КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2024 року м.Київ справа №320/4877/23
Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ПАТ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД" до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Публічне акціонерне товариство «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» (далі позивач) з позовною заявою до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі відповідач), - про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
Зміст позову складають позовні вимоги визнати протиправними та скасувати наступні рішення відповідача: податкове повідомлення - рішення від 08 лютого 2023 року №280/Ж10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4»), податкове повідомлення - рішення від 08 лютого 2023 року №281/Ж 16/31-00-04-03-05-15 (форма «ВЗ»).
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказав, що підставами, які спонукають позивача звернутися до Київського окружного адміністративного суду за захистом своїх прав, є протиправність, взаємосуперечність та абсолютна необґрунтованість висновків відповідача щодо виявлених під час проведення податкової перевірки порушень податкового законодавства.
Відповідач проти позову заперечив, подав до суду відзив в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. В обґрунтування своїх заперечень відповідач зазначив опис господарських операцій позивача з контрагентами, який відповідає змісту відповідного акта податкової перевірки та вказав на норми податкового законодавства, які були застосовані відповідачем при винесенні оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
Дослідивши матеріали судової справи, суд встановив наступні обставини.
Відповідачем у період з 01.12.2022 по 04.01.2023 було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПАТ «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод». Відповідно до змісту Наказу відповідача від 18.11.2022 №154/Ж1, - перевірка проводилася з питань законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. по декларації з податку на додану вартість а вересень 2022 року (від 20.10.2022 №9215599957) з урахуванням періодів декларування від`ємного значення та поданих уточнюючих розрахунків.
Результати проведеної перевірки оформлено актом від 11.01.2023 №35/Ж5/31-00-04-03-06/23518596 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» (ПН 23518596) з питань законності декларування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. по декларації з податку на додану вартість за вересень 2022 року (20.10.2022 №9215599957) з урахуванням періодів декларування від`ємного значення та поданих уточнюючих розрахунків» (далі - Акт перевірки).
Позивач в порядку, передбаченому п. 86.7 ст. 86 ПК України, подав заперечення на Акт перевірки, вих.№0123/24-04 від 24.01.2023. За наслідками розгляду вказаних заперечень податковим органом було прийнято рішення про залишення Акту перевірки без змін, що відображено у відповіді на заперечення, складеній відповідачем за вих. №102/Ж 12/31-00-04-03-06-15 від 03.02.2023 (далі - Відповідь на заперечення).
Висновки, викладені у Акті перевірки, використані в подальшому відповідачем в якості правової підстави для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень: №281/Ж 10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4») від 08.02.2023, відповідно до якого зменшено товариству розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість на 6 822 852 грн (далі - ППР - №280); №281/Ж 10/31-00-04-03-06-15 (форма «ВЗ») від 08.02.2023, відповідно до якого виявлено відсутність права на отримання бюджетного відшкодування за період вересень 2022 року та відсутність права на врахування такої суми від`ємного значення при наданні бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку у розмірі 1 384 489 грн. (далі - ППР - №281).
В Акті перевірки відповідач зафіксував наступні порушення позивачем податкового законодавства: 1). При декларуванні за вересень 2022 року декларації від`ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, встановлено порушення платником податків п. 198.5 ст. 198, п. 200.1, п. 200.4 ПК з урахуванням п.п. 14.1.36, п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями, абз.3 пп.4 п.5 Розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, в результаті чого завищено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 6 822 852 грн. За результатами перевірки ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» затрати з робіт/послуг в рамках проекту «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. І Б), №17'е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17 д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176)» обліковується на бухгалтерському рахунку 15 «капітальні інвестиції» та станом на дату придбання тав періодах виникнення від`ємного значення не введенні в експлуатацію та не використовуються в господарській діяльності (ППР №280). 2). При декларуванні за вересень 2022 року Декларації від ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, встановлено порушення платником податків п. 198.5 ст. 198, п. 200.1, п. 200.4, п. 200.7 з урахуванням п.п. 14.1.36, п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями, абз.3 пп.4 п.5 Розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, в результаті чого відмовлено у бюджетному відшкодуванні податку на додану вартість на рахунок платника у банку у розмірі 1 384 489 грн. За результатами перевірки даних, зазначених у розрахунку сум бюджетного відшкодування ПДВ, із даними первинних документів, картками руху сировини, прихідними накладними, встановлено, що ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» згідно із замовленням на поставку здійснено оприбуткування на підставі митних декларацій продукцію, товари та відповідно сформовано податковий кредит з ПДВ на загальну суму 5 025 478 грн., з яких використано та реалізовано придбану фармацевтичну продукцію на загальну суму ПДВ 1 384 488,80 грн. (ППР №281).
Позивач не погодився із результатами проведеної податкової перевірки. Вказав в позовній заяві, що господарські операції з постачання товариству товарів (робіт, послуг) у вересні 2022 року під час перевірки визнані контролюючим органом реальними (безспірними), їх обсяг та оформлення первинними бухгалтерськими документами податковим органом під сумнів не ставиться і не заперечується.
Щодо результатів перевірки визначення податкових зобов`язань (розділ І Податкової декларації за вересень 2022 року), суд встановив, що у п. 3.1. Акту перевірки контролюючий орган зафіксував наступне: «перевіркою своєчасності, достовірності і повноти визначення суми податкових зобов`язань та врахування при розрахунку показника рядка 19 Декларації (рядок 9 (колонка б) Декларації) встановлено її заниження на 5 066 593 грн, що призвело до завищення на цю ж суму показника 19 Декларації, оскільки було занижено показнику рядку 4.1 (колонка Б) Декларації з податку на додану вартість на 5 066 593 грн, внаслідок не нарахування відповідно до п. 198.5 ст. 198 з урахуванням п.п. 14.13.36, п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу, податкових зобов`язань, за операціями, що були включені до складу податкового кредиту (детально описано фінансово-господарські операції у п.3.2. Акту перевірки)».
На думку відповідача, позивач був зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання на загальну суму 5 066 593,24 грн, що були включені до податкового кредиту, на операції з придбання товарів/послуг, які станом на дату придбання та в період виникнення від`ємного значення, не використовуються в господарській діяльності з метою отримання доходу. Однак відповідач не зазначив норму підпункта п. 198.5 ст. 198 ПК України, який на його думку, був порушений Позивачем, що приводить до висновку про порушення принципу добросовісності (п.5 ч.2 КАС України) при виконанні управлінських повноважень відповідачем, а також обмежує позивача у можливості довести правомірність своїх дій відносно визначеного перевіряючим органом законодавства як добросовісного платника податків при здійсненні податкової перевірки та її результатів .
Стосовно результатів перевірки визначення податкового кредиту (розділ II Податкової декларації за вересень 2022 року), судом встановлено наступне. У п.3.2.1. Акту перевірки встановлено, що позивач впродовж перевіряємого періоду здійснював операції з придбання робіт/послуг в рамках проекту «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1 Б), №17е (літ. 1111), №1 7а (літ. 1Щ), №17д (ліг. 14) під склад готової продукції (корпус №176)» за адресою: м. Київ, Святошинський р-н, вул. Миру 12, 17, в результаті чого були укладені договори з наступними контрагентами: ТОВ «ПОЖДУМА» (код ЄДРПОУ 41124150), ТОВ «ПРОФ1НСТАЛ Україна» (код ЄДРПОУ 42355089), ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» (код ЄДРПОУ 39772061), ТОВ «Ром-Укр Трейд Сервіс» (код ЄДРПОУ 36397676), ТОВ «ІБК «ВЄ» (код ЄДРПОУ 39428615), ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» (код ЄДРПОУ 41201596), ТОВ «НТЦ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 31405191), ТОВ «СТАЛКЕР ІНЖІНІРІНГ» (код ЄДРПОУ 42927492), ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» (код ЄДРПОУ 35181703), ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 05476925).
У підпунктах 1-15 п.3.2.1. Акту перевірки перевіряючий орган здійснює аналіз договірних відносин позивача із зазначеними вище контрагентами та наводить висновки щодо кожного договору, за якими вважає, що оплата ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» згідно договорів із згаданими вище контрагентами є витратами на придбання послуг, робіт, товарів для об`єкту «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ.А), №17б(літ. 1 Б), №17е(літ. 1 LL1), №17а(літ.1Щ), №17д(літ. 14) під склад готової продукції (корпус 176)», який станом на дату і придбання та в періодах виникнення від`ємного значення перебуває на етапі будівництва та не введений в експлуатацію, та які не використовуються позивачем в господарській діяльності, яка спрямована на отримання доходу у вересні 2022 року.
З огляду на зазначене вище, згідно висновків Відповідача, викладених у п. 3.1 та 3.2 Акту перевірки, Позивачем у вересні 2022 року було придбано товари та отримано послуги (роботи), податок на додану вартість з яких було включено до податкового кредиту, проте такі товари та послуги (роботи) не використовувалися у звітному періоді у господарській діяльності товариства з метою отримання доходу. Тому, на думку відповідача позивач мав би на суму податкового кредиту нарахувати податкові зобов`язання, скласти та зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних зведену податкову накладну за товарами/послугами.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з наступного.
Позивач, пройшовши визначену діючим законодавством України процедуру державної реєстрації, набув статусу суб`єкта господарювання та з 07 травня 1997 року (протягом більше 25 років) здійснює такі види економічної діяльності, як: виробництво фармацевтичних препаратів і матеріалів (основний) (код КВЕД 21.20), оптова торгівля фармацевтичними товарами (код КВЕД 46.46) та роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (код КВЕД 47.73). Зазначене підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (витяг за кодом 462179579477 станом на 07.09.2022 р. долучаємо до позовної заяви), які в силу положень ч.1 ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» є достовірними.
Під терміном «господарська діяльність» розуміється діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданим послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами (підпункт 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 ПК України).
Мета отримання доходу як кваліфікуюча ознака господарської діяльності кореспондує з вимогою щодо наявності розумної економічної причини (ділової мети) під час здійснення господарської діяльності. Оскільки господарська діяльність складається із сукупності господарських операцій платника податків (які є формою здійснення господарської діяльності), то розумна економічна причина має бути наявною в кожній господарській операції. Лише в такому разі та чи інша операція може вважатися вчиненою в межах господарської діяльності платника податків. І лише в таких умовах товариство має право на врахування у податковому обліку наслідків відповідних господарських операцій.
Зі змісту п.п.14.1.231 п.14.1 ст.14 ПК України вбачається, що розумна економічна причина (ділова мета) - це причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності. Економічний ефект, зокрема, але не виключно, передбачає приріст (збереження) активів платника податків та/або їх вартості, атак само створення умов для такого приросту (збереження) в майбутньому. Зміст поняття розумної економічної причини (ділової мети) передбачає обов`язкову спрямованість будь-якої операції платника податків на отримання позитивного економічного ефекту. При цьому не обов`язково, аби економічний ефект спостерігався негайно після вчинення операції. Не виключено, що такий ефект настане в майбутньому.
Така правова позиція висловлювалася Верховним Судом у постановах від 12.05.2020 у справі №0870/6956/12, від 15.01.2020 у справі №826/10855/16, від 18.12.2019 у справі №2а- 1670/7454/12, від 11.06.2019 у справі 803/295/18, від 11.06.2019 у справі №803/295/18, які в силу ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі та застосуванні норм права до спірних правовідносин суд має враховувати.
Виробничі потужності товариства, складські та інші приміщення, в яких здійснюється процес виробництва, зберігання та реалізації лікарських засобів контрагентам, знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Миру, буд. 2, 17 та перебувають на праві приватної власності у юридичної особи. Тобто, на праві приватної власності у ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» перебуває єдиний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: Святошинський район, м. Київ, вул. Миру, будинок 17, та комплекс будівель виробничої бази, що знаходиться за адресою: Святошинський район, м. Київ, вул. Миру, будинок 2.
Інформація щодо наявності об`єктів нерухомого майна, адреси, загальної площі приміщень (виробничих та складських), які перебувають у власності товариства, викладена Позивачем у поясненнях вих. №1222/12-07 від 12.12.2022 р. за підписами посадових осіб товариства (генерального директора та головного бухгалтера) та надана податковому органу під час проведення перевірки на запит останнього від 01.12.2022 за №2. Відомості щодо адреси, найменування та загальної площі об`єктів нерухомого майна відображені у п. 2.8. Акту перевірки.
Варто зазначити, що Позивач у вересні 2022 року здійснював будівельно-монтажні роботи у складських та виробничих приміщеннях, що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 12,17 в рамках проекту 200-176 «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ.11Ц), №17д (літ. 14) на підставі Дозволу на виконання будівельних робіт №КВ 012210715569 від 20.07.2021 р. під склад готової продукції тип об`єкта: будівля/споруда код ДКБС:12 51.6 (Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості). Метою проведення реконструкції вищеперерахованих об`єктів нерухомого майна є використання їх для зберігання і подальшого відвантаження готової продукції у повній відповідності до вимог Належної виробничої практики та затвердженої підприємством СОП (стандартної операційної процедури) №9.40.05.(введена в дію 28.12.2018 р.). Реконструкція складу для зберігання готової продукції дозволить оптимізувати витрати логістичної системи, оскільки процеси, пов`язані з функціонуванням складу, в кінцевому результаті є значною складовою сукупних витрат товариства. Відповідні пояснення за вих. №1222/12-05 від 12.12.2022 р. були надані представникам контролюючого органу під час проведення податкової перевірки на запит №2 від 01.12.2022 р.
Листом вих. №1222/05-06 від 05.12.2022 р. на запит представників податкового органу від 01.12.2022 р. №3 «Про надання документів» товариством були надані первинні документи (договори з усіма додатками, рахунки, акти виконаних робіт (КБ-2), довідки про вартість виконаних робіт 9КБ-3), платіжні та інші документи), які підтверджують здійснення господарських операцій з контрагентами згідно додатку 1; детальні обігово-сальдові відомості у розрізі контрагентів за вересень 2022 р. по рахунках бухгалтерського обліку: 371001,371002, 371006, 371001,361003, 634004.
Об`єктами дослідження контролюючого органу під час проведеної перевірки стали правовідносини із платниками податків - постачальниками товарів, робіт/послуг, серед яких відповідач виділив: ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» (код ЄДРПОУ 35181703); ТОВ «ПОЖДУМА» (код ЄДРПОУ 41124150); ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» (код ЄДРПОУ 42355089); ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» (код ЄДРПОУ 41201596); ТОВ «АГРОКОМПЛЕКС (код ЄДРПОУ 05476925); ТОВ «Ром-Укр Трейд Сервіс» (код ЄДРПОУ 36397676); ТОВ «ІБК «ВЄ» (код ЄДРПОУ 39428615); ТОВ «ПРОМБУДЄФЕРА» (код ЄДРПОУ 39772061); ТОВ «НТЦ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 31405191); ТОВ «СТАЛКЕР ІНЖІНІРІНГ» (код ЄДРПОУ 42927492).
Аналізуючи господарські правовідносини позивача з зазначеними контрагентами, суд встановив наступне
1. 12.01.2022 між позивачем та ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» було укладено договір підряду на виконання робіт по сервісному обслуговуванню, монтажу та ремонту обладнання систем опалення, охолодження, вентиляції, кондиціювання, робіт з теплової ізоляції трубопроводів та обладнання від №07/12 (далі - «Договір №07/12 від 12.01.2022 р.»). За умовами договору підрядник зобов`язується виконати роботи по сервісному обслуговуванню, монтажу та ремонту обладнання систем опалення, охолодження, вентиляції, кондиціювання, робіт з теплової ізоляції трубопроводів та обладнання згідно вимог та характеристик, погоджених сторонами у специфікаціях до договору, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити роботи та/або обладнання на умовах, встановлених договором і специфікаціями, що є невід`ємними додатками до договору. Об`єкт, на якому мають бути виконані роботи, знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 17, вул. Миру, 2.
У специфікації №5 від 26.09.2022 р. до Договору №07/12 від 12.01.2022 р. сторони визначили, що підрядник зобов`язується виконати роботи з монтажу теплової ізоляції систем опалення, вентиляції та кондиціювання згідно проекту « 200-176-ОВ1 » та « 200-176-ОВ2» на Об`єкті «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. ІЧ) під склад готової продукції (корпус №176), адреса об`єкту: 03134. м. Київ, Святошинський р-н, вул. Миру, 2, 17.
29.09.2022 р. платіжним дорученням №6570 від 28.09.2022 р. Позивач здійснив передоплату за монтаж теплової ізоляції систем опалення, вентиляції та кондиціювання згідно рахунку №168 від 26.09.2022 р. у сумі 154 998,00 грн. (в т.ч. ПДВ -25 833 грн.). TOB «Д`ЮВАН» 29.09.2022 склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №161 на загальну суму 154 998,00, загальна сума ПДВ - 25 833,00 грн.
2. 23.06.2022 р. між Позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/2605/22, за умовами п. 1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно до умов цього договору, влаштування системи димовидалення та підпору повітря (технологічної частини) згідно робочої документації «Система протидимної вентиляції (димовидалення та підпору повітря) за шифром 187-20-1 -ДВ на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1L1I), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ».
04.07.2022 платіжним дорученням №4008 від 29.06.2022 позивач здійснив передоплату за влаштування дощової вифонної мережі згідно рахунку №927 від 28.06.2022 р., ПДВ-81 089,65 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» 04.07.2022 склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 на загальну суму 486 537,92 грн., ПДВ - 81 089,65 грн. 28.07.2022 між замовником та підрядником було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень на суму 486 537,92 грн., в т.ч. ПДВ - 81 089,65 грн., а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2022 р. від 28.07.2022 на суму 486 537,92 грн., в.ч. ПДВ - 81 089,65 грн.
31.08.2022 між позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 р. на суму 162 179,30 грн., в т.ч. ПДВ - 27 029,88 грн., а також довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 р. на цю ж суму. 31.08.2022 підрядником було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №178 на загальну суму 168 179,30 грн., ПДВ - 27 029,89 грн. 02.09.2022 позивач здійснив оплату у сумі 162 179,29 грн платіжним дорученням №5666 від 01.09.2022.
08.08.2022 між позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/2707/22, за умовами п.1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно до умов цього договору, влаштування системи водопостачання (В1) та каналізації (К1) згідно робочої документації за шифром 187-20-2-ВК на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1111), №17а (літ. ПЦ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ». Позивач здійснив оплату за влаштування системи водопостачання на підставі платіжного доручення №6025 від 13.09.2022 р. у сумі 45 579,90 грн., в т.ч. ПДВ - 7 596,65 грн., а ТОВ «ПОЖДУМА» виписало та зареєструвало податкову накладну №53.
30.08.2022 між Позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було укладено договір підряду №ЗР-01/3008/22, за умовами п. 1.1. якого: підрядник зобов`язався виконати власними та залученими силами і засобами, відповідно доумов цьогодоговору, влаштування автоматичної внутрішнього протипожежного водопроводу згідно робочої документації за шифром 187- 20-2-К на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш),№17а (літ.11 Ц), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський р-н., вул. Миру, 12, 17, ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ».
11.08.2022 товариство здійснило оплату за влаштування системи водопостачання та каналізації платіжним дорученням № 1337 від 11.08.2022 р. у сумі 536 876,50 грн., в т.ч. ПДВ - 89 479,42 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №59 на загальну суму 536 876,50 грн.. в т.ч. ПДВ - 89 479,42 грн. 06.09.2022 товариство здійснило оплату за влаштування автоматичної системи спринклерного пожежогасіння платіжним дорученням №5696 від 02.09.2022 р. у сумі 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ -291 666,67 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №20 на загальну суму 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн.
12.09.2022 між Позивачем та ТОВ «ПОЖДУМА» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року на суму 582 456,40 грн., в т.ч. ПДВ - 97 076,07 грн. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 на вказану суму. 19.09.2022 товариство здійснило оплату за влаштування автоматичної системи спринклерного пожежогасіння платіжним дорученням №1626 від 19.09.2022 р. у сумі 1 750 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 291 666,67 грн. ТОВ «ПОЖДУМА» цією ж датою склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №92 на загальну суму 1 750 000,00 грн., в т.ч. ГІДВ - 291 666,67 грн.
3. 05.01.07.2022 р. між Позивачем та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» було укладено договір підряду №01/07/2022 РІ, за умовами якого підрядник зобов`язався на власний ризик виконати в порядку та на умовах цього договору роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції у корпусі 17Д згідно проекту « 200-176-ОВ1 » та « 200-176-ОВ2». Роботи виконуються на території замовника за адресою: вул. Миру, 2,17 у Святошинському районі м. Києва, на об`єкті Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176). 14.07.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції складу ГП ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №1097 від 08.07.2022 р. у сумі 4 147 840,14 грн., в т.ч. ПДВ - 691 306,69 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 01.08.2022 товариство здійснило передоплату за припливно-витяжну установку Aerostar GlobalStar 40 ПВ1 НЄ та зволожувач до установки ПВ1 ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №4745 від 28.07.2022 р. у сумі 682 085,64 грн., в т.ч. ПДВ - 113 680,94 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 11.08.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням№1336усумі 3 294 967,79 грн., в т.ч. ПДВ-549 161,30 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 на вказану вище суму. 12.08.2022 ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» передало товар: припливно-витяжну установку Aerostar GlobalStar 40 ПВ1 НС та зволожувач до установки ПВ1 Позивачу, що підтверджується видатковою накладною №14, товарно-транспортною накладною №Р14 від 12.08.2022 р. 19.08.2022 товариство здійснило передоплату за протипожежний клапан ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №5409 у сумі 17 419,87 грн., в т.ч. ПДВ - 2 903,31 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №6 на вказану вище суму. 23.08.2022 товариство здійснило оплату за обладнання ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №5462 у сумі 608 570,80 грн., в т.ч. ПДВ - 101 428,47 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 на вказану вище суму.
26.08.2022 позивач та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» склали акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на суму 4 102 640,89 грн., в т.ч. ПДВ - 683 773,48 грн. 09.09.2022 товариство здійснило передоплату за роботи з монтажу систем опалення, вентиляції та кондиціювання складу готової продукції ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» платіжним дорученням №1539 у сумі 1 544 087,52 грн., в т.ч. ПДВ-257 347,92 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 на вказану вище суму. 30.09.2022 позивач та ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» склали акт здачі - приймання робіт (надання послуг) №2 на суму 4 116 536,41 грн., в т.ч. ПДВ - 686 089,40 грн.
4. 18.07.2022 р. між Позивачем та ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» було укладено договір підряду №ВН-302, за умовами п. 1.1. якого підрядник зобов`язався виконати електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті: Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва, що визначено у Додатку №1, перелік яких визначений у Робочій документації 187-20-1 -ЕТР. 21.07.2022 товариство здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті платіжним дорученням №4631 на суму 769 967,08 грн., в т.ч. ПДВ - 128 327,85 грн., а підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №18 на вказану вище суму. 26.08.2022 товариство здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення на об`єкті платіжним дорученням №5192 від 11.08.2022 на суму 1 076 653,26 грн., в т.ч. ПДВ - 179 442,21 грн.
26.09.20222 платіжними дорученнями №6413 від 23.09.2022 р. товариство оплатило за роботи з електропостачання в реконструкції будівель у сумі 82 535,04 грн., в т.ч. ПДВ - ІЗ 755,84 грн., а також здійснило передоплату за електромонтажні роботи з електропостачання та електроосвітлення платіжним дорученням №6415 від 23.09.2022 р. - у сумі 603 892,44 грн. 19.08.2022 між позивачем та ТОВ «НВП «ВОЛАНТІС» було складено акт виконаних робіт №1 за серпень 2022 року на загальну суму 1 240 824,47 грн., в т.ч ПДВ - 206 804,08 грн. Також підрядником було складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №55 від 19.08.2022 р. на загальну суму 481 714,28 грн., ПДВ - 80 285,71 грн.; податкову накладну №56 від 26.08.2022 р. на загальну суму 594 938,98 грн., ПДВ - 99 156,50 грн.; податкову накладну №44 від 23.09.2022 р. на загальну суму 82 535,03 грн., ПДВ - 13 755,84 грн.; податкову накладну №45 від 26.09.2022 р. на загальну суму 603 892,44 грн., ПДВ - 100 648,74грн.
5. 11.11.2020 р. між Позивачем та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було укладено договір підряду №22, за умовами якого підрядник зобов`язався на власний ризик виконати підготовчі та будівельні роботи на об`єкті: Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. І В), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) (адреса об`єкту: 03134, м. Київ, Святошинський район, вул. Миру, 12,17. Позивачем здійснено оплату: платіжним дорученням №5106 від 10.08.2022 р. за реконструкцію будівель у сумі 77 473,13 грн., в т.ч. ПДВ - 12 912,19 грн.; платіжним дорученням №5107 від 10.08.2022 р. за реконструкцію будівель у сумі 484 055,71 грн., в т.ч. ПДВ - 80 675,95 грн.
29.07.2022 між товариством та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було складено акт №59 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 12 795,80 грн., в т.ч. ПДВ - 2 136,63 грн №59 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 4 379,10 грн., в т.ч. ПДВ - 729,85 грн.; акт №60 виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 40 861,66 грн., в т.ч. ПДВ - 6 810,28 грн; акт №61 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 23 635,57 грн., в т.ч. ПДВ - 3 939,26 грн; акт №62 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 484 055,71 грн, в т.ч. ПДВ - 80 675,95 грн.; акт №63 приймання виконаних будівельних робіт за липень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень на суму 77 473,13 грн., в т.ч. ПДВ - 12 912,19 грн.; акт №57 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 97 218,22 грн., в т.ч. ПДВ - 16 203,04 грн; акт №56 приймання виконаних ремонтних робіт за липень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за липень на суму 67 547,24 грн, в т.ч. ПДВ - 11 257,87 грн. Між товариством та ТОВ «АГРОКОМПЛЕКТ» було складено також акт №73 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 544 078,18 грн., в т.ч. ПДВ - 90 679,70 грн.; акт №74 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 102 142,90 грн., в т.ч. ПДВ - 17 023,82 грн.; акт №75 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних ремонтних робіт та витрати за вересень на суму 5 726,06 грн., в т.ч. ПДВ - 954,51 грн.; акт №76 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 3 589,78 грн., в т.ч. ПДВ - 598,30 грн.; акт №77 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 603 291,52 грн., в т.ч. ПДВ - 100 548,59 грн.; акт №78 приймання виконаних будівельних робіт за вересень, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень на суму 490 706,63 грн., в т.ч. ПДВ - 81 784,44 грн.
29.07.2022 підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 на загальну суму 67 547,24 грн., загальна сума ПДВ - 11 257,87 грн.; №3 на загальну суму 97 218,22 грн., загальна сума ПДВ - 16 203,04 грн.; №4 на загальну суму 12 795,80 грн., загальна сума ПДВ - 2 132,63 грн.; №5 на загальну суму 4 379,10 грн., загальна сума ПДВ - 729,85 грн.; №6 на загальну суму 40 861,66 грн., загальна сума ПДВ - 6 810,28 грн.; №7 на загальну суму 23 635,57 грн., загальна сума ПДВ - 3 939,26 грн.; №8 на загальну суму 484 055,71 грн., загальна сума ПДВ - 80 675,95 грн.; №9 на загальну сум 77 473,13 грн., загальна сума ПДВ - 12 912,19 грн.; №13 на загальну суму 116 376,00 грн., загальна сума ПДВ - 19 396,00 грн.; №14 на загальну суму 127 500,00 грн., загальна сума ПДВ - 21 250,00 грн.; №15 на загальну суму 47 880,00 грн., загальна сума ПДВ - 7 980,00 грн.
30.09.2022 р. підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 на загальну суму 544 078,18 грн., загальна сума ПДВ - 90 679,70 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 на загальну суму 102 142,90 грн., загальна сума ПДВ - 17 023,82 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 на загальну суму 5 727,06 грн., загальна сума ПДВ - 954,51 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №4 на загальну суму 3 589,78 грн., загальна сума ПДВ - 598,30 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №5 на загальну суму 603 291,52 грн., загальна сума ПДВ - 100 548,59 грн.; підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №6 на загальну суму 490 706,63 грн.
6. 03.05.2022 р. між Позивачем та ТОВ «РОМ-УКР ТРЕЙД СЕРВІС» було укладено договір підряду №030522, за умовами якого підрядник зобов`язався виконати наступні роботи: монтаж фасадних сендвіч панелей на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Платіжним дорученням №6289 від 20.09.2022 р. Позивач здійснив оплату за монтаж сендвіч-панелей у сумі 768 996,99 грн., в т.ч. ПДВ - 128 168,38 грн. 12.09.2022 між вказаними вище особами було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень на загальну суму 1 384 547,04 грн., в т.ч. ПДВ - 230 757,84 грн., відтак, цією датою підрядник склав та зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 15 на суму 769 010,27 грн., в т.ч. ПДВ - 128 168,38 грн.
7. 26.05.2022 р. між Позивачем та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» було укладено договір підряду №26/05-2022, за умовами якого підрядник зобов`язався виконати та передати замовнику роботи з влаштування покрівлі із ПВХ-мембрани. Вказані роботи мають бути виконані на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1LU), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176) адреса: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Товариство здійснило передоплату за роботи з влаштування покрівлі платіжним дорученням №3432 від 08.06.2022 р. у сумі 1 800 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 300 000,00 грн.; платіжним дорученням №5325 від 17.08.2022 р. у сумі 690 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 115 000,00 грн.; платіжним дорученням №5785 від 06.09.2022 р. у сумі 154 774,23 грн., в т.ч. ПДВ - 25 795,71 грн.; платіжним дорученням №6673 від 01.10.2022 р. у сумі 792 500,93 грн., в т.ч. ПДВ - 132 083,49 грн. оплатило за реконструкцію будівель.
Між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року від 15.08.2022 р. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 р. на суму 1 493 918,03 грн. в т.ч. ПДВ - 248 986,34 грн.; акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року від 31.08.2022 р на суму 1 150 856,20 грн. в т.ч. ПДВ - 191 809,37 грн., довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року; акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року від 30.09.2022 та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 р. на суму 792 500,89 грн. в т.ч. ПДВ - 132 083,48 грн.
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ ВС» склало та зареєструвало У Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 19.08.2022 р. на загальну суму 690 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 115 000,00 грн.; №13 від 31.08.2022 р. на загальну суму 154 774,22 грн., в т.ч. ПДВ - 25 795,70 грн.; №9 від 30.09.2022 р. на загальну суму 792 500,89 грн., в т.ч. ПДВ - 132 083,48 грн.
8. 12.07.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №12-07, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс будівельно-монтажних робіт з влаштування конструкції монолітного корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), № 17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 1Ч) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Позивач здійснив авансовий платіж на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт платіжним дорученням №4554 від 19.07.2022 р. у сумі 383 812,00 грн., в т.ч. ПДВ - 63 968,67 грн.; оплатив за будівельно-монтажні роботи платіжним дорученням №5327 від 17.08.2022р. у сумі 712 792,78 грн., в т.ч. ПДВ - 118 798,80 грн.
29.07.2022 між позивачем та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2022 року на суму 561 701,16 грн., в т.ч. ПДВ - 93 616,86 грн. 15.08.2022 було складено акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на суму 534 903,62 грн., в т.ч. ПДВ - 89 150,60 грн. TOB «ПРОМБУДСФЕРА» в свою чергу було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №5 від 21.07.2022 р. на загальну суму 383 812,00 грн., ПДВ - 63 968,67 грн.; №7 від 29.07.2022 р. на загальну суму 177 889,16 грн., ПДВ -29 648,19 грн. та №6 від 15.08.2022 р. на загальну суму 534 903,62 грн., ПДВ - 89 150,60 грн.
9. 14.09.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №14-09, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс оздоблювальних корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. 21.09.2022 платіжним дорученням №6290 від 20.09.2022 р. Позивач здійснив передоплату за виконання комплексу оздоблювальних робіт у сумі 384 271,58 грн.. в т.ч. ПДВ - 64 045,26 грн., а ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 21.08.2022 р. на загальну суму 384 271,58 грн., в т.ч. ПДВ - 64 045,26 грн.
10. 24.05.2022 між позивачем та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №24-05, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс будівельно-монтажних робіт з влаштування залізобетонних та металевих конструкцій корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А),№17б(літ. 1Б),№17е(літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. Товариство здійснило передоплату за комплекс будівельно-монтажних робіт платіжним дорученням №3214 від 01.06.2022 р. у сумі 2 021 975,34 грн., в т.ч. ПДВ - 336 995,89 грн.; платіжним дорученням №4130 від 05.07.2022 р. у сумі 114 368,29 грн., в т.ч. ПДВ - 19 061,38 грн.; за виконання комплексу будівельно-монтажних робіт з влаштування залізобетонних та металевих конструкцій платіжним дорученням №4850 від 02.08.2022 р. у сумі 141 132,62 грн., в т.ч. ПДВ - 23 522,12 грн.; платіжним дорученням №5326 від 17.08.2022 р. у сумі 1119342,94 грн., в т.ч. ПДВ - 186 557,16 грн.; за виконання комплексу оздоблювальних робіт - платіжним дорученням №1426 від 22.08.2022 р. у сумі І 921 753,62 грн., в т.ч. ПДВ - 320 292,27 грн. та оплатило за будівельно-монтажні роботи платіжним дорученням №1596 від 16.09.2022 р. у сумі 1 574 611,35 грн., в т.ч. ПДВ - 262 435,23 грн.
08.09.2022 ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» склали акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 року на суму 3 267 895,34 грн., в т.ч. ПДВ - 544 649,22 грн. ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 05.07.2022 р. на загальну суму 114 368,29 грн., в т.ч. ПДВ - 19 061,38 грн.; №1 від 02.08.2022 р. на загальну суму 141 132,62 грн., в т.ч. ПДВ - 23 522,10 грн.; № 8 від 26.08.2022 р. на загальну суму 1 921 753,62 грн., в т.ч. ПДВ - 320 292,27 грн.; №2 від 08.09.2022 р. на загальну суму 1 574 611,35 грн., ПДВ - 262 435,22 грн. та №9 від 26.09.2022 на загальну суму 377 880,19 грн., в т.ч. ПДВ - 62 980,03 грн.
11. 19.08.2022 р. між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» було укладено договір підряду на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт №15-08, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався у строки та на умовах, передбачених цим договором та у відповідності до проектної документації, своїми силами і засобами виконати комплекс оздоблювальних робіт корпусу 176 на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів№15 (літ. А),№17б(літ. 1 Б),№17е (літ. 1Ш),№17а(літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 12,17 у Святошинському районі м. Києва. 26.09.2022 між сторонами договору було складено акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 року на суму 2 299 633,81 грн., в т.ч. ПДВ - 383 272,30 грн., а ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» - складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 26.09.2022 р. на загальну суму 377 880,19 грн., ПДВ - 62 980,03 грн. Оплату позивач здійснив 12.10.2022 р. платіжним дорученням №6833 від 06.10.2022 р. у сумі 1 494 761,98 грн., в т.ч. ПДВ - 249 127,00 грн.
12. 29.08.2022 р. між Позивачем та ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» було укладено договір №27/22, відповідно до умов якого виконавець зобов`язався виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації (аспіраційні сповіщувачі) на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (лі г. 1Б), №17е (літ. 1Ш), №17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 1Ч) під склад готової продукції (корпус №176), розташованому за адресою: вул. Миру, 17 у Святошинському районі м. Києва. 19.09.2022 позивач здійснило передоплату за монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації платіжним дорученням №1619 від 19.09.2022 у сумі 565 825,16 грн., в т.ч. ПДВ - 94 304,19 грн., а ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» склало та зареєструвало у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №11 від 19.09.2022 на означену вище суму.
13. 15.08.2022 між позивачем таТОВ «CTAЛKEP ІНЖІНІРІНГ» було укладено договір №146/1 поставки обладнання і виконання монтажних робіт, відповідно до умов якого підрядник зобов`язався поставити і передати у власність замовнику зазначене в гі.1-9 Специфікації обладнання та виконати роботи, які вказані у п.10 цієї Специфікації на об`єкті, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 17, корп. 176. Платіжним дорученням №1430 від 22.08.2022 р. Позивач здійснив передоплату за ворота секційні у сумі 1 037 898,90 грн., в т.ч. ПДВ - 172 983,15 грн.; платіжним дорученням №5575 від 30.08.2022 р. - передоплату за ворота секційні, перевантажувальний міст, захисну завісу у сумі 1 037 898,90 грн., в т.ч. ПДВ - 172 983,15 грн. та платіжним дорученням №6371 від 22.09.2022 - за ворота секційні, перевантажувальний міст, монтаж обладнання у сумі 345 966,30 грн., в т.ч. ПДВ - 57 661,05 грн. TOB «CTAЛKEP ІНЖІНІРІНГ» було складено та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №17 від 23.08.2022 р. на загальну суму - 1 037 898,90 грн., ПДВ - 172 983,15 грн.; №20 від 30.08.2022 р. на загальну суму 1 037 898,90 грн., ПДВ - 172 983,15 грн. та №18 від 23.09.2022 р. на загальну суму - 345 966,30 грн., ПДВ - 57 661,05 грн.
За наслідками аналізу господарських правовідносин, які тривали у звітному періоді між ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» та постачальниками товарів, робіт та послуг контролюючий орган дійшов висновку, що враховуючи умови договорів, отримані товариством товари та послуги (роботи) на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт на об`єкті: «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №176 (літ. 1Б), №17е (літ. 1Ш), 17а (літ. 1Щ), №17д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176)», який перебуває на етапі будівництва та не введений в експлуатацію, свідчить, що понесені витрати на придбання зазначених послуг (робіт) та товарів, не використовуються ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» в господарській діяльності, яка спрямована на отримання доходу у вересні 2022 року. Однак правомірність таких висновків відповідач не довів в цій судовій справі належними доказами. Зокрема відповідач не спростував належними і допустимими доказами аргумент позивача, що позивач отримав послуги (роботи) з комплексу будівельно-монтажних робіт та здійснив передплату за частину таких послуг саме в рамках реалізації проекту 200-176 «Реконструкція будівель корпусів №15 (літ. А), №17 6 (літ. 1Б), №17 е, №17 а (літ. 1Щ), №17 д (літ. 14) під склад готової продукції (корпус №176), які розміщені за адресою: вул. Миру, 12, 17 у Святошинському районі міста Києва згідно Дозволу на виконання будівельних робіт №КВ 012210715569 від 20.07.2021. Вказані приміщення використовуватимуться позивачем в рамках його господарської діяльності для зберігання і подальшого відвантаження готової продукції.
Відповідно позиція відповідача щодо обов`язку ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» нарахувати податкові зобов`язання та скласти зведену податкову накладку за товарами та послугами, необоротними активами, придбаними з податком на додану вартість у вересні 2022, тому що такі товари/послуги, необоротні активи, на думку відповідача, призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, - є необґрунтованою, оскільки об`єкти нерухомого майна, які у вересні 2022 року перебували на етапі реконструкції, призначені для використання у господарській діяльності позивача, - в якості складу для готової продукції - фармацевтичних препаратів і матеріалів.
Як наслідок, застосування до спірних правовідносин правової норми, визначеної у абз. г) п. 198.5 ст. 198 ПК України, є неправомірним, оскільки у платника податку виникає обов`язок нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього кодексу.
Відповідач не довів в суді факт використання позивачем товарів/послуг, необоротних активів або призначення використання товарів/послуг, необоротних активів в операціях товариства, які не є його господарською діяльністю. Водночас в Акті перевірки відсутні відомості про здійснення позивачем у вересні 2022 року інших видів діяльності, що не відносяться до господарських. Такий правовий висновок узгоджується з практикою Верховного Суду, викладеною у постановах від 15.10.2019 у справі №803/3519/15, від 21.03.2019 у справі №804/3654/16 від 28.05.2019 у справі №813/805/15.
Суд також враховує, що вирішуючи податковий спір, суд керується презумпцією добросовісності платника, яка презюмує економічну виправданість його дій, що мають своїм наслідком отримання податкової вигоди, а також добросовісність відомостей у бухгалтерській та податковій звітності. Вказане відповідає висновкам про застосування норм права, що викладені у постанові Верховного Суду від 27 квітня 2022 року у справі №200/5932/19-а.
Відповідач не спростував в суді аргументу позивача, що останнім до перевірки були надані всі передбачені законодавством первинні документи, оформлені належним чином, а платник може отримати податкову вигоду лише у тому разі, якщо податковий орган не доведе неправдивість, недостовірність або суперечливість відомостей у таких документах.
Порушуючи принцип обґрунтованості (п.3 ч.2 ст.2 КАС України) відповідач також не надав належного пояснення суду щодо неврахування відповідачем при винесенні оскаржуваних рішень та розгляді даної справи обставин встановлення судами порушень відповідача при здійсненні податкової перевірки, за наслідками якої було винесено оскаржувані рішення.
Так за результатами проведеної відповідачем податкової перевірки 11.01.2023 заступником начальника відділу ОСОБА_1 було складено: протокол №18/04-03-06 про адміністративне правопорушення, в якому зафіксовано порушення генеральним директором ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» ОСОБА_2 встановленого законодавством порядку ведення податкового обліку, відповідальність за яке передбачена ч.І ст. 163 1 КУпАП; протокол №17/04-03-06 про адміністративне правопорушення, в якому зафіксовано порушення генеральним директором ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» ОСОБА_3 встановленого законодавством порядку ведення податкового обліку, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 163 1 КУпАП.
20.02.2023 Святошинський районний суд міста Києва виніс постанови у справах №759/2626/23 (пр. №3/759/1958/23) та №759/2613/23 (провадження №3/759/1954/23), якими провадження в справах про адміністративне правопорушення, передбачене ч.І ст. 163- 1 КУпАП, відносно ОСОБА_2 та ОСОБА_3 закрив на підставі п.1 ст. 247 КУпАП в зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення. За змістом мотивувальної частини рішень: « ... як випливає в Акту, якщо порушення вимог п. 200.1 п. 200.4, п.200.7 ст. 200 ПК України є загальними та похідними (вказані пункти ст. 200 стосуються порядку визначення сум податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Держбюджету або бюджетному відшкодуванню, а також подання відповідному контролюючому органу податкової декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування), то встановлене порушення платником податків п. 198.5 ст. 198 ПК України дійсно становить суть претензії податкового органу», «... в Акті перевірки відсутні будь-які відомості про здійснення ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» у вересні 2022 року інших видів діяльності, що не відносяться до господарської»; «... ЦМУ ДПС по роботі з великими платниками податків не надав належних та допустимих доказів порушення ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» вимог податкового законодавства в частині завищення суми від`ємного значення, що зараховується до стаду податкового кредиту наступного звітного періоду на суму б 822 852 грн., а також відмову у бюджетному відшкодуванні податку на додану вартість на рахунок платника у банку у розмірі 1 384 489 грн., оскільки в Акті перевірки не наведено, для якої діяльності ПАТ «НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» призначені товари/послуги, необоротні активи, придбані/отримані у вересні 2022 року у вищевказаних контрагентів, чи в якій діяльності ПАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» почали використовуватися у вересні 2022 року товари/послуги, придбані/отримані у таких постачальників. Також не зазначено на підставі яких первинних бухгалтерських документів контролюючий орган дійшов висновку, що товари та послуги, придбані/отримані у вересні 2022 року у постачальників, призначені або почали використовуватися у вересні 2022 року у не господарській діяльності товариства».
Суд виходить з того, що для обґрунтування застосування податковим органом положень п.п. 195.5 ст. 198 ПК України, відповідач має довести факт неоподатковуваного/не господарського використання товарів (послуг) і необоротних активів, що відповідає позиції Верховного Суду у постанові від 27.04.2021 у справі №460/3510/20, а саме: «Відсутність фактів використання Товариством нежитлових приміщень в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (пункт «г» пункту 198.5 статті 198 ПК України) свідчить про відсутність у нього обов`язку складати та реєструвати зведені податкові накладні, а тому застосування контролюючим органом штрафних санкцій ...є безпідставним...».
З огляду на зазначене вище, суд погоджується з доводами позивача, що відповідач не довів на підставі належних та допустимих доказів порушення товариством вимог податкового законодавства в частині завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) кредиту на суму 6 822 852,00 грн., оскільки в Акті перевірки не наведено, для якої діяльності Позивача призначені товари/послуги, необоротні активи, придбані/отримані у вересні 2022 року у вищевказаних контрагентів, чи в якій діяльності Позивача почали використовуватися у вересні 2022 року товари/послуги, придбані/отримані у таких постачальників. На підставі яких первинних бухгалтерських документів контролюючий орган дійшов висновку, що товари та послуги, придбані/отримані у вересні 2022 року у ТОВ «ПОЖДУМА» (код ЄДРПОУ 41124150), ТОВ «ПРОФІНСТАЛ Україна» (код ЄДРПОУ 42355089), ТОВ «ПРОМБУДСФЕРА» (код ЄДРПОУ 39772061), ТОВ «Ром-Укр Трейд Сервіс» (код ЄДРПОУ 36397676), ТОВ «ІБК «ВС» (код ЄДРПОУ 39428615), ТОВ «НВП «ВОЛАНТ1С» (код ЄДРПОУ 41201596), ТОВ «НТЦ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 31405191), ТОВ «СТАЛКЕР ІНЖІНІРІНГ» (код ЄДРПОУ 42927492), ТОВ «Д`ЮВАН ЕЙР» (код ЄДРПОУ 35181703), ТОВ «АГРОКОМПЛЕКС (код ЄДРПОУ 05476925) призначені або почали використовуватися у вересні 2022 року у негосподарській діяльності товариства.
Суд також враховує, що відповідно до правових висновків Верховного Суду, наведених у постанові від 30.06.2020 р. у справі №520/3141/19 в акті перевірки мають бути деталізовані обставини податкового правопорушення. Відсутність в Акті перевірки деталізації обставин податкового правопорушення, суперечить Методичним рекомендаціям щодо оформлення матеріалів документальних перевірок податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та документування виявлених порушень, затвердженим Наказом Державної податкової служби України 25.02.2021 №244.
20.10.2022 позивачем було подано до відповідача податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2022 року з реєстраційним номером документу: 9215599957 (далі «Податкова декларація»), підтвердженням чого є квитанція №2. Разом з Податковою декларацією товариство подало Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Додаток 3) та Заяву про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізовується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Додаток 4). За змістом Додатку 4 відповідно до ст. 200 розділу V ПК України бюджетне відшкодування, визначене у податковій декларації за звітний (податковий) період (рядок 20.2) з податку на додану вартість за вересень 2022 року у сумі 5 025 478 грн. товариство просить перерахувати на рахунок в установі банку.
Приписами пп. 14.1.18 п. 14.1 ст. 14 ПК України визначено, що бюджетне відшкодування - це відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.
Відповідно до п.200.4 ст. 200 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з п. 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200і.З статті 200і цього кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу; б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету У країни, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200і.З статті 200і цього кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації (п. 200.7 ст. 200 ПК України). У п.3.3.2. Акту перевірки контролюючим органом зазначено, що «в порушення ПАТ НВЦ«БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ» вимог п.200.1, п.200.4, п.200.7 ст.200 Податкового кодексу, завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що призвело до відмови у бюджетному відшкодуванні суми ПДВ на рахунок платника у банку за вересень 2022 року на суму 1 384 489 грн». Однак, відповідно до п. 200.1. ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду. З урахуванням п.п. «б» п. 200.4 ст. 200 ПК України при від`ємному значенні різниці між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду платник ПДВ має право заявити таку суму, в частині, що не перевищує реєстраційну суму на момент отримання контролюючим органом декларації, до бюджетного відшкодування на поточний рахунок платника податку та/або сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету шляхом заповнення рядка 20.2 та відповідно рядків 20.2.1 та/або 20.2.2 декларації, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289 із змінами та доповненнями (далі - Порядок №21).
Згідно із абз. 4 п.п. 4 п. 5 розд. V Порядку № 21 платники податку, які відповідно до ст. 200 ПК України мають право на бюджетне відшкодування податку на додану вартість, здійснюють розрахунок бюджетного відшкодування та додають до декларації (ДЗ) (додаток 3) та (Д4) (додаток 4). Таблиця 1 додатка 3 до декларації заповнюється наступним чином: в графі 1 зазначається сума від`ємного значення, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим.1 ПК України на момент подання декларації, за вирахуванням суми, зарахованої у зменшення суми податкового боргу з ПДВ (рядок 20 - рядок 20.1 декларації); в графі 2 відображається сума з рядка 1, що є фактично сплаченою у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України; - в графі 3 зазначається сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню та яка переноситься до рядка 20.2 декларації. Значення цього рядка не може перевищувати значення рядка 2. У Податковому кодексі України та Порядку № 21 не визначено особливостей заповнення додатка ДЗ, а також не передбачено черговості погашення поточних податкових зобов`язань податковим кредитом та заявления його до бюджетного відшкодування. Під час заповнення як додатка Д2, так і таблиці 2 додатка ДЗ до декларації з ПДВ, платник ПДВ має право самостійно визначати послідовність відображення від`ємного значення ПДВ звітного (податкового) періоду та суми бюджетного відшкодування в розрізі періодів виникнення таких сум. Ці зауваження було узагальнено Державною фіскальною службою України в оприлюдненій індивідуальній податковій консультації від ; 1.05.2018 р. № 2082/6/99-99-15-03-02-15/ІПК. Для отримання відшкодування, згідно Декларації з податку на додану вартість за вересень 2022 року (додатки (ДЗ) та (Д4)), Позивачем були відібрані суми ПДВ, сплачені ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» до Державного бюджету при розмитненні імпортованих товарів митниці в липні та серпні 2022 року, які входили до складу від`ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду р. 16.1 Декларації, та відповідають вимогам Податкового кодексу України і Порядку № 21. Інформація та всі підтверджуючі первинні бухгалтерські документи (договори, рахунки, митні декларації, платіжні документи та інші) щодо відображення у податковій звітності операцій з імпорту товарів у липні та серпні 2022 року була відображена у додатках №4 та №5 до пояснень вих. №122/05-07 від 05.12.2022 р., які були надані Позивачем на запит контролюючого органу № 1 та №2 від 01.12.2022. Натомість, в Акті перевірки відсутнє обґрунтування як нормативно-правове, так і арифметичне того, яким чином перевіряючий орган дійшов висновку про відсутність права на врахування суми від`ємного значення при наданні бюджетного відшкодування додатку на додану вартість у розмірі 1 384 488,80 грн. Наведені доводи відповідача щодо визначення від`ємного значення ПДВ не відповідають вимогам податкового кодексу України. Відповідач не спростував, що позивач придбану фармацевтичну сировину не реалізовує, а використовує при виготовленні лікарських засобів.
Зазначене вище приводить суд до висновку про обґрунтованість позову та про задоволення позовних вимог в повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України до судових витрат належить судовий збір. Позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 26840,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 1412 від 20.02.2023 року
Статтею 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 08 лютого 2023 року №280/Ж 10/31-00-04-03-06-15 (форма «В4»), складене Центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків.
3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 08 лютого 2023 року №281/Ж 16/31-00-04-03-05-15 (форма «ВЗ»), складене Центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків.
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Центрального міжрегіонального управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків (місцезнаходження: 02068, м. Київ, вул. Кошиця,3, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44082145) на користь Публічного акціонерного товариства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВГИЧНИЙ ЗАВОД» (03134, м. Київ, вул. Миру, буд. 17, ідентифікаційний код юридичної особи в єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 23518596) сплачений судовий збір у сумі 26 840,00 грн. (двадцять шість тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Терлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2024 |
Оприлюднено | 18.03.2024 |
Номер документу | 117691363 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них бюджетного відшкодування з податку на додану вартість |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мєзєнцев Євген Ігорович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мєзєнцев Євген Ігорович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні