ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"15" березня 2024 р. справа № 300/1677/24
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Івано-Франківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про визнання протиправними дії та зобов`язання нарахувати і виплатити компенсацію втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати з 01.02.2016 по 01.01.2024, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (надалі по тексту також - позивач, ОСОБА_1 ), в інтересах якої діє адвокат Окуневич Михайло Валентинович (надалі по тексту також представник позивача), 11.03.2024 звернувся в суд із цим адміністративним позовом.
В силу правового регулювання пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України, Кодекс) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
З`ясовуючи відповідність адміністративного позову вимогам, визначених КАС України, необхідно вказати, що за приписами пунктів 5, 8 частини 5 статті 160 коментованого Кодексу, серед іншого, у позовній заяві зазначається: виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності).
Так, в обґрунтування заявлених позовних вимог позивач вказує, що:
- "заборгованість за період з 01.01.2016 по 31.08.2020 нараховано та виплачено ОСОБА_1 22.01.2024 в сумі 72 919,24 гривень".
На підтвердження коментованої обставини, визначеної в адміністративному позові, позивач відповідних письмових доказів не подав, причин не подання в суд таких документів не пояснив.
Частиною 4 статті 161 КАС України визначено, що позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
Письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення (частини 1, 2, 4, 5 статті 94 КАС України).
Також, слід відмітити, що пунктами 4, 9 частини 5 статті 160 КАС України визначено інші вимоги до позовної заяви, зокрема, остання повинна містити: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги (пункт 4); у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача (пункт 9).
Як слідує із прохальної частини позовної заяви, позивачем, серед іншого, визначено позовну вимогу - зобов`язати Івано-Франківську районну державну адміністрацію Івано-Франківської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 компенсацію втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати з 01.02.2016 по 01.01.2024, відповідно до Закону України "Про компенсацію громадянам втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати" та постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2001 за №159 "Про затвердження Порядку проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати".
Як слідує із змісту постанови Івано-Франківського апеляційного суду від 01.02.2021 у справі №349/1244/20: зобов`язано Відділ культури, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 надбавку до заробітної плати за вислугу років за період з 01.01.2016 по 31.08.2020. Тобто невиплату надбавки за вислугу років допустив саме Відділ культури, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації.
Слід мати на увазі, що процесуальна зміна сторони у вказаній праві (з Відділу культури, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації на Івано-Франківську районну державну адміністрацію Івано-Франківської області) вчинено в судовому порядку на підставі ухвали суду, і виключно в питанні - нарахування та виплати ОСОБА_1 надбавку до заробітної плати за вислугу років за період з 01.01.2016 по 31.08.2020, а не щодо компенсації втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати з 01.02.2016 по 01.01.2024.
Компенсація втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати з 01.02.2016 по 01.01.2024 має самостійний предмет і відповідний склад осіб (учасників) таких правовідносин.
В свою чергу, позовні вимоги у даній справі ОСОБА_1 заявляє до Івано-Франківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області. При цьому, відповідач в листі від 29.02.32024 за №Д-3/23 чітко обґрунтував причини відмови у виплаті з підстав того, що Рогатинською районною державною адміністрацією ще не пройдено процедуру припинення юридичної особи публічного права.
В адміністративному позові відсутні мотиви та аргументи, в тому числі докази на засвідчення того, чому саме Івано-Франківська районна державна адміністрація Івано-Франківської області повинна відповідати за несвоєчасну невиплату Відділом культури, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації надбавки до заробітної плати за вислугу років за період з 01.01.2016 по 31.08.2020.
Зважаючи на вказане, позовну заяву подано без додержання вимог статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
За приписами частин 1, 2 статті 169 коментованого Кодексу суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
У зв`язку із викладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 КАС України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених статтею 160, 161 КАС України.
На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
П О С ТА Н О В И В:
1. Позовну заяву ОСОБА_1 до Івано-Франківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області про визнання протиправними дії та зобов`язання нарахувати та виплатити компенсацію втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати з 01.02.2016 по 01.01.2024, - залишити без руху.
2. Встановити позивачу з дня вручення цієї ухвали десятиденний строк для усунення вказаних в описовій частині ухвали недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, статті 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема:
2.1. подання належним чином засвідчених відповідно до вимог частини 5 статті 94 КАС України копій доказів про обставини (в двох примірниках), визначені у позові, а саме:
- нарахування та виплати ОСОБА_1 22.01.2024 в сумі 72 919,24 гривень заборгованість за період з 01.01.2016 по 31.08.2020.
2.2. подання заяви про уточнення позовних вимог (в двох примірниках) із визначенням обґрунтуванням про наявність процесуального статусу Івано-Франківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області за вимогами ОСОБА_1 .
Роз`яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена.
Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя Чуприна О.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2024 |
Оприлюднено | 18.03.2024 |
Номер документу | 117690893 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Чуприна О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні