, в разі необхідності провести додаткові слідчі (розшукові) та процесуальні дії.

За результатами розсекречення матеріалів щодо проведення НСРД, висновків експерта, а також додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій будуть отримані додаткові докази, які можуть бути використані під час досудового розслідування та судового розгляду кримінального провадження.

Вищезазначені процесуальні та слідчі (розшукові) дії є необхідними для об`єктивного розслідування кримінального провадження та не є вичерпними, оскільки після їх проведення може виникнути необхідність у проведенні інших слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

Провести вказані процесуальні та слідчі (розшукові) дії у чотиримісячний строк неможливо внаслідок особливої складності провадження, у зв`язку зі значною тривалістю процедури розсекречення матеріальних носіїв інформації щодо проведення негласних слідчих (розшукових) дій, завантаженістю експертної установи та необхідністю проведення великої кількості слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

Враховуючи вищевикладене, строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні необхідно продовжити до шести місяців.

Прокурор у судове засідання не з`явився, подав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, просив таке задовольнити.

Підозрюваний ОСОБА_5 , підозрювана ОСОБА_4 та захисники ОСОБА_10 та ОСОБА_11 у судове засідання не з`явились, належним чином повідомлені про час та місце розгляду клопотання, скерували на адресу суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, проти задоволення такого не заперечують.

На підставі ч.4 ст.107 КПК України, фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Дослідивши клопотання слідчого, вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Дослідивши клопотання слідчого, вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Так, відповідно до ч.1ст.219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Досудове розслідування повинно бути закінчено: 1) протягом одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку; 2) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

Відповідно до ч.3, ч.4ст.294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першоїстатті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другоїстатті 219 цього Кодексу: 1) до трьох місяців - керівником місцевої прокуратури, заступником Генерального прокурора; 2) до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; 3) до дванадцяти місяців - слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками.

Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.

Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням ГУ НП у Львівській області за процесуального керівництва Львівської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

23.02.2024 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , повідомлено, про те, що вона підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

23.02.2024 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , повідомлено, про те, що він підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України.

Згідно п.1009 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Влох проти Польщі» №27785/95 від 19.10.2000, для затримання достатньо мінімальної підозри у тому, що особа вчинила злочин.

Зокрема, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 та ОСОБА_5 вказаного вище кримінального правопорушення підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:

- документами, вилученими в ході проведення тимчасових доступів до речей та документів, що перебували у володінні КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР та ТОВ «ГринКо», зокрема документація, що визначає посадові обов`язки т.в.о. директора КНП ОСОБА_8 , заступника директора з економічних питань КНП ОСОБА_4 (в т.ч. в якості уповноваженої особи на проведення закупівель), директора ТОВ «ГринКо» ОСОБА_5 , договір №291/15 від 01.11.2022 на виконання робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» та звітну документацію;

- висновком експертизи від 14.09.2023 №15.46.23.3030/2370, яким встановлено невідповідність змонтованих ліфтів із заводськими номерами НОМЕР_1 , AKFA-22246 та НОМЕР_2 на території КНП «НЛ ІМ.Ю.ЛИПИ» НМР вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правилам будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190, а також ДСТУ ISO 4190-1:2001;

- висновком експерта від 11.01.2024 №5008-Е за результатами проведення судової товарознавчої експертизи, яким встановлено різниця у вартості між ринковою ціною лікарняних ліфтів, які передбачувались встановити згідно тендерної документації та визначеною в ході проведення даної товарознавчої експертизи ціною фактично змонтованих пасажирських ліфтів із заводськими номерами AKFA-22245, AKFA-22246 та НОМЕР_2 ;

- висновком експерта від 29.01.2024 №СЕ-19/103-24/1014-ЕК за результатами проведення судової економічної експертизи, яким підтверджено розмір завищення вартості фактично змонтованих ліфтів по Договору №291/15 від 01.11.2022 на суму 693012,46 грн.;

- іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності та взаємозв`язку.

Так, не вдаючись до оцінки доказів у кримінальному провадженні щодо їх належності, допустимості, достовірності та достатності для доведення винуватості ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчий суддя вважає необхідним зазначити про те, що клопотання слідчого містить перелік доказів на обґрунтування підозри ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованих їм кримінального правопорушення. Більше того, аналіз долучених до клопотання матеріалів, дозволяє стверджувати про небезпідставність такої підозри.

У той же час, обставини здійснення підозрюваними конкретних дій та доведеність їх вини, потребують перевірки та оцінки у сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні під час подальшого досудового розслідування.

-Завершити досудове розслідування до закінчення вказаного строку неможливо внаслідок особливої складності кримінального провадження, необхідності проведення низки додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій, встановлення інших осіб, які можуть бути причетними до вчинення кримінальних правопорушень, тривалим виконанням судових експертиз, спрямованих на збір доказів з метою повного, всебічного і неупередженого з`ясування всіх обставин вчинених кримінальних правопорушень, а саме: отримати висновки судових технічних експертиз, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України; отримати висновки судових експертиз звукозапису, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України; отримати висновок судової почеркознавчої експертизи, проведення яких доручено судовим експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України; долучити до матеріалів кримінального провадження процесуальні документи, які стали підставою для проведення негласних слідчих (розшукових) дій, зокрема ухвал Львівського апеляційного суду, які на даний час перебувають на стадії розсекречення; за результатами отриманих відомостей, в разі необхідності провести додаткові слідчі (розшукові) та процесуальні дії. За результатами розсекречення матеріалів щодо проведення НСРД, висновків експерта, а також додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій будуть отримані додаткові докази, які можуть бути використані під час досудового розслідування та судового розгляду кримінального провадження.

За результатами розсекречення матеріалів щодо проведення НСРД, висновків експерта, а також додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій будуть отримані додаткові докази, які можуть бути використані під час досудового розслідування та судового розгляду кримінального провадження.

Вищезазначені процесуальні та слідчі (розшукові) дії є необхідними для об`єктивного розслідування кримінального провадження та не є вичерпними, оскільки після їх проведення може виникнути необхідність у проведенні інших слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

Провести вказані процесуальні та слідчі (розшукові) дії у чотиримісячний строк неможливо внаслідок особливої складності провадження, у зв`язку зі значною тривалістю процедури розсекречення матеріальних носіїв інформації щодо проведення негласних слідчих (розшукових) дій, завантаженістю експертної установи та необхідністю проведення великої кількості слідчих (розшукових) та процесуальних дій.

Слідчим доведено, що перелічені слідчі та процесуальні дії мають доказове значення у провадженні є необхідними для об`єктивного розслідування кримінального провадження та не є вичерпними, оскільки після їх проведення може виникнути необхідність у проведенні інших слідчих (розшукових) дій.

Слідчий суддя вважає обґрунтованими доводи, викладені у клопотанні слідчого про те, що досудове розслідування неможливо завершити у більш стислі строки, які полягають в необхідності досить тривалого часу для проведення призначених судових експертиз та проведення інших слідчих дій, які мають суттєве значення для кримінального провадження, перелік яких наведено у клопотанні.

Враховуючи конкретні обставини справи, наявність обставин, які перешкоджали завершити досудове розслідування у більш стислі строки, особливу складність цього провадження, необхідність завершення процесуальних дій, наведених у клопотанні, а також те, що строк досудового розслідування кримінального провадження спливає 23.06.2024 року, а провести вказані слідчі та процесуальні дії у передбачений законом строк не надається за можливе з об`єктивних причин, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання слідчого.

Таким чином, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню та строк досудового розслідування у кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань№12023140000000767від 04.05.2023за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненнікримінального правопорушення,передбаченого ч.2 ст.364КК України необхідно продовжити до шести місяців, тобто до 23 серпня 2024 року включно.

Керуючись ст.ст.219,294,295-1,372,376 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

клопотання слідчого відділурозслідування особливотяжких злочинівслідчого управлінняГУ НПу Львівськійобласті ОСОБА_3 про продовженнястроку досудовогорозслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12023140000000767 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, до 6 (шести) місяців, тобто до 23 серпня 2024 року включно.

Ухвала остаточна, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Повний текст ухвали виготовлено 18.06.2024 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення18.06.2024
Оприлюднено20.06.2024
Номер документу119807848
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —461/4775/23

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 17.04.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 25.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Белена А. В.

Ухвала від 25.03.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Белена А. В.

Ухвала від 12.03.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 12.03.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 11.03.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

Ухвала від 21.02.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мисько Х. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні